A Samsung tavaly tavasszal jelentette be, hogy egyes Galaxy modellek esetében az iFixittel együttműködve lehetővé teszi a felhasználók számára a készülékek javítását, első körben az Egyesült Államokban. A hivatalos gyári alkatrészeket, eszközöket és útmutatókat az iFixit biztosítja, a hibás alkatrészek és hulladék kezelését pedig a Samsung vállalta. A program nagymértékben növeli a készülékek tényleges élettartamát, amit szoftveres oldalról a garantált négy Android főverzió és az öt évig terjedő biztonsági támogatás egészít ki.
A program először az Egyesült Államokban került bevezetésre, majd Koreában, Mexikóban és Brazíliában is elérhetővé vált több európai piac mellett. A mostani bővítéssel a következő országok csatlakoznak: Albánia, Andorra, Ausztria, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Görögország, Magyarország, Írország, Koszovó, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Málta, Monaco, Montenegro, Észak-Macedónia, Norvégia, Portugália, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia és Svájc, az önállóan javítható eszközök körét pedig az alábbi lista tartalmazza, kiemelve az újonnan felvett modelleket:
- Galaxy S20, S20+, S20 Ultra
- Galaxy S21, S21+, S21 Ultra
- Galaxy S22, S22+, S22 Ultra
- Galaxy S23, S23+, S23 Ultra
- Galaxy S23 FE
- Galaxy Z Flip5, Z Fold5
- Galaxy A05s
- Galaxy Tab S9, Tab S9+, Tab S9 Ultra
- Galaxy Tab S9 FE, S9 FE+
- Galaxy Tab A9, A9+