Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz zoo8800 #66756 üzenetére
Engem lebeszeltek a 3 literes verziorol a Citroennel, pedig olyat akartam venni, vegul 2.2-es lett. Kb. ugyanugy megy, mert az automata valto a szuk keresztmetszet (450 Nm a nyomateklimit), csak kevesebbet fogyaszt.
Ja, es egyebkent fantasztikus auto, hosszutavu utakon egy megvaltas.
Bar ahogy latom, nem volt komoly a kerdes.
while (!sleep) sheep++;
-
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #67439 üzenetére
Szórakozol? Közelmúltban irtották a Nagykőrösin a növényzetet. Ahol a munkások dolgoztak (a két irányt elválasztó sövénynél/szalagkorlátnál) a lekerített munkaterületen belül! fel volt szépen állítva a három lábú. Ha nem a saját szememmel látom nem hiszem el. Plusz a városból kifelé a szervizút utolsó kijárójánál (utolsó gyalogos felüljáró előtt) be szoktak tolatni a zajvédőfal mögé és onnan lesik a városból kifelé hajtókat. Ott a többség már simán rálép a gázra. Vigyázni kell. A közbiztonság olyan amilyen de bezzeg ha bírságolni kell menni akkor mindig van szabad rendőr.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
nagyúr
válasz zoo8800 #67695 üzenetére
Mit is mondjak, osszessegeben en nagyon elegedett vagyok.
Ami nem tokeletes:
- a motoros ules automatikusan hatrahuzodik, amikor kiszallsz a kocsibol. Viszont ha valami blokkolja az ulest (jelen esetben a hatso ulesre rakott gyerekules), akkor attol meg csomo ideig probalkozik az elektronika, es erolkodik
- a klima kicsit lassan fut fel, jovo heten meg is nezetem a szervizben, amikor felrakatom a teli kerekeket
- ha be van kapcsolva a TMC (kozuti informaciok vetele es megjelenitese a GPS-en), akkor ha epp kozlekedesi hireket mondanak a radioban, akkor bekapcsolja, es megkerdezi, hogy akarom-e tovabb hallgatni. Egy mozdulat kikapcsolni a radiot, de a funkciot magat nem sikerult meg deaktivalnom, es ez bosszanto.Egyebkent nagyon elegedett vagyok a kocsival, szep, jol megy es kenyelmes, egyeb zorgesek, hibak, stb. nem fordult elo igy kozel 20k km utan. Ja, es mondtam mar, hogy soha tobbet manualis valto?
Majd irok rola meg kicsit reszletesebben, bar a fentieken kivul tenyleg minden szuper, boldog vagyok vele.
while (!sleep) sheep++;
-
válasz zoo8800 #67834 üzenetére
Az eleje nálam még talán emészhető, éppen annyira merész ami még elfogadható. A hátsó ajtónál kezdődnek a problémák, a küszöbön az a felcsavarodás az olyan mint a gagyi csavart tuningküszöb, meg az a hátsó lámpa, mint amikor az asztal szélén rajzolsz és lecsúszik a ceruza a lapról.
-
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #119013 üzenetére
Nem vagyok tisztában a ford jelenlegi motorválasztékával és az igazat megvallva nem is különösebben érdekel. A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem. Az a fogyasztás buzik mekkája és mindenki azt hazudik be ott amit akar. De legyen, tételezzük fel van köztük 1liter difi fogyasztásban a ecoboost javára (szerintem nincs annyi de ez most mindegy). A te számaiddal és a jelenlegi benzinárral számolva legalább 100ezer kilométert kell autózni vele a legkisebb hiba nélkül, hogy nagyjából megspórolj egy turbó cserényi mannát az öreg 1.6 szívóbenzineshez képest. Az a 100k km egy átlag autósnak minimum 6év mire összejön (vagy több). Az pont az a kor amikor szerencsésebb sorsú pógártársak átteszik a seggüket egy másik új autóba. Elég kicsi a valószínűsége, hogy 6-8éves koráig bármi baj legyen az autóval így újonnan megvenni nem rizikós. Kis szerencsével még a második tulaj is elkaristolhat vele még egyszer ennyit mielőtt zsebbenyúlós lenne a játék. És elérünk a ~12 évhez és 200 000+ kilométerhez. Ekkor jön képbe a szerencsétlen csóró aki csak közlekedni szeretne és vesztére már meg is tudja fizetni az autót. Pont olyan ez mint a dízel autó, csak az első gazdinak buli. Aki pedig a sokadik tulajtól használtan 15évesen 300 000 kilométerrel megveszi az többet fog szopni mint Cicciolina egész pályafutása alatt. És a legnagyobb baj az, hogy nincs alternatíva. Az elektromos autózás még akkor is elérhetetlenül drága lesz az átlag ember számára. A hibridek sem tudnak már hová fejlődni az akkuk fejletlensége végett. A jelenlegi trendeket elnézve 15év múlva 2030-ra a személyautókból teljesen eltűnnek majd a dízel és a szívóbenzin motorok és csak ilyen hoki jobb esetben legalább 3hengeres 800-1000ccm körüli akár több turbóval felszerelt közvetlen befecskendezésű benzinesek lesznek és persze ugyanezek hibrid verziói, semmi más. Amikor majd a bonyolult befecskendező rendszert kell csilliárdokért javíttatni illetve a lendkereket vagy épp a két turbó valamelyikét vagy párban mindkettőt kell cseréltetni/javíttatni a penge dávnszájzing motoros kocsin akkor az emberek hamarjában vissza fogják sírni még az emlékükben halványan élő anno lesajnált szívócső befecskendezéses elavult lusta 1.6 benzineseket amikkel meg semmi baj nem volt.
(#119014) rbalint88: Akkor ezt rosszul tudtam.
(#119016) [rvilike]: Nem vitatom de melyik is a tartósabb? Valami olyasmi rémlik, hogy pont az 1.0 ecoboost esetében gyári előírás a 250k km-nél valami motor felülvizsgálat/felújítás. De lehet, hogy keverem valamivel nem mostanában olvastam.
(#119018) roberto211: Az olcsó gázolajról annyit, hogy az Auchan kúton kapható nyál az egyik legjobb holott a legolcsóbbak közt van.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz zoo8800 #119033 üzenetére
Ez az ennyitannyit megspórolsz nagyon kényes -szvsz értelmetlen- téma. 100k km.t mennyi idő alatt megy egységjúzer? 5 év? A fizetőeszközünk romlik annyi időközben... És ha már ,akkor miért nem 300k km-re van vetítve , meg az örökéletre? Az mekkora spórolás lenne mán
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
parandroid
nagyúr
válasz zoo8800 #120833 üzenetére
Tényleg, Chrysler Ram-ként árulják a US-ben. Azt tudtam, hogy a Fiat-Chrysler együttműködés része volt, hogy US piacra is kerül, valamiért úgy rémlett, hogy Toyota emblémával, így utólag belegondolva, ez tényleg baromság, hiszen a Chrysler a partner...
Na mindegy, a lényeg ugyanaz, haszongépjárművek terén még a dizájnt sem divat variálni...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
footy
addikt
válasz zoo8800 #121502 üzenetére
Haszna van, hip-hop tönkremenni pedig nem fog.
A hasznarol azert lehetne vitatkozni, foleg szivobenzinesnel. Egy normalis megtervezett motornak 2000 folott azert mar kisimul a jarasa(foleg ha nem kozvetlen befecskendezeses) es epeszu ember nem 2000-es fordulat alatt közlekedik egy szivobenzinnel. (en diesellel sem). Az en G6-omban sincs 2tomegu lendkerek es semmilyen hatranyat nem erzem. Sot egy kicsit kisebb a dieseleknel megszokott gumiszalag effektus.
A tonkremenetel pedig nem csak user fuggo, ha van egy befecskendezod ami mar hatarerteken mukodik, valoszinuleg semmit nem veszel belole eszre, viszont kinyirja a lendkereked.(#121501) Qru
Mikor eloszor irtad, azt hittem rosszul olvasok Boxerhez 2 tomegut? Ott a dugattyuk ellentetes mozgasa miatt alig kellene rezgesnek lennie -
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #121909 üzenetére
Licit oldal itt a kereskedő nem élvez semmilyen előnyt.
Haverom magánemberként ezt nyomja kereset kiegészítésként. Csak idén 4 autót vett onnan, mind a 4-et haszonnal adta tovább 1 max 2 hónapon belül a hahu-n. Nem ebből gazdagszik meg nyilván de darabonként 1-200k-t fogott rajtuk. Ha így veszem ingyen pörgette ki magának azt az S60-at (amit szintén onnan vett).
Kell hozzá mázli és szakértelem nem mondom, meg kitartás az állandó figyelés miatt de működik a dolog.
mod:
TayRol: Az más tészta, az az amikor közvetlenül az államtól veszel. Itt a nav által lefoglalt autókat árulják egyenként.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
veterán
válasz zoo8800 #123845 üzenetére
Mondjuk amilyen árban és mennyiségben vannak jelen a bontott alkatrészek a százszámra bontásra behozott autók nyomán, nem lenne nagy wasistdas gatyába rázni belül ezt a paszújt
De mi ebből a tanulság? Golf3-at kell venni, majd szólok szüleimnek hogy sürgősen cseréljék le. [link] [link]
Give them hell Ukraine!
-
-
TaaT
veterán
válasz zoo8800 #124473 üzenetére
"A sima légrugózást ne keverjük össze a Citroen-féle hidropneumatikus rugózással."
Ez nekem kicsit úgy hangzott mintha a légrugót az acél tekercsrugó szintjére degradálnánk.
"Manapság ilyet csak a Citroen gyárt"
Nem sokáig. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen