- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
-
Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
ph A vállalat vezetője a PC-piac 50 százalékát vinné a következő öt évben.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Met
nagyúr
-
Met
nagyúr
válasz neilszab #1192 üzenetére
A javítás tartós és könnyen korrigálható ha mégsem sikerülne elsőre teljesen jól.
Változó, hogy mikor romlik el, lehet pár hónap is. Cserebere meg boltfüggő, van ahol beveszik megvizsgálják és jónak nyílvánítják.
A kormány része jó, van egy kics kotyogása de attól függetlenül nagyon precíz. A kotyogáson is lehet javítani"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Gabbana
aktív tag
válasz neilszab #1207 üzenetére
tapintásra szerintem jobb a Pro sokkal mint a momo.. vastagabb, komolyabb.
Beemelem a levelet amit neked írtam a Pro ról, láthassák mások is:
A pro, legalábbis ami nekem van, (már azóta nem követem a kormány fejlődést, adatokat) elvileg PS-re készült ha jól tudom, meg xboxra. Tehát mindegyikkel működik, ami szerintem nem elhanyagolható. Beállítható, hogy a kormány ne 270°-ot forduljon, hanem 900at. Ez például ralliban használhatatlan, de pl. egy GTA-ban nagyonkirály úgy vezetni, jó poén, hogy mindkét irányba tekerni kell mint állat hogy forduljon az autó. Nagyon élethűvé teszi az ilyen típusú játékokat.
Megmondom őszintén, én aztért döntöttem a kettő közül emellett, mert ugye a pedálhiba, és mert ez 21.000 volt, mikor a momo 35. Csak azért mert ez PS-re készült. Nagyon nem bánom hogy ezt vettem.
Ja, a gombok amik rajtavannak RETTENETESEN hasznosak. Pl. a 4irányú gomb körbenézésre állítva király, régebben ilyet nem használtam. Ja, és a force erősebb mint ahaverom momoja.. Azzal játszottam sokat, utána jött és kölcsönkérte ezt...Az életben nincs felesleges tapasztalat...
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #1210 üzenetére
Na hát csak nem sikerült kiderítenem a dolgot!!!
Felvetem mégegyszer hátha:
Szeretnék venni egy Logi DFP-ét, de sehol nem tudom megnézni.
A Momo-t meg a Driving Force Ex-et ki tudtam próbálni, az Ex volánjának fogása qrva szar a Momo-hoz képest. A Pro volánja nagyon hasonlít az Ex-re, szemből nézve a méretei is eléggé passzolnak.
Gabbana az írta: ''tapintásra szerintem jobb a Pro sokkal mint a momo.. vastagabb, komolyabb''
Nincs okom kételkedni benne, viszont minden más eddigi információm nem erre utal, hanem pont hogy...(pláne azt nezehezn hiszem, hogy a DFP vastagabb, mint a Momo)
Szóval eléggé nem értem! Esetleg fényt tudna vki deríteni az ügyre, mert már nincs semmi ötletem! PLÍÍÍÍZZ!!!
(Ha a Pro is olyan nyamvadt, mint az Ex, akkor szerintem nem is veszek olyat)Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
DeepDish
őstag
válasz neilszab #1282 üzenetére
Nah beallitottam ugy ahogy linkelted es most Gt Legendset probaltam meg ki csak!!
Te mivel nyomod?
De a PLR es Controller file-okat nagyon nezd at, teljesen mas erzes, ha nincs beallitva jol!!
Ezt a kettot biztos nullara allitsd:
Steer Ratio Speed=''0.00000''
Speed Sensitive Steering=''0.00000''
Ezt irtak nekem!
[Szerkesztve] -
DeepDish
őstag
válasz neilszab #1289 üzenetére
En amiket foljebb irtal beallitottam es lexarom mi valtozott mi nem!
Ami en irtam az a lenyeg,minden jateknak vanbizonyos .pls fajlja abban ird at amiket irtam!!
Neked rFactor elindul nekem mindig kurva video setings jon be!!
Lehet c...k fajl a rossz de itt ezt nemszabad igy kuldok privit!! -
Panky
tag
válasz neilszab #1296 üzenetére
Nincsen semmi baja nálad semminek Hidd el senki nem akar neked rosszat sőt. Az a két csúszka igencsak finoman hangolja a dolgokat. Felrakod 100%-ra még így is csak akkor veszel észre lényeges különbséget, ha már jó sok kört levezettél. (sokkal simább és élvezhetőbb azokkal a beállításokkal amiket mutattam egyébként )
a PLR file azért lényeges mert egy csomó dolgot be tudsz állítani, amit sem a driverben sem a játékban nem tudsz -
neilszab
őstag
válasz neilszab #1371 üzenetére
Van még egy furcsaság a DFP-vel, mégpedig a váltókarral:
- magamfele húzigálva teljesen jó (+)
- elfele is (-),
- elösször magamfelé asztá el is (+ --> -),
- viszont hátulról felém ( - --> +) , egy ''hatalmasat'' kattan, ami elég zavaró!!
Működés gond nics vele (eddig), de nem is szívesen huzigálom emiatt (idegesít), érdekelje, hogy nektek van-e ilyen, van csak én szotpam egy ilyet? Vmi megoldás? (ja és tök új)
És vissza kanyarodva az előző problémémára: Valaki tudna nekem mondani egy direktbe rFactor-ral foglalkozó minőségi fórumot (mondjuk ne Gamestar), mert nem igazán találtam eddig értelmeset...Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Motion_Blur
félisten
válasz neilszab #1388 üzenetére
Persze, ezek mind megvoltak! Logi programban minden játéknak létrehoztam saját profilt, és mindenhol beállítottam a FFB-et.
Először nem működött, de aztán GTR2-ben egyszercsak elkezdte kitépni a kezemből a kormányt egyenesben Szal ott már nagyon fasza, 10 kör után kiesett a cigi a kezemből
Colin 2005-ben egyből ment, bár ott koránt sem olyan brutál, mint GTR-ben. Egyedül az F1 Challenge nem nagyon szereté a dolgot, de talán jobb is, mert így elsőre nagyon húzós ez a FFB Tegnap este 11-től ma reggel 7ig toltukStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Detox!
senior tag
válasz neilszab #1447 üzenetére
Köszönöm naggyon értékes információkat tudtam meg!!!
Az ott leírtak alapján egyértelműen DFP Énis ez irányba tendállnék de sajnos nem találok eladó DFP, ellenben Momo-t találtam egyet használtan ami itt van helyben és 18K. Ezúton szeretnék mindenkit megkérni akinek van eladó DFP-ja hogy ne legyen rest dobni egy privit
Mégegyszer nagyon köszönöm neked az értékes linket"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
Superman
nagyúr
válasz neilszab #1456 üzenetére
''Nem igazán értem ezt a elfordulás (mértani középpont) dolgot, ez mibenben jelenik meg?''
Én 2002 óta nyomulok, általában neten, ligákban ISI engines programokkal, modokkal. Ez mindegyiknél előfordult.
Képzeld el, hogy az autó tetején beszúrnak egy gombostűt, amely kijön az alján, de nem érinti a földet. Persze setup függvénye is, hogy bekövetkezik-e a jelenség (sok stabilizátor rúd érték kell hátra is, vagy negatív kerékösszetartás, ami ugye a valóságban vezethetetlen autót eredményezne). Kanyarodáskor érezni azt a fenti paraméterek teljesüléseesetén, hogy az autó nem normálisan, egy nyomvonalon fordul, hanem mintegy a gumi csúszva az aszfalton, a mértani középpontja körül fordul, így gyorsabban lehet a kanyart bevenni. persze vigyázni kell, nehogy átforduljon, vagyis besokalljon, de ez ennyi tapasztalattal nekem már megy, meg se érzem.
A 270 fokot azért esik nehezedre tekerni, mert nagyobb elfordulási szöghöz nagyobb kormány-tengely érzékenység kell. Mondom, nekem 70%-on van, ez ízlés kérdése.
''Egy gyors ellenkormányzást / korrigálást, hogyan oldasz meg FFB mellet (ami ilyenkor pláne még ellentart egy kicsit), ekkora fodulási szöggel? Vagy csak szokás kérdése?''
Végül is kimondtad, szokás kérdése. Pláne, hogy ezek a szimulátorok, amelyekről én beszélek, nem NFS szintű cuccok, itt nem lehet annyira gyorsan ellenkormányozni, csak finoman. Egyébként nem sokat korrigálok, mivel állandóan adagoloma gázt, még akkor is, ha fékezek, szóval igyekszem elég finoman vezetni.... -
neilszab
őstag
válasz neilszab #1377 üzenetére
Úgy döntöttem szétkapom a DFP-met a kattogó váltó ügy miatt. [link]
Nem mint ha értenék hozzá, de biztos vmi kis piti dolog lesz benne a bibi.
Csak az érdekelne, hogy nincs valahol benne vmi védjegy vagy vmi, amivel ha szétcsavarozom és szédszedem, akkor ugrik a gari. Lehet, hogy béna a kérdés, de nem nagy csináltam még ilyet.
...Ömm, eseteleg van vmi amire fokozottan ügyelnem kéne?
KösziSzimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Ga
tag
válasz neilszab #1585 üzenetére
Köszi a választ.
Szóval. Az 540 fok tök komoly. Én is arra gyanakszom, hogy kiakadt az egyik oldalon a retesz (mármint be), mert pont az egyik oldali +1 fordulat hiányzik.
Akkor már érthető a tekergése. Inicializáláskor megpróbálja a 900 fokot kalibrálni, de a bennragadt retesz nem engedi, ezért próbálja, próbálja...
Az 5.00-as driver is nevén ismeri fel az eszközt+ a képét is mutatja, ezért elvileg jónak kell lennie, de megpróbálom a 4.60-al.
Megkeresem a gomb combo-t a reteszhez, de manual nem volt hozzá, csak egy quickstart guide 3 oldalon.
A szoftveres kalibrálásnál az ábrák nem jeleznek semmit, hiába nyomkodok, tekergetek bármit. Gondolom ez is azért lehet, mert elakad a belső inicializálásnál.
Egyébként próbáltam a driverből állítgatni a fordíthatóságot (40-900 fokig állítható), de nem volt hatással a hibára.
Köszi a választ még1szer. Valsz garis lesz.
Ha valaki tudja a bűvös combo-t, ne tartsa magába! Esetleg egy eldugott kapcsoló valahol a korányon?
Üdv:
Ga -
BioNiCMaN
addikt
válasz neilszab #1583 üzenetére
Én szeretem az arcade cuccokat, mer' mindig helyre tesznek a kanyarban a falak. Én már idejekorán felismertem, hogy nem nekem való a rally, így nem is erőltetem. Az nfs meg tök jó arra, hogy amikor ráérek leüljek és elszórakozzak vele egy keveset.
[Szerkesztve]Egyetértenék veled, de akkor mind a ketten tévednénk.
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #1606 üzenetére
Amúgy elég vicces, mert a kormányt csavargatva, meg a pedálokat nyokodva lehet tolni játékot!!
Meg ha felveszem a tengelyeket a Profiler-rel ''new command''-ként és berakom a POV-nak akkor még talán jó is lehetne (de összekutyul vmit ), sajnos viszont ez ''FPS style''-lal ezt már meg se engedi...
Nem tudjátok, nincs vmi ''GamePad Mod'' combo a kormányon, mint mondjuk a forulásiszöghöz, vagy ilyesmi?
/Érdekes, hogy a POV a menükben alapból működik nyilként.
Na, fölrakom az 5.0-ás drivert, hátha ott javítottak vmit....
[Szerkesztve]Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #1607 üzenetére
Na mivel látom annyira érdekel titeket a téma, írok még pár sort!
A FIFA úgy tekint a DFP-ét mint egy Dual Analog Gamepad-ot a jobb oldali Joystick nélkül:
bal oldali joystick = a tengelyek (fék, kormány, gáz)
D-Pad = POV
gombok = gombok
jobb joystick = nincs (ez a cselezéshez kéne)
A legújjab Profiler tud olyat, hogy:
''You can swap D-Pad/mini joysticks on the Dual Action Pad''
Na, pont ez kéne nekem a DFP-ben!
Persze ezt az egészet csak viccből csinálom, felvillant bennem, hogy miért ne lehetne Gamepad-ként használni a kormányt konzolos stílusu játékokban....Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- E-book olvasók
- Diablo IV
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Dell UltraSharp U2415b, AH-IPS, 100% sRGB, FHD+, pivot talp, számla +garancia 1 év
- Acer Predator Helios 500 - 17"- GTX 1070 - Gamer
- ThinkPad L15 Gen4 15.6" FHD IPS, i5-1345U 16GB 256GB NVMe magyarított bill ujjolv IR kam gar
- 6.7.8.gen Brand félgépek // Hp, Dell, Fujitsu, Lenovo // TWR, MT, SFF // Több típus elérhető!
- Asus TUF / AMD Ryzen 9 3900X / 64GB RAM
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen