- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
Hirdetés
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
A warez minden formája tabu, mindenki használjon legális módot az alkalmazások beszerzéséhez.
Milyen alkalmazást ajánlunk kérdésre a válasz elég nagy valószínűséggel az összefoglalóban található.
Nem alkalmazás specifikus kérdésnél a telefonod típusát, android verzióját is írd le.
Hasznos tippek, információk találhatóak az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kidnou
senior tag
válasz Ghostman78 #169299 üzenetére
Ez fura, pár hete aktiváltam újra az appban ,simán ment a kódokkal
[ Szerkesztve ]
-
#64638144
törölt tag
válasz svgyula #169300 üzenetére
Nem rosszból, de be kellene csajoznod.
Én menekülök minden ügyintézőtől és próbálok minél keveset találkozni velük. Szakmaiatlanok, arrogáns a 80%-uk. Olyan szekér után meg nem futok, ami nem vesz fel.
Nekem munkakapcsolatom van velük, de udvarias hangos köszönésre is alig akarnak visszaköszönni (nem nekem szól, mert a kollégáim is erről számolnak be). Gyakorlatilag bármilyen kérdést felteszek nekik a saját munkakörükben, nem tudják a megoldást. Mindig másnak telefonálnak, vagy megkérdeznek valakit. 1-1 gyakori feladatot el tudnak látni, mint pl az app regisztráció, de azon kívül semmi. Persze tisztelet a sajnos kevés hozzáértő és kedves fióki dolgozónak. 3 dologhoz értenek nagyon. 1, mikor kell kimenni cigizni. 2, mikor van kajaszünet. 3, mikor kell hazamenni.
Gyakorlatilag évek óta nem voltam és nem is tervezek menni magáncélból bankfiókba.[ Szerkesztve ]
-
#64638144
törölt tag
válasz Ghostman78 #169299 üzenetére
OTP-nél ez egy 5 másodperces művelet otthon, az ágyból a reggeli kávé mellett.
-
svgyula
addikt
válasz FeZ... #169302 üzenetére
Jó neked! Én az utolsó regisztrációnál 3x voltam bent személyesen! Mert 2x beengedett utána pedig nem. Akkor ott volt telefonos regisztráció is helyben amit az ügyintéző bonyolított a központjukkal
PaksiPeter
"Nem rosszból, de be kellene csajoznod" rossz hírem van van 2db exem, nem akarom újra lekötni magam........[ Szerkesztve ]
Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
veterán
Sziasztok.
Van olyan módszer androidon, valamilyen alkalmazás, amivel a meglévő google drive tárhelyemet úgy tudom kezelni, mintha az magán az eszközön lenne saját tárhelyként és tudok rá másolni oda vissza, akár drag and drop módszerrel, akár kijelölve az adott könyvtárat, fájlt?
Van ez a drive alkalmazás, de ha már fel van töltve egy könyvtár, visszamásolni az eszközre nagyon nem egyszerű, vagy én vagyok buta...
Valaki tudna segíteni? -
-
boborján2
aktív tag
válasz #64638144 #169311 üzenetére
Igen, kőkemény júzer error ,hogy az azonosítókat nem fogadja el az app,majd amikor betelefonálok és elmondom mi a hiba meg a visszajelzés amit kiír az app ,akkor azt a választ kapom hogy ezt az üzenetet amit kaptam a rendszerük ki sem írhatná.
Valami informatikus csoportnak továbbították, és azok hívtak vissza ,hogy most próbáljam meg és akkor jó lett.
De örülök neki hogy Te onnan a távolból ,ismerrtlenül ,minden infó nélkül megállapítotad hogy én vagyok a hülye.
Gratula. Jutalom gyanánt ülj az első padba![ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
veterán
Valaki használja a Autosync for Google Drive appot?
A pro verzióban be lehet állítani könyvtárakat, amiket szinkronizál a drive tárhelyen lévővel. Például fotós könyvtárakra használnám, amikben keletkező új fotókat nem kellene másolgatni, hanem ez a progi szinkronizálná időnként, mikor neten van a telefon.
Használja valaki és ha igen, hogy szuperál? Play áruházban nagyon jók a vélemények. -
mobilizmo
Topikgazda
válasz Ghostman78 #169299 üzenetére
Valójában nem kell. Regisztráció 5. pont.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
Morgenstern
junior tag
Hali,
Samsung A53, Instagram app kérdés.
Az app elindítása után csak az üres betöltőképet látom, nem tudok bejelentkezni vagy bármit is csinálni.Amit próbáltam: telefon újraindítás, app reinstall, FR, 60Hz-re visszavenni a frissítést, Alkalmazások menüben kézzel minden engedélyt megadtam neki. Böngészőből megy, próbaként felraktam egy S22-re is, ott eljut a bejelentkező képernyőig, szóval nem szerver issue.
Van valami tippetek amit kipróbálhatnék még?
Köszi!
-
user26
senior tag
Sziasztok!
Olyan szög egyszerű alkalmazást keresek, ami internet, hostpost nélkül sima Bluetooth kapcsolattal két telefon közt lehet adatokat, fájlokat küldeni. (pl:. .apk, nem telepített, .zip, .rar, .png, .jpg, stb..)
Mit tudtok ajánlani ? Köszi.
Autóba várakozunk, gondoltam hamar át küldöm a másik telefonra a cuccot, sima google fájlkezelő van telepítve, áthelyezés, törlésen kívül semmit nem tudtam vele csinálni, store-ből letöltöttem az első pár találatot, de vicc az egész, fizetős 1 hét után, meg reklámok hada, meg tök marhaságok vannak benne, de egy egyszerű fájl küldés ide - oda bluetooth-n nem akar össze jönni.... Igaz ezer éve használtam e dolgot, ami alap dolog volt fájlkezelőből, de most nem sikerül.[ Szerkesztve ]
Xiaomi fan I 12T Pro I OnePlus 12
-
crok
Topikgazda
válasz user26 #169284 üzenetére
Ha bonyolultnak tunik hasznalj mast, semmit se kell eroltetni, ez a szep ebben hogy tengernyi lehetoseg van es nincs kotve mit valasztasz. A tobbi listazott is tud IMAP fiokot kezelni.
Szoval, FairEmail. Ne a varazsloval add hozza, ott oda is irja hogy OAUTH es az igy fiokkent felveszi majd a rendszerben a FairEmail alatt DE en pl. IMAP fiokkent vettem fel es igy nem kell a rendszerben ilyen fiok. GMail weben bekapcsolod (es ajanlom hogy igy tedd) majd csinalsz egy un. app jelszot (mivel ndm OAUTH lesz es kotelezo a 2FA igy az IMAP csak app jelszoval megy) es a FairEmail-ben a beallitasokban manualisan add hozza IMAP-kent a GMail szolgaltatast kivalasztva ezzel az app jelszoval (mert akkor elore kitolt kb. mindent a nev-jelszo kivetelevel).
-
Morgenstern
junior tag
válasz Morgenstern #169318 üzenetére
Lőttem egy képet is, hátha… [kép]
-
user26
senior tag
Köszi szépen, így már emberi nyelven is kezdem érteni, de még nem sikerült beállítani.
Igen, így elsőre, második, X. nekifutásra se tűnik egyszerűnek, de már barátibb mint tegnap. Szeretném használni, ha kipróbálás miatt is, akkor pláne.
Ami fejtörést okoz, az ez "majd csinalsz egy un. app jelszot", most akkor az app -t kell le jelszavaznom, ha elindítom kérjen jelszót ? Ezt megtettem (pin, biometrikus), majd tovább haladva elérek a felhasználónév, jelszó pároshoz, ide be írom a gmail adataim, és ellenőrzésre bökök, de nem történik semmi, vagyis alul hibát ír a jelszóval kapcsán.
(A Google-ba a Kétlépcsős azonosítás be van kapcsolva).
Nem esik le, mi nem jó, még egy kis segítséget szeretnék kérni, ehhez, köszi.
BT adatmásolás sikerült, user error volt a bibi.Xiaomi fan I 12T Pro I OnePlus 12
-
crok
Topikgazda
válasz user26 #169328 üzenetére
Azért nem megy mert te a fiókjelszóval akarsz belépni (ami jelen esetben nem jó) de én úgy értettem nem akarsz rendszerben felvett fiókként felhasználni egyet se. Ha IMAP szolgáltatásként akarod felvenni a levelező fiókod akkor itt NEM a Google fiókjelszót kell megadni (az max. az OAUTH belépéshez menne, onnan kellene a 2FA tovább) hanem csak app jelszóval lehet beléptetni.
"majd csinalsz egy un. app jelszot"
Bejelentkezés alkalmazásjelszavakkal - leírás miről is szól ez
https://myaccount.google.com/apppasswords - itt tudsz app jelszót csinálniRöviden: így lesz egy jelszavad a fiókodhoz tartozó bizonyos szolgáltatásokhoz amivel a Google fiókba magába belépni nem tudsz de különböző alkalmazásokba és szolgáltatásokba be lehet vele lépni ahonnan a fiókot magát nem fogod tudni menedzselni de a szolgáltatást tudod használni, pl. IMAP, POP3, konzolon futtatott Youtube is ilyen, etc.
[ Szerkesztve ]
-
#64638144
törölt tag
válasz boborján2 #169312 üzenetére
Hát pedig megsértődsz vagy nem, olyan nincs, hogy nem fogadja el. Mert ha lenne, akkor a többi 2 millió embernek se fogadná el. Olyan viszont van, hogy rosszul írod be 20X, aztán letilt a rendszer, mert támadásra gyanakszik. Ezt nagyobb összegbe meg merem fogadni, hogy te b@sztad el... Ehhez nekem nem kell első pad, naponta 30 ilyen hozzád hasonló okostojással találkozom munkám során akik szerint rossz a bankrendszer és a végén mindig kiderül, hogy azért nem ment, mert elb@szták a pinkódot, vagy egy büdös vas nem volt a számlájukon vagy éppen lejárt a kártyájuk.
És hogy lásd, ÉN ELISMEREM A HIBÁM és bizony volt már rá példa, hogy én is az életemre esküdve mertem volna állítani, hogy nem én rontottam el és bizony én voltam. Legutóbb pl tegnap volt ilyen. Legyél már egy kicsit felnőtt és ismerd el a hibád! A gyermeki durci meg arrogáns viselkedés az nem fog téged fejleszteni.[ Szerkesztve ]
-
g_g_g
őstag
válasz mobilizmo #169315 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint már jó ideje megszüntette a CIB, hogy online lehessen aktiváló kódot igényelni.
A régi, már megszünt inernet bankon keresztül lehetett kérni kódot.
App-ból szerintem soha nem is lehetett.
(ha mégis lehet, segíts már kérlek, hogy hol van a funkció)
Most telefonon lehet aktiváló kódot kérni a CIB24 segítségével. -
boborján2
aktív tag
válasz #64638144 #169330 üzenetére
Mond el nekem , hogy van az ,hogy ha én zártam ki magam, ez dolog fel sem merült a hibabejeletsésemben sem ügyintéző szinten ,sem a banki informatikus szinten?
Feltételezem valaki csak meg mondta volna ,hogy balf..sz vagyok és én rontottam el ?
De idézem magam újra:"majd amikor betelefonálok és elmondom mi a hiba meg a visszajelzés amit kiír az app ,akkor azt a választ kapom hogy ezt az üzenetet amit kaptam a rendszerük ki sem írhatná." Teccikérteni?
Értő olvasás !!!!Ha saját magam kizárom ,azt meg nem kell az informatikus delegációnak továbbítani szakértésre ,meg megoldják ügyfélszolgálati szinten.
Nem kell júzer errorozni, ha halovány fingod nics a történtekről,mert mint ahogyan leírtam ,egyértelműrn szerver error vagy informatikus error történt a háttérben.
Szóval nem kell dobálózni az ide nem illő szavakkal/jelzőkkel és akkor majd én is szépen beszélek veled.
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
Fall-N
veterán
válasz #64638144 #169333 üzenetére
De kell! CIB-es vagyok, elég egy factory reset vagy letörlöd a programot és vissza teszed, már nem enged be. Kér valami egyszeri, regisztrációs kódot, amit kizárólag SMS-ben küld a bank és semmilyen internetes felületen nem lehet igényelni. Emiatt voltam még tavaly bent személyesen (telefont váltottam).
Régen könnyebb volt, azóta szogorítottak rajta.
[ Szerkesztve ]
-
#64638144
törölt tag
válasz boborján2 #169336 üzenetére
Nem fognak neked semmit mondani. Érted? Semmit. És ennek 15 millió oka lehet, hogy miért nem mondanak. Hogy egy mindenki által ismert és hétköznapi dolgot említsek amitől talán megértsd, pl ha nem kapsz pénzt az ATM-nél, akkor nem fogja azt kiírni, hogy "kifigyott". Mert semmi közöd hozzá, hogy mikor van pénz a gépben. Hanem azt írja ki, hogy "tranzakciót nem sikerült végrehajtani". De ugyanezt írja ki még húsz probléma esetén is, aminek semmi köze a pénzhez, hanem bármi más gond van.
Ugyanígy nem fogják neked megmondani, hogy mi van a belépéseddel. Ilyen a bankbiztonság és kész. És akkor még nem említettem azt a tényt, hogy lehet, hogy egy betanított közmunkás van a telefon túloldalán minimálbérért, mert annyira nincs már ember sehol. Aztán az meg azt se tudta miről beszélsz.
Mégegy példa, pl amit írtam az előbb, hogy tegnap elrontottam valamit. Netes vásárlást csináltam, jött a megerősítést kérő kétfaktoros. Rákattintottam, hogy mehet, engedélyezem. És semmi. Nem jött az OTP-től a levonást jelző üzenet, nem jött a vásárlás oldaláról az email, hogy sikeres megrendelés. Várok mint a hülyegyerek, telik az idő, semmi. Na mondom magamban, valamit baromkodik a bank. Mivel virtuális számlán csak annyi pénz volt, ezért gondoltam megcsinálom újra a vásárt, úgyse tudja kétszer levonni ha esetleg később az automatika újrapróbálja, mert annyi pénz nincs rajta.
Megcsinálom újra, megint jön a kétfaktoros, megint engedélyezem, megint semmi.
Néztem az egyenleget, le se vonta, semmi nem történt. Hibaüzenet nem volt.
Aztán ránéztem a webkártya adataira, mert ÉN TUDOM, HOGY NEM VAGYOK HIBÁTLAN,
és akkor láttam, hogy nem jó CVC kódot adtam meg. Beírtam immár helyesen, és sikerült a vásárlás. De ismétlem, a kutya nem szólt nekem arról, hogy hibás adatot adtam meg. -
boborján2
aktív tag
válasz #64638144 #169339 üzenetére
Mindent értek.
Ettől függetlenül, nyilván nem fogod tudni belémbeszélni azt ami egyszerűen nem igaz.
Attól ,hogy a Te csak olyannal találkozol ,aki elírja , vagy a 72 éves random Marikanéni elhiszi magáról hogy elírja <ha nem is ezt történt akkor is> ,még nem azt jelenti ,hogy mindenki elírja,hiszen a júzerek apró kis töredékével találkozol maximum.
Innentől kezdve ezt engedjük el,mert nem fogok vitatkozni egy ilyen baromságon. Lényeg ,hogy nem egész egy nap alatt kimatekozták a megoldást és megcsinálták.Az otp ATM pedig akkor a legmenőbb ,amikor odalépsz hozzá és a windows xp desktopot mutatja.
Egér ,billenytűzet a seggébe és mehetne a duke nukemViruális kártyás vásárlástól nem tudok nyilatkozni.
Amikor kérni akartam ,közölték hogy hát sajnos az nem lehet, mert ahhoz csomagot kell váltani.
Mi sem egyszerűbb ennél
Persze ha hozzávettük ,hogy a számlának két hozzáfárése van, én és a feleségem , meg van hozzá társ kártya,meg még akkor amikor kérdeztem volt rajta hitel is, egy olyan csomagváltási folyamatot vázolt nekem a (lehet hogy betanított munkás) ,hogy a tarhonya megállt a számban. Mondam hogy ezt akkor most el is engedtük és megoldom másképp.Azt viszont sima kártyás, online vásárlásnál tudom,hogy olyan még nem volt,hogy nem jelzett vissza semmit. Vagy sikeres, vagy pedig elírás/fedezetlenség esetén tranzakció elutasítva hibaüzenet jelenik meg.
Ha nem tájékoztat semmi ,hogy sikeres vagy elutasítva , az biztosan nem a bankbiztonság része ,hanem a rendszer balf...sága.
Az semmiképp nem elfogadható ,hogy nincs visszajelzés a júzer felé,hogy mi történt a pénzzel.Ahogyan az sem lenne elfogadható ,hogy egy boltban pl. érintéses fizetésnél nem mondana a terminál semmit és percekig néznénk egymást tudatlanul ,mert épp az ilyen esetekre van szabadiőnk meg mindenki másnak is abban a sorban a kasszánál.
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
kidnou
senior tag
válasz Fall-N #169337 üzenetére
Csak akkor kell bemenni ha telefonszámot is váltasz vagy elfelejtetted a biztonsági kódod.. Egyéb esetben annyi szigorítás van, hogy a kódot 2 részletben kapod meg. Mikor beírod az appba a számlaszámod és a hozzá tartozó biztonsági kódot amit regisztrációkor adtál meg, utána a regisztrált telefonszámra kapod a kód másik felét. Kicsit bonyolították (ami biztonsági okokból érthető) de nem kell bemenni és telefonálni se.
[ Szerkesztve ]
-
mobilizmo
Topikgazda
-
mobilizmo
Topikgazda
válasz this is life #169338 üzenetére
Egyébként fél éve még volt a telepített CIB Internetbank is (most jan. 1-vel szüntették meg, de vagy 10+ évig remek lehetőség volt sok mindenre), amivel szintén lehetett aktiváló kódot kérni. Azt kellett csinálni, hogy a még működő CIB Mobil appból kapott kóddal belépsz az Internet bankba, ott kérsz aktiváló kódot, amint megkapod a mobil app már nem is működik (nem tudsz belépni). Az aktiváló kód 24 óráig érvényes, tehát van időd megcsinálni a rendszer upgradet vagy telefoncserét és a kóddal tudod aktiválni a frissen feltelepített mobil appot. Csak azért írtam le, mert látszik sokan nincsenek tisztában a lehetőségekkel.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
#64638144
törölt tag
válasz boborján2 #169341 üzenetére
Jó, hát azt hiszel magaddal kapcsolatban, amit akarsz. Én csak próbáltam segíteni, hogy kicsit nézd másképp a dolgot, mert az a fejlődésedet segíti elő. Ha nem sikerül egy technikai dolog, akkor nekem is az az első gondolatom, hogy "köcsœg gép, rendszer, stb", hiszen én is ember vagyok. De utána a hibakeresésnél mindig bevonom hibalehetőségnek a "humán tényező"-t, nos ez lennék én. Így sokkal hatékonyabb lettem. Pl ha engem valahova nem enged be 2X próbálkozva valami, nem próbálom meg 3X is, hanem ellenőrzöm saját magam.
Tavalyelőtt pl azért nem tudtam befizetni az adót, mert a limit alacsonyra volt állítva. Persze hibaüzenet semmi, csak annyi, hogy sikertelen. Aztán befizettem az asszony kártyájáról sikeresen, akkor kezdtem el a saját házam táján sepregetni. Nos azóta mindig így teszek.A számlacsomag történeted nem tudom hogy volt pontosan, meg hogy kinek volt igaza. De ilyen esetben ha ordenáré marhaságot mondanak, akkor szépen megköszönöm a segítséget, majd újrahívom és akkor már másik embert kapcsol a rendszer, aki jó eséllyel el tudja látni a feladatát. Ez is azt bizonyítja, amit korábban írtam, hogy sok helyre betesznek ilyen semmitérő közmunkásokat. Ezt mindenhol tapasztalom. Pl nálunk is a műszakot úgy alakítják ki, hogy egy hülye, egy normális. Csak a létszám meglegyen. Ennyire nincsenek emberek már, mert külföldre mentek a szakemberek.
Amúgy a boltban a terminál nem mondott nekem semmit mikor még Simple érintéses fizetést használtam. Volt 3 csipogás, hogy nem jó és kész. Bár a blokkra a sikertelen mellé biztosan írt hibakódot, azt nem néztem. Csak a terminálra nem.
-
maglew
aktív tag
Sziasztok! Idős édesanyám számára szeretnék valamilyen családfigyelő alkalmazást telepíteni a telefonjára.
A Google helymeghatározás random működik, valamikor fél napig nem elérhető valamikor látszik (nem értem a sisztémáját hisz senki nem kapcsolja ki a GPS-t)
Az egyik legnépszerűbb gyermekfigyelő alkalmazást is felraktam, de szó szerint lezabálja az akkut 1 nap alatt. Létezik olyan ingyenes alkalmazás ami nem fogyasztja le nagyon az akkut és valós időben láthatom, hogy mikor merre jár?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a warez!
● A Factory Reset Protection (FRP) megkerülésében nem nyújtunk segítséget!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen