- iPhone topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 9S néven érkezett meg a Redmi Note 9 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
ph Az AMD nem tett le az ötödik generációs, Zen 3 magokat használó dizájnjairól.
-
Mobilarena
A Sony 2010. május 11-én bejelentette a MILC (tükörnélküli cserélhető lencsés) fényképezőgépcsaládjának első két tagját, a NEX-3, és NEX-5 gépeket, APS-C méretű szenzorral. A piaci várakozásnak megfelelően az APS-C vázak rövid, de gyors evolúciója után 2013.október 13-án megjelent az első full frame méretű érzékelővel szerelt Sony MILC ILCE-A7 néven. Az összefoglaló a rendszert átlátni próbál segítséget nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz rumos14 #3600 üzenetére
Biztos, hogy sonynál akarsz maradni?
Itt van a Samsung meghozta neked azt az obit, amire te vágysz. Sőt fényerőben kicsit túl is teljesített a 16-50/2-2,8
A 16-70-el átfogásban a sony nekem tett a kedvemre, míg úgy néz ki a samu meg a te vágyadat valósította meg ezzel az obival. Az nx30-ban meg sok kifogásolni való sincsen.
Mit mondjak obi kínálatban a samu kezdi a legtökösebben a rendszerét. Igaz nincs nekik sok, de jók és zoomból is van már felső kategóriás. -
sebgutkopf
őstag
válasz rumos14 #3615 üzenetére
Ja tényleg hamarosan jön a nex7 utód. Azért a 16-70-et elég nehéz lenne kitobiként ráaggatni
Egyébként egy e-mount 16-50/2,8-nak egy G-s verzióban lehetne realitása, ahogy az A mount-on is ott volt a 16-50 és a nagyobb átfogású, de sötétebb zeiss. Kicsit át kéne tervezni azt az obit és akkor te is megkapnád a cumidatAzért tényleg le a kalappal a Samsung előtt. Egy F2-ről induló normál zoom obi nem semmi. Na meg az nx30-nál már ott figyel az 1080p50-es videó és az 1/8000 záridő, tehát eléggé up to date a gép. Arra kíváncsi vagyok, hogy az ő hybrid AF-jük mire képes. Illetve a sony javít-e rajta valamit az idei E mount vázak esetében?
-
sebgutkopf
őstag
Egyetértek. Illetve az SLR like vázak lehet annak a kulcsa, hogy a milc gondolat ne váltson ki élből elutasítást a konzervatívabb fotósokból, hanem végre lássá, hogy ua szenzor, ua képminőséget tudnak mint a dslr-ek. Talán ez a forma lehet a híd, hogy a milceket ne sajnálják le olyan szempontok szerint, ami nem is igaz. Maga az A3000-es sony váz is valami ilyesmi próbálkozás lett volna, hogy azzal bevágjon árban a belépő dslr vevők közé, csak talán kicsit túlzásba vitték a spórolást és annyira olcsó lett a váz, hogy abba már nem fért bele normális EVF.
-
sebgutkopf
őstag
Nyilván van olyan forma, amivel a nagy obik kezelhetőbbek, ezt nem vitatom. Az egy külön szegmens, amiben őszintén szólva nem tudom mikor lesz a funkción kívül árban is versenyképes a milc a dslr ellen.
A slr formával való kísérletezésnek én viszont a funkción túl is jelentőségét vélem látni, ahogy írtam is. Elég erőteljesen próbálkoznak a milc-es srácok javítani a jelenlegi dslr - milc eladási arányokon. Ha forma, ha funkció oldalró nekik mindegy, de próbálkoznak a betámadással, aminek eredménye azért egyelőre nem annyira egyértelmű.
Csak nem olyan balgák, hogy csak egymást akarják a pici milc piacon keresztbe hosszába szívatni, ahelyett, hogy a dslr tortából próbálnának egyre nagyobb szeletet vágni maguknak.A sony persze a furcsa mindenre lő módszerrel, hátha talál, a fuji az slr gyökerekhez nyúl vissza, a samura nem tudok ilyet, de a gépei fényképezőgépebb formájúnak akar tűnni az újítások helyett.
Az biztos, hogy a mai fotózási innovációk a milc vonalon vannak és ezt épp mi korai elfogadók finanszírozzuk. -
-
sebgutkopf
őstag
A g1, g3 és g5-ig láttam a sima G-s panákat, meg a gh2-t.
A váltószínes módszer kifejezetten zavart, mert szemmozgásra látszott azoknál, hogy igazából nem színes a kép csak vibrál.
Én a felbontásoktól se dobtam hanyatt magam, de a legjobban a pixelesen kiégő részletek zavarnak a képben a legjobban. Némelyiken túl kontrasztos a kép. Első benyomásra mindig mondtam, hogy na egész jó, de hosszabb piszka utána inkább zavartak.Nehéz rangsorolni, mert elég nagy időbeli eltéréssel láttam a panákat is az oly-t és a sony félét.
Őszintén szólva nekem a végkonklúzióban egykutya volt mind. Nagyon sokat fejlődtek, meg tényleg biztosan praktikus, de amiket eddig láttam még nem volt elég, ahhoz, hogy olyat akarjak.
Amiket viszont most Parci írt, még egyiket se láttam. Egyszer csak lesz egy olyan, ami igazán tetszeni is fog, addig meg elvagyok a dönthető kijelzővel.
-
sebgutkopf
őstag
válasz konyi79 #3629 üzenetére
Az érdeklődésem most nem túl piaci szintre csökkent. Képileg egy ideje már nem haznak újat, olyan funkció se jött már egy jó ideje, ami igazán izgat, új obira se vágyom, így csak nyugodtan olvasgatom, hogy mikor mi jön.
Ami gépileg lázba tudna hozni az egy valóban dslr szintű hibrid AF lenne, vagy egyszer a FF vonal, de ez még mind évek kérdése.
Persze megint jó kis sony-s a hozzáállás, mert egy rakat vázról pletykálnak, de obikról semmi. Az majd gondolom mint mindig az év második felében, amiből polcra talán év végig kerül. Most szerencsére már ez se izgat. -
sebgutkopf
őstag
válasz konyi79 #3635 üzenetére
Nekem egyébként nagyon tetszik a nex6, de valahogy annyira mégse vágyom rá, hogy lecseréljem az 5n-t. Valószínűleg azért, mert egyik új gép se tud képileg többet, vagy annyival többet, amiért érdemes lenne mocorogni. Funkcionálisan meg már kisebb az igényem mint régen volt.
Pedig akkor a 10-18 akció nagyon vonzó volt, ilyen nincs minden nap. -
sebgutkopf
őstag
válasz rumos14 #3645 üzenetére
Elvileg a 3n utódának írják, de néhány dologban az 5-ös vonalból is van benne. Ez valami egyesítő gépváz lehet a kettő közé szánva. A nagy kérdés az, hogy most akkor az E mount végül hány szintből fog állni? Eddig volt az 3, 5, 6, és a 7. Most van egy lufi 3000, egy valami öszvér 5000, ami talán a 3 és 5 összevonása. A másik kettő lesz vajon mint külön szint?
Nekem is hiányzik a nex név, az olyan jól definiálta miről is van szó. Lehet pont ezt akarják megszüntetni.
-
sebgutkopf
őstag
Az jutott eszembe így az a3000 és a5000 feliratot egymás mellett látva, hogy lehet a sony is beáll a sorba, hogy a szám mögötti nullák számától függ a gép milyen kategória tartozik.
Ezek lehetnek a belépő gépek buci és kicsi méretben. Az A7 és 7r pedig a teteje, akkor akár jöhet egy és két nullás végű közéjük.
Ez persze csak találgatás, de így még talán ki lehet hozni valami átláthatót ebből a katyvaszból, amit az elmúlt időben összehozott a sony. -
sebgutkopf
őstag
A300 és mondjuk A500.
Abban igazad van, hogy egy kategóriába tenni a dslr like és a hagyományos nex kinézetet elég zavaró.Lassan lehet agyalni, hogy mire kéne átnevezni a topicot.
Sony E-mount ala ex"NEX"?
Vagy csak simán "Sony A és E mount cserélhető objektíves rendszer". -
sebgutkopf
őstag
válasz rumos14 #3661 üzenetére
Viszont az Axxx vázak már olyan régen voltak, hogy még talán újrahasznosítható belőle néhány szám. Csak valami menthető logikát próbálok beletenni ebbe a katyvaszba, amit csináltak. Aztán majd kiderül, ha jön a nex7 meg az A mount váz, hogy azok milyen sorszámot kapnak.
Egyébként, ha meg ennyire el akarják tüntetni a foglalatra vonatkozó infót a termék nevéből, az annak is lehet az előszele, hogy hiába magyaráztak itt mindenfélét (marad az A és E egymás mellett), akkor is abba az irányba mutat, hogy a két mountból a végén egy marad.
Jól néznünk itt ki van 2 féle bajonett és 3 féle obi, sőt igazából 4 féle obi van. A mount FF és aps-c, majd E mount croppos és az FE ami a FF E-mount. Kicsit sok ez.
-
sebgutkopf
őstag
válasz rumos14 #3677 üzenetére
Na a végén a te kívánságodat is teljesítik. Csinálnak sok marhaságot a sony-nál, meg fölösleges köröket, de azért szépen megjön az összes olyan obi, amire szükség van.
Normális tele még nincs, de szerintem azt a vázhoz képest elfogadható méretben úgyse lehet elkészíteni, ezért szerintem erőltetni sincs sok értelme.
Engem ugyan már nem érint, akinek fontos, annak néhány drága obiból talán lehetne olcsóbb verziót készíteni, gondolok itt mondjuk a zeiss fixekre (12, 24, 32). -
sebgutkopf
őstag
válasz Bogyó bá' #3679 üzenetére
Ez valóban nem feltétlen elrugaszkodott, de APS-C szenzorra a 150-es vég elég fura gyujtótáv. Inkább egy túlzott porté és kistele tartomány.
FE-re ott a 70-200/4 mellette a fő kérdés, hogy van-e egy ilyen 150-re kereslet. Illetve mennyivel lehet kisebb mint az FE obi? -
sebgutkopf
őstag
Azt nem tudom, hogy zoom-okra vagy fixekre gondolsz, de szerintem eleve nem csak fixekből áll a világ.
Nagylátónak ott van a 10-18, annak aki zoom-ot akar, aki meg fixet, annak a 12/2,8 zeiss. Mi kell még?
Korrekt árú fényerős alap: na ilyen zoom sehol sincs és ebből a sorból sony se lóg ki. Max annyiban, hogy Rumos áhított obija még csak ígéret. Olcsó fényerős zoom-ot még nem láttam.
Ha fix-re gondolsz, akkor pedig a 35/1,8 az idevágó obi. Drágának meg ott a zeiss 32/1,8Klasszikus portré: funkcionálisan az 50/1,8 kicsit rövidebb, de olcsó fényerős és jól is dolgozik. A klasszik látószöget meg lefedi a 16-70 is. Nem vitatom az mft 45-ös közelebb van a célhoz, de még egy portrém se lett rossz az 50-es látószöge miatt.
Tele: kifejtettem, E-mountra minek? Úgyis nagy lesz a vázhoz képest.
Alapvetően a legfontosabb gyujtótávok le vannak fedve (tele nincs). Legfeljebb a pénztárcák méretén lehet vitatkozni.
Azt nézve milyen nehézkesen indult én végül minden olyan, amit megkaptam a rendszertől, amit akartam. Sőt már több obim is van mint eredetileg terveztem. Inkább ne jöjjön több, nem akarok vásárolni, most utazásra akarok inkább költeni. -
sebgutkopf
őstag
válasz gabag28 #3697 üzenetére
A gyors AF igazából mozgalmas eseményeken, sport témáknál szempont. Ha kevésbé siet a téma, akkor elegendő. Igazán izgő mozgó dolgokra viszont a dslr az igazi.
Amiket néztél nikon, oly és sony a kompaktokhoz képest a nagyobb szenzor miatt mindegyik óriási lépés. A márkák sorrendjét ahogy írtam az a szenzorok méretének a sorrendje is. Tehát a nikon 1"-osa a legkisebb, tőle legalább 1 FÉ-el nagyobb és jobb az oly és az mft szeznor, míg a sony aps-c szenzora a legnagyobb, ami az mft-hez képest további 2/3 FÉ-el érzékenyebb és nagyobb. Tehát kevés fényben a sony teljesít a legjobban.
Működésre és AF-ben pedig a nikon a leggyorsabb a hármasból.Gondolom az áltag kit zoom obival vennéd mindegyiket.
Ebben az esetben, ha a nikon valamilyen spéci képessége miatt nem zárja ki a másik kettőt, akkor szerintem az oly és a sony közül válassz.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz gabag28 #3700 üzenetére
A nagy szenzor miatt a váltást szinte csodának fogod megélni, főleg mivel a nex-ek esetében az iso3200 még a simán használható kategória.
Arra viszont figyelj, hogy a gép önmagában nem tudja kompenzálni a fotós felkészületlenségét. Ezt csak a túlzott elvárások miatti csalódás elkerülésére mondom. Ha kevés a fény, akkor minden gép lassabban fókuszál, illetve ha annyira kontraszt szegény az élesre állítandó terület, azzal egy gép se tud mit kezdeni. Minél jobban előre tudsz gondolkozni, akár fókuszpont választással, akár előre élesre állítással azok éles helyzetben nagyon sokat segítenek. Ugyan sokszor hasznos a teljesen automata élesség állítás, de nem mindig az a célravezető. A nagy szenzor miatt, ha pedig rossz helyre állítasz élességet az sokkal fájóbb lesz a kisebb mélységélesség miatt. Ez nagy látószögnél kevésbé problémás.Nex-re javaslom, hogy kevés fényes helyzet előtt az legyen az első, hogy kapcsold ki az AF segédfényt, mert akkor nem oda fog állítani ahova te akarod.
Akár melyik gépet is veszed, jól meg kell ismerned a sajátosságait és a kezelését, szabd testre és úgy egy hónap intenzív használat után majd jönnek az igazán jó képek.
-
sebgutkopf
őstag
-
sebgutkopf
őstag
Annyiból korrekt a leírás, hogy valóban attól függ, hogy ki mit fotóz. Hasonlóan látom, hogy aki saját szórakozásra, aminél lehet többször próbálkozni, hobbi célra használja nem rohanó témára, akkor jó a manuálozás. Aki meg a kenyerét keresi a géppel az eleve más célcsoport oda más felszerelés való.
Illetve én egy nyaralásnál se vállalnám be a manuálozást, ahol menni kell, hogy a napi tervemet meg tudjam csinálni és azt nem kockáztatnám meg, hogy vagy éles az adott kép vagy nem. De ez csak én vagyok, aki eleve nem kedvelem a manuálozást.
-
sebgutkopf
őstag
válasz istvan170 #3729 üzenetére
Ha a kép és méretből a legjobb kompromisszumot akarod, akkor a nex6 + 35/1,8 oss.
A 35-ös persze szűkebb látószög, meg drágább és nagyobb is, de cserébe jobban rajzol, stabilizált és fényerősebb.
Amíg 2,8-as fényerő egy zoom-nál elismerés, addig egy fixnél inkább hátrány.Ha nagyon a 20/2,8-at szeretnéd, akkor most amazonon 240 eur-ért meg lehet venni.
A sigma 19-es valóban jobb vétel, meglepően éles obi. -
sebgutkopf
őstag
válasz rumos14 #3731 üzenetére
Engem a 3/5 összevonása jobban zavar. Az 5-ös mindig tudott olyan dolgokat pluszban, amit a 3-ból kispóroltak. Videózási képességekben az 5-ös mindig teljes funkcionalitással bírt a nex palettán, tudja azt amit a drágább gépek, valamiért az 5-ösök szenzora tudta az iso100-at. Meg a tapi, meg az r-től a pd-af, a szebb forma és még kicsi is
Most van egy 5-ös kinézetű belül a 3 és 5 közé belőtt valami. Lényegében az 5000 nekem már nem kéne. Tehát ha egyszer utódot akarnék az 5n-nek akkor csak a 7000 irányába nézelődhetnék. Vagy egy FE vázLehet, hogy öregszem, de szerencsére még mindig nem motoszkál bennem a vágy, hogy le kéne cserélnem az 5n-t. Lassan ez lesz az a vázam, amit leghosszabb ideig használok az elmúlt 13 évben.
-
sebgutkopf
őstag
válasz konyi79 #3742 üzenetére
Igen és igen.
Sajnos úgy néz ki meglépték és valóban sajnos mindenben kevesebb a gép mint az 5n. A felbontási is a hajukra kenhetik. Ez lényegében egy nex5 dobozba bújtatott nex3n. A vicc az, hogy annak az idején az első sima nex3 kijelzője azonos volt az 5-ösével tehát normális felbontású volt, amire az 5-ös utána rápakolt a tapival. Most meg se tapi, se pd-af, se jó videó.
Lefelé tolták a mércét. Ezekkel a képességekkel a méretkülönbségtől eltekintve nem nagyon látom mivel több mint az a3000. Most már van két olcsó model, lesz egy drága, de a kettő között? -
sebgutkopf
őstag
válasz konyi79 #3746 üzenetére
A 800 eur-os ár azért is érdekes, mert akkor valaminek jönnie kell 1000-ért. Az A7 ugye 1300 eur környéke, tehát van pont egy hely a kettő között. Vajon mi jön oda, egy csúcs aps-c, vagy esetleg a valaha látott legolcsóbb full frame milc az A7 alá? Ez utóbbi nagyon brutál lenne.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Fujis2950 #3745 üzenetére
A táj és épület mint téma nem igényel különösebben spéci AF rendszert.
A döntés nagyjából úgy néz ki, hogy kisebb vagy nagyobb vázat akarsz hurcolni, illetve hány és milyen obit akarsz venni? Mennyi pénzt szánsz rá?
A hordozhatóbb 3n-re nyilván kevesebb obi érhető el, itt az a kérdés, hogy amit te szeretnél olyan obi van-e. Ha szükséged van EVF-re, akkor a másik irányba dőlt el, mert akkor A58. -
sebgutkopf
őstag
Túl sok lett a zeiss logo a road map-en. Lehetne több G logo, vagy csak sima sony.
Valószínű, hogy ezzel a sok Z és G-vel bizonygatják, hogy az FE-re komoly, csupa jó minőségű obik érkeznek. Az valahogy nem jut eszükbe, hogy az elitista obi kínálat az "olcsó" FF váz koncepcióval némileg ellentétben van és a rendszer terjedésén néhány olcsóbb fényerős fix jobban tudná serkenteni.
Annak persze örülök, hogy ennyi jó obi jön, csak melléjük lehetne olcsóbb is. -
sebgutkopf
őstag
Rendszer obik oldaláról ennek nem sok jelentősége van aps-c fronton. Konkrétan csak a 24-es zeiss profitálhatna belőle (annyira nem problémás látószög, persze jól esik, ha van stbi), a többi mind stabilizált (a pancake-eket hagyjuk).
Talán a FF téren nagyobb lehet a jelentősége ott még kevés az obi, az 55-ös zeiss nem stabilizált, illetve ha jön a 85-ös akkor annak se kell a stabi, ha a vázban lesz.
Kíváncsi vagyok, hogy vajon minden E mount váz megkapja, vagy csak a FF.
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz rumos14 #3776 üzenetére
Az új gépről azért elég sokat elárul, hogy úgy néz ki A6000 lesz a típusneve az eddig várt 7000-hez képest.
Amit a fejlesztés fókuszára írnak nekem szimpatikus, mert elvileg minden a sebességről szól, mint az AF mind működés tekintetében.
Egyszer viszont már azt is komolyan vehetné a sony, hogy egy több tárcsás váznál menüből jobban testre szabható lehetne a gombok és tárcsák működése. Ehhez annak idején az Oly nagyon jól értett (feltételezem, hogy az OM széria, most is viszik ezt az örökséget).
Lehet megint nekem jutnak eszembe más kategória emlékei, de AF téren is annyi beállítás lehet pl: követő esetén mennyire legyen érzékeny, kiszűrje a hirtelen távolságváltást (C-AF esetén pl téma elé pillanatra belógó tárgy ne vigye el a fókuszt) stb... Mondjuk ehhez kéne előbb egy olyan C-AF ami elég pörgős ahhoz, hogy ilyen funkciónak értelme legyen.
De szívesen látnék olyan beállítást is, hogy P,A,S módokban az automatán hozzárendelt paramétert hogy számolja a gép és mikor nyúljon az iso-hoz. Gondolok itt arra, hogy mondjuk A módban beállítok egy 1,8-as rekeszt, de kevés fényben nekem ne 1/60 zárat adjon hozzá, hanem a menüben ez megadható legyen és inkább az iso-t emelje. Ráadásul helyzet függő is lehet ez a vágyam. De akár az M módban auto iso is egy olyan dolog, amit még mindig nem csinál a sony, és nem értem miért.Na kinosztalgiáztam magam.
-
sebgutkopf
őstag
válasz rumos14 #3793 üzenetére
A tapit kijelzőt az 5n hozta, nem az R.
Illetve az N-nek a váza több fémet tartalmaz mint a többi utód.Az 5r meg kaphatna egy olyan fw-t, amiben a két tárcsa eltérő funkcionalitással ruházható fel, mondjuk az egyik expó kompenzáció a másik meg a módnak megfelelő szokásos. Ne adj isten szabad funkciót a tárcsához rakni, akinek az a heppje az egyikre az iso-t is tehetné.
Tényleg a T mivel több mint az R? Már elfelejtettem.
-
sebgutkopf
őstag
válasz rumos14 #3794 üzenetére
Az F4-hez ragaszkodás az a nyamvadt 16/2,8 sara. A nex 3 első fw-ben még simán dolgozott F4-nél tágabban P-ben. Aztán a 16/2,8 sok kritikája miatt szépen a fw-hez is hozzányúltak és utána jött ez az F4-es csoda teória minden vázba, pedig csak ezen egy obi esetében számít.
-
sebgutkopf
őstag
válasz rumos14 #3804 üzenetére
Baromi fontos újítások ez az nfc, meg wifi a fényképezőgépbe. Értelmes használatát csak akkor látom, ha az élőkép átmegy a telóra és onnan állítok mindent, exponálok, videót indítok. nfc értem a párosításnál segít. Fájl másolásra már szerintem lassú a wifi.
Még nem tudom átérezni ennek a funkciónak a nélkülözhetetlenségét, de ki tudja valaha még az LV és videóra is ezt mondtam. -
sebgutkopf
őstag
Az A6000 tekintetében kivételesen a szenzorra vagyok a legkíváncsibb. Egész pontosan az eddig legszuperebb sony szenzor PD-AF-et ígérik. Kíváncsi vagyok, hogy csak sony mércével lesz szuper, vagy valóban?
Ha itt valami jó af debütálna annak igenis lehet komoly jelentősége a jövőre nézve. Mondjuk tényleg el tudnák hagyni az A mount vázakból a tükröt.
Az újratervezett bayer szűrőt viszont nem igazán értem. Ha bayer, akkor az a mozaikot is definiálja, azon meg mit lehet újratervezni?
Mondjuk az se lenne baj, ha a 24MP mellett kevésbé kényeskedne az obikra a szenzor.Nem mondhatom, hogy rohanni akarnék a boltba, egyszerűen csak kíváncsi vagyok.
-
sebgutkopf
őstag
Hát lehet engem megköveztek, de nekem az a6000 bizony jobban kéne mint a nex6. Kapásból ott van az olympus után szabadon: word fastest AF. Ráadásul AF trackingel tud 11 fps sorozatot. Ilyet eddig egy sony váz se tudott , sőt más gyártónál is csak a canon 1d meg nikon d3 féle világ teljesíti ezt. Ezen képesség mellett pedig nem tudok elismerés nélkül elmenni.
Az EVF-re azt mondják, hogy ugyan kisebb felbontás, de színekben és dinamikában meg előrelépés. Nem tudom melyik számít többet, mivel eleve nem vagyok egy EVF pári, most a sony így döntött.
Az új menü előrelépés a nex menühöz képest.Egyedül a videó indító gombot tették fura helyre és fura szögben kell megnyomni.
Az én szememben ez a váz már egyértelmű jele annak, hogy a szenzor stabin kívül semmi értelme az A mount vázaknak, az SLT-nek meg befellegzett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Carena BF-35 FA fényképezőgép + Fujifilm 200 Superia színesfilm 24
- Nikon Coolpix 4300 - akksi + töltő - 2 memóriakártya - adatkábel
- GOPRO Hero 11 BLACK - 5.3k akciókamera - 3 akkuval, 512GB MicroSD, nagyon sok tartozékkal - új
- ÚJ Kingston SD kártya olvasó bontatlan
- Canon Eos 250D + 24-105mm objektív (rengeteg kiegészítővel)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen