Az LG G3 remekül sikerült és jól is fogyott az elmúlt hónapokban világszerte. Az 5,5 hüvelykes képátlóhoz vékony oldalkeretek tartoztak a kényelmesebb kezelésért, a formavilág pedig azóta több másik LG készülékben is visszatért, úgyhogy ma már a második számú koreai gyártó csúcseszközei is egyértelműen azonosíthatók.
Az LG G3 2014 egyik top ajánlata volt
Az LG nem elégszik meg a G3 sikereivel a The Korea Times szerint, amely az információit a gyártó egyik munkatársától, még pénteken, Barcelonában szerezte. Az egyelőre még bejelentés előtt álló G4-ből a koreaiak állítólag tízmillió darabot, vagy annál is többet szeretnének értékesíteni globálisan, éppen ezért odahaza, Európában és az Egyesült Államokban is komoly reklámkampányra készülnek, hogy az új készülékről mindenki időben értesüljön. A G4 várhatóan áprilisban mutatkozik be.