- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Android szakmai topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emunem
aktív tag
Hali,
most nagyon akciós a g29 váltóval együtt. Még megéri megvenni (260€ újonnan)
előre is köszönöm.
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
Így is úgy is zsebbenyúlós úgy látom
Köszönöm mindenkinek a segítőkész reakciókat, ahogy az elején írtam, sok hasonlítási alapom nincs, egy Tecsó kormányom volt, meg van 2 xbox kontroller. (PC-hez)
Kis számolás:
Ha a Thrustmaster T300RS GT-t veszem, akkor 370 € de nincs váltó, (+ váltó az 175,-) = 500+
Ha a sima t300RS-t veszem 260,- , akkor kell pedál és váltó + 260 szettben = 500+ (+ van tarcsiba egy pedálszett )G29: még mindig 260,-
Tököm ebbe a logikába De az a jó, hogy amazon vásárláskor van 1 hónap visszaadni ha nem jó. Lehet kipróbálom a g29-et, aztán ha még nekem is hangos, akkor visszaküldöm és jön a sima t300rs.Sztem ez egy járható út lenne. Remélem
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
-
Emunem
aktív tag
Először is köszönöm a nagyon sok hasznos infót. Mivel van két srácom is (4-9) így nem merek drága technológiába pénzt fektetni. Fontos a 3 pedál és a váltó, biztonságosabb itt a kuplunghasználatot megtanulni, mint az új autón.
Az igényeimet felmérve a g29 is űrtechnológia lesz.
Majd ha kirepültek a srácok (kb 15év) akkor meg majd élőben nyomatom valami kis mérges géppel.
Üdv"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
válasz Emunem #40546 üzenetére
Na, megvan az ítélet: (szerk: Hosszú lett )
Osztrák haver tapasztalata a játékos közösségével együtt:
Logi 29/920 szerintük:
+ Ha nincs elég pénz
+ Elektronikusan nem rosszabb, mint a t300
- darabos működés megszokás kérdése
+ jobb Support (garanciális is)
+ jó pedálok
+ érzésre minőségibb a bőr miatt.
- Méret és gombok zsúfoltsága miatt játékszer élmény (plussz a hangja miatt)
+ Ha nem állatias használat a cél, akkor sokáig halk marad a fogaskerekes történet, nem annyira zavaró (tapasztaltam egy 1,5 éves g920 nem hangosabb mint egy t300 ! normális ventivel, mindjárt miért normális venti)
+ Nem melegszik
- "csak" 900° ( nem is kell több)
- kicsit lötyög a váltó, de lehet okosítani.
++ Kicsi gyerekes apukának inkább ezt.T300rs GT (ajánlották inkább ezt,, ha szétvet a pénz, mert még mindig lehet hozzá logi váltót venni, ahogy ti is mondtátok )
- Hamar melegszik
- Vagy ventit cserélsz, vagy teljesítményt leveszed, vagy rövidebb menetek (kb max 2 óra egyhuzamba.)
++** NAGYON JÓ VISSZAJELZÉS MINDENRŐL!! (Itt jön ki az árrés)
- Gyérebb szupport még sógoréknál is (garanciális valamivel jobb)
- drága és idegesítő problémák (szíj szakadás, motor leégés, elektronika leég, olvadó műanyagszag, kormánykapcsolók elektronikája elfárad hamar, meg még miegymás)
- Rögzítés kis ügyességet igényel (sztem meg tök egyértelmű volt, de mind1)
+ nagyobb kormány
-- néha előforduló középpontállás elvesztés (gariba eddig 3-at cseréltek ismerős körben)
- Széria nyikorgások (amit ti is leírtatok)
- drágábbért veszed a jó pedálokat meg váltót (amit ti is írtatok) , és akkor megvan a szinte tökéletes élmény, csak nem éri meg, ha hétvégi apuka vagy. (kerek perec megmondták nekem )Én véleményem kiegészítve még:
G29/920 vs t300 rs GT
> Annyira nem zavart a darabossága (amíg nem próbáltam a másikat )
> A lötyögés még nekem teljesen ok volt. (Ültek volna 300+e Km-es transitban, na abban lötyögött minden) 300-é kicsivel jobb volt, de nem szálltam el tőle.
> Kicsinek hatot a rendes autós kormány után, de elmegy. A t300-é se nagyobb annyival, hogy hátast dobjak, de ez kb 15 perc használat véleménye, optikailag is nagyobb mert nincs lecsapva a vége, mint egy A6 RS kormány, aka g29 .
> megfelelőnek éreztem a logi motorjának az erejét és (ők is mondták) talán gyorsabban is reagál, mint a t300, ámde abban nagyobb az erő, és finomabb.
> FF lyuk nem vettem észre, csak amíg a TM-et ki nem próbáltam.
> Logi hűvös volt, TM érezhetően melegedett (használták mondjuk előtte kb 30-40 percet, logi dobozból került ki, sajnos nem eladó, mert gyűjtői darabnak marad)
> 265€ vs 550+€ (ha 3 pedál + váltó)Loginál reménykedjek, hogy poti kopások még gari időben jönnek elő, mert szó nélkül javítják, ha addig nem kopik/romlik el, akkor sokáig örülhetek neki. (tísztítási ápolási tanácsok ütköztek, néha igen heves ellenérvekkel, vicces volt. )
Kipróbáltam még szerv donor áron is kormányt, azt inkább nem kommentálom.
Nemhiába evés pudingja a próba . Logi lesz amit megveszek, de mindig meg fog maradni az a gondolat, hogy a t300 fincsibb, csak nem nekem való. Kísérteni fog váltásig... Valaki mondta már, hogy ez az "Áldott tudatlanság" állapota jó dolog, de nálam sajnos már nem áll fenn, és szívom is a fogam, de ez van.
Köszönök mindent!
[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
válasz papirzsepi93 #40610 üzenetére
Ne ilyedj meg, ez csak olyan őrült osztrák srácok véleménye, akiknek egyetem mellett van egy csomó idejük játszani, aztán ott nem finomkodnak. Ahogy én láttam, ez csak az ő véleményük (pénz nem kérdés), egy kis odafigyeléssel simán redukálható az a sok probléma, amit ők mondtak (lásd, szerintük problémás a felfogatás, sztem meg tök egyszerű volt elsőre is, csak nekik probléma, ha valamit még plusszban ode kell tenni, ki-be kell csavarni, amolyan plug-in-play emberkék, ahhoz képest hogy van tapasztalatuk).
Te sztem nem akarod mondjuk naponta 3-4 órát tekerni, hétvégén bele se gondolok mennyit játszanak vele...Ez olyan, hogy vannak olyan emberek, akik egy Toyot@ autót is képesek szétbarmolni, és vannak olyanok, akik Franciával is megtesznek boldog 500k+ km-t...
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
válasz papirzsepi93 #40610 üzenetére
Amúgy majd ha itt lesz a cuccos, én is sorba állok egy jó g29 állításért, esetleg képekkel, de sztem sima leírást is megfejtem.
[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
válasz iceman007 #40649 üzenetére
Lehet benne valami, de a hsz első fele nem az én véleményem (elvétve a zárójeles résztől) az alsó része már igen, de abban kifejezetten hangsúlyoztam, hogy fény évekkel jobb a TM, és nem értek én se egyet minden ponttal, amit ők mondtak (lásd felfogatás TM-nél mintha űrtechnológia lenne neki, sztem meg tök intuitiv..)
Addig jó, hogy itt sokan megjárták ezeket a köröket, de így összefoglalva nem találtam itt pro/kontra véleményt.
Nyílván ez is olyan, hogy pap vagy paplan dolog, ezért is volt a korrekció egy-kettő helyen.Válasz:
Elektronikusan nem rosszabb, mint a t300 -Itt nem tudom hogy mire gondolt a költő az alatt hogy "elektronikusan" - Sztem alap el. alkatrészekre gondolt, de rákédezek még1xdarabos működés megszokás kérdése - Igen de ez egy jó nagy közhely, a világon mindent meg lehet szokni. A "darabos" alatt az FFb lyukat értik középállás környékén?
- azt, hogy érzed kicsit a fogaskerekeket tekerés közben, nem olyan lágy, folytonos.jobb Support (garanciális is) - Osztrákiában? - igen, a hsz közben is többször megjegyeztem, én is itt lakom.
jó pedálok - Jónak jók, de miben jobbak mint egy TM? Max kinézetben. Kopó potméterek? - ezt viszont nem csak ők mondják, sok helyen, töbek között itt is sokan írták, hogy jobb mint a sima RS vagy GT pedálszett...
érzésre minőségibb a bőr miatt. -T150-hezképest tuti, T300-at nem fogdostam még, de nem hiszem, hogy az olyan rossz lenne - A bőr meglléte szerintük teszi azzá, amennyiben low cost TM az ellenfél. De a gumis TM sztem ugyanolyan jó fogású volt. A drága fana, mit jó állapotú vese árán volt teljesen más kategória (valaki emlegette itt )
Méret gombok: Igen, szerintük csak, szerintem meg kényelmesebb, mint verseny közben billel szar@kodni...
Erős kormány ffb vs gyenge - Nem érted, hogy ki az aki végletbe esik - Igen, ők sajnos igen, nekem túl erős ffb-vel mennek, nem csodálkozom hogy ennyi baja volt a kormányuknak. (Fatal írta, hogy neki is "csak" 80% környékén van)
Melegszik: Igen, mondtam, hogy csak dobozből lett kivéve, ebben egyet értünk, hogy ebből a júzer nem jön rá használat közben.
Gyerek apuka: mert olcsó, ha valami tönkre menne rajta a gyümölcslé miatt
Uprage TM vs Logi: Igazad van, a Logi az amolyan ready to play a dobozból koncepció, ezért van az, hogy profi szerszámoknál is nagyon drága minden, és egy dobozba nem zsúfolnak bele annyi minden kiegészítő szerszámot, hanem vedd meg szépen külön mindet, külön dobozzal...
[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
Nem akartam senkit meggyőzni, (magamat azt lehet) csak mint mondtam, nem találtam ilyen összesítést, ami egyértelműen összevetné a 2 közel egy szegmenst célzó kormánytípust. A hsz végén ott volt, hogy mivel tudom, h mennyivel jobb a TM, már nem tudok olyan felhőtlenül gondolni a döntésemre, de most ez volt a célszerűbb...
Ettől függetlenül nagyon örülök, hogy sok építő komment gyűlt össze ebben a témában, le is mentem magamnak, ha valakinek hasznos infóra lenne szüksége a 2 kormány kapcsán
PÍSZ.
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
válasz Emunem #40668 üzenetére
Hétvégén megjött a kormány váltóstul (Pénteken base, szombat váltó.)
Hát, nem volt 1 óra mire minden játék ment, és rájöttem, hogy ps4-re kell állítani, hogy pcn rendesen menjen...
Amúgy teljesen új korában még finomabban megy, mint amit kipróbáltam. Dirt3-n például alig van ffb lyuk. (valamiért...)Valami okosságot nézek a váltóra, hogy hosszabb legyen, mert ez igy nagyon liliputi még mindig.
Nagyon szokni kell még, ha tétre megy, inkább kontroller meg billentyű lesz az 1. de lazulni nagyon jó érzés vele menni. AC-ben nürbungring Turistpálya kb 100x bejárva, mert ugye optimalizálni kellet a kedvenc autókhoz a kormányt (Ami ahogy mások is mondták, nem fért bele az " 1 óra drágám" intervallumba, kb 9-től hajnal 3 volt az első alkalommal )
Jó barátok leszünk egyenlőre.
Csak egy kérdés:
Néha ad ki erős kattanó hangot, amikor ütközök vagy hasonló, ezt még így nem vettem észre, de kellene aggódnom, vagy tényleg ennyire erős/gyors a motor, és tud ilyet fog elnyalás/ugrás nélkül?Üdv.
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
válasz GalaHU #40731 üzenetére
g29.
Többieknek: 15 perc alatt vagy nem figyeltem fel rá, mert nem volt az enyém, vagy nem voltam olyan helyzetben, hogy kattogjon, mert igyekeztem nem ütközni sokat
iceman: amíg megy, kávédaráló lesz a neve... De mint fent írtam, hajnal 2-3 környékén se volt annyira hangos, hogy bárki felkelljen, csak engem zavart. Nyilván a fent említett okból annyira nem tudtam nagy "különbséget" tenni amikor ismerősnél voltam a Tm és logi cuccok között, hogy próbáltam nem ökörködni. Sajátoméval (garanciában) addig és úgy ökörködök (Dirt Showdown ) ahogy nem szégyellem.
Ettől függetlenül nem bántam meg, majd a tartóstesztre leszek kíváncsi.
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
Van olyan általános clipping meter figyelő, ami minden játéknál működik, vagy minden játéknak, ha van, akkor sajátját kell használni?
Próbáltam googlézni, értem a lényegét, csak az elérhetőségét nem. Majd házi feladatként átnézem az általam használt játékoknál hol van. (AC-ben már megtaláltam.)Üdv
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
-
Emunem
aktív tag
Valaki írta, hogy förtelem a G-Hub... miért is? Nekem az van fent, működik is minden rendesen még... (nélküle nem lehet a The crew 2-ben játszani, tapasztalatom szerint, gaming software nem segített )
"... hát persze ..."
-
-
Emunem
aktív tag
válasz camaro79 #43533 üzenetére
Nekem ma fog megjönni, kinyitott képed van róla Nekem a kabátos szekrénybe harcoltam ki a helyet neki. 1 óra játékért kb 15-20 perc kábelezés, szerelés az asztalra, mert nem szeretem ha lógnak össze vissza, ez amolyan beteges fétis. Kb 5x alkalom után kezdtem unni, aztán jól megrendeltem.
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
válasz camaro79 #43544 üzenetére
Köszönöm a képeket.
Váltót te is csak simán rácsavaroztad (Sokan átfúrják a csövet, és ódzkodnék tőle) vagy valami igényesebb megoldással? Esetleg konkrét kép, így most úgy néz ki, mintha csak szimplán kinőtt volna belőle az a nagy darab váltó
Gondolkodom valami ráharapós, csavaros gumis konzolon... ha készen lesz dokumentálom én is.[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
válasz camaro79 #43564 üzenetére
Hali, akkor nem én találtam fel a spanyolviaszt. Fotós ismerős ajánlotta nekem is ezeket a kis tartó karokat.
Elvileg ma kellet volna megjöjjön az üléssel együtt...Gondolod annyira instabil lenne a kormánytartó?
Addig a váltótartó egy kb 45cm hosszú darab faléc, ami a kormány alatt fut, kvázi ad vastagságot a lemeznek, hogy legyen mibe kapaszkodjon, a végére meg megy a váltó.
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
Van lemaradásom
Nekem is ezzel a varázsszóval sikerült ezt a hobbyt is áthúzni az asszonyok bürokratikus engedélyezési procedúráján. (Előtte az autó modellezés volt, előtte meg fotózás)
Jó érveléssel hamar célt érsz...
Azóta is a nappalink szerves részét képezi, egy erre a célra varrott lepedővel (amit szintén az asszonykám csinált) lefedve offline üzemmódban."... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
Na, az occó Play-Seat-hoz így sikerült megoldani a váltó tartót, bomba biztos, támaszkodni is tudok rá.
Már csak szép feketére kell fújjak mindent.
Kormánytartóhoz lassan összeáll a prototípus, amivel merevebbé tudom tenni (ne bólogasson Dirt2.0-ban). Jó lesz ez...
Már most az egész család kipróbálta, kisebbik gyerkőc a kormányon át nézve autózik, de nagyon élvezi! Nejem meg belehabarodott az MX-5-be AC-ben.[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
Van valakinek valami jó kormánybeállítása Horizon 4-hez g29-re. Próbálgatom én, szinte kicsivel jobb, de valamiért mindig elhúzza magát a kormány kisebb kanyarodáskor is. Mintha önálló életet élne a 2 első kerék, és elhúz valamelyik irányba, nem nagyon realisztikus így.... nem merek 80 km/h fölött menni.
"... hát persze ..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest