- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Netfone
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék, tudnátok ajánlani hordozható VR, ami 71mm es IPD m esetén is megfelelően használható?
-
Jinxb1rd
addikt
válasz gulasoft #45800 üzenetére
Hát ha annyit kibír vagy többet, nekem úgy már jó. Mostanában nem sokat játszottam a VR-ral idő híján, inkább csak tesztelgettem, de idegesítő volt, hogy még így is gyorsan lemerült.
Most rendeltem egy ilyet, remélem majd teszi a dolgát:
https://www.alza.hu/alzapower-metal-10000mah-fast-charge-pd3-0-fekete-d5683594.htmWe are only Stardust...
-
macy
addikt
Rájöttem hogy eddig túl sokat ültem a gép előtt, de ennek véget vetünk. Életmódot váltok. Mostantól majd állni fogok
-
Jinxb1rd
addikt
Ki mondta, hogy nem unatkozik?
https://www.fanatical.com/en/pick-and-mix/build-your-own-ultimate-vr-bundle-2
Ui: Mondjuk ennek jó része trash, ahogy nézem..
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
kevike576
senior tag
Ééééés itt is van !
Green Hell VR -
Jinxb1rd
addikt
Mi ez a sok demo mostanában? Újra divat lesz, hogy netalántán kipróbálható a játék vásárlás előtt?
#45807
fatalÉn is azzal akarom megoldani, a tápegységhez adtak jópárat.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Szauron
csendes tag
válasz Jinxb1rd #45797 üzenetére
En ilyet hasznalok: "OCULUS Quest 2 Elite fejpánt + Extra külső akkumulátor".
Toltesnel altalban nem szoktam az akkut levalasztani.
Ha nagyon sietek akkor kulon toltom mert akkor elobb lehet jatszani
Viszont azt nem todom, hogy amikor nem hasznalom, akkor le kell-e valasztani az kulso akksirol vagy sem... (nem tudom, hogy van-e benne valami inteligencia ami megvedi a belso akksit a folyamatos toltestol)64738
-
Márton
nagyúr
válasz paulicapari #45811 üzenetére
csak 7 éves
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
animatrix11
őstag
Sziasztok
OQ2 steam vr-al semmi nem indul el. Van erre megoldás? Újratelepítettem mindent, felraktam a beta-t stb, airlinken használnám, ha menne
Köszi!Hardvert vásárolok nagy tételben is!!! Elérhetőség: 18. kerületben.
-
Jinxb1rd
addikt
Nem tudom a VRSS-t vagy DLSS vagy mitomén hogy hívják cuccot aktiválni a Walking Deadbe, pedig ano Rift S-en működött. Air Linken keresztül nem működik ez az opció?
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Dave567
addikt
-
gulasoft
őstag
Kipróbáltam a hubrist, ajánlott konfig 2070, nekem 2070super van, ki is találta, hogy hát akkor high-ban indítsa el.
Elindult. Úgy szaggatott hogy használhatatlan néha a kép 2d-s re váltot.... low-on már nem szgaggatott ANNYIRA!!!! az ajánlottnál jobb vason. Egyszer átúsztam a textúrán szerencsére van automentés. Viszont egy taknyot át kéne dobni az egyik oldalról a másikra egy istennek nem ment.
Visszatöltöttem, elszakadt a cucc, és nem lhetett kiszedn.
Elindítottm elölről, nem nyitotta ki az ajtót a traningnél ahol lőni kellet.
Elindítottam eljutottam a takony berakásig simán átment továbbjutottam, de erről már nincs videó azt majd holnap.
Van mit csiszolni rajta.
[link]Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
csibruaa
újonc
válasz Jinxb1rd #45814 üzenetére
A DLSS-t nem minden játék támogatja, pedig nem jönne rosszul pár játékban. Tehát játékfüggő, és ez is csak az Nvidia kártyáknál. Egyébként ebben annyi a lényeg, hogy a felbontást leviszi a béka s3gge alá, és utána fel “scale”-leli de nem abban a felbontásban renderel. Ha jó a szemed észreveszed, hogy dlss bekapcsolásánál egy nagyon picit rosszabb a kép, de mivel kicsi felbontás van feljavítva ezért nem olyan drasztikus a változás
-
kiskuplung
őstag
válasz gulasoft #45816 üzenetére
Ah, én 3070-nel próbáltam, nálam végig tartotta a 90 fps-t high-ban. Nekem nagyon tetszik, és csak egyszer kellett újraindítani, mert a végén van egy gyümölcsautomata, és mikor elkezdtem eszegetni a gyümölcsöt, eltűnt a jobb kezem és többet nem is jött vissza cserébe kipróbáltam a töltés mechanikát, ami szerintem szintén nagyon ötletes, ezzel, hogy be kell szállni a kapszulába.
Ami nálam hasonló frusztráló volt, az a Green Hell VR, ami nagyon tetszene, de ugyanezen a gépen, minden lowba kapcsolva, öklömnyi pixelek mellett sem tudta tartani a 45 FPSt se. Közben, pont mint a Forestnél, üvölt a grafikus kártya ventilátora, csak itt még pluszban enyhe égett szag kezdett terjengeni, szóval én inkább ezt hanyagolom.
Amit még próbáltam az a Buccaneers! Ami egy az egyben a 80-as évekbeli C64es Pirates!, csak VR-ban. Baromi hangulatos, egyszerű, lowpoly grafikával, de jó megvilágítással, szóval összességében jól néz ki.
És megnéztem, a The Last taxit is, aminek a koncepciója nekem nagyon nagy csalódás volt. Az elején szó szerint 25 percig csak ülsz és hallgatod, ahogy beszélnek hozzád, ez a tutorial. És utána is, a játék arról szól, hogy taxisofőr vagy, de egy önvezető taxiban!! , és a szereped annyiban merül ki, hogy nyomogatod a dudát, kapcsolgatod az ablaktörlőt, stb.
És a játék lényege hogy felveszed az utast és beszélgetni kell vele. Ennyi. Ha jókat mondasz, akkor megkedvel és még többet mesél. Ja, és közben dönthetsz úgy, hogy ha valami illegális dologról mesél, akkor azt felveszed, és leadod a fuvar végén a hatóságoknak. Ennyi. Én nem értem, ennek legkésőbb prototípus fázisban meg kellett volna buknia. Kb ilyen pixelartos játékként tudom elképzelni, de VR-ban p ez működésképtelen. A sztorik, meg a karakterek érdekesek amúgy, meg a szinkron is jó, csak ez nem viszi el a hátán.
-
prtvlogan
aktív tag
válasz animatrix11 #45813 üzenetére
Dobj egy képet a hibaüzenetről, ha kiír egyáltalán valamit. Látatlanba elég nehéz tippelgetni. Ha a pc, és a szemüveg összekapcsolódott, onnantól mennie kellene.. Amatőr hiba, de én beleestem, hogy valamiért a játék menüje a hátam mögött jelent meg, én meg néztem előre, és bámultam a feketeséget..
-
barcalaci84
őstag
válasz animatrix11 #45813 üzenetére
Oculus Pc softwareben engedélyezed az unknown sources-t a settingsben...
-
gulasoft
őstag
Én meg a cyberpunk vr verzióját várom a patreonso sráctól.
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
animatrix11
őstag
válasz prtvlogan #45820 üzenetére
Igaziból nincs hibaüzenet, illetve van olyan game ami hibaüzenettel leáll
most annyi van, akár a steam vr-t indítom, akár strames játékot csak tölt a headsetten a végtelenségig, miközben a gépen meg elindul
Láttam még működi a steam vr-t, de lehet, hogy az még kábelen, ment régóta airlinken játszombarcalaci84: unknown sources engedélyezve van
Hardvert vásárolok nagy tételben is!!! Elérhetőség: 18. kerületben.
-
Jinxb1rd
addikt
válasz csibruaa #45818 üzenetére
Nah lehet rosszul tudom, de a DLSS az más, mint a VRSS. És a Walking Dead-ben nem DLSS van, hanem VRSS (ami tippre hatásosabb, mint a dlss, de mind1).
Rift S esetén csak annyi volt, hogy a nvidia vezérlőpanelben bekapcsoltam. De most egyáltalán nem akar működni, így nem lehet feltolni a SS-t csúcsra és az FPS is nehezen tartja magát.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Tomdriver
őstag
Ilyen súlyozást használ valaki a kontrollerekhez? Gondolkozom rajta, bár egy kicsit húzós, olcsobbat nem találtam.
-
Tomdriver
őstag
válasz HatalmaGalus #45827 üzenetére
végül is van igazság abban amit írsz..
a kontroller terhelésére nem is gondoltam -
Raymond
félisten
válasz Tomdriver #45828 üzenetére
A kontrollerek nem igazan problema, jo dizajnnak tunik a cucc, de szigoruan arra amit ott a kepen is latsz - sulyzogyakorlatokra! Nem Beat Saber es tarsaihoz mert ott csak nyirod az izuleteidet es jo eselyel seruleshez vezetne a dolog.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Tomdriver
őstag
-
Raymond
félisten
Cities: VR will not be available on the Quest 1 since the vision we had for the game was only possible using the additional horsepower which the Quest 2 could provide.
Na, egy ujabb jatek ami mar nem tamogatja a Q1-et.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz kiskuplung #45819 üzenetére
Ilyen kis ajánlások jöhetnek. Vagy hol követed ezeket, mert engem érdekelnének
We are only Stardust...
-
kiskuplung
őstag
válasz Jinxb1rd #45834 üzenetére
Steamen egész héten demo fesztivál van. Próbáld ki őket, iyen 15-60 perces demok, vannak egészen jók. (válaszd ki a VR-t jobb oldalon a menüben)
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
Az fpsvr csak steamvr alatt aktív, jól gondolom?
Létezik oculus store-os appok alá is valami gpu, cpu mérő progi?
Airlink-hez (VD alatt tudom van infó)
Vagy nézzem az afterburner kijelzést a monitoron?
Valami részletesebb kéne mint a perf.monitor az ODT-ben. (hálózat idők, kontroller %, stb, stb)
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Tomdriver
őstag
Összességében azt kell mondjam, nekem nagyon bejön ez a Quest2. Valami ilyesmire számítottam Rift után és nem is okozott csalódást. Kényelmi és látvány szempontból egyaránt. A fejpántja mondjuk lehetne jobb, ha meghúzom hogy ne mozduljon már nem jó a komfortérzet, de hamarosan az is meg a facial is cserélve lesz. Nagyon tetszik, hogy szemüveggel is lehet benne játszani.
Néhány óra sim. és dinamikusabb játék van csak mögöttünk, de azt kell mondjam az airlink is majnem tökéletes. iRacingnél éreztem a latencyt mikor mozgattam a fejem jobbra-balra, kábellel ott jobb volt. Dirt2 tökéletes nekem airlinkel is, de mindkét játékban éles volt a kép a távolban, széleken sincs elmosódás, laggolás sehol.
Dinamikus jáékoknál is tökéletes a kapcsolat, nincs leakadás, igaz a router ott van tőlem kb 2 méterre.
Link tökéletes az olcsó kábellel, nem kell ide 40K-s madzag, főleg ha néha használom csak, vagy még annyit sem.Pár nap alatt végigolvasva azt a többszáz hszt, amit itt a bállításokkal kapcsolatban megadtatok, végül így néz ki nállam a settings:
- Oculus szoftverében a felbontás és a frissítés
- TT így néz ki
- ODT beállítás
Ezen kívül Q2 saját menüjében a 120 Hz bepipáltam, illetve airlink alatt 150 Mbit/s-re van húzva a csúszka és fix mód bepipálva.Biztos lehet finomhangolni, kérlek írjátok meg, mit állítsak még.
-
Raymond
félisten
válasz Tomdriver #45837 üzenetére
A beallitasok jok. Probalhatnad meg ODT-ben a Distortion Curvature-t Low-ra allitani de ha mar most is elegedett vagy a keppel akkor sok ertelme nincs.
A 120Hz a Quest-en csak a nativ jatekokra es appokra ervenyes (mar amelyik tamogatja), a PC-sek azt a 90Hz-et hasnzlajk amit a PC-s Home-ban beallitottal.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Tomdriver
őstag
válasz Raymond #45838 üzenetére
Köszi.
A Distortiont azért még megpróbálom ahogy írtad, illetve az Encode resolutiontis 4080-on, de lehet az sem oszt-szoroz.Viszont a latencyt csekkolnám, írtátok ODT-ben mit kell állítani hozzá, de nem teljesen értem, hogy az értékeket a kijelzőn fogom látni? Hagyni kell futni ODT-t és kész?
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz Tomdriver #45839 üzenetére
Ezt allitasd be:
Megjegyzi a beallitast igy nem kell allandoan futtatni az ODT-t, de en hagyom amig tesztelek azta kikapcsolom a HUD-ot.
A HMD-ben latod a dolgokat. Balra fent az RGB = encode/transfer/decode es jobbra fent pedig az applikacio es runtime keslelteteseket latod, ott az a lenyeg hogy a legfelul lathato legmagasabb szam ne legyen tul magas. De erre a Performance Summary jobb, ott nincs annyi reszlet es az app latency, FPS es grafikus kartya tartalekat latod, ez eleg beloni a beallitasokat a jatekban. A Link HUD valojaban inkabb csak arra jo hogy lasd a zold transfer vonal jo vagy rossz a bal fenti grafikonon.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz fatal` #45841 üzenetére
Ott van, de nem az van beallitva hanem 90Hz, tehat a Quest-en beallitott 120Hz csak a Quest-re ervenyes, a PC streamingnel a 90Hz lesz hasznalva.
A render resolution es az encode resolution nem ugyanaz. Lasd az AADT reszt itt [link] Ehhez kapcsolodik a Distortion Curvature is.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
gulasoft
őstag
válasz kiskuplung #45835 üzenetére
Némelyik egy bughalom. A green hell vr viszont egész élvezhető. Egy antropológus házaspár férfi tagját lehet benne játszani, és egész élvezhető survivor game.
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
Jinxb1rd
addikt
Tegnap megint tesztelgettem a dolgokat, ezúttal a VD-t. Walking Deadben beállítom a hz-t 120-ra, kikapcsolom azt a funkciót, ami felezi az fps-t ha alá kerül az fps (syncwrap vagy micsoda), így a játékban 90-110 körül mozgott az fps, de nem volt drop. Sőt egész játszhatónak tűnt.
Viszont beállítom azt, hogy 80 hz-n menjen, logikusan várom el, hogy ugyanez az állapot legyen de nem, pár másodpercenként framedropol 78-ra, 79-re és mint kiderült ez úgy küszöbölhető ki, ha a bitrátát leviszem 75-re vagy az alá. Eddig azt hittem a kártyám nem bírja és az ingame felbontást állítgattam lefele már a béka segge alá...
És ezt az egészet nem értem, hogy elengedett gyeplővel 120 fps-t el nem érve miért fut jobban, mint 80 hz-n....
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
gulasoft
őstag
válasz kiskuplung #45845 üzenetére
Megírtam, hogy a hubris egy bughalom, a green hell meg egész jó. Ezzel szemben Te meg jnxbrd1d-nek azt írod, hogy egész jók a mostani akcióban a demók. Ismerősnek ziggy elindult majd egyből crash és a többit is próbálta és azok sem 100-asok. Úgyhogy én nem ezzel reklámoznám a VR-t mert a dícsért hubris pl. olyan hibákat csinál, hogy már az oktatóban folyamatosan csúszik ki jobbra a játékos, simán ki kerül a textúra alá, és onnantól csak restart, mert egy retkes menü nem érhető el benne. Több órám elment a folyamatos szívással, hogy pl az első játéknál egy istennek nem akart átmenni a takony a túloldara és az általad jónak minösülő töltö rendszer többször csinálta azt, hogy a folytatásnál elrontotta az egészet. (Az elsőnél mikor a taknyot át kellett dobni a túloldalra, akkor visszatöltés után elszakadt a dobásnál és se ki se be, kezdhettem elölről, a másodiknál meg mikor a lebegő sziklákon kellett átugrálni és beültem a vezethetetlen rakodógépbe, kifagyott és visszatöltés után már nem lehett átugrálni, mert annak a szigetnek ami az utolsó 2 előtt kellett volna lennie, oldalra került, és nem lehetett így átugrani,szóval az alapvető funkciókat nem tudja a játék! ). Simán kiúsztam a textúrán kívül és csak restart segített, egyszer rosszul ugrottam, és megint beestem a textúra alá..... Úgyhogy annak 1000 sebből vérzik még a demója is és az hogy egy kapszulába ülsz be a töltésnél sajnos nem ad felejthetetlen élményt, hogy utána meg teljesíthetetlen a pálya, ami a töltés előtt ment. Ráadásul az ajánlott 2070-es kártyánál erősebb kártya még low-on is akadozott high-on meg használhatatlan volt, az egész tök kopár, egy subnautica szebb nála, ami azért nem egy mai játék, és nem kell neki egy 3070 hogy akadás nélkül menjen.
És az ajánlásodra reagáltam, hogy azért ezekkel a demókkal óvatosan, mert pár örökre elveszi az ember kedvét a VR-tól, és erősíti a VR még gyerekcibőben van, meg halott, meg hasonló véleményeket csak azért mert ezek a demóknak a nagy része tényleg idő előtt jött ki.Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
Márton
nagyúr
válasz HatalmaGalus #45849 üzenetére
Q2-n bal süllyesztett gomb.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen