Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
killbull
aktív tag
Zabáljátok rendesen a marketinget, élőbe meg még sehol nincs!
-
paprobert
senior tag
Abból kiindulva, ahogyan az AMD prezentálta a technológiát, esélyes, hogy minőségben nem fog tudni versenyezni az FSR, valószínűleg ezért maradtak a számoknál inkább.
Én már látom magam előtt az elnevezésekkel való trükközést. DLSS quality mód FSR quality móddal összemérve. (1/4 a 2/4-gyel.)
Az ehhez tartozó érvet is:
"Igaz hogy csúnyább az FSR, de nézd mennyivel gyorsabb! És még van Ultra Quality is, amit a DLSS nem tud."Ettől függetlenül nem akarom elkönyvelni előre a meccset. Haszna akkor is lesz az FSR-nek ha csak DLSS1.0 szintet hoz. Nem túl sok, de lesz.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
killbull
aktív tag
Nincs még semmi élőben mért teszt hogy valaki ráfeküdne! Sokszor benyeltem már a lecsóskenyeret hogy ez csak arra jó hogy vevőket szerezzenek, de élesbe még semmi. Meg még azt se láttuk mennyit crashel, mert ugye ha felmegyünk youtubera van elég érdekes videó hogy az AMD driverek akkor a legstabilabbak ha kikapcsolnak rajta mindent.
-
killbull
aktív tag
[AMD FidelityFX Super Resolution in Ultra Quality shows visible quality loss]
Lol!
" of course it does - without AI HW to "predict" the missing pixels this is nothing but a gimmick by AMD - a fake alternative for DLSS... its not the first time AMD.. kind of like how they branded a standard PCIE spec feature (resizable bar) as "smart access" (lol always makes me laugh)... but you know what? the fanboys gobble it up and its working so why not?"
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz killbull #55307 üzenetére
Gondolod már nem tesztelheti a média?
Írni amúgy nem lehet róla.
Ellenben nemrég elküldték, hogy raktak fel egy videót a Youtube-ra. Mindenki megnézheti, hogy 4K-ban mit megy az Ultra Quality: [link]
#55308 killbull : Ebben a szövegben rengeteg tárgyi tévedés van. Az FSR alkalmaz neuronhálót. Majd később erről bővebben beszélnek.
A Resizable BAR nem egyenlő a Smart Access Memory technológiával. A Smart Access Memory egy implementáció a Resizable BAR feature-re, de pont azért látsz az AMD-nél sokszor sebességnövekedést, míg az NV-nél sokszor nem, mert nem ugyanaz a két technológia: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
killbull
aktív tag
Csak azt írom le amit tapasztalok, pl mikor 2700X et vettem akkor is felültem a vonatra mert hogy kell a 16 szál, és játszok tovább 2 szálas meg a 4 szálas játékokkal és a többi szál malmozik. Vagy mikor 5500XT t vettem, micsoda fícsörök azt egy RX 580 at tudott a kártya nem többet.
Most se látok semmi olyat ami kiverné a biztosítékot, csak mennek NVIDIA után meg tolják a népet hogy vegyél újat.
Amit látok felőlem lehülyézhetsz de nem normális hogy 32 szálas processzor kell a mostani játékokhoz hogy kihajts egy high end játékot.
Nem tolom a pesszimistát de nem látom hova kéne menni ennyi szállal mert nem látok semmit kb videószerkesztésen kívül hogy mi kéne neki ami meghúzza az alvó oroszlánt. Egy 8 magos 8700K sztem évekig elvan aki vesz pl egy olyat.
Bár nekem nem tetszik, talán azért mert a budgetet nagy ívben letojják, csak a 4K meg a 8K gamerek léteznek!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
most komolyan ilyen hitvallásnak tekinted már ezt az AMD védelmet Nvidia haterséget?Vagy inkább más van mögötte? feljebb elolvastuk mennyire fos a Gsync majd a másik topikban beküldtél egy ilyet [link] itt meg egyesével lereagálod a kommenteket a védelmében. Most már a látszatra sem adsz?
Komolyan hagyd már meg nekünk a szabad véleménynyilvánítás jogát a saját tapasztalatainkból kindulva, olvasóként, majd a tesztek után szintén mindenki levonja a következtetéseket .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz killbull #55310 üzenetére
Mert nincs is. Az AMD csak megosztotta az adatokat.
Ha nem számítjuk az Infinity Cache-t, az új parancsmotort, az NN operációkat, az új geometriai motort, az új ROP blokkot, az új textúrázókat, és az új részegységeket, akkor valóban nem több az RDNA 2 az RDNA-nál egy nagyobb órajelű variánsnál, de ez mindenre ráhúzható, ha az újdonságokat direkt kihagyod.
#55311 killbull : Senki se mondta, hogy normális, ha 32-szálas proci kell, de némelyik játéknak előnye származik belőle.
Leginkább oda kell a sok szál, hogy a tartalmat kikódold. Amíg a DirectStorage be nem jön, addig az ilyen Unreal Engine 5-höz hasonló rendszerek borzasztóan magzabálok lesznek. Nem véletlen, hogy az Epic 12 magot ad meg minimumnak, amin egyáltalán megéri kipróbálni. Egyébként 64 magig skálázódik, 32-48 maggal már egészen jó teljesítményt lehet kapni. Ahogy jön a DirectStorage, illetve optimalizál az Epic, úgy ez csökkenni fog. Mire érkeznek az első UE5-ös játékok, addigra 2022-t írunk, és jövőre az AMD nem is tervez nyolc magnál kevesebbet az 5 nm-es procijaikba. Tehát a 8 mag lehet, hogy ma még sok, de jövő év végén már budget lesz.#55312 b. : Egyáltalán nem fos a G-Sync, csak mivel nem raknak mögé pénzt, így nem is fejlesztik a hardvert. Az ne várd, hogy amibe nem invesztálsz, az fejlődni fog.
Nem értem, hogy mi bajod volt a linkelt hsz-szel. Szerintem jó poén volt. Lehet mérgelődni, hogy a bányászlimit ellenére sem vehették 3080 Ti-t, vagy poénként felfogni, hogy szart sem ért a korlátozás.
#55313 Raymond : Akik nagyítóval nézik a kijelzőt, azoknak se a DLSS, se az FSR nem jó. Ezek képminőséget csökkentenek, illetve képet torzítanak a jobb sebesség érdekében. Nagyon konyhanyelven fogalmazva olyan részleteket hazudnak be, amelyek másképp mutatnának natív képszámítással.
Az NVIDIA és az AMD sem mondta soha azt, hogy ha elkezded nézegetni a pixelek szintjén a különbséget, akkor ne látnál. Azt kínálják, hogy a kijelző előtt ülve, úgy normális 60-70 cm-es távolságból, a gigantikus csata hevében ezt nem veszed észre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz awexco #55315 üzenetére
Szerintem arra lesz a legjobb meg kisebb kártyákon jó lesz. Ryzen laposba kíváncsi eszek mit tud majd .3700U, most jött meg, épp bontogatom a lapost.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
killbull
aktív tag
Mondjuk az AMD épített volna valami ketyerét a VGA k ba. Pl szoftveres encoder ami az X264 et futtatja és innovációként kiválaszthatod Superfast - Placebo között milyen minőséget akarsz encodolni. Gyakorlatilag lealázná vele az ellent.
Volt HBM memória is, pár éve azt nyeltük a lecsóskenyérbe hogy ez a jövő, azt GDDR6 van. Pl HBM szerintem bírta volna ezt a casht olyan gyors és sokkal nagyobb lenne mint ami most van. (ez annyira nem erős példa de innovatív lenne a lényeg)
Vagy már az lenne hogy AMD videokártya = csak HBM van rajta és gyorsabb mint a konkurens, mert a HBM el van valami fícsör ami megdobja és jobb!
Vagy vannak ezek a G típusú APU k, raktak volna bele 16 - 32 GB HBM et rá a processzorra és nem kéne memória a gépbe mert olyan overkill van magán a processzoron hogy meő meő!
PCIe 4 nemsoká már PCIe 5 lesz, nem látom a brutál fps gyorsulásokat, nem duplázódott a sávszélesség? AMD kiheréli a budgetet és a teljesítmény 10 éve ugyan az, de vegyed. PL RX 5500XT 2020 ba, 2021 be kapsz egy RX 5700XT teljesítményt akár úgy hogy bizonyos dolgokat nem tud, pl a konkurensnél volt ilyen hogy olcsóbb, cserébe nem kaptál dolgokat!
Ilyen dolgokra gondoltam hogy mondanám előrelépés! Ez újracímkézés, meg tuning!
-
félisten
raktak mögé pénzt,sok pénzt, évekig vehettél és vehetsz most is Gsync-kel szerelt kijelzőt, de nem lehet versenyezni egy olcsóbb általános megoldással egy drágább korlátozottal, hiába volt jobb minőségben. Pont erről beszéltünk petykével, illetve neki írtam ezt, hogy ez lehet a probléma majd az FSR vs DLSS sel is, már mint Nvida felhasználói szemszögből.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
killbull
aktív tag
Érdekös dógok ezek! [UE5 Nanite 200K Mesh Test | GTX 1050Ti | Unreal Engine 5]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz killbull #55317 üzenetére
H.264-re már nem igazán innoválnak a cégek. Sokkal inkább érdekesek az új formátumok.
Még most is van. Rakhatnának a GPU-kra ilyeneket, de nem biztos, hogy jobban megéri, mint beépíteni egy rakás cache-t, és mellé lassabb memóriát. Ez pro-kontra elven működik mérnöki szinten.
Ugyan lesz PCI Express 5.0, de se az NV, se az AMD nem izgult rá. Ahol ennek lenne értelme a GPU-knál az a szerverpiac, de oda az NV NVLinkes, míg az AMD Infinity Fabricos gyorsítót tervez a közeljövőben. Szóval tök jó a PCI Express 5.0, de az NV-nek lesz saját procija, saját platformmal, amibe tud saját interfészt rakni. Az AMD-nek pedig már van, tehát ugyanúgy elvihetik a fejlesztéseket magukra építve. Nem véletlen van az útitervben a Genoa mellett a Trento. Utóbbinak a lényege a fuck PCI Express, Infinity Fabric van a MI200-hoz és kész. Ennek több haszna is van az NV és az AMD számára. Amint megveszed az NV vagy AMD CPU-t, rögtön kapsz egy lock-int az NV vagy AMD GPU-ra. De persze a nyilvánvaló platformbezáráson túl azért van olyan előny is, mint a memóriakoherencia. Ez azért nem rossz.
PC-s szinten annyira nem lesz pörgés a PCI Express 5.0-ra, mert drága az implementálás, és ehhez képest az előnye nem sok, miközben nagyon gyorsan jön a PCI Express 6.0. Tehát ha nem olyan kritikus a PCI Express sávszél, akkor eleve érdemes a 6.0-ra lőni, mert egy csomó pénzt meg lehet spórolni. A szerverpiacon azért még mindig nagy előny a nagyobb sávszél, ott azért ki fogják használni az 5.0-t is.Ezekkel a dolgokkal, amiket említettél nem sokat nyersz. Hardveres szinten a közeljövőben leginkább a tokozási technikákkal lehet nagyon gurítani. Például chiplet, akár függőlegesen építkezve. CPU-ra és GPU-ra is alkalmazhatók különféle trükkök, amelyek korábban azért nem fértek bele, mert valamiféle limit keletkezett a monolitikus lapka szintjén.
#55321 b. : Ha raktak mögé pénzt, és 10 év alatt össz-vissz két lapkát sikerült összehozni, akkor valaki nagyon félrekötötte a pénzcsapot, talán annyira, hogy a saját házába ürült.
Persze, hogy nem lehet versenyezni, de ez csak az NV saját döntése. Megtehették volna, hogy megnyitják a technológiát, és örömmel építette volna be a monitorgyártók többsége, hiszen nem lett volna semennyi felára. Nézd meg, egy rakás gyártó támogatja ám a G-Sync Compatible megoldást. A hitelesítési tesztet kifizetik, az nem nagy költség, de monitoronként 200 dollárt adni az NV-nek őrültség, naná, hogy nem lesz tömeges támogatása.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
killbull
aktív tag
X264 ről beszéltem nem H265 ről, az X a szoftveres, a H a hardveres, és van értelme mert a streamelés meg a tartalomgyártás menő a tiniknél és ha felmész Twitchre 99% hogy NVIDIA t fogsz látni mert az AMD kb Superfast szinten van az NVIDIA meg Medium. Példa erre a Superfast a 2700X et 6% ra terheli, a Medium meg 40% ra. Na ez eltűnne 0% ra és menne a GPU mellé valami kis chipre, ez ami nem fejlődik semmit AMD nél.
A játékok nem esznek több magot, aki meg régivel játszik főleg nem. Max akkor van értelme a több szálnak ha OBS Studióba az X264 et rárakod a CPU ra és nem a VGA csinálja, de ez manapság már nem divat mert az NVIDIA Medium preset X264 minőséget produkál kb 1% CPU terheléssel. Ezért mondtam azt a példát hogy rakna az AMD egy chipet a GPU ra és mondjuk kicsapná a Placebo presetet és konkrétan veszteségmentesen streamelhetnél és az NVIDIA meglenne lőve hogy hopp Jócó figyeld sehol se vagyunk ezek viszik a felhasználóinkat mert AMD a best streamelésre!
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz killbull #55325 üzenetére
Aki szoftveresen akar kódolni az vehet most is 16-magos processzort. 8 mag simán megoldja ezt a problémát. De az is megoldás, amit sok streamer csinál. Összerak egy külön PC-t csak kódolásra.
#55326 morgyi : Lényegtelen, hogy az NV megveszi-e az ARM-ot. Licenc alapján annyi ARM procit terveznek, amennyit csak akarnak. Ugyanoda fognak jutni ezzel, mint a felvásárlással, csak utóbbi több nagyságrenddel drágább. Vagy gondolod csak azért nem venne valaki az NV-től ARM processzort, mert végül mondjuk nem sikerült felvásárolniuk az ARM-ot? Hol érdekli ez a megrendelőt, tök mindegy, hogy több vagy egy cég rakta össze a lapkát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
killbull
aktív tag
Szerintem azzal hogy amit mondtam (HBM a processzoron) eleve nem kéne venned memóriát a gépbe. Meg fejlesztenék az encoderüket akkor kényszerítve lennél hogy AMD t vegyél mert ez jobb.
Vagy azt az összefüggést hogy HBM memória - PCIe 4 vagy PCIe 5 sebesség mit eredményez, pl a processzoron lenne egy szekció HBM el ami cashel és ezáltal ezen a platformon brutál sebességek vannak, pl egy platform ami eleve a HBM memória, a PCIEe sebessége és a brutál HBM memória a VGA n is egy olyan közeget idézne elő ami hatalmas ugrás lenne egyik évről a másikra. Ez megint kényszerítené AMD felé az embereket. Ezt hívnám innovációnak.
Ez csak egy játék de így kiugrana az AMD a nép elé akkor Intelt NVIDIA t rakná a lecsóba és mondjuk még mellé az AMD innovációja lenne eleve nem lehetne másolni!
-
killbull
aktív tag
2015 ös HBM es Fury azért jól el van most is 170 fps ekkel és ez innovatív volt 6 éve!
-
Z10N
veterán
"Leginkább oda kell a sok szál, hogy a tartalmat kikódold. Amíg a DirectStorage be nem jön, addig az ilyen Unreal Engine 5-höz hasonló rendszerek borzasztóan magzabálok lesznek. Nem véletlen, hogy az Epic 12 magot ad meg minimumnak, amin egyáltalán megéri kipróbálni. Egyébként 64 magig skálázódik, 32-48 maggal már egészen jó teljesítményt lehet kapni. Ahogy jön a DirectStorage, illetve optimalizál az Epic, úgy ez csökkenni fog. Mire érkeznek az első UE5-ös játékok, addigra 2022-t írunk, és jövőre az AMD nem is tervez nyolc magnál kevesebbet az 5 nm-es procijaikba. Tehát a 8 mag lehet, hogy ma még sok, de jövő év végén már budget lesz."
Mondjuk a 12c/24t eleg meredek minimumnak. A felhasznalok elenyeszo reszenel van ennyi. A 8c/16t is eleg erdekes budgetnek, hiszen meg mindig van 2c/4t belepo proci es 4c/8t APU.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
killbull
aktív tag
Csak marketing, hogy szaladj a boltba vásárolni. Nincs válasz hogy MI indokol 8 magnál többet. Mondjuk ha valaki CS 1.6 ozik, vagy WOT ozik kemény 4 mag is elég. De ha előkapnám a Core 2 Duo mat és aláraknám az R7 260X et ma is fixen 60 fps el Wotoznék 8GB DDR2 vel, ha meg eleresztem 80 - 100 fps easy. Pont ma néztem egyik csata után a feladatkezelőt mert csak úgy engedi tálcára tenni a játékot, ahányszor tárcára raktam röhögtem hogy 2 mag megy, meg még 1 kicsit magasabb, de a másik 13 semmit se csinál! Vagy visszamegyek szimulátorozni 1 mag engine 1 mag hang, és 14 mag malmozik.
2018. ba ezt tolta az AMD a lecsóskenyérrel hogy mindenki is tartalomgyártó lesz és hogy neked kódolnod kell mer finom a lecsóskenyér!
[ Szerkesztve ]
-
killbull
aktív tag
válasz #32839680 #55333 üzenetére
[DCS WORLD | 2021 AND BEYOND]
Ez a 2 magos szimulátor, és megfekteti az RTX 3090 eket és 32GB ram a min hozzá. Az amerikaiak configja ott kezdődik hogy kicsapja a 2 millás gépet meg a 4K tv t és elkezd repkedni, vagy a jobbak komplett kabint építenek egy Kamovnak vagy Hornetnek![ Szerkesztve ]
-
killbull
aktív tag
válasz #32839680 #55336 üzenetére
Ez így van, csak példát írtam 2 mag, vagy pl a WOT nagyon népszerű az 4 mag max amivel elmegy. Vagy E sportot is írhattam volna a CS GO t vagy WOW, azt nemtom hány magos de nem hiszem hogy sok ha arról híres hogy okádja az fps t szinte mindenen.
Szóval mi az indok? Én bekajáltam a 2018 as dumát, mert mondjuk lett volna valami Win 10 átírás hogy párhuzamosít valamit vagy akármi hogy befog 4 magot vagy 8 at 1 szel mögé és megtolja és 1 szál mögött 8x osan lesz tolva de semmi, 1 szál az 1 szál!
[ Szerkesztve ]
-
killbull
aktív tag
válasz #32839680 #55338 üzenetére
Sorry ez kötelező!
Oroszok!
[Core 2 Quad Q9400 in Battlefield V Multiplayer]
2008 - 4 mag 2021 be trololo!
[ Szerkesztve ]
-
killbull
aktív tag
Quality
[ Szerkesztve ]
-
regener
veterán
Ez a 8-án megjelenő Radeon Pro W6800 és W6600 miért olyan "BIG"?
Tán jön a sima RX 6600 is aznap?[ Szerkesztve ]
-
Raggie
őstag
válasz killbull #55342 üzenetére
Azt vágod azért, hogy a jobb oldali képek mind jobban be vannak zoomoltatva így persze, hogy homályosabbak!
(nem védeni akarom a Fidelity FX-et mert még a szar tömörített youtube screenshotokon kívül nem tudunk róla semmit és épp annyira lehet szar is mint jó is, de zért ez a lejárató összehasonlítás egy vicc)
szóval hangoztathatod, hogy bekajáltad az AMD PR-t és megjártad. De most ugyan úgy bekajálod az AMD lejárató PR-t... cseberből vederebe.[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
killbull
aktív tag
Innen van, mivel úgy is ismeri mindenki az oldalt meg nézi feleslegesnek találtam linkelgetni!
[AMD FidelityFX Super Resolution also coming to Radeon RX 480 and RX 470]
Mellesleg nem csak itt cikkezték le hogy romlik a minőség, nincs benne AI ami tanul!
-
killbull
aktív tag
válasz Raggie #55344 üzenetére
Már nem kajálom be, AMD videó minőség rosszabb felvételnél, most mondjam hogy az AMD maga alá dolgozik hogy minden rosszabb minőség legyen? Lehet AMD vel vették fel a videót a prezentáció alatt is ami rosszabb kb 10 éves minőséget képvisel a konkurenciához képest!
Csak azt mutattam amit hozzászóltak a cikk alatt, nézz be alá, ez is egy megnyilvánulás amit csinálnak, és írtam kullognak a másik után most is semmi új nincs!
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
válasz Alogonomus #55346 üzenetére
Marmint a minoseg szerinted nem rosszabb a kepen vagy mi a bullshit?
Egy kep tobbet mond ezer szonal -
killbull
aktív tag
És nincs jobban rázoomolva mert ha megnézed a pöttyöket ugyan akkorák! Max photoshop lehetséges, de ha odamész a cikk alá azóta már több példa van a DLSS re hogy konkrétan jobb a kép ha használod mint mikor nem megy és az fps is több! De igen élesbe kell nézni mérővel real timeba csak nem hamisítanak!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.