- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz Integra #2101 üzenetére
Hy!
Hát veszel egy kártáyt és a riasztó kezeli.Ha van egy riasztásod akkor egyből értesit téged sms-ben.
Nekem 3600ft karim van benne pannonos.Van + egy radar benne ami a riasztóval kombinál és ha közel mész akkor a risaztó hangját veszi igénybe és rádcsipog vagy kürtől.
Riasztó 40.000ft Cod-perfekt
Radar 11.500ft volt.Sajna linket nem kerestem most megyek csicsikálni éjszakás leszek...
-
-
Integra
titán
válasz dragonfx #2103 üzenetére
itthon azért viszonylag hamar megtalálnánk, sőt, még talán vissza is kapnám.. mondjuk nem vagyok ettől nyugodtabb pillanatig sem..
de ha keletre veszik vele az irányt, akkor ennyi volt az biztos, oda már nincsen vonalam semmi..
ezen a bluen gondolkodom, valszeg meg is fogom őket keresni, de a kérdés hogy hogy tudom kombinálni a meglévő riasztómmal. már ha lehet. illetve, hogy ha megkérdezem őket, hogy hol a rendszer gyenge pontja akkor megválaszolják e vagy sem.
meg aztán max elvontatják ha saját lábán még se tudnák elvinni..
az pedig sajnos tény, hogy ha valamit el akarnak vinni, azt viszik is..
szerencsére itr-ből nagyon kicsi a piac....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #2104 üzenetére
kicsi de ha valaki féltotálra tör egyte és kell alkatrész..persze ez mindne autóra fennáll de a tiéd kuriozum.pl:mint egy 850es bmw ritkaságú...
Hát szerintme Mo.n sem találnád meg..sajna a pénz nagyúr nálunk..pénzbe üzletbe nincs barátság.
ez a blue jó..de max. fél évig...olyat vegyél ami külön akksiról megy....de tényleg megmondták mi a legjobb.kiveszed a gyertyákat.persze tréler még mindig bejáccik....
tuti enm válaszolják meg..hisz akkor te nem veszed/szerelteted be....
az a legtutibb...ha saját ingatlanod területére építesz telejsne fedett zárt garázst autódnak és zárod agyba főbe zárakkal...netán egy roti vagy valami bejáccik...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz dragonfx #2105 üzenetére
ha valamit elakarnak vinni, elviszik, akár velem együtt, ez van
akkor max a nagyon gyors menekülés és telefon érhet még valamit..a blue16 saját akksiról megy, ami jó kérdés, mekkora akksiról megy, mert nem kell még 20kg plusz ha nem muszáj.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#00809728
törölt tag
-
Integra
titán
ma megnézek egy uv gravirozott accordot, kíváncsi vagyok
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
megnéztem az uv gravírt, elég meggyőző, meg most, hogy láttam, már értem az egészet is, hogy hogy csinálják, meg miről szól, hogy néz ki.
lehet, hogy megcsináltatom, ennyit talán megér az egész....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na, rövid összefoglaló róla, hátha valakit érdekel:
először is az alvázszámból készítenek egy nevezzük úgy, papírsablont, nyújtott téglalap alakú. pontosabban előre megállapodott mennyiésgűt és még 4 db pót sablont, ha esetleg cserélni kellene elemet. ezt átadják kis fólia tasakban lezárva.
a sablonok egyszer használatosak, egyszer felragasztósak, egy felületre.
a felület értelem szerűen ablaküveg esetén az üvegtábla alja, kb 2 centivel magasabban az övvonaltól. első szélvédőnél alvázszám alatt, hátsónál is a fekete alsó keretrészen.
a fémfelületek esetében pedig nem a külső lemezborításra kell gondolni, hanem az elemek takart, de jól észrevehető és ellenőrizhető részeire. tipikus példa a B oszlop az ajtózár alatti kampónál a hajlított íven, ajtók eleme a zárnál, doblemezek belső pereme a motorháztető vagy csomagtartó alatti ívnél.. és így tovább.a sablonokat egy ecsetelővel kenik le, ez tartalmazza a kémiai reagens anyagot, amivel a sablonokat lepemzlizik és pontosan x másodperc eltelte után lehúzzák a felületről. a kémiai folyamat alatt a felkent anyag megváltoztatja az adott felületen a molekuláris szerkezetet és "összeolvad" a festéssel egészen a fémig.
gyakorlatilag fémig kell csiszolni minden felületet ahhoz, hogy eltávolítsd a jelöléseket, az üvegtáblák is kidobhatók. lehet számolni, mibe kerül egy minőségi telifényezés, ami nélkül nem tudnának autót eladni, illetve az összes üvegtábla is cserélésre szorulna. ráadásul azonnal bukják telifénynél hogy töretlen autó, mivel minden elem újra lenne fényezve.
ennyi volt. az eredmény egy viszonylag könnyen/nehezen látható pontmátrix alapú kódmegjelölés, fényviszonyoktól függően, hasonlít az autóhifik pontmátrix kijelzőjének karakterére. a sablont magát is egy lézerrel dolgozó gép készíti, a sablont kersztül lövi pontokkal. UV alatt pedig nagyon erősen kivehető. egyébként minden elhelyezési pont EU szabvány szerint megvan pontosan határozva, minden karosszéria típusra.
ehhez kapsz mindkét első ablakra egy piros-kék uv permanent (PERMANENT MARK)figyelmeztető matricát, ez minden EU országban szintén azonos.
az ablaktáblákban viszonylag jól kivehetőek a gravírozások.magyar autó esetében így néz ki: HU 5349785321 (ország kód és az alváz 10 számjegye, ami már egyedi azonosító)
kérdés, hogy ok, de mit ér ez?
jelen álláspont szerint az UV gravirt beépítik hamarosan az EU eredetiség vizsgálati adatbázisába is, mivel egységes rendszerről van szó, ami már az egész EU területén működik.
így nemsokára eredetiség vizsgálat készítésénél már lesz az eredetvizsgálók szoftverében is UV gravir kiegészítés, ott szerepelni fog, vagyis magyarországon is komoly szerepet fog kapni. lehet, hogy a rendszám lekerülhet az autóról, és a következő országban azt se tudják hogy honnan jött, de az uv gravir úgy tűnik egy sokkal komolyabb azonosító lesz, a központi eu adatbázis miatt. úgy tudom a tulaj állítása szerint már romániában is él az adatbázis és remélhetőleg hamarosan keletre is bővítik.lehet agyalni, hogy kinek hogy éri meg, hogy 18e ft erre (szabályozott egységár, mint egy eredetvizsga), vagy valami elektronikus cuccra a háromszorosa, amit úgyis hatástalanítanak azonnal.. ez se 100% védelem érthető, de úgy vagyok vele hogy inkább ez, mint 100e ft-os cucc, amiről úgyis tudom, hogy semmit sem ér.
ha ez nem elég, +10 rugóért pedig megjelölik szintén ilyen jelöléssel, de más kémiai anyaggal a szöveteket, az ülésekben, műszerfalat, kormányt, most már bármit amit kérsz. motortérben is tudnak alkatrészeket jelölni, vagy felniket etc.
én asszem megcsinálom hamarosan, amit láttam és ami mögötte áll, elég meggyőző volt.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
közben megtaláltam:
permanent mark hivatalos magyar oldal
pár infot elrontottam, itt pontosan levan írva, 13 karakter és nem 10..
a fotókon minden jól látszik....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #2113 üzenetére
klassz dolog tényleg csak tudod ezt simán átfényezik és ah egy kocsit alkatrésznek lopják..kicsit seérdekli őket egy fényezés vagy netán karcolások halma..hisz pl: a b oszlo belsejénél ha becsukod a ajtót ki fogja épp ott elenőrizni?..meg ugye ha feketén rakják össze akocsit?.nappal nem látszik egy lebukási esély vele szinte nulla..max. ha hivatalos helyre viszik az autót...ott meg marad a bunda...ettől függetlenül azt mondom 18e-t megér....
100e-s cucc az milyen? ..aza blue16 annyiba fáj?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz dragonfx #2115 üzenetére
szerintem te az egész mögött álló elvet nem érted, na de mindegy hagyjuk. szerintem elég érhetően leírtam a lényeget, ha abból nem sikerült megérteni..
a te autódra már én se pazarolnám a 18 rugót
nekem pénteken megcsinálják, ennyit bőven megér.
a blue16-tal még nemtom mi van, szkeptikus vagyok.
majd megkérdezem a gravirozókat pénteken, úgyis egy óra mire kész lesz az autó. meg átnézetem a riasztómat ami belett építve....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#00809728
törölt tag
Maszekolok.
-
KrAt
veterán
Na emberek
Eljött a régóta várt pillanat: elkezdtem keresgélni fényezőket.. Kérdésem:
Ki tud nekem lehetőleg Pesten fényezőt és lakatost, aki megcsinálná az autónkat. Lehetőleg ne aranyárban dolgozzon, nemkell merci szintű fényezés, de neis ecsettel kenje le Karosszériamunka is akad rajta, hátsó ívek, csomiajtó, meg bal első ajtó (ez valszeg csere lesz kompletten) meg morcosítás, ha beleférNa hajrá
-
-
Integra
titán
pénteken nem lett kész, azt hittem megüt a guta...
nincsenek még meg a sablonok talán hétfőn..amúgy csináltam gyorsfelmérést.
sétálsz az utcán, bárhol. számold meg hogy 10 autobol mennyi van gravirozva..
ijesztő
5-8% között ha jelölve vannak
és akkor sirunk hogy sok az autolopás???...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
Dodi te használt felni vételnél mire figyelnél oda? lehet rejtett hibája egy felninek?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Leves82
csendes tag
Sziastok szerintetek mennyibe kerül egy 98-99 évjáratú megane hátsó ajtajának a cseréje és fényezése ezüst metál színre?? Beletolattam kb 3 km/h sebességgel egy kicsit megnyomta. Az ember azt mondta hogy a Renault szeríz 180 Eft mondott rá égy magán lakato 40-50 eft az ajtó cserére és a fényezó meg 90eft a fényezésre szerintem az egész nagyon max 60 -70 eft ahogy nézegettem oldalakat 20-30 ezerért fesenek egy elemet az ajtó is 20-30eft ahogy néztem kb egy 10eft-ért leveszik meg felteszik az újat. Vagy nem?
-
Integra
titán
kész az uv gravírozás.
végülis simán belement a visszapillantóimba és a hátsó lámpáimba is az üveg és fémfelületek mellett. még maradt 5 sablonom is.
bátran ajánlom mindenkinek, ennyit megér....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
vagyis azzal akkro elég rendesen nekimentek valaminek ha a körből tojásdad lett kicsit is..és enneka tojádadság kiküszöbölésére tesznek sulyokat ide oda a felnire?..és az kihuzza? vagy van olyna amikor telejsne megcisnálják ki centírozzák?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
I_Am
veterán
válasz dragonfx #2139 üzenetére
tizedgrammos eltérések is olyan centrifugális erőket hoznak létre nagy sebességű forgásnál, hogy el sem képzeled.
Ne tojásnak képzeld el, csak hasonlatként írtam.
Centírozásnál hozzák a felni belső és külsö felét ütésmentessé, hogy megértsd.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #2141 üzenetére
Hy!
Szabad szemmel nem fogod látni.
Én még olyan uj alufelnit nem láttam amire nem kell suly kb 5 ill 15gramm max.Nos az uj felni.
De ha beteszel eyg fém szelepet akkor egyből felbomlik az egyensuly kb 20gram tőblet az egyik oldalon.Nos ezt korigálni kell mert nagyobb sebeségnél 70km/h enyhén elengeded a kormányt és meglátod merre viszi az autót.
Ha rosszul van kiegyensulyozva akkor vagy balra ill jobbra fog "sétálni" az autó ha jól van kicentírozva akkor sok-sok méteren keresztül egyenesen fog haladni a gépjámüved.Tetszik érteni? -
Integra
titán
válasz dragonfx #2141 üzenetére
képzeld el hogy új fasza bringád van. tök jó, semmi se zörög, vibrál etc.
majd jól odavered egy padkán. és elkezd remegni az egész meg a hátsó kereked furcsán ringatózik, olyan érzésed van mintha ütemesen seggbeb...na a bicónyereg.. na, olyankor az eddig szép szabályos felnid átment tojásba, vagy egy helyen a perem egyszerűen felhajlott. ha így egyszerűbb az analógia...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
Dodi&integra>>köszke értem...de azért ezek javíthatók nem?..ha a fleni törött repedtaz cska látszik ha megnézem tüztesen?..nekem nem kell bovli fleni nekem gyári kell...de az ujonnan enyémre 85k/db ...hazsnáltna meg 55k/szett.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#00809728
törölt tag
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #2146 üzenetére
Aha na akkro konkrétabban>>
kb ez tetszik még
ez tetszik legjobban ...tom írja 6ösre de én tom ez e36os gyári felni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #2147 üzenetére
Hy!
Hát nem tudom nekem egyik felni sem tetszik de nem vagyunk egyformák.Olasz felni nem rossz de mivel ez valami utánzat féle igy szerintem nem egy tartos db-ról van szó.Bp-n átmész lehet megsínyli.
Momo corse van 88000ft körül uj te csomizod ki igaz 17-es lehet olcsobb lenne 16-os. -
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #2148 üzenetére
mennyivel?
tetszik Dodi tom rendes akarsz lenni de gondolomnom kell arra is 4 uj gumma is kell rá...lehet még arra se elsz zseton ha a következő 2 hónap nem ugy jön ki ahogy akarom..egyenlőre jó a pálya...de nem 100%."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest