- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Új Reno12 modellek is érkeznek
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
-
fatal`
titán
válasz miningboy #56028 üzenetére
Oculus szoftverben húzd fel a felbontást maxra, az lesz a natív (illetve még nem, mert a Q2 felbontását használja, de közelebb lesz hozzá), debug toolban vedd feljebb a bitrátát, illetve az encode resolution widthet (Raymond korábban írta a pontos felbontást, amire most nem emlékszem, de vissza tudod keresni).
-
Raymond
félisten
-
fatal`
titán
válasz miningboy #56053 üzenetére
Quest 3-mal még nincs, Quest 2-vel van, nem lesz nagy különbség. Én két db. AX-58U-t használok (különböző helyiségekben, az egyik a fő routerem is, még V1 merlin firmware-rel, a másik V2 a gyárival AP módban), tökéletesen működik mindkettő, 400 megabit h264 streammel is. A 160mhz-es módját viszont egyelőre nem tudom, mert nincs eszközöm, ami használná.
Elvileg ma érkezik a Q3, de egyelőre a dobozában marad, amíg lesz hozzá lencsém és valami normális strap.
Dedikált eszközként próbáltam AX53U-t is korábban, az is teljesen jól működött, csak a firmware volt egy bughalom még akkor úgyhogy visszavittem. Ha jól láttam a changelogot, akkor ezeket a hibákat azért azóta már javították, viszont ez a router nem tud 160mhz-et.
[ Szerkesztve ]
-
LazaCCC
tag
válasz miningboy #56053 üzenetére
Nekem Asus AX-58U -val van most összekötve, és tökéletesen működik a Q3 is AirLinken (a nappaliban játszom, a router mellette van a fal mögött a hálóban).
Korábban TPLink AX1500 volt, azzal is simán ment a Q2, csak azt azóta átraktam a régi központi router helyére.[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz miningboy #56353 üzenetére
Most ha a debug toolban még átállítom a ppd-t, akkor nem kétszer adom meg pont ugyanazt? Ez nem felel meg a Render Res csúszkának?
Nem, ez rájön a render resre. Értsd, ha azt beállítod 1.2-re, meg ezt is 1.2-re akkor a végső felbontás 1.2x1.2=1.44x lesz.Azért kell a PPD-t állítani még a debug toolban is (a max csúszkán felül), mert (ha jól emlékszem, nem használom még a Q3-at mert a lencsékre várok) az Oculus softwareben a csúszka még mindig a Q2 natív felbontására van belőve, nem állították be rendesen a Quest 3-hoz (a felbontásnövekedés miatt ennek is nagyobbnak kéne lennie, mert a barrel distortion ugyanolyan).
-
Raymond
félisten
válasz miningboy #56369 üzenetére
"mondja, hogy ennek az értéknek meg kell egyeznie az oculus appban bellított felbontással. Ott pl a q2nél 4848x2448 van, és a 2448at állítja be a debug toolba"
Az termeszetesen badarsag, kulon tetszik hogy a vertikalis felbontast vette onnan Az Encode Resolution Width a kijelzok horizontalis fizikai felbontasa a ket szemet osszeadva, tehat 2880 (2x1440) a Q1-nel es 3664 (2x1832) a Q2-nel. Ezert kene 4128-nak (2x2064) lennie a Q3-nal, de ahogy irtam azt allitotta valaki hogy 4040-nel magasabbat nem lehet beallitani.
Szerk: A render resolution es az encode resolution nem ugyanaz. Lasd az AADT reszt itt [link] Ehhez kapcsolodik a Distortion Curvature is.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Sirandrish
legenda
válasz miningboy #56408 üzenetére
Simán használható, de ugye sima tölthetős elemet nem külfödlről akarsz rendelni?
Bemész kb bárhova ami nagyobb mint egy ABC, és leveszed a polcrólEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Raymond
félisten
válasz miningboy #57923 üzenetére
Eleg az AX58U. A PC kabelen kapcsolodjon hozza es csak a Quest legyen az 5Ghz-en, a tobbi maradjon a 2.4-en.
A Steam Link a legegyszerubb szerintem keze azzal. Csak alacsonyra allitja a felbontast alapbol, azt majd told fel legalabb 150%-ra.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz miningboy #57978 üzenetére
SteamLink - csak Steam (ha itt a jatek csak oculus SDK-t tamogat akkor az nem fog menni)
Oculus Link/AirLink - Oculus es Steam
Virtual Desktop - Oculus es SteamA beallitasok jok. Az hogy miert akad(hat) azt a perforamnce HUD-on tudod megnezni. Ott az ODT-ben alul allitsd a Visible HUD-ot Performance-re es a Performance HUD mode-ot a ket Link valamelyikere. Ott latod majd a szamokon es a grafokonon mi ugral amikor nem folyamatos a kep.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
fatal`
titán
-
Raymond
félisten
válasz miningboy #57980 üzenetére
Nem lattam soha opciot a HUD pozicio valtoztatasara. Lehetne jobb helyen is az biztos
Melyiknel van az a bandwidth? Nem a bitrate az amit mutat? Mert azt dinamikusra allitottad es mondjuk a jatekoknal load kozben leesik mindig.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz miningboy #57980 üzenetére
Az a baj hogy ha nagyjából belövöd hogy jó akkor is simán lehet az hogy fél óra múlva behal az egész mert túlmelegszik a router és throttlingolni kezd.
Én 120-ra állítottam hogy ne terheljem túl a wifi-t.
H265-ön szerintem teljesen mindegy hogy 120 vagy 160 vagy 200.
Quest 2-nél ami nem tudta még a 160Mhz-et addig pl 80-on állt nekem fixen.
Ráadásul minél magasabb a bitráta annál jobban izzasztja a HMD-t is, szóval talán gyorsabban is merül.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Raymond
félisten
válasz miningboy #58005 üzenetére
A VD nem hasznalja az Oculus SDK-t, sajat megoldas van ezert ott mindegy mit allitasz be az ODT-ben.
Az egyetlen ami belepiszkit a dolgokba itt az a Steam Link. Regebben ez nem volt igy a SteamVR nalam mindg 100% volt es a VD-nel azok a felbontasok voltak amiket par napja listaztam. Aztan jott a Steam Link a maga 2048x2048 beallitasaval es azt fel kellett tolnom 150%-ra. Aztan azt vettem eszre hogy a VD is azt veszi alapul igy a felbontasok sokkal magasabbak volt az egyes beallitasokon mint kene.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen