- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok!
Van egy srác a városban akinek ugyan ilyen autója van mint nekem és már 2x políroztatta a verdáját. A kilincs alatt már lejött a festék! Azt mondták a polírosok, hogy többet már nem is lehet polírozni a verdáját. A srác amikor vette akkor volt 120 mikron körüli a festékvastagság, a 2 polír után már csak 80 mikron.
Úgy emlékszem amikor Lionnal beszéltem a polírrol ő azt mondta hogy a lakkba bele se szokott polírozni...
Most akkor hogy is van ez? Mire készüljek, ha tavasszal políroztatni szeretném a kocsit? Néhány alkalom után újrafényezés? az azért nem lenne túl jó buli
-
agent_k
őstag
válasz tboy93 #14903 üzenetére
Valószínűleg Lion nem teljesen ezt mondta... Ha igen azon nagyon csodálkoznék.
A polírozásnak vannak fokozatai azért. Nem biztos, hogy a legdurvábbal kell kezdeni a polírozást.
Koptató polírt nem kell csinálni sűrűn. (Az szedi le a réteget.)
Ha ez megvan akkor jöhet a fényesítő polírozás. Aztán ha karcolódik a lakk, már csak ezt kell ismételni. Vigyázni kell az autóra egyrészt, másrészt meg vannak kemény bevonatok, amit polírozás után használunk amik nem engedik, hogy karcolódjon a fényezés. Fehér az autód így ezt lesz a legkönnyebb polírozni. -
nagyúr
válasz agent_k #14904 üzenetére
Reg beszeltem mar vele, valoszinuleg valamit felreertettem. Olyasmit mondhatott, hogy a nagyon mely karcokat nem polirozza ki? No mindegy, azt pl. nem tudom, hogy vedoreteget felvittek-e a sracnak vagy csak poliroztak a kocsit. Mindenesetre eleg ilyeszto volt a kilincs alatt lekapott festekreteg.
-
#42667776
törölt tag
válasz tboy93 #14907 üzenetére
Szia!
A mély karcokról beszéltünk ami a festékig, alapozóig megy, arra mondtam, hogy azt nem tudom teljesen eltüntetni, viszont azok csak egész közelről látszanak majd, mert azoknak az élét is el lehet venni. A kemény viasz szerintem elég jó védelmet ad ahhoz, hogy hosszú ideig ne keljen újra polírozni az autót és megmaradjon a fénye. Persze ez függ a további mosás és igénybevételtől is. -
#42667776
törölt tag
válasz tboy93 #14909 üzenetére
Elvileg ha törölgetve van akkor előbb gyengül a víztaszító képessége, viszont én a sajátomat szándékosan törlöm minden mosás után, hogy tesztelve legyen, de eddig nem tapasztaltam jelentős gyengülést. Legutóbb amiről tettem is fel képet, csak nagynyomásúval csapattam le esős sáros idő után és szárazra töröltem a képek önmagukért beszélnek. Van hozzá kondicionáló amivel frissíteni lehet, szerintem fél évente elég azzal átspriccelni, de erre majd rákérdezek, tavaszig nem csinálok semmit vele, csak mosva lesz.
-
runner 125
nagyúr
Noh, időközben elkészült a HR-V. Nagyon frankón megcsinálták, mindent a megbeszéltek szerint.
Kicsiszolták a felületi korróziót az alján ahol volt 1-2 foltban, és mindenről csináltak fényképeket.
Két külön gépen vannak a fotók, majd egybegyűjtöm és dobok be róla.Leszereltem előtte a vonóhorgot is, h alatta is ki tudják csiszolni (ott volt a legcsúnyább, ahogy megállt a két fém között a víz..) azt is felújítottam, lepucoltam fémig, alapoztam 2 rétegben, majd fedő ismét 2-ben, csak addig nem akartam visszarakni, míg nem veszek egy tubus alvázvédőt én is, ugyanis hiába kentem le, mindkét nyúlvány pont a hátsó kerekek fölé lóg be, így a kavicsok hamar leverték volna ismét. Frankón felcsavarozom, lefújom, és konzerválva lett az is.
Már csak 1-2 apróság és 100%-os gyári állapotú lett, ollé.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Charley76
csendes tag
Hali
Volna egy kérdésem a Dodi mesterhez a téli gumim acél felnin van és a tavalyi sos latyak megkajálta a festéket vagyis kibujt a rozsda.Ujra szeretném festeni de ugy hogy csurig a fémig szeretném lekapni a festéket.A kérdésem hogy a szorokitt elött le kell kenni valamilyen anyagal vagy mehet rá nyugiba a szorokitt
Aki apolja a kocsijat rosz ember nem lehet
-
Motion_Blur
félisten
Rain-X áldásos hatása: [link]
Nem pára, törlés utána 5-10mp alatt fokozatosan eltűnik, aztán újra kialakul ez a réteg ha megy a lapát. Ahol már "lekopott", látszik hogy tökéletesen ki lehet látni az ablakon.
Biztos én b*sztam el valamit a felvitelkor, de sok helyen olvastam már ugyanerről a problémáról.
Csak lenne már időm elvinni polírra
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#42667776
törölt tag
válasz Motion_Blur #14913 üzenetére
Szerencsére ilyet nem használtam, de hallottam én is hasonló jelenségről. Glass Guard ezzel nincs ilyen gond, kb másfél-két hónapja van fenn és változatlanul teszi a dolgát, csak ajánlani tudom!
-
ginola
addikt
válasz Motion_Blur #14913 üzenetére
Leírnád lépésről-lépésre a felvitelt?
-
Motion_Blur
félisten
válasz ginola #14915 üzenetére
Persze:
zárt garázsban először tisztára mostam a szélvédőt, majd sima vízzel ismét, majd teljesen szárazra töröltem. utána puha ronggyal felvittem az anyagot, kerülve a körkörös mozgást. pár perc után "szárazra políroztam" ronggyal, majd nedves ronggyal "aktiváltam". utána fél napot maradt a garázsban az autó.
nem tudom mit rontottam el
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Motion_Blur #14916 üzenetére
Én soha nem puha ronggyal viszem fel, hanem Szilviával.
-
ginola
addikt
válasz Motion_Blur #14916 üzenetére
Ilyen fátyolosság akkor szokott előfordulni, ha nem száradt meg maradéktalanul a RainX és úgy törlik le szárazra. (nekem is pont így nézett ki első kezelés után a szélvédő)
Felvitelre kozmetikai korongot szoktam használni, az nagyon bevált, lehet egy új applikálás csodát tenne a szélvédővel, én speciel a lapátokat is be szoktam vele kenni, mármint a gumikat.
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
válasz #00809728 #14921 üzenetére
A fly az tartósabb, vagy milyen különbséget tapasztaltál? Nekem az ablaktörlő gumi is le van kezelve Trim Coat-al ez az ajánlott a tartósság-hoz és így jól működik. Először a Fiat-on volt fenn a lapátok kezelése nélkül akkor valóban gyengült a hatása pár hét után, de nem fátyolosodott.
-
FET-MEN
veterán
ebben a folyamatos esőben nem tudom tisztán tartani a gépet se belül se kívül
Iphone 7
-
runner 125
nagyúr
-
FET-MEN
veterán
válasz runner 125 #14933 üzenetére
2 naponta mosom le róla ezt a retket, az a biztos, nem hagyom rászáradni, viszont nekünk csak féltető van, ami kb fost sem ér , befolyik a víz.. szóval nekem esélytelen
Persze te májszter vagy zokniba nem mernék beszállni a volvobaIphone 7
-
nagyúr
Ja, gyorsan felhúzok egy garázst én is a kertben Múlthéten lemostam, másnapra ugyan olyan dzsuva volt mint mosás előtt.
-
Typhoon47
őstag
válasz runner 125 #14933 üzenetére
Nem vagy semmi. Persze egy fekete kocsival már nem lenne ilyen könnyű dolgod
"Education is important but big biceps are importanter"
-
runner 125
nagyúr
válasz FET-MEN #14934 üzenetére
Felraktam ra a teligumikat, de nem szívesen veszem elő ilyen időben. A Honda tökéletes a mindennapokra, noh es ahogy jönnek a havas csúszós utak, remelem hasznát veszem a 4wd hajtsanak.
Mod. Feltetot nem lehet mondjuk palaval kiegészíteni? Vagy az oldalát becsinalni.
Typhoon47
Az biztos. Ezért sem lesz soha fekete autóm. Bármilyen patika vételt kihagynek a sötét színe miatt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
varsam
őstag
üdv,
BP-en tudna nekem valaki segíteni egy rain-x vagy hasonló cucc felvitelével? Félek, hogy én is elb@sznám és csak rosszabb lenne
Vagy vigyem el egy kozmetikába?[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
na holnap kiglancolom a gépet
Iphone 7
-
runner 125
nagyúr
Korábban írtam róla, h elkészült Honda alja.
Ők csinálták. Alapvetően az elvégzett munka remek, a megbeszéltek szerint csinálták, csak sajnos mint a jó iparosok nagy része, ők is túlvállalják magukat. Harmadik időpont lett végül jó nekik, amikor direkt 2 héttel előre megbeszéltük a fix első időpontot...
Ahogy ez is elhangzott már, sok forumon utánaolvastam a korrózió / üregvédelemnek. Általános konklúzióként levontam h rozsdapassziválót nem szerencsés használni. Ideig óriáig megoldás, de utána csak csúnyább dolgok történnek az alvázvédelem alatt, ezért a kicsiszolós, alapozós megoldást választattom (eleve kevés felületi korrózió volt rajta, hála ég). Nyilván sokkal több munkát igényel, így az alap 25-30k-s üreg és alvázvédelem ár duplájára rúgott, de számomra ennyit megért.
Veterán forumokon csak jót olvastam a Henkel Loctite szerekről, így arra esett a választás, illetve ők is javasolták.
A alvázvédőszer a Teroson 3000 lett, műanyag alapú, bitumenmentes. Jól tűri a hőmérsékletváltozásokat, elvileg nem fog berepedni, száradást követően is körömmel "benyomható", rugalmas anyag.
Ízlésesen megcsinálták, a futómű, illetve az autószerelős alkatrészeket nem fújták össze vissza, gyakorlatilag csak az alja lett bevonva.
A legcsúnyább hátul, a váznyúlványnál volt, ahol a vonóhorog lapja összeért az váz résszel. (Itt szépen megállt a víz és hamar bekorrodált..) A megbeszéltek szerint azt alvázvédelem előtt levettem, h alatta is meg tudják csinálni.
Koronggal fémig pucoltam, két rétegben Hammerite-tal alapoztam, majd 2 rétegben Hammerite-tal fedőztem és legvégül az is kapott jó vastagon Teroson 3000-et, majd visszaszerelést követően a csavarfejeket is bekentem.Átnéztem, gyakorlatilag a motorháztetőt, az ajtókat, csomagtérajtókat és az összes belső nyúlványt (alvázmerevítések, stb.) kifújták üregvédelemmel. Az ajtókból kifolyt a műanyag küszöbre, érdekes holmi, amolyan viaszos érzete van. Száradást követően egyértelműen víztaszító.
Az h mennyire lett sikeres a művelet, majd az idő eldönti, ha lesz változás beszámolok róla, de talán az is sokat jelent, h viszonylag időben, minimális felületi korrózió mellett lett elvégezve.
Íme pár kép.
Eredeti állapot: 01, 02, 03, 04, 05, 06
Vonóhorog: 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14,
Folyamat képek: (a megbeszéltek szerint dokumentálták a folyamatot) 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bandus99
őstag
-
HuTi.HUN
tag
Ismer valaki JÓ horpadásjavító szakit? Olyan kéne aki tényleg igényes és a ragasztásos horpadáskihúzáshoz is ért, mert dupla panelről van szó, nem lehet mögé férni.
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #14944 üzenetére
Nem akarsz gumi meretet valtani, lehet vasarolnek tolled , 205/65 R15 rol valtanek 195/70 r15 re
-
runner 125
nagyúr
válasz Bandus99 #14945 üzenetére
Köszi, tényleg alaposan megcsinálták, remélem 10 évig gondozásmentes marad a kasztni.
nesa
Igazából most vettem rá új 195/70 R15-ös téligumikat, 2000km van bennük, ki sem tapasztalatam milyen igazán hóban. Az biztos, h nem mutat úgy a sokkal vékonyabb gumival 15-ös lemezfelnin, mint gyári alufelnivel, szélesebb gumikon, de télre jobb is a vékonyabb gumi.
Miért akarsz cserélni?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #14948 üzenetére
Nem veled akarok cserelni hanem csak szimplan majd jovore kell valami teli gumi ami jokepu es olcso
Szerintem telre nem kell 205/65 a 195 is boven jo. -
verti1
tag
Sziasztok!
Autoglym EGP-t elemenként kell felvinni és törölni vagy lehet az egészre mint az SRP és utána törölni. Az a része oké, hogy minél vékonyabban, egyenletesebben kell felvinni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen