- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyors kérdés: a Fantec 911 Carrera Wheelnél ér kb 20kval többet -kb másfélszeresét- a G27?
elvileg a Fantec picit hangosabb, a G27nek jobbak a pedáljai viszont elég sok idő fel és leszerelni, nekem meg nincs a célra dedikált setupom. egy Saitek R220 bírja már kb 4 éve, online ligákban nem versenyzek.
még a Thurstmaster RGT FFP Clutch van versenyben, de az nekem érezhetően gyengébbnek tűnik a másik kettőnél.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
sajnos egész Svédországban nincs Fantec pedál, szóval ez a bundle elérhető csak Fantecből. GT3 RS csak pedál nélkül van, és pedállal már mindenképpen drágább lenne a G27nél is.
F4Zi: egyik utolsó kormány kifutó akcióban 1300SEKért (+130 az alu váltófül). G27 nincs 2200-2300 alatt. tehát talált, eléggé olcsó darab, G27 utóbbi évben spec kiárusításban se ment 1800 alá. (olyan 30-32 a SEK/HUF váltó). tehát persze, jobbb lenne, de árban mégiscsak a másfélszerese. ahogy olvasom meg a Fantec nem feltétlenül annyival rosszabb a force feedback tekintetében. a pedál az egy picit más tészta, de csak azért meg 800koronát kiadni kicsit erősnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
na Carrera set lesz, remélem örülni fogok neki.
Kephamos: elvileg ment a bőrbevonat és kapott egy kicsit hangosabb motort (MOMOt hozták fel példának), ami elvileg még mindig a G27 szintjén van. a pedálok olcsóbbak, de legrosszabb esetben az árkülönbségből később még mindig vehetek CS pedálokat, bár erre nem hinném szükség lesz. viszont jól látom, hogy elég gyorsan fel lehet erősíteni az asztalra? még ez az utolsó dolog, amitől tartok.
a Saitekkel R220al is jól elvoltam (értsd azért Formula RRes autóval tudtam 6:20-30 körüli időt menni Nordschleifén). viszont így sok év nyúzás (Race07variánsok, Shift1-2, CMR2.0 még régebben) után elkezdett kotyogni és a középpontjában a holtjáték gyorsabb pályákon eléggé zavaróvá tudott válni (nagyon finom korrigálásra nem volt az igazi). illetve pár helyzetben -drift/powerslide- hiányoltam a kuplungot és a kézi váltót. G25öt illetve G27et meg már sok éve nézegettem, mert kuplungosat és Hváltósat akartam, más értelmes pedig úgy nézett ki nem volt a piacon. na itt jött a képbe a Fanatec.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
a jelenlegi set kb 48e hufból áll meg, postával és alu shifterfülekkel. ugyanez RSből a jobb pedálokkal valahol 280 euro+posta körül lett volna, ami azért mégiscsak majdnem a duplája.
Kephamos: 31 szerintem munkanap, remélhetőleg a posta dolgozik. remélem olyan szerdára ideér
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
-
megjött a Fanatec Carrera Wheel. gyors tapasztalatok, avagy 20perc GTR Evolution.
a kormány mögötti váltófül tényleg pici, örülök, hogy beszereztem az utolsó clubsport fület Svédországban hozzá. a doboz egy dobozban van, ami még egyszer be van dobozolva. cserébe sértetlenül jött meg.
a kormány jó, FFBje elég pontos, középen szinte semmi holt lyuka nincs. FF relatíve erős volt GTR evoban alapbeállításokkal is. a gumírozás jó, nagyon stabil a fogása.
pedál pozitív csalódás, nagy, nehéz, látszik, hogy autó alapján készült (fék és gáz közelebb van), a fék tényleg kőkemény, a kuplung félig. gyerekeknek/nem kisportolt kamaszoknak érzésre nem ajánlott. szőnyegen teljesen stabil.
váltót még nagyon nem néztem, érzésre rendben van a kidolgozása (semmi sorja), viszont még nem szereltem fel.
SaitekR220hoz képest nagy előrelépés a holtjáték eltűnése, a nehezebb pedál, a sokkal több gomb, a picivel nagyobb átmérő. FF és a precizitás miatt 200 fölött sokkal egyszerűbb a helyzet, pár gyorsabb kanyar a Nordschleifén érezhetően egyszerűbb lett. egyetlen probléma, hogy nekem egy idő után megjött a magabiztosságom ettől, értsd úgy sikerült a Nordschleifén egy 8 perc alatti időt összehozni a Zonda Rel, hogy kb hatszor pördültem meg.
GTR evo felismeri, profil is van, viszont a kijelzőjét sajnos nem használja.
clubsport váltófülek anyagszínezett aluk, kb Thermalright kategória minőségben és árban is.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
használ valaki H/szekvenciális váltót Fanatec kormányhoz? lehet valamit kezdeni a tartó vascsíkokkal, hogy ne mozogjon el folyamatosan?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz Kephamos #9918 üzenetére
hm, tényleg, izoláló van is itthon.
meg elkezdtem körbenézni neten, úgy néz ki nem csak nálam picit fura. ami azért gáz, mert az a fél milis elmozdulás pl kettesnél annyit jelent, hogy nem találni meg elsőre a fokozatot.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz seawolf570 #9920 üzenetére
köszi. Neked kellett valamit csinálni a két alu tartórúddal, vagy nem mozog el rajtuk a váltó?
bekopás egyébként lehet, és érzésre tényleg egyre finomabban lehet vele váltani. Rre meg hála égnek ritkán van szükség.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz seawolf570 #9922 üzenetére
nem lötyög nekem se, a csavarodás, ami problémás. főleg kettesnél és ötödikben. akkor megpróbálom közelebb mozdítani.
50+áfa+szállítás eurót kissé erősnek érzek egy extra mountért.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz Kephamos #9972 üzenetére
anno G25öt próbáltam egyszer, de annak már lassan öt éve, és nem emlékszem a pedálokra.
nekem pozitív meglepetés volt. méretes stimmel, ellenállások stimmelnek (a fék kőkemény), szépen adagolható és precíz. fémnek nem fém, de ehhez mérten olcsóbb, az én felhasználási igényeimhez pedig eddig úgy tűnik teljesen jó (ilyen extrákra meg nincs szükségem). persze, a CSR elite jobb, de én majdnem annyiból vettem a kormány+pedál+shifter hármast a clubsport fülekkel.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz BreeZeRr #10088 üzenetére
Fanatec Porsche Carrera Wheel kb egy árban volt, de kifutott. enyémet két hónapja vettem és az egyik utolsó volt itt svédeknél. Fanatecnél egyébként a weboldalukon lehet kapni setteket, a jelenlegiek drágábbak a G27nél de jobbak (pl alap műanyag pedálszet már nem kapható).
a Thurstmasternek elvileg ott a TR500, de az drága. illetve árulnak külön 8+1sebességes H váltót.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
ha nagyon olcsó kell, tényleg csak kipróbálni, akkor ha találsz egy megkímélt Saitek R220 használtan. meglepően sokat bír, meglepően pontos (amíg középen nem kotyog... utánna holtjáték állítással még mindig használható), relatíve nagy az átmérője, remekek a váltófülei, nálam évekig volt nyúzva egy. a jelenlegi Fanatec Carrera Wheel ugyan mérföldekkel jobb, de kipróbálni olcsón, minimális bukóval szerintem az is tökéletes. viszont nincs force feedback.
cserébe Nordschleifén F3000el GTR Evoban 6:30 alá lehetett vele menni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
itt volt egy pár éves logout cikk, talán. Amit én használtam, az több, mint 10 éves, szóval használtakkal óvatosan. Cserébe némi kotyogáson kívül más baja nem volt. Kormányméretre viszont majdnem akkora, mint a Fanatec Carrera, a váltófülei pedig szerintem jobbak a nagyobb út miatt. Tehát arra tökéletesen jó, hogy minimális bukóval el tudd dönteni, kell-e komolyabb megoldás szvsz (mmint ha használtan kifogsz egy működőt).
Új árakban a többiek jobban fognak tudni segíteni... Erre nekem úgy lett a Carrera, hogy 2000 SEKről leárazták 1200ra a végén, szóval megállt 40ből alu váltófüllel és postával együtt (olyan 65-75 helyett). Amibe hosszú távon beleférne a közepes pedál is cserébe úgy, hogy még mindig a G27 alatt vagyok összességében árban. Más kérdés, hogy tavaly december óta szerintem van benne 25 óra összesen.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
válasz seawolf570 #11775 üzenetére
fanatecnél van g25 kompatibilitási mód, azzal se jó? konkrétan flatout 1 és NFS Porsche is gond nélkül ment a fanatecemmel, pedig nem mai darabok.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz tikshow #11777 üzenetére
oké.
shiftnél arcade vonalon az első most wanted volt, amivel elég sokat toltam, hot pursuit a megmoddolt shift után kiábárándító volt, runt meg végül akcióban megvettem (frostbite motor miatt főleg) de még fel se raktam . nfsből én még az elsővel kezdtem, annak és a Porschénak a vonulatát pedig szerintem a Shift1-2 vitte tovább. jelenlegi arcade vonaluk nekem már túl arcade.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
gumi fizikát meg kellett moddolni, utánna kb 10secen belüli köröket tudtam menni GTR Evolutionhoz képest Nordschleifén ugyanolyan autókkal. leszorítóerő modellezésében volt erősebb eltérés, de egyébként egész használható lett végeredményben.
egyébként shift 1-2höz normális köridőkhöz kormány kellett. pár autót meg még kormánnyal is elég nehéz volt pályán tartani (classic packban volt régi turbos 911es Porsche, na ahhoz képest az S7-320bhp variáns is kezes bárány volt kb).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
válasz Jack@l #11840 üzenetére
(ugyan nem kormány, de szimulációhoz/cockpithez hozzá tartozik a kijelző.)
pár hete próbáltam a dev variánst, pixeles, pár perc után pedig picit kezdett fájni a fejem, de utóbbi lehet megszokás kérdése. ami szimulátorosként zavaró lehet, az a periférikus látás hiánya: ilyen szempontból egy multimonitoros rendszerhez képest gyengébb. másik oldalról van beépített face tracking és azért eléggé lenyűgöző volt, plusz nincs bezel és elfér a táskában, ami mondjuk egy sokat utazó embernek szempont lehet. egy surround/eyefinity setupot nem lehet egyszerűen mozgatni/elhelyezni, de szűkebb albiba se fér el. enyém is több, mint másfél méter széles, és relatíve még kompaktnak minősül.
a 4knak még az lehetne a problémája, hogy brutális méretű számítási kapacitás kéne, mint egy eyefinitynél: régebbi szimulátoroknál ez még nem baj, de azért pl egy Shift2 / Raceroom alá már vas kell.
poén: kint volt egy régi sega rally játékgép, a fizikai kézifék bejött, de egyébként az itthoni fanatec + eyefinity szerintem jobb volt. az eyefinity vs oculus az már bonyolultabb kérdés. durva, hogy egy 15 évvel ezelőtti csúcsrendszernél jobbat össze lehet otthon rakni relatíve egyszerűen.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Egyben van gumi fizika, kettőt nagyon nem kell piszkálni. PCn a legends pack ingyenes, azt mindenképp szedd le, hatalmas móka. Kb a régi NFS Porsche, csak jobb fizikával és egy picit gyengébb tuning lehetőségekkel (értsd, nem porsche katalógusos upgradek vannak). GTR Evohoz képest picit más a fizika, de szerintem elég minimálisak az eltérések elite módban, főleg a leszorítóerő modellezésében van eltérés. Gyakorlatban: Nordschleifén az első dombon kb 20km/hval gyorsabban lehet felmenni CCXel a Shiftben anélkül, hogy kitörne a feneke, mint GTR Evoban. Egyébként kb 10-15secen belüli köröket tudtam menni a két játékban egymáshoz képest.
Ja igen: Kormány mindkettőhöz kell, de az ebben a topikban evidens.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz seawolf570 #11945 üzenetére
Elvileg a highend fanateceknél cserélhető a kormány. Más kérdés, hogy úgy bukja az ember a nagyonsok gombot.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
well that escalated quickly!
egyébként azt gondolom tudod, hogy vannak fül rögzítési pontok is, az alu/karbon váltófülek pedig legalább annyira jók minőségre mint amilyen drágák.
milyen a DFGThez képest?
tikshow: fura, a carreran van hely. bár lehet én máshogy fogom.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
válasz fagy53 #12302 üzenetére
jó, de azért egy logitechhel vagy egy fanateccel ilyen probléma nem nagyon van. az azt megelőzően használt Saitek R220 is ment mindennel, amit próbáltam (CMR2.0tól Raceroomig bezárólag)
a saját carreram tíz éves játékokkal is rádugom-megy szinten működik (flatout, nfs:porsche).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz fagy53 #12315 üzenetére
elvileg ezt úgy meg lehet oldani, hogy a kormánnyal 2 axisos kontrollert szimuláltat az ember.
viszont említett játékokat nem próbáltam megoldani, csak konstatáltam, hogy se a CMR2.0, se a NFSorsche, se a flatout nem mai darabok, de mind tökéletesen működtek mindkét kormánnyal. a Saitek meg pl a Raceroomhoz képest minősül őskövületnek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
igazából ennyi még szvsz belefér ha egyébként senkit nem zavar (nem úgy néz ki), amíg a kormány legalább érintve van a dologban. kb mint gpuknál is fontos, hogy adott játékkal mennyire működik együtt jól.
Jack@l: ja, meg G25nek pont a váltó volt a nagyon gyenge pontja.
RBRt meg lassan meg kéne nézni, ha már kb két hónapja megvettem
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz itouchfan #12436 üzenetére
VR szemüveg. egyelőre kereskedelmi forgalomban nem kapható. autószimulátorra nem vagyok benne biztos, hogy jobb lesz egy multimonitoros setupnál, legalábbis a developer variáns engem még nem győzött meg. egy szerm 50"+os tvnél szerintem multimonitor és VR is jobb.
(mindhármat próbáltam)
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz batai15 #12443 üzenetére
440 kistesója volt itthon: kényelmes, gombok jó helyen vannak, árához képest pontos és jó. viszont a kormány évek alatt el tud kezdeni kotyogni és a pár milis deadzone eléggé zavaró tud lenni.
vásárlás előtt próbáld ki, hogy mennyire lóg, ha tényleg olyat akarsz.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
válasz VegyesTamás #12636 üzenetére
oké, de nem azt írja, hogy eltört a rugó és így oldotta meg, hanem azért van ott, hogy jobb legyen... namost ez az ismert hiba, mi lehet a többi dologgal?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen