Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Asaob

    csendes tag

    válasz Dyingsoul #33021 üzenetére

    Köszi a választ. Azt értem, hogy nem arra lett tervezve, de a legtöbb fps-nézetes játékot nem képes a program úgy megjeleníteni, hogy úgy érezd ott állsz abban a világban? Azt hittem a 3d-s jelenlétet azért képes megteremteni a vorpx még akkor is ha nem a vr-ra lett kitalálva az adott játék.

  • gulasoft

    őstag

    válasz Dyingsoul #33021 üzenetére

    A flates játék alapban azt tolja eléd ami pontosan előtted van, egy képet renderel és rak eléd. A vr-ban eleve két képet kell csinálni két külön nézőpontból, ráadásul a széleken is kell generálnia+alul felül is valamennyit, hogy ne olyan legyen mintha egy vászon előtt ülnél. A nem vr játékok erre nagyon nincsenek felkészítve a vorpixnak ráadásul emulálni kell az egér mozgást, vagy a billentyűket amivel a fejed forgatod....
    Ha belevágsz a vr-ba, nem fog hiányozni a flat. 1 év és 3 hónapja a céges lanpartin ülök flat játék elé, napi 2-3 órát simán játszom, és csak vr-al. Egyszerűen onnan visszamenni egy flat játékra már nem akarok, kevés, és lehet hogy szebb a grafika, de egy kulcslukon keresztül nézed. Szerinted mi a jobb? Egy kulcslukon benézve látni egy szebb világot, vagy belépni az ajtón, szembesülni, hogy ez egyenlőre (hl alyxnál azért megmutatták, hogy ez csak akarat kérdése) kevésbé szép világ, de benne lenni, úgy hogy körbe vesz. Elite dangeroust próbáltam úgy leírni nem vr-osoknak, hogy jobbra nézek űrhajó, előre nézek űrhajó, balra nézek űrhajó, lenézek űrhajó, felnézek űrhajó, hátra nézek űrhajó, és nem jobbra nézek fal, előre nézek űrhajó egy kis négyzetben, egyébként fal, balra nézek fal, lenézek padló, felnézek plafon, hátra nézek fal. Szerinted melyik ad valósághűbb élményt?

    Discord:https://discord.gg/JkRTcgf

Új hozzászólás Aktív témák