A Huawei Consumer Business Group, azaz az elsősorban hálózatkiépítéssel foglalkozó kínai óriás fogyasztói üzletága meggyőzően indította az idei évet: 2017 első hónapjában 34,55 millió okostelefont szállítottak le, ami tekintélyes, 21,6%-kos előrelépés 2016 hasonló időszakához képest. Egyes piacokon az előrelépés 50, és van, ahol 100%-os volt, az IDC szerint a piaci részesedése pedig 9,8%-ra javult a Samsung és az Apple mögött.
A Mate 9-nek is betudható az első negyedéves siker [+]
A sajtóközlemény kiemeli: a 300 dollár fölötti kategóriában 11%-kal erősítettek a P9-nek és a Mate 9-nek is köszönhetően, és az 500 dollár fölötti szegmensben, februárban már 9,7% volt a Huawei részesedése a GfK adatai alapján, több piacon a 10%-ot is átlépve. A közlemény a P10 család számadataival még nem tudott szolgálni, hiszen nem rég indult útjára az új zászlóshajó páros, azt viszont hozzátette: a táblagépes leszállítások a negyedévben 70%-kal növekedtek 2016 elejével összevetve.