Samsung: Túl a 150 millión

Míg a Nokia számára Amerika meghódítása igen gyötrelmes feladat, addig a Samsung valósággal szárnyal ebben a régióban. A koreai cég tizenegy éve kezdte el az Egyesült Államok mobiltelefon piacának meghódítását. A komoly marketinghadjárat, és az olyan készüléksorozatok, mint az Instinct, Glyde és BlackJack sikert is hozott a gyártó számára. A Samsung jelenleg az összes amerikai szolgáltatóval kapcsolatban áll, de természetesen kártyafüggetlenül is kínálja termékeit. Az, hogy az elmúlt időszakban több mint 150 millió Samsung készülék talált gazdára nem véletlen: a mérsékelt árú kagylók és a szolgáltatók igényeihez igazodó termékek révén maga mögé utasította a piacot korábban domináló Motorolát is. Idén a világ másodig legnagyobb gyártója mintegy 30 millió mobiltelefon értékesítését tervezi a régióban.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés