Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz Kicsimix #588 üzenetére

    Javítottam a kamerát szenzornak, de amúgy azt hiszem valamelyik PH-s cikkben is kamerának hívták. De valóban szenzor, ha az van a hivatalos oldalon, legyünk pontosak, legyen szenzor! :)

    Egyébként lehet, hogy a 60Hz-hez még elég a szimpla nem tudom milyen szenzor a szemüvegben, a 90-hez meg már kevés. Illetve nem néztem utána, de biztos van az ilyen követésnek is valami mérőszáma/egysége, biztosan sokkal percízebb a CV1-é. Egyébként lehet, hogy nélküle nem lenne költséghatékony mert valami über és miniatür szenzorokat kéne beépíteni a riftbe ehhez, ami akár több problémához is vezethet.

    Az is lehet, hogy rossz helyen keressük a magyarázatot: kivezették ezt a szenzorkövetést egy külső eszközbe azért, hogy a riften futó kábeleken több sávszélességet hagyjanak az egyéb adatoknak. Vagy szimplán csak így lehet megoldani azt hogy egyszerre legyen über precíz és költséghatékony. A fene tudja, de nem lenne rossz ha Palmerék a CES-en mondjuk külön kitérnének a szenzor szerepére. Lehet, hogy működik anélkül is, csak nem olyan pontos? Mert ugye mi van akkor ha állva játszunk dolgokkal? Láttunk már ilyenekről is videót. Akkor is ha rádnéz ez a szenzor elméletileg valamelyest csökkenhet a pontossága (ha már ugye infrás kameraként beszélünk róla). Bár ha a sisakba beépített érzékelőket követi úgy is pontos maradhat.

    Az a baj, hogy túl kevés infó van erről még, így csak találgatni tudunk. :(

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

Új hozzászólás Aktív témák