A Sony a viszonylag időszerű dizájnváltás ellenére sem tudott javítani az eladási mutatókon, a második negyedévben mindössze 2 millió készüléket értékesítettek, ami 1,4 millió darabbal kevesebb, mint a tavalyi megegyező időszakban. Árbevétel szintján ez 1,18 milliárd dollárt jelent, ami 27%-os visszaesés éves viszonylatban. Ez nem sokkal rosszabb teljesítmény, mint a Samsung 20%-os csökkenése, viszont utóbbi gyártó még mindig piacvezető globálisan; kissé más volumenről van szó.
Nem mindenki örül az új formatervnek.
A Sony határozottan gyenge Európában és otthon, a többi régióban viszont stagnálni látszik. A tervszámokat viszont így is módosítani kellett. 2018 végéig 10 millió eszközt szeretett volna értékesíteni a gyártó, amit a gyenge eladások láttán 9 millióra csökkentettek, ami az előre becsült 5,74 milliárd dolláros árbevételt is 5,47 milliárd dollárra mérsékli. A Sony stratégiája marad az árcsökkentés.