- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
ma A fordítás magán az eszközön történik biztonsági okok miatt.
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
a2d2
addikt
válasz #54625216 #34021 üzenetére
Azóta is ezzel szívok.
Már kiment a Questre egy tesztpálya, de basszus mennyi idő és háttértár kellett hozzá Unity után!!!
Nálam legalábbis valahogy félelmetesen lassan megy minden.
Leszedtem először simán az Epic Store-os verziót (35GB), beállítottam mindent de nem találtam Quest 2-t, hand trackinget meg hasonló dolgokat.
Utána láttam hogy ehhez az Oculus Source-ból kell telepíteni. Leszedtem azt is, egész éjjel bekapcsolva hagytam a gépet hogy buildeje le a nyavajás engine-t. Ma reggel ránéztem, elkészült, 100GB!
Ide beimportáltam az előző napi tesztpályát, persze rinyált hogy nem azonos verzió, blabla, újrafordította a shadereket, utána a cooking is nálam fél órás mutatvány. Szóval elsőre úgy tűnik nekem hogy rengeteg idő és háttértár kell hozzá. SSD-m meg is telt, ment át minden a HDD-re, lehet ezért ilyen tetű lassú.
A legjobb még csak most jön:
Van ugye most egy telepített natív verzióm és egy telepített Oculus-os verzióm az engine-ből.
Az Epic marketplace-en keresztül csak a natív alá engedi letelepíteni a kiegészítőket.
Lehet ezután csak át kell csak húzni a UE_4.25\Engine\Plugins\Marketplace\ könyvtárat az Oculus-os engine alá, még nem próbáltam.
Próbáltam viszont marketplace-ről assetet behúzni projektbe. Itt látja az Oculusos verzió alatt készült projekteket viszont ezt kapom: Asset not compatible with version Other, please select closest alternative version.
Szóval most kb úgy áll a dolog hogy vagy használom a natív verziót és élvezem a marketplace kompatibiltást úgy mint au Unity Asset Store-nál viszont elavult Oculus implementálással VAGY használom az Oculus buildet a legújabb implementációkkal (Quest 2, kézkövetés), de szívok a verziókülönbségekkel.
Szóval elsőre nagyon furán használhatatlannak és lassúnak tűnik az egész Unity után. Ott a Unity ikonra kattintás után 5 perccel már a HMD-n nézem a pályát, itt örülök ha betölt addig az engine (39%-nál meg 45%-nál elég sokat áll például, utána még shader comilation, cooking meg minden, repülnek a fél órák).
Most azért behúztam egy marketplace-es projektet ami sima női karaktert tartalmaz szóval nem valami városrészletet vagy hasonlót: 48 percig ment a cooking[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Nők, nőügyek (18+)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Sorozatok
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Politika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Parfüm topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs