- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Muton
addikt
köszönöm szépen a kimerítő válaszokat!
ezt a [link] Radont néztem ki, váza ennek teszik, de nem merem megrendelni az elektromos részek garanciája miatt, szóval egy Cube stereo lesz talán a befutó: [link]
Ha valakinek van tapasztalata vele, pozitív/negatív, kérlem ossza már meg plz. Köszönöm!Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
LanyUs
senior tag
A töltő kupak nyílásnál már biztosan nem meríteném vízbe [link] ( kb. a kerék közepe a magasság ).
Én közel 100kg vagyok, de igazából az edzettség számít és a választott tempó. Síkon lazán visz, ellenben dombon felfelé keményen tekerni kell. Sokszor elérem még max. rásegítés mellett is a 90% feletti pulzuszónát ( rendszeresen futok is ). Igaz én szeretek haladni terepen is, felfelé is. Ha lemerül az akku, akkor minimálisan érezhető. A szívás az, amikor lemerül és még van vissza szint
A másik szívás, amikor feltelik sárral a kerekeknél és nem forog tovább. Na az e-bike-ot vállra venni és kicammogni felér egy súlyzós edzéssel
Dropper még hasznos tud lenne ereszkedésnél, többször használom, hogy még több fékerőt tudjak bevinni ha szükséges + stabilabb tartást ad. -
őstag
igen, ha szoftvert kell frissíteni mert mondjuk a gyárban véletlenül nem sikerült elsőre jól, de bármi más oka is lehet, akkor nem árt, ha van olyan hely ahova itthon be tudod vinni.
a külföldről rendeléskor meg kell nézni, hogy amit nyersz a réven (mennyivel olcsóbb) azt nem bukod-e el a vámon (garancia kezelés)
egyébként mindkét linkelt bringa felső polcos cucc, én örülnék bármelyiknek(megjegyzés: a Radon-t is a Cube szereli, Waldershof-ban. nem az övék a márka, csak az összeszerelés zajlik egy helyen)
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sebgutkopf
őstag
válasz pècsimunkás #7793 üzenetére
Lehet venni láncnyúlásmérőt. Nem egy drága szerszám. Ha 12-es a váltás és a láncba beleesik a 0,5, akkor az a lánc cserés. Ha már 0,75 is beleesik, akkor a sor is kuka és azt is cserélni kell. A túl sokáig használt lánc pont ezért drága játék, mert a sor jóval többe kerül mint a lánc cseréje.
Régebbi 10 vagy 11s rendszereknél azt szokták mondatni, hogy lehet 0,75-ig használni, elbírja a sor.A túlhasznált lánc elkoptatja a sort és elől a lánctányért is, szép cápa fogak lesznek belőle, illetve elől a lánctányér halálát az is jelzni, amikor a láncot picit el lehet emelni a tányér tövéről, vagy az új lánc nem megy be teljesen a fogak tövéig.
-
sebgutkopf
őstag
-
Tekintve, hogy van olyan üzemmódja, hogy telejsen rásegítés nélkül, én azt próbáltam, de nem vettem észre ellenállást. Maga a bicikli nem olyan nehéz szerintem, hogy ez szembeötlő legyen, egy városi közlekedéshez felszerelt alu vázas trekking is kb ilyen súlyban van. Le meg nem merítettük még teljesen sosem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #7806 üzenetére
ezek jól hangzanak, csak technikailag is érdekel, hogy van megoldva, pl. van belső racsni is, a motor állórésze, és a hajtott rész között? most a kérdésemet sem látom át, de tényleg nem tudom, hogy vannak ezek megoldva, egy sima villanymotornál ugye ha nem adok rá áramot, akkor elforog egymáshoz képest a kettő, de itt gondolom nem, mármint a pedál és a kerék között akkor is fix a kapcsolat, nem? tehát nem kell áram, hogy tudjam tekerni
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
pècsimunkás
addikt
válasz sebgutkopf #7804 üzenetére
9 váltós az èn bringám.
Erről van szó: [link]Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #7812 üzenetére
a döntés szinte meg van hozva, csak nem gyűlik úgy a pénz, mint kéne... nálunk nincs is szerintem PP részlet, ahogy nézem. de azért nyárra szerintem összekaparom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #7814 üzenetére
hmm, 1 tank oda, 1 vissza.. de nem vagyok az a kiállításra (pláne nem külföldre) járós, sok ember, BRRRRR
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
yle_greg
tag
Nem piszkalaskent, hanem a megertes miatt: kicsit olyan a kerdesed, mintha azt kerdezned, hogy a valto amikor nem tekered, akkor mennyire lassitja a bringat, hiszen hallani, ahogy kerepel a valami a tengelynel.
Az agymotor amikor nem hajt, akkor pont ugy racsnizik, mint a valto lanckereke amikor nem tekered, hanem csak uresen gurul. Nincs ellenallasa. Hiaba van tomege, olyan kozel van a tengelyhez, hogy indulaskor sem erzed a tehetetlensegbol fakado ellenallast.
Nekem rossz a terdem, ugyhogy szamomra is fontos amit feszegetsz, hogy ha oda a kraft, akkor mi van. En vettem egy plusz akksit. Ha olyan hosszu utra megyek, hogy felmerul az elmeleti eselye, hogy lemerulhetek, magammal viszem, hiszen kicserelni 2 perc. Igy egyedul akkor maradok az ut szelen, ha mondjuk hirtelen elromlik a motor, vagy valami hasonlo. Szerencsere a bicajom (PVY Z20 Pro) felbehajthato, ugyhogy ilyen esetben is csak a legkozelebbi kozutig kell kiszenvednem magam, onnan mar hivhatok taxit, ami olcso nem lesz, de terdfajdalom nelkul hazakeveredek vele, csomagtartoban a bringaval.
De nem nagyon hallottam meg rola hogy valaki igy megszivta volna, persze biztos volt mar ilyen, csak eleg ritka jelenseg lehet.
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz pècsimunkás #7811 üzenetére
Ha síkon használod, vagy csak simán van egy kedvenc fokozatod, amiben észrevehetően többet mész mint a többivel, akkor az benne van, hogy az a fog jobban el fog kopni mint a többi és utána ott ugrani fog a lánc. Sajnos ez is sorcsere.
Az alivio a shimano-nál egy budget megoldás, tehát nem az anyag tartóssága a fő szempont, így az ebike ezt hamarabb meg tudja enni. Kérdés mennyit mész a bringával, és milyen gyakran kell cserélni. Egy ebike kompatibilis cues-re át lehet állni, amikor épp elkopik az alivio szett, a cues legalább 3x annyit bír (vastagabb anyag és felületkezelés) és az se vészes árban, de akkor sor, lánc, váltó, váltókar minden csere. Ezért kell ezt neked tudnod, hogy mennyit mész, megéri-e neked ez a fejlesztés. -
pècsimunkás
addikt
válasz sebgutkopf #7818 üzenetére
Októberben vettem, eddig 400kmment bele. Nem túl sok, de volt betegség, szabadság, rossz idő,stb,stb.
Mostanában kezdtem a kilométerekkel előre haladni.
Szerintem havi 2-300 meglesz.
Alapvetően sík úton használom, pontosabban aszfalton.
Amíg működik így, addig akkor hagyom, ha lesz valami csere, jövök a kèrdèsekkel, ha nem gond.Ès köszi az eddigi segítséget
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
LanyUs
senior tag
válasz sebgutkopf #7818 üzenetére
Nem találok sehol arról információt, hogy egy olcsóbb sor, mint pl. az enyém Shimano CS-M6100-12, 10-51T, 12-speed bontható-e? Tehát ha elkopik a 4-es kör, akkor csak azt cserélni 30e körül van már a komplett sor, tehát a kérdés elméleti inkább. Egy-egy ugrás még nem zavar annyira ( nem kellemes a csattanás, de ... ).
Rendeltem közben egy 800-as akkut a 625 mellé. Majd beszámolok a fejleményekről. A range extender nem volt szimpi. Sem az ára, sem a megoldás, hogy kiáll ott nekem egy vezeték. Már így is letörte egy faág a töltő nyílás fedelének a kiálló részét Mi lett volna ha ott épp egy kábel fityeg...[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
itt van kép, ami alapján az 5 kisebb lánckerék külön van, azt nem néztem, kaphatóak is-e így, régebbi sorokhoz létezik külön Shimano lánckerék. Értelme nem tudom, mennyi van, mert azért csak kopik a többi is, nem? Vagy ennyire csak azt használod?
[link]Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #7819 üzenetére
Mèg annyi, hogy használom hegyekben is azèrt a bicót- Eisenach környékén van bőven-, de figyelek a váltásokra, meg arra is, hogy szèpen vissza kapcsolgatok hegynek felfelé, mint ahogy normál biciklivel is.
Szóval igyekszem vèdeni a láncot.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
LanyUs
senior tag
ZolkoW , f4lcon: köszönöm A bringa utánfutó az oka, amikor vasárnap délben betonon vagy sík földesen viszem a lányokat, akkor legtöbbször a 4-esen megyünk 25 km/h közelében 90-es pedálfordulattal. A szekér és a csajok kb. +60 kg, amit dombra fel kell húzni, szóval kap a lánc rendesen / na meg a pulzus is . De nem akarom elvenni tőlük az élményt. Ilyenkor 3-4 falut is bejárunk játszóterezni stb.
Most nézem 1.400 Ft-ért a 4-es fogaskerék csak! Akkor a kérdés mégsem csak elméleti!
[ Szerkesztve ]
-
kisputyin
tag
Segítséget szeretnék kérni tőletek. A mai nap vásároltam egy elektromos kerékpárt. cmacewheel y20 típust. Kivehető lítium aksi van benne. Rátettem a töltőre de semmit nem jelez ki. Maga a töltő adapter az első pár percben még valami ventilátor hangot is kiadott, de most már csak a kis zöld led világít. Megfogva gyengén langyos. Az akkumulátoron semmit nem jelez. Van rajta egy power gomb de ha nyomom akkor sem csinál semmit. Igaz még csak kb 2 órája töltöm. Esetleg hibás e vagy még töltsem?
-
Muton
addikt
hét nekem ha csak ülök és nem fekszem, emelkedik a pulzusom vagy 30-cal, ha megerőltetés nélkül tekerek, akkor is közel 150 szóval jó lesz. kipróbáltam, már a eco szinten is túl erősnek érzem a rásegítést, de mondták, hogy telóról ezt vissza lehet venni. alapvetően nekem erős szembe szélre vagy emelkedőre kell, meg hogy kényelmes legyen, az meg lesz, legalább is remélem (:
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
azt mondta az eldó a boltban, hogy ha párosítom a telóval, akkor frissül magától. megvettem hirtelen felindulásból, az volt a feltétel, hogy meg lehet-e csak úgy venni, nem webshoposan, és hogy befér-e a kocsiba, és épphogy, de befért. szóval megvettem
az viszont nagyon durva, hogy iszonyat nehéz, de nem is a motor, akku miatt, hanem maga a váz iszonyat durva. a kerék viszonylag könnyű, de ez a váz rettenete, mint egy tank. az meg fura, hogy a kormány vagy +/- 45°-ban mozog csak, az nagyon fura. bár lehet, hogy a vázon belüli kábelezés az oka, na mindegy, szokni kell. próbálom megszeretni, de a Radon annyival szebb...Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz ReFleXx #7810 üzenetére
az csak a félrevezetés. az másik bicajon az első kerék egy 24 küllős mavic, annál meg azt írták, hogy 85 kb a max biciklis súly, aztán semmi baja. bár nyilván nem terepen használom és azért figyelek rá, de bírják ezek
hdman: akkor az még nagyobb, nekem egyelőre szokni kell
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
pècsimunkás
addikt
Akkor lehet, hogy a Radont kellett volna megvenned.
Elkèpzelhető, hogy sosem leszel elègedett a Cube- al.Bár, a garancia miatt jobb döntès a Cube.
Èn otthon vettem meg a bringát, kihoztam Nèmetorszagba. Szóval fordítva csináltam.
Így elèg necces lesz garanciáztatnom, ha lenne valami, de talán nem lesz.
Megtetszett nagyon a bicikli, meg a 95Nm- es motor a próbavezetèsen.[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Muton
addikt
válasz pècsimunkás #7829 üzenetére
igen, az szebb, de valószínűleg az is egy nagy batár, nehéz, mint valószínűleg az összes AM bicikli. idővel majd valami xc vagy fitness verzióra kell cserélni, de addig is fogom tudni szeretni, nem vagyok hópihe
egy kulcskérdés van, a nyereg, de az minden bicajnál az, meg a kormányból is vágatni kell, mert így szélesebb, mint egy busz nagyon furaMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
őstag
azokra a sebességekre, amire ez tervezve van (lefelében) ott ha 45 foknál jobban elfordítod a kormányt, az tuti halál
sőt, ahogy a motorokat, alapvetően ezeket sem a kormánnyal kell irányítani“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
yle_greg
tag
Bocs a noob kerdesert, de nem vagyok benne, hogy mire gondolsz. Arra gondolsz, hogy elobb bedolunk, es utana/kozben forditjuk a kormanyt? Vagy valami masra?
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
Muton
addikt
azt értem, de garázsban, lakásban is kell navigálni, ez meg annyira fordulékony, mint az Evergiven a Szuezi-csatornában szerintem a belső kábel vezetés miatt lehet ilyen, na mindegy, ha ilyen, akkor ilyen. remélem délután nem fog esni és ki tudom próbálni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Ijk
nagyúr
Mennyire gáz fejre állítani ebike-ot szereléshez? Ha jól tudom pl. hidraulikus fék nem igazán szeretni, de egyébként szerintem nem kellene semminek ártania.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
-
őstag
válasz yle_greg #7832 üzenetére
a legnagyobb kanyarokat is a súlypont áthelyezésével, és a kerékpár döntésével kell bevenni. pont, ahogy a motorokon is.
a kormány a séta tempóban kis helyen történő manőverezésen kívül másra nem való“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagylaci32
tag
Ha legközelebb motorozol, próbáld ki egy biztonságos helyen, hogy nagyobb sebességgel a kormányt elengedve próbálsz irányt változtatni. 90-nél szinte semmit nem ér a súlypontáthelyezés, önmagában azzal nagyon lassan lehet bedönteni és irányváltoztatásra bírni a motort. A kormányt használva kell kivezetni a kerekeket a súlypont fölül (ellenkormányzás), ahogy ebben a videóban bemutatják: [The Counterintuitive Physics of Turning a Bike]
Ha valakit részletesebben érdekel, akkor ez egy nagyon jó videó a témában: [Most People Don't Know How Bikes Work]
Emellett az igaz, hogy nagyobb sebességnél nagy kormánymozdulatok nem kellenek és nagyon veszélyesek. -
sebgutkopf
őstag
A kormányon a rásegítést vezérlő kapcsolókra és a kijelzőre vigyázz, ha fejre teszed. Vagy valamire ráteszed, ami elemeli a földtől, vagy rongy, szivacs stb... hogy ne törtd le vagy ne karcold. Ezen kívül nincs semmi extra.
Amikor meg fejjel lefelé van, a féket ne húzogasd egyáltalán, mert akkor belevegősödik rögtön.
Meg mosásnál se állítsd fejre, mert akkor alulról a kifolyón pont befelé fog folyni a víz.Ha ezekre figyelsz simán fejre lehet állítani.
-
LanyUs
senior tag
A 625-ös akkuból ennél több nem kihozható. 61 km 1400 szint, maradt 10%. Enyhén saras, köves terep, ez egy 3 órás kör volt tegnap hajnalban. A fékerő még mindig lehetne jobb ( Shimano Deore BR-M6120, 4-piston, hydraulic disc, 203mm ), de nem kell az utolsó pillanatra hagyni. Érdekes dolog ez a fék, mert egy Genesis Theseus patkófékes bringáról váltottam erre, de azt nem használtam ilyen körülmények között a Mecsekben Az első gumi csak kétszer csúszott meg a por miatt kanyarban ( nem tegnap ), amúgy nagyon szépen íven tartja a bringát ( 29x2.60 Maxxis Assegai ), a hátsó pedig egy vadállat, eddig minden sárból és emelkedőn felvitt 29x2.60 Maxxis Dissector. A tubeless teszi a dolgát, menet közben számtalan vadrózsa tüske, apró szeg, vasdarab, de azonnal tömít
ECO ( 50w/75nm -> ez a setup a semmi fölött egy fokkal ) és TOUR ( 100w/85nm ) módban mentem szinte végig. Pár méteren kapcsoltam csak 175w/85-re amikor az egeket verte a pulzusom felfelé ( 250w, 400w most kimaradt )[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz nagylaci32 #7840 üzenetére
az egész abból indult ki, hogy a kormányt nem lehet 65 foknál jobban elforgatni.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sheep
addikt
Üdv,
Bosch Purion kikapcsoláskor azt írja cseréljem ki az elemeket. Kicseréltem és továbbra is ezt írja ki. Hagyjam a francba, nem lesz ettől baja, vagy szerviz?
2022 Cube Hybrid Race.MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
sheep
addikt
válasz sebgutkopf #7846 üzenetére
Varta 2016
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Sirandrish
legenda
Heyho!
Egyelőre csak érdeklődnék, mert kacérkodtam a gondolattal hogy idővel be kéne rúházni 1 ebike-ra.
Van olyan (akár kínai) márka és/vagy modell ami nem kerül milliókba(és 7-800K-ba se), és használható mondjuk 60-80km-s kecajozásokon? Nem MTB, inkább Trekking, és csak bicajúton vagy kissebb forgalmú utakon lenne használva.
Nincsenek nagy igényeim, jelenleg egy Neuzer Ravenna 100as kecskét hajtok, és ugyan kompromisszumokkal, de kielégíti az igényeimet
Legyen kényelmes (bár van saját nyergem), és bírjon menni 80km-t síkon...
Esetleg érdemes lehet a használt piacon szétnézni? És ha igen, akkor miket érdemes keresni?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
sheep
addikt
Meg is oldódott úgy néz ki, nagyon egyszerű a megoldás, a 625-ös akksit kivettem és visszaraktam, így már nem írja ki hogy cseréljek elemet (kopp kopp).
Hátha vkinél előjön...MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
LanyUs
senior tag
Szervizben azt mondták, hogy nehéz 100e alatt 12 sebességes fogaskeréksort találni. Hát én a google első találatára látom 30e környékén ( Shimano Deore (CS-M6100-12) ). Rendeltem is egy teljes sort. A segítségetekkel ( hogy a sor bontható és külön is kaphatóak ) egy Shimano CS-M8100/7100/6100 lánckerék [16]-ot is vettem, amivel a jelenlegi sort lekoptatom és ha kell kéznél lesz a csere.
Lánc témakörben is tudnátok segíteni?
Gyári: KMC E12 TURBO e-bike 1/2 x 11/128 130L SILVER
Futott 1000 km után 0,6%-os nyúlás.Jelenleg fut rajta egy BBB BCH-12E eBike 12 sebességes lánc. Remélem ez is elmegy 1000 km körül, de 500 km-nél rámérünk.
Látok olcsóbban is láncokat Shimano Deore (CN-M6100) 7e Ft, Sram NX Eagle 10e, de van drágábban is Sram PC-XX1 EAGLE 35e.
Tekerésnél van nálam láncbontó és pótszem is, de elkerülném a szakadást és a szerelgetést. Nektek mi vált be illetve melyiket ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs