- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Magisk
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima technikai teszt
gp A Ghost of Tsushima a Sony eddigi legnépszerűbb PC-s átirata, mely megelőzte még a God of Wart és a Spider-Mant is. De vajon maga a port is hozza az ehhez illő technikai minőséget?
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
ma A gyártónak nyolc napja van teljesíteni az ígéretét.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz Busterftw #15 üzenetére
Az Autóiparban az OEM-ek és a tier1 beszállítók is vért hugyoznak a 10%-ért. Az, hogy a vevö a végén mennyiért veszi, az nagyon nem az autógyár által "eladott" árat tükrözi, mert ott van még a kereskedö költsége, szervizfenntartási költsége, forgalombizonytalansági kockázata stb.
-
Alaaf Pi
aktív tag
Megnéztem már, a Reuters is hasonlóan idiótán fogalmaz, szóval jó lenne tisztázni, most akkor veszteséget, vagy 5-10% profit várnak? A kettö együtt nem megy.
-
Alaaf Pi
aktív tag
Ez ennyire nem egyszerű. Ha egy cég hozzászokott az európai háklis OEM-ek, vagy a Ford által megkövetelt szinthez, akkor a belső folyamatait is hozzá igazítja, aminek eredménye, hogy a fillérbaszók a kértnél jobb minőséget kapnak, és az általuk elvártnál drágábban. Take it or leave it elv mentén.
Egy egyszerü példa a múltból:
Egyik német prémium gyártó low cost autójának komoly visszahívása volt, a bajuszkapcsolókon belüli kábeltörés miatt.
A termék minden gyártó általi és saját belsö teszten korábban átment. A spec-ben -20°C minimum hömérsékelet volt megadva tesztelni, azon minden fasza volt. A vizsgálatok során kiderült, hogy a beszállító más szigetelö anyagot használt a kábeleken, mint ami elö lett írva, de -20 fokon még jó volt, d gyakorlatilag az volt a limitje. Tanulság levonva, ezentúl minden teszt nagyobb hömérséklet intervallumon lesz elvégezve, mint a megrendelö által megadott. Vagyis pl. -40..+120 fok tartományban muszáj neki jól müködni. A Bosch és hasonló nagy márkák meg konkrétan azt mondják, ezt gyártom, ennyiért, vedd, vagy húzz picsába. -
Alaaf Pi
aktív tag
válasz Donki Hóte #27 üzenetére
Szerintem egyes emberek szintjére bontani eléggé becsapós, mert az autók jelentös része céges példány lesz mindkét helyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Mobil flották
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- További aktív témák...
- Dell XPS 9315 13.4" FHD+ IPS i7-1250U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Aokzoe A1 Pro AMD Ryzen 7 7840U - 32GB+512GB
- LENOVO IDEAPAD Y700 INTEL CORE i5-6300HQ 2.3 GHz 8 GB 256 GB SSD GTX 960M 3 óra AKKU IDŐ
- Precision 7520 15.6" FHD IPS i7-7700HQ M1200 16GB 512GB + 1TB magyar vbill új akku gar
- Dell Latitude 5400, 14" FHD IPS, I5-8365U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10/11, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest