Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • a2d2

    addikt

    Mintha írta volna itt valaki hogy fejlesztget VR-ra?
    Eddig Unity-ben csináltam csak apróbb 2D játékot, VR tesztet, de gondoltam jön az óraátállítás, vége a délutáni kerti munkáknak és nekiállnék valami komolyabbnak.
    Mivel májusban úgyszólván ingyenes lett az Unreal Engine ezért azt terveztem hogy kipróbálnám azt.
    Na úgy néz ki a dolog hogy kb második estém megy el csak telepítgetésekkel, konfigurálásokkal, shader újrafordításokkal (!), ....
    Ez ilyen lesz később is? Mert akkor most megyek vissza Unity-re :D
    Most amúgy ott tartok hogy tegnap este azért lefordult a teszt scene Quest 2-re, de a beállításokban nem tudok csomó mindent Oculus specifikus dolgot kiválasztani (kézkövetést, Quest 2-t, ...).
    Aztán rájöttem hogy nem csak simán az Epic Store-ból kellett volna telepítenem az engine-t hanem Oculus Source kell. Közben kellett még Android stúdió, meg Visual studió (ez mondjuk fent volt), most épp a Generate Project file batch szivat (előbb egy régebbi .net developer pack kellett neki, nem volt jó ami jött anno a Visual Studióval, most meg Windows SDK-t kér).
    Na remélem csak az elején idegeli ki az embert ez az Unreal.

    [ Szerkesztve ]

    A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

Új hozzászólás Aktív témák