- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Netfone
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Magisk
Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
iceman007
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítség kellenne, ez a fórum az utolsó reményem
Adott egy Logitech G25-ös kormány. Egyes játékoknál mint pl. FIFA 17 (amit egy Microsoft Xbox 360 Controllerrel irányítok) egyszercsak a kijelölt menüpont elkezd lefele vándorolni automatikusan, amíg el nem éri a legalsó pontot. Mivel régebben más játéknál (GTA San Andreas, a karakter egyszercsak elkezdett magától hátrafele sétálni) is elöfordult ilyen sejtettem, hogy a kormány zavarhat be, ezért elkezdtem nyomogatni a pedálokat. Rájöttem, hogyha egy bizonyos mértékben, kb 75%-ban kinyomom a gázpedált akkor semleges lesz ismét a menüpont kiválaszása (ha maxra kinyomom a gázt akkor felfele mozog a menüpont).Mondanom sem kell, hogy így elég kellemetlen játszani.
Elöször valami olyan megoldásra gondoltam, hogy létrehozok a játéknak egy profilt a Profilerben aminél letiltom a pedálokat vagy adott fix értékre állítom a gázt. De ilyen beállítást sehol sem találtam. Ti tudtok valami ilyesmit vagy másik programot amivel ez lehetséges?
A másik ötletem az volt, hogy magában a Windowsban tiltom le ideiglenesen a kormányt, majd mikor abbahagyom visszaállítom. Ilyen lehetöséget sem nagyon találtam, Ti ilyenröl tudtok?
A harmadik és talán legkézenfekvöbb ötlet pedig az volt, hogy egyszerüen kihuzom a kormányt az USB-böl. Ezzel az egyetlen probléma, hogy minden egyes újracsatlakoztatásnál újra kell telepíteni a kormány driverjét.... Erre tudtok valami megoldást, hogy a Win 8.1 felismerje a kormányt ha kihúzom és újra visszadugom?Ha ezeken kívül van valami jó ötletetek vagy tudjátok a megoldást kérlek ne tartsátok magatokba. Köszönöm!
-
iceman007
aktív tag
válasz shteer #24956 üzenetére
Lehet, hogy egy picit pontatlanul írtam, mert azt felismeri, hogy egy kormány lett csatlakoztatva csak azt nem, hogy egy G25. Egy kb 20 éves kormány képe jelenik meg a profilerben és nem lehet semmit sem állítani és nincs FFB. Ezért kell újratelepíteni a drivert és a profilert. Régebben nem csinált ilyet, de 2009 óta van meg lehet, hogy kicsit már elfáradt. Elöször még várnék más megoldásra is mielött nekiugranék egy Win 10-es átállásnak, de köszönöm a választ
-
iceman007
aktív tag
Sziasztok!
Logitech G29 tulajokhoz lenne pár kérdésem.
1. Hirtelen irányváltoztatásnál valamint terhelésváltásnál, kopogó hang jön a kormány felől, ez másnál is így van?
2. A piros tárcsás kapcsoló egy tekerésre nektek is kettőt ugrik? (AC-ban erre van rátéve a kipörgésgátló és eléggé zavaró a jelenség)
3. A G25 váltókonzoljával lehet kezdeni valamit, akár szoftveresen, akár hardveresen azzal, hogy érzékelje? Első körben a Leo Bodnar féle átalakító nélkül szeretnék megoldást találni. Volt aki már megpróbált ilyet? Esetleg külföldi leírás van-e róla? Igazából a váltó szekvenciális része lenne fontos számomra.Köszönöm!
-
iceman007
aktív tag
Ez nem túl bíztató Esetleg még vki más?
Nekem alapból 900 fokon van és engedélyezve van, hogy a játék modosíthatja. De van olyan game ahol nem változtatja meg a szöget automatikusan a játék, ott létrehoztam egy profilt és működik, tartja a 360 fokot. Milyen játéknál csinálja ezt?
-
iceman007
aktív tag
Hello ismét!
A G29 kaland tovább folytatódik... remélem most is segítetek
Március végén kaptam egy G29-es kormányt, de első kipróbálás után az alábbi hangokat adta, valamint a piros tekerő kapcsoló egy tekerésre két értéket ugrott: https://www.youtube.com/watch?v=hXwi-UiwRvc
Ezért visszaküldtem garanciába, majd két hét múlva visszajött a kormány, de hozzá sem nyúltak valószínűleg, mert minden ugyan olyan rossz volt. Írtam nekik egy komolyabb hangvételű panaszlevelet. Az volt a válasz, hogy küldjem vissza és kivizsgálják. Visszaküldtem, az RMA honlapján láttam státusznak, hogy csere. Tökre megörültem, gondoltam király minden fasza lesz a vadi új kormánnyal. Előző hét szerdán vissza is jött. Kibontottam az original dobozból, felraktam a cockpitre és bár a kattogó hang még mindig meg volt, de csak egészen minimális mértékben. A tekerő kapcsoló úgyan úgy két értéket ugrott egy tekerésre, szóval ezt be kellett tudjam típushibának. Egyébként a perec bőrözése valami elképesztően ocsmány, hézagos, de ezzel még együtt tudtam volna élni.
Ha másnap nem kezdte volna el random újrakalibrálgatni magát véletlenszerűen. Nem tudom, hogy a G29 kalibrációjának, hogy kéne működnie. Előző kormányom egy G25 volt, ott a folyamat úgy nézett ki, hogy USB-be folyamatosan be volt dugva csak a tápkábelt húztam ki és dugtam be. Tehát elindítottam a gépet bedugtam a kormányt, egyszer bekalibrálta és kész. Miután kikapcsoltam a gépet hiába hagytam bedugva a tápot nem kalibrálgatott. Feltételezem a G29-nek is így kéne működnie. Ehelyett a G29 mindig kalibrál, ha ki van kapcsolva a gép - ilyenkor sípoló hang is jön a kormányból miközben kalibrál - ha nem. Majdnem az egész hétvégét rászántam, hogy megoldjam a problémát. Driverek teljes legyalulása, legfrissebb fel, más USB portok kipróbálása, tápkábelek kicserélése, másik konnektorba csatlakoztatás, hosszabbító csere hátha, de semmi nem segített. Majd egyszer csak észrevettem, hogy a kalibrálás mégsem olyan random, akkor csinálja, ha a lakásban az elektromos hálózatban valami változás történik, pl: új fogyasztó bedugása vagy kihúzása a konnektorból, lámpa fel-, lekapcsolása.
Szerintetek mi okozhatja a problémát? Meghalt a vezérlésben valami? Szeretném megint legariztatni (harmadszorra.....), de félek, hogy ők nem fogját tudni reprodukálni a hibát...Mindenzt azért is írtam le ilyen hosszan, hogy aki kormányvásárláson gondolkodik, ne a G29-et válassza. Ez már nem a régi G25 minőség, hogy 11 évet! kibír és szerintem már a customer support sem a régi. Jelen helyzetben szívesebben szenvednék egy Thrustmaster T300 gariztatásával, mint ezzel.
-
-
iceman007
aktív tag
válasz iceman007 #28897 üzenetére
Úgy néz ki, hogy megvan mi okozta a jelenséget. A kormány egy USB hosszabítón keresztül csatlakozott a PC-hez, amint ezt kiiktattam és direktbe dugtam az USB portba megszűnt a jelenség. Érdekes, hogy a G25 simán működött az USB hosszabítóval is....
Van itt valaki, aki használ USB hosszabítót? Kicsit utánaolvastam és azt írják, hogy az úgynevezett power USB kábellel (2 male megy direkt a gépbe és egy female részbe megy a kormány kábele) működhet. De azt is írják, hogy ez okozhat némi laggot a kormányzásban. Van valakinek erről tapasztalata?
-
iceman007
aktív tag
válasz DarthFater #29099 üzenetére
Hello, azért rossznak semmiképpen sem mondanám!
Viszont a megbízhatóság sztem már nem hozható fel érvként a Logitech mellett. Kétszer gariztattam a kormányt... A piros tekerő kapcsolónál valami filléreset használhatnak a gyártáshoz, ugyanis nem találkoztam olyan emberrel akinek jól működne. A bőr varrása meg kritikán aluli.
Nekem csak a G25-tel van összehasonlítási alapom, amiből az szűrhető le, hogy a G29 pontosabb (lehet azért tűnik annak mert a G25 10+ éves) és, hogy a gumielasztomeres fékpedállal sokkal jobb féktávokat lehet venni.
Thrustmaster termékekről sajnos nincs tapasztalatom, de szerintem ez kb. egy olyan szituáció, hogy vagy veszel egy elfogadható kormányt egy jó pedállal (Logitech) vagy veszel egy jó kormányt elfogadható pedállal (Thrustmaster).
Most milyen kormányt használsz? -
iceman007
aktív tag
válasz csabamigo #29549 üzenetére
Ami az ismerőseimnél (akik régóta vezetnek közúton és kipróbálták a szimulátor) a tapasztalat volt, hogy nem figyelik / érzékelik a sebességet. Hajtűkanyart megpróbálnak 140-nel bevenni és csodálkoznak, hogy nem sikerül. Valójában egy igazi autóban meg sem mernéd próbálni ezt a manővert. Próbáld meg iylen szemlélettel.
-
iceman007
aktív tag
válasz dknight #31938 üzenetére
Hali!
Én G25-ről váltottam G29-re. Kezdem a negatívumokkal:
A legfőbb tapasztalatom az, hogy a G29 sokkal gyengébb minőségre, mint a G25. Utóbbi kb 9 évig bírta, a G29-nel meg már fél év után volt minimális holtjáték a fogaskerekeknél plusz surlódó hang tekerésnél. A varrás minősége összehasonlíthatatlanul roszabb mint a G25-nél és úgy érzem mintha alatta a műanyag perec már meg is lenne repedve. A design a G25,27-nél azt sugallta, hogy "hmm ez valami komoly dolog" itt meg eléggé "műanyag" meg "gyerekjáték" fílingesre sikerült. A kormányközepet jelző kék karikáról is lejött már a bevonat. A tekerő kapcsolóra enyhe kifejezés, hogy nem pontos (lötyög, súrlódik, kettőt kapcsol vagy egyet sem stb...). A G29 nem érzékeli az előző verziók (G25,G27) váltókonzolját. Ez elegge sajnálatos főleg, hogy a G25 váltókonzolja a tipushibája ellenére egy eléggé sokoldalú valami (lehet H alakúvá és szekvenciálissá is alakítani). Utolsó negatívumként pedig a garanciáztatás folyamata. Miután megvettem és kipróbáltam feltűnt egy eléggé durva kattogó hang, ha jobbra kanyarodás közben el kezdett dolgozni a force feedback. Elküldtem hát, hogy cseréljék ki gariba, de rá se néztek. Egy pár erősebb hangvételű email után mondták, hogy küldjem vissza és kivizsgálják. Visszaküldtem és kaptam egy vadi újat. A nem gördülékeny gariztatás miatt egy hónapig nem tudtam használni a kormányt.És akkor a pozitívumok:
A gumibak a fékpedálban baromi jó, sokkal pontosabban lehet vele fékezni. A kormányzás is egy picit pontosabbnak tűnt, de lehet, hogy azért mert a G25-t már 9. éve nyúztam. Ami még jó dolog a sok gomb. Bár itt nem ártana tisztázni, hogy milyen játékokkal/szimulátorokkal használnád. Mert sok olyan szim. van ma már amiben mindent IS tudsz állítani menet közben. Például: fékerő állító, kipörgésgátló, ABS, DRS, pushtopass, turbónyomás, motorvezérlő, első hátsó stabilizátor, MGU-H, MGU-K, motorfék, ablaktörlő, lámpa és a végén nem árt ha tudsz balra és jobbra is nézni miközben 5-en fordultok egymás mellett a La Source-ban. Az rpm LED meg jól tud jönni, ha cockpitet használsz és olyan autót vezetsz, ahol minden info a kormányról jönne.
És sajna ennyi, összeségében nekem is inkább csalódás volt mint pozitív élmény, de még van rá 1 év
gari. Mielőtt lejár lehet, hogy legariztatom és lecserélem valami másra, bár az egy örök kérdés marad itt a topikban, hogy mégis mire[ Szerkesztve ]
-
iceman007
aktív tag
Hello!
Valaki rendelt már közületek Leo Bodnar-tól?
Két hete rendeltem egy G25 shifter adaptert de még nem érkezett meg, mert a lassúbb és nem követhető kiszállítást választottam. Szerintetek normális, hogy még nem érkezett meg?
-
iceman007
aktív tag
Logitech G29 váltófülére be lehet bindelni valahogy egy másik játékvezérlő (G25 Shifter Leo Bodnar adapterrel) gombját? Csinált már vki iylet?
-
iceman007
aktív tag
Van itt valaki aki rFactor2-t játszik G29-cel? Leszedtem a demot, mert mindenhol istenítik. De sehogy sem tudom belőni, hogy egyforma legyen a kormányelfordulási szögem a kormányon és a játékban. Tud valaki ebben segíteni? Valamint hogy a steering rate értékkel mit változtatok?
Köszi! -
iceman007
aktív tag
Eddig a T300 RS és G29 vitában mindig próbáltam egy picit a G29 pártján állni a pedálja miatt. Egészen tegnap estig.....Szokásos pedál potméter hiba jött elő: padlógáz nem ad 100%-ot ugrál a jel néha 90%-ig is beesik. Ez mondjuk a G25-nek is típushibája volt egy bizonyos idő után, de basszus nem másfél év után. Komolyan mondom a Logitech minőségi romlása egy vicc....
Kérdezném a T300 RS tulajokat, hogy nekik előfordult valaha ilyenn probléma a pedállal?
Erősen elgondolkodtam az apránkénti Fanatecre váltáson. Először egy "CSL Elite Pedals LC"-vel kezdeném, szerintetek? A rögzítése hogy működik ennek, így első ránézésre nem jött le hogy hogy lehetne rögzíteni az egyedi cockpitemhez?Köszi!
-
iceman007
aktív tag
-
iceman007
aktív tag
- 99,9% hogy potméter hiba
- Tipikus Logitech betegség
Amiket lehet csinálni:
- Szétszedni kitisztítani + kontakt spray (egy ideig szokott segíteni)
- Szétszedni és kicserélni a potmétert (LeoBodnar árul iylen meg még egy két szim. alkatrésszel foglalkozó oldal)
- Assettoban de asszem RaceRoomban is be tudod állítani egy csúszkával, hogy már 90%-os lenyomásra 100%ot adjon. Meg kell nézni, hogy teljes gáznál kb mennyire "esik be" a jel és annyira kell állítani -
iceman007
aktív tag
Egyébként ez zseniális, hogy a G29 minősége a béka segge alatt, a Thrustmastert is állandóan gariztatni kell és még ha Fanatecet vesz az ember akkor sincs semmi garancia arra hogy ne fossa el magát...
-
iceman007
aktív tag
Ez a játékkormány feeling eléggé kétélű. A G29 perecének design-jára valóban mondhatja az ember, hogy játék hatású, valamint maga a perec a bőr alatt műanyagból van, de akkor meg simán lehet ugyan ezt mondani a Thrustmaster pedáljaira, hiszem műanyagból vannak...(plusz adalék, hogy az F1 replika kormányukat volt szerencsém élőben megtapogatni, hát annál bazáribb gagyi cuccot rég láttam)
Én nem akarok igazságot tenni, mert még sosem használtam Thrustmaster szettet, de nem vagyok benne biztos, hogy a majdnem dupla ár dupla minőséget és élvezetet hoz maga után... -
iceman007
aktív tag
válasz Darkside1305 #33803 üzenetére
Azzal, hogy kivetted az a gumit az egyetlen pozitívumát vetted el a G29-nek a régebbi társaival (G25 és G27) szemben.
Nem értem, hogy az emberek miért veszik ki.... oké, hogy messze van a loadcelltől, de még mindig valóságosabb érzetet ad mint egy pedál, amit koppig tudsz nyomni! -
iceman007
aktív tag
Fuuu most mar tényleg nagyon kipróbálnék egy Thrustmastert csak összehasonlítás céljából Nincs esetleg valahol kiállítva egy vagy olyan szimulátorterem ahol ilyet használnak?
-
iceman007
aktív tag
-
iceman007
aktív tag
válasz Hyder11 #34452 üzenetére
Termeszetesen!
Baromi nagy online élet van, ha letöltöd a Sim Racing System pluginját. Vannak óránként versenyek különböző kategóriákban (Fiat 500 Abarthtól az F1-ig), aztán vannak heti versenyek, minden nap más este 9től. Rangsorolás alapján történik a szerverbeosztás tehát ha sok a jelentkező egy futamra nem rakja össze a teljesen kezdőt a profival. Ha meg inkább a GT3-as vonal izgatja a fantáziád akkor Assetto Corsa Competizione ahogy már előttem is írták. A RaceRoom tartalmak szerintem is baromi drágák, az rFactor 2-ben meg nekem nem jön át, hogy mire gondolnak amikor a fizikáját agyon dícsérik, de lehet, hogy érdemes azt is kipróbálni, mert egész jó GT3-as DLC pack van hozzá. -
iceman007
aktív tag
válasz 6absbulldog #34467 üzenetére
Azt nem tudtam, hogy a VRP-t ilyen jól "váltják" így valóban nem drága!
Új hozzászólás Aktív témák
- Inakustik Mikado Audió, hangszoró kábel 40m hosszú tekercs 2x0,75mm
- Inakustik Premium HiFi Audió kábelek FÉLÁRON - RCA, Mono Sub, Y Sub
- Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Játékkonzol tartozékokkal
- Inakustik CAT6 Ethernet, LAN, UTP hálozati kábel - Prémium minőség
- Garanciális ASUS TUF Gaming X670E-PLUS + AMD Ryzen 7 7800X3D
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen