- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tobias88888
őstag
válasz #96349952 #21046 üzenetére
"törött termék egyenlő user error" - Ez rajtad múlik csak. Az emberek többsége nem ismeri a jogait és nem mer kiállni az igazáért, ezt használják ki. Én eddig kettőből kettőt megnyertem ilyen esetnél, egyik anyaghiba
Ide vonatkozó jogszabály összefoglalva röviden:
- Jótállás az első 1 évre érvényes (ebben az esetben), ilyenkor az eladónak kell bizonyítania hogy nem szakszerű használat miatt következett be a hiba. Ez nem azt jelenti, hogy oda mész és azt mondják, hogy te vagy a hibás, hanem azt, hogy egy független szakértőnek (nem vicc) fizetnek és az megállapítja. Nálunk persze előfordulhat, hogy nem teljesen független az a szakértő, ezért még azt is megfellebbezheted felsőbb szinten teljesen ingyen (persze az idő pénz)
- 1 év után jár a szavatosság ennél a terméknél 2 év garanciánál, amikor már neked kell bizonyítani egy független szakértővel, hogy bizony az a termék rossz volt mikor megvetted, de ez itt most nem játszikHa tényleg végig akarod járni az utat:
- Eladónál személyesen jelzed a hibát számla, blokk, jótállási jegy.
- Jegyzőkönyv róla (esetleg panaszkönyv is esélyes) és átadás-átvételi elismervény. Nem tudom hogy közvetlen a szervizben ilyent lehet -e amúgy.
- Eladó ezek után a szakszerűtlen használatra fog hajtani, de ha tényleg egy fém anya törött ketté (homályosak a képek) ahhoz sok sikert kínálok neki, nyert ügyed van.
- Fel fogják ajánlani a javítást (15 napon belül), de ha akarod kérhetsz cserétB verzió:
- elviszed te egy független szakértőhöz és aztán javíttatni, majd a számlát benyújtod a forgalmazóhoz vagy a gyártóhoz (ilyent még nem csináltam)"ráadásul a sorozatszám matrica is leesett róla valamikor" - És nincs sehol máshol egy azonosító rajta ami alapján tudnád igazolni, hogy ez az a kormány? Mert az viszont tényleg kell.
fan fact: Bizonyos termékeknél a jótállás 10 év bizonyos fő alkatrészekre. Példa: Ha egy mosógép dob tartó anyája műanyagból van és normális használat esetén bizonyíthatóan 5 éven belül tönkremegy, azaz tervezési hibás, akkor visszajár a pénz (nem azonnal, ezt is bizonyítani kell)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen