- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz rbalint88 #123807 üzenetére
Ahogy nézem Alfához azért elég drága az alkatrész,persze szigorúan a mostani autómhoz mérten.
Eddig valahogy nem láttam az Alfákat,de most,hogy itt is többen szóba hozták őket megtetszett.
Mondjuk még a Civic előtt is néztem a 147-eket mert úgy volt,hogy esetleg azt veszek,de lebeszéltek róla.
Sőt most jut eszembe,hogy az első autóm is majdnem egy Alfa lett.(145) De aztán vettem helyette egy rom kettes Golfot. -
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #125697 üzenetére
Azért - és nem akarlak még véletlenül sem megsérteni de- a Teddy egy felsőkategóriás, szinte luxus SUV, míg egy Jazz közel sem az a kategória így a Jazz kicsit sem azonos de még csak nem is hasonló rulett faktor.
Benne van a Hondában is de őszintén mennyire? Főleg egy szinte új autóban? -
m3tr0
senior tag
válasz Integrale #125706 üzenetére
Pl Teddy 2.4 milla volt, és motorikusan sok mindenbe nem lehet belekötni. a rulett faktor mindenben ott van. Még a honda-toyota vonalban is.
Persze olvastam, de konkrétan én meg erre írtam.
De Honda helyett írhattam volna Toyotát vagy Kiat is.
Szóval a lényeg,hogy közel sem ugyanaz a faktor lehet benne. -
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
keresek 2001-es Fiat Punto 1.2 8V -hez, 60 lovashoz (ABS nélküli) motorvezérlőt!!
Amit találtunk az ABS-es volt és nem tudták összehozni az autóval, nem működött rendesen a km-óra.Elméletileg a gyári iaw 59 f p3 lenne.
De ha valakinek van használható ötlete szívesen veszem.
SOS!!
-
-
m3tr0
senior tag
válasz Flashback #127927 üzenetére
Az nem rossz.
1.5 iLS 114 ló, D15Z6.
Nekem ezzel a motorral,3 ajtós változattal 4,8 volt a legjobb.
Vidéken nyáron, melóba és vissza használtam,32 km volt oda-vissza.
De ezeket az 5 liter körüli fogyasztásokat most is tudja, pedig pesten megyek meg pályán.[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz aero. #127933 üzenetére
Mondjuk ez sajnos így van, nem eszik viszont nem is megy.
Ha forgatod azért közlekedni lehet vele,mégis csak 114 ló (volt gyárilag) de csodát nem kell várni tőle. Bár a 60 lovas Punto után erősnek éreztem, ma már nem.Amikor gyorsultam vele lacházán haverral, akkor az 5gen 105 lovas Coupejától egy autót kaptam 400 méteren...szóval.
-
m3tr0
senior tag
Srácok,
1.2 millióig milyen alacsony fogyasztású,főként város és autópályán használt, akár dízel, 100 lóerő feletti, legalább 2002-es , 5ajtós....Fabia Rs-t vennétek?
Valami sportosabb autó kéne,de fiatalabb mint most van.(97)Megbízhatóság és normál alkatrész árak fontos. (Honda Civicem van... )
Egyéb ötletek szívesen fogadok. -
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
srácok a Nissan (Micra 2010-es, Pure Drive) CVT váltójáról ki- mit tud?
Mennyire problémás? Mert van egy lehetőség és szeretnék felkészülni,hogy mit kell figylni, mi utalhat problémára stb.Köszönöm.
-
m3tr0
senior tag
Megertem kornelkat. Én olyan 1.2 millioig keresek autót a 3 ajtós 97_es klímás civic helyett.
Nagy igenyeim nincsenek, legyen nagyobb és fiatalabb plusz nézzen ki valahogy legyen benne valami...de lofaszt nem lehet találni.[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Ezekkel az autókkal és sok mással is az a bajom,hogy úgy ahogy ki néz még valahogy, de sima 1.6 benzines motor és azon kívül semmi. Dög unalom az egész.
Nagyjából,hogy miket néztem:- Volvo V70, szögletes forma bejön, plusz benzines turbós motor...legalább lóerő van benne...
- Skoda Fabia RS, nagyon messze van a Volvotól, de legalább kinéz valahogy,plusz lóerő van benne és dízel, ha nem lövöm neki nem is eszik.
- Audi A4, dízel motorral,ha lehet Avant, vagy quattro ha már Audi, félek a költségektől, persze ez a fentebb említett autóknál is fenn áll.
- Subaru Forester, forma rohadtul bejön, de semmit tudok róluk csak annyit,hogy rohadt sokat fogyaszt,plusz a boxert nehéz szerelni.Szóval vannak bajok nálam is.
Valami olyan kéne amiben vagy van lóerő (vagy jó a futóműve és kanyarogni támadna kedvem, vagy csak simán leforgathatom hatezerig mert bírja) és ha kedvem tartja tolhatom neki, de ha csak pályázni akarok akkor legurulok pestről vidékre 130-cal. -
m3tr0
senior tag
válasz m3tr0 #129805 üzenetére
Vagy Volvo vonalon egy ilyen.?
Mondjuk ebben semmi élményfaktor nem lenne.
Ez is dög unalom.tomcsi: néztem Seatot is, de amire futná, az max. az FR, amiből megint 1.2 millióból ki tudja milyen lenne.
Igazából szerintem ez pont az a keretösszeg amiből még igazán jó autót nem tudok venni.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Tetszik a Forester,de nem tudnám fenntartani.
Amúgy az autó mindennapi használatra lenne, most melóba járásra is azzal megyek pesten, ilyen 5-5 km-t.
Meg heti kétszer egy kört a városban, plusz kéthetente autópályán 3-400 km-t.
A civic még jó, de öreg, 3 ajtós..és geci alacsony.
Viszont szeretem,hogy lehet forgatni ha hülyéskedni van kedvem, pályázni is lehet vele, meg nagyon jól fogyaszt ez az 1.5 ils motor. Meg amúgy 3 év alatt hibátlan volt, az egy fesz.szabályzó eseten kívül,de az is user error volt.
Rohadtul nem tudom mi legyen...Fiatalítani kéne,klíma kéne, sok légzsákok, több ajtó, vagy kombi.
Meg valami olyan motor amivel lehet haladni is, mindezt egy olyan kasztniba ami ki is néz valahogy. -
m3tr0
senior tag
SOS
Slachta Margit rakparról kanyarodtam fel, teljesen jobbra az Árpád fejedelem útra, és egyből a balra kanyarodó sávba, ami visz a Szél Kálmán felé.
Az létezik,hogy a rakpartról felfele ott zöld van de ha mennék balra és amíg a balra kanyarodóban is zöld van addig az előtte lévő lámpán meg piros? Mert ahogy felkanyarodok jobbra nem is látni a lámpát?
Másik kérdés van ott olyan kamera ami ezt rögzíti?[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Srácok,
jégeső ellen védő ponyvát használ valaki?
Egy megfizethető árút találtam, de nem tudom mennyire lehet jó.
http://www.bullterrponyva.hu/jegvedelmi-ponyva/kozep_kategoria_440x185x150_120
Szerintetek? Találtam egy 2011-es BMW fórumos bejegyzést ott az írta a srác,hogy neki bevált.Utcán áll az autó és bár értéke nem sok de ha megveri a jég az autó árának megfelelő összegből lehet helyrehozni.
-
m3tr0
senior tag
válasz molnarpeter #135773 üzenetére
100 km/órás szélben..vagy ha csak 70...nem nagyon működik.
-
-
m3tr0
senior tag
válasz Dinter #137131 üzenetére
Sportvég, sötétített ablakok,amivel nincs gond, csak szerintem az első tulaj nem az 50-es úr volt aki csak a boltba ment vele és hétvégén a templomba. Ergo a km vicc.
Amúgy én nem látok így rajta semmi extrát, kivétel,hogy az első rendszám mitől ilyen hullámos, meg az a beltér fotó is gyanús. Meg alapból nem értem hogyan tudnak ilyen életlen fotókat csinálni,ha valamit elakarnak adni. Jah és az ár, ha a kereskedő 320-ért adja...szerinted mennyiért számolta be...tudom neki is kell élni valamiből nem azzal van a baj...Ez olyan 200 ezer forintos kategória kb.
Szerintem ez tipikusan azaz autó amit ha elmész megnézni, már 5 m-ről azt mondod,hogy hú b+ ezért kár volt ide jönni.
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
valakinek van tapasztalata 2004-es évjárat körüli Lancerrel?
Konkrétan 2.0 benzin, kombi. 2004/10 havi, Sport felszereltség (keményebb futómű,momo kormány)
Új vezérlés,új komplett kuplung,új fékek elöl-hátul (tárcsa/betét) új gyertyák,új trafók, új az összes olaj.
Km:123.000Nekem az a furcsa,hogy miért kell egy ennyit futott autóban kuplungot és trafókat cserélni?
Képről elég szép az autó, bár sport felszereltség nincs alu kerék,csak lemezfelni dísztárcsával.
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
szerintetek mekkora esély van arra,hogy a szakszerviz egy javítás után,amelyet egy ráfutásos baleset miatt kellett elvégezni és a javítás olyan 1,5 hónapja történt, utólagosan javít az autón még egy elemet amit akkor nem vettek észre. Azt,hogy miért nem vették észre egyszerűen nem értem mivel az autó első lökhárítója sérült és a hűtőmaszk. (új autó, cascoval szerencsére).
Minden javított elemről számla van, összesen 725.00 Ft-ért. Igen...annyi,Szerepel a számlán egy karosszéria javítás,ami nem tudom mit takar, mert a lököst egy-az egyben rakták rá.
De a motorháztető elején lévő horpadást és húzást nem vette észre sem a bizotsító (sem a remek szakszerviz) akit amúgy második kárfelmérésre is visszahívtak miután lekerült a lökhárító,merthogy az autó klímahűtője is megsérült és azt utólagosan vették fel a károk közé. (ami LOL kategória...semmi nem sérült meg...amúgy nekünk meg mindegy mert casco fizeti)
De a kibaszott motorháztetőt nem javították és nem is cserélték,persze nem i szerepel a számlán.
Lehet ilyenkor valamit tenni. Édesanyámé az autó, én eddig nem láttam,hogyan javították a kocsit, mert ha itthon is voltam csak hátulról láttam az autóját. Nem lakom itthon így nem látom nap mint nap az autóját.
Ő pedig eddig nem vette észre...mondjuk ezt sem értem..
Lehet ezt jelezni a szakszerviznek és a biztosítónak,hogy nézzék már meg a fotókat vagy valamit, ennyi eltelt idővel a javítás után is.
-
m3tr0
senior tag
-
m3tr0
senior tag
válasz runner 125 #140875 üzenetére
Erre válaszolva, főleg hozzád intézném de máshoz is szólnék.
S70-es Volvoban milyen motorral szereltet szabad venni, ileltve automata váltójuk milyen, mire kell figyelni vásárláskor, gondolok itt esetleges típushibákra.
Továbbra is vissza-vissza térek a Volvora, a Civic után valami nagyobb,biztonságosabb,kényelmesebbre vágyom. Kéne a több ajtó is, főleg pályán használom a kocsit,Pesten BKV-zom.
De azért jó lenne ha nem kéne rá vagyonokat költeni.
Ilyen 1 milliós kerettel ne ezeket nézegessem?
Annyira lövésem sincs mi lenne méltó utódja a kis 6gennek ha úgy alakul. -
m3tr0
senior tag
válasz BigBlackDog #144453 üzenetére
Én ezek közül egyértelműen az Accord felé közelítenék.
A jó 2.2-es dízellel szerintem jó választás lenne.
Mondanám még a 2.4 Type-S-t is, de ugye ott ha városban kell menni akkor a fogyasztás már több lesz mint 8 liter. Pályán szerintem tartható. De van olyan akinek van, nézz be honda topikba esetleg. -
m3tr0
senior tag
válasz focvis #146412 üzenetére
Praktikusság meg sportautó?
Hát én feléből tudnék venni élményautót a másik felét meg félre tenném.
Itt a legnagyobb gond,hogy még azt sem tudjuk,hogy új autót akar-e,meg valóban mit akar?
Mert aki az ültetett Fabiától indul és most tart a Cooper S-nél... Na ő valóban nem tudja mit akar.
Pláne 9 millióból. Hagyjuk már.[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz z123456789 #146421 üzenetére
Igaz 2014 és 2013-as adatokat nézek de az OPC Astra gyári gyorsulása 6 sec, míg a Cooper S-é 6.8 sec.
Végsebességre is jobb az Astra. Nem értem ezt a lenyomja dumát, de ha te mondod biztos úgy van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hobby rádiós topik
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen