- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsimix
őstag
Ugyan úgy fogod látni mint ahogy a monitoron most. Pl nézd meg a GTA5-ben ott van több km távolság is. Takard ki a kép többi részét csak oda nézz ahova szeretnél. Igazából sem tudsz élesebbé tenni egy ilyen távolságban lévő tárgyat.. Ez nem nagyító/fokuszáló eszköz.
Persze sok mindent le lehet programozni : )
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Chal
addikt
Perpill a játékokban vagy nincs DOF (depth of field), tehát minden éles bármilyen távolságban, vagy van (jó példa erre a fent említett GTA V, ami nagyon ügyesen bánik ezzel), de trükközve. Mivel a játék nem tudja mit néz a szem pontosan (hova fókuszál), ezért egyszerűen a kamera középpontját használja erre (a GTA V esetében ez egyszerűen a crosshair, vagyis a képernyő közepe ugye), vagy pl. átvezető animációkban használják, ahol nagyon erősen rázoomolnak egy tárgyra, vagy egy karakterre, de ugye ilyenkor a teljes képet betöltő dolgokról van szó, aminél biztosan lehet tudni hogy mit a háttér (mit kell elmosni, mert úgysem azt nézi a player) és mi nem.
VR esetében szerintem ez a jövő zenéje, valószínűleg még pár évig a DOF nélküli (minden éles mindenhol) dolog lesz, de nem tartom elképzelhetetlennek hogy akár már most dolognak valamilyen szemmozgás és pupilla érzékelésen, ami szolgáltathat pontos adatot a DOF-ozáshoz, és ez által majd még jobban át lehet verni az agyat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- DIGI internet
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Crypto Trade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen