- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laca1212
őstag
Erről vélemény? Megér egy próbát, viszont a karcolástól tartok amit a cikk elején írnak. Elég puha, sérülékeny a belső műanyag állomány a kocsimban...
-
agent_k
őstag
válasz Laca1212 #17402 üzenetére
Gumi bevonatokat, érzékenyebb matt műanyag felületeket szépen meg fogja kezdeni. Lesz meglepetés, hogy mégsem kellett volna csiszolni odabent semmit.
Vannak ilyen célra rendes vegyszerek. Például az Autoglym interior shampoon vagy a tök a neve. Biztos a Wolfnak is van valami nano bizbasza.
-
-
-
goose87
tag
Üdv. Polírozó gépből melyiket vegyem?
Eddig Makitát használtam, de nem jött be. -
Declare
őstag
Sziasztok!
Iszonyat bosszanto dologgal szembesültem kocsimosas, es autoglymes kezeles utan.....a motorhaztetö tiszta köfelverödeses lett....egy-egy nyom volt mindig persze, de most par het alatt belekerült 5-6000km a kocsiba fökent 90% ban autopalyan es ez alatt törtent ez a dolog.
Egyreszt baromira nem ertem...nyilvan nagyobb sebessegnel, radio mellett ezek nem hallhato felverödesek, igy menet közben semmi nem tünt fel. Kamion amiröl barmi potyoghatott volna nem volt elöttem. Ellenben nagyon sok utfelbontas volt/van mindenfele es ezen gondolkoztam, hogy talan ezert jobban tele lehet apro törmelekkel a hasznalt sav is es ez okozhatta ezt Ugyanakkor az epitesek mellet sebbessegkorlat van 80-100 ra az 1 savban mindig...ennek ellenere ez lehet az okozaoja?
A masik amire gondoltam, hogy autopalyan gyakran elöfordul olyan szitu, hogy valaki lassabban megy a belsö savban es en nem villogok meg indexelek mar 1 km-re, hanem altalaban megyek es amikor eleg közel erek, kicsit meg jobban behuzodva a szalagkorlat fele, eszbe szoktak kapni es lemennek. Villogas csak ha nem veszi eszre magat az ember. Ilyenkor a követesi tavolsag nyilvan kicsi lesz (mielött elküld barki az anyamba, ez jobbara szellös palyan, egy auto a belsöbe, csak elbambul stb...szoval nem tömött palyan autozok masok seggebe). Ugyanakkor ezen is gondolkoztam, hogy ez a vezetesi modszer is lehet hibas ebben a köfelverödeses dologban Viszont eddig ilyen soha nem volt es mindig igy kökzlekedtem
Ezek ilyen egeszen pici, gombostü fejnyi, vagy kisebb lepattogasok, de rengeteg. Most azt csinaltam, hogy a nagyobbakat, amik femet ertek, mosas utan bepöttyintgettem javito festekkel, hogy megvedje a korroziotol, es jo alaposan, vastagon lekezeltem srp vel es extra gloss protectionnal az egesz motorhaztetöt...nyilvan ez nem megoldas, de ideiglenesen jo talan.Mit lehet kezdeni az ilyen problemaval? Polirozas nem hiszem, hogy segit nem? Metal fekete a szin
Majd teszek fel kepet, de a velemenyeitekre kivancsi lennek -
veterán
válasz Declare #17420 üzenetére
Ismerős helyzet, sajna. :-(
A magam részéről (user szint) 2 megoldást ismerek:
1. motorháztető fényezése - itthon kb. 40 000, rétegvastagság-mérő kimutatja - eladáskor nem biztos, hogy elhiszik, hogy a kavicsok miatt lett újrafújva.
2. javítófesték. Hegyes fogpiszkálóval szoktam nagyon finoman belevenni a leverődésbe, tiszta ronggyal / újjal rátörlök, hogy síkba kerüljön , minimális ideig - kb.1 perc - hagyom száradni, majd higítós ronggyal körbetörlöm a felesleget amit a tiszta ronggyal kitöröltem a lyukból.
Egyszer talán 2 napig is elpepecseltem egy viharvert orrú Astra GSi-vel, de megérte. -
HuTi.HUN
tag
válasz focvis #17421 üzenetére
Én megláttam a Clear Bra árát (meg azt, ahogy pár év után kinéz) és azt mondtam, hogy inkább vigyázok rá, max. pár évente újrafényeztetem. Addig meg javítgatom, ha van kőfelverődés.
Engem személy szerint nem érdekel, hogy a vevő majd mibe köt bele. Előtte, utána lefotóztam, számlám is van róla és az árajánlaton is szerepel, hogy kőfelverődés miatt szeretném fényeztetni. A motortér, zárhíd érintetlen, aki így is beleköt, annak nem való autó.
-
veterán
válasz focvis #17423 üzenetére
Erről jut eszembe, még sosem volt fehér autóm - a feleségem viszont kikötötte, hogy vagy fekete vagy fehér. Feketém már volt, ill. most is az van, ilyent többet köszönöm, de nem kérek. Kb. hetente mosom.
Szóval lakk fehér lesz, a gyöngyház fehér felárát nem akarom kifizetni. Azon gondolkodom viszont, hogy esetleg (a feleségem ellenére ) változtatok acélszürkére, az csak feleannyi.
Hozzáértők, mit gondoltok a két szín (lakk fehér ill. metál acélszürke) tisztán és karcmentesen tartásáról, melyik a praktikusabb?
@(#17425) Declare: érdemes nagyobb követési távolságot hagyni a pályán, főleg ha síkosságmentesítés miatt felszórták (akár zúzott kővel!) vagy felmarták az aszfaltot. Meg az se mindegy, hogy 200+ -szal tolod neki, vagy szépen nyugisan.
A többit passzolom.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz focvis #17421 üzenetére
Kicist kevesbe bosszant a dolog, hogy latom, ez nem egy egyedi, "csak magamnak köszönhetem" tipusu problema.
Ezek szerint ez kb elkerülhetetlen? Ha mindent elkövetek, hogy lehetöleg tul közel sose kerüljek az elöttem haladohoz, inkabb villantok, azzal jol gondolom, hogy minimalizalhatom a köfelverödest, vagy igazabol majdnem mindegy, mert föleg ha sok az utfelbontas a palyakon igy is ugyis szetverik ezek a pici kövek a motorhazat?
Lehet amugy hülyen javitottam akkor...en csak belekentem a lyukba a javitot, arra gondolva, hogy poliroztatas ugyis tervben volt, akkor az a felesleges kidudorodo reteget ugyis szintbehozza kb a lakkozassal. Gondolom ez a javito festek puhabb anyag es a polir leszedi a felesleget. Rosszul gondolom?
Viszont ezek szerint fenyezes a megoldas. En is err gondoltam, hogy fenykep, fenyezötöl a szamla es azzal ezt azert el lehet hinni szerintem, hogy nem törve volt, csak esztetika
Viszont a bajom, hogy ez nem megoldas....1-2 evente fenyeztessem at a kocsi elejet ez a köfelverödes folia, meg horror draga egy 20 millas autora biztos ratetetnem, de egy 1-2 milliosra azert ez tulzas
-
Declare
őstag
válasz focvis #17424 üzenetére
Nem vagyok hozzaertö, de szvsz tuti, hogy az acelszürke (nekem csak kalyhaezüst) a leg igenytelenebb. Ellenben en attol pl irtozom, annyira kommersz szin, de ez egyedi kerdes
Sikossagmentesiteses dolog okes persze, de itt most ilyenröl nincs szo es ez a brutal mennyisegü apro lyuk most lett az elmult 5-6k km alatt juliusban....
Mi a kiszemelt kocsi a golf utan?
-
veterán
válasz Declare #17426 üzenetére
Nem ezüst, inkább fegyverszürkének mondanám, hivatalosan "carbon steel metal".
Még annyit az autó rendben tartásához, hogy otthon garázsban, melóhelyen fedett parkolóban áll.
Golf után ismét Golf.
Nagyon sokat rágódtam a kérdésen, utálok ($$$$$) új autót venni, de alig drágább, mint egy ugyanilyen 2 éves autó és 4 év / 200 000 km gari van hozzá. Kettőnknek bőven elég benne a hely.
Gondolkodtam azért nagyobb használtban is, de nem akarok irigyeket magamnak feleslegesen (sok hülyével vagyok körülvéve a munkahelyemen).
Lehet, hogy télire veszek mellé egy szakadt Ladát vagy öreg Corsát, hogy azt egye a só a hétköznapokon.@tresh: Na! Azért túlzásokba ne essünk!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #17429 üzenetére
Vmi vandál megpróbálta a csomitartóról vmi éles szerszámmal lekapni a márkajelzést. Szépen összebaxta a fényezést fémig leradírozva a festéket róla. A jelvényt nem tudta leszedni, gondolom megzavarhatták...
Mivel kell ezt kezelnem h ne kezdjen idő előtt rozsdásodni? Némi javítófestékem van, az elég?
#nincsbennetarcsi
-
Laca1212
őstag
válasz focvis #17433 üzenetére
Nekem gyöngyházfehér van. Semmivel nem kényesebb mint egy átlag szín. Nyilván a szürke/ezüsthöz képest(volt mindegyik) koszolódósabb. A fekete számomra vállalhatatlan, van a családban. Lemosom és ha csak garázsban áll, akkor is poros lesz pikk-pakk. Amúgy nem okozott problémát a szürke után a fehér. Így is, úgy is mosom rendszeresen. Hiába nem látszik annyira a szürkén a kosz, engem zavar. Bogár meg mindegyik színen egyforma tré az elején.
-
Declare
őstag
-
agent_k
őstag
válasz Declare #17436 üzenetére
Akkor eltaláltam.
Ne pörögj rajta. Vagy foliáztasd le vagy ne törődj vele. Tenni semmit nem tudsz ellene.
Csak egy példa. Kaptam egy komoly kavicsot a szélvédőbe. Kicseréltettem. Zsír új üveg olyan tiszta volt, hogy öröm volt átnézni rajta. 1 hétig. Mikoris kaptam egy másik kavicsot. 5 évig mentem vele utána. -
-
Declare
őstag
válasz agent_k #17437 üzenetére
Sajna azert nem tudom igy lepattintani magamrol ezt
Egy-egy köfelverödes nem annyira izgat. Olyan van, elöfordul....eddig is volt 1-1 nagyobb, azt bepöttyintettem hibajavitoval. Ez a multkori mosas, viszont azert volt sokkos, fullra tele van apro lyukakkal Amugy a szelvedöm is brutalis (mondjuk az eddig is ilyen volt, azt lattam)....nagy alig van rajta, de ilyen mini lyukkal csurig van. Az mondjuk nem zavar, de a karosszeria igen, mert latszik azert ha szepen lewaxolja az ember + az mind esely a rozsdanak
-
veterán
válasz Declare #17436 üzenetére
Én kérdeztem a véleményeteket a színről. Most a fehér felé dőlök - legyen az asszonynak igaza.
Természetesen néztem a német árakat (mobile.de). Ha levonom a zsír új magyar autó kedvezményes árából a forgalomba-helyezés + a regadó költségét akkor az 9,5-10%-kal magasabb, mint egy hasonló német autó ára 2 évesen.
Persze a német használtból is tudok alkudni valamit, így mondjuk 12-15% lenne a különbség.
Biztos, hogy bukó új autót venni; cserében a németen már nincs garancia, ehhez meg jár itthon 4 év / 200 000 km.
Az újra kaptam 16% engedményt, az egy Golfnál szvsz elég jó.Tetszik a GTE, de drága.
@Laca1212: köszönöm! A fekete nekem is egyből poros már a garázsban; a menetszél leviszi, de jönnek a bogarak. A fehéret is mosni fogom, csak remélem, hogy kisebb szívás lesz például szárazolni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs