- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz Attix70 #31151 üzenetére
Csiszolás a legdurvább eljárás, aztán polírból megkülönböztetünk alapvetően 3 félét, durva, közepes, finom, a wax viszont csak konzerválja a felületet, vízlepergetést + UV védelmet ad, de semmit nem koptat. Visszatörölni a felesleges anyagot szoktuk, wax/polírpaszta. A levegős excenteres géppel nem tudom mit szeretnél, de ha ennyire az elején jársz azt gyorsan felejtsd el, az a mesterek szerszáma. Egy polírgéppel szépen el tudod tüntetni a bemattulást a lakkról, de azzal is lehet kárt okozni, ha nem figyelsz oda, nem tudod mire kell figyelni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Attix70 #31153 üzenetére
A csiszoló nem éppen polírozasra való. Nem tudom elképzelni, hogy ehet kevés levegőt. Hány liter/perc? A csiszoló gépek 10-15 ezres fordulaton mennek, ehhez képest az excenteres polirozók 3-5, a rotációsak kb 2-3 ezren. A csiszolók nagy fordulat mellet kis nyomatékkal, a polírozók fordítva működnek. Valamint egy 125mm-es szivaccsal nagyon lassan haladnál, én más úton indulnék el, ha polírozni szeretnél.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Attix70 #31151 üzenetére
Nem kötekedésből, de ha nem tudod mi a wax és a polír közt a különbség, akkor egyáltalán nem kellene még políroznod. Valamennyire mindenképp érdemes lenne megmászni a szamár létrát. Waxolsz, ápolsz pár kocsit, veszel egy kezdő polír gépet, és egy bontott elemen gyakorolsz. Megtanulsz zsírtalanítani, gyurmázni, két vödörrel karcmentesen mosni ph semleges szerekkel stb... Ezek egyébként is kellenek a polírozáshoz is.
Ezzel a legtöbben így vagyunk itt, hogy szeretjük a gépeinket saját magunk csinosítani. Ezért javaslom hogy kezd az alapoktól. Első körben 2 vödrös mosás, waxos samponnal, vagy gyors viasszal előmosással. Szerek, szivacsok, mikroszálasok kiválasztása, beszerzése.
Jó alapokra tudsz majd szépen tudást építeni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Attix70 #31174 üzenetére
A sarokköszörűvel nem fogsz tudni polírozni. A fényező ismerősödnek nincs polírozó gépe? (Egyébként miért is nem ő javítja amit elkúrt, de ez nem ránk tartozik)
A csiszolóval le tudod szedni a naracsbőrt, meg pikk pakk a lakkot is. Próbálkozhatsz 1500-2500-3000 csiszolókkal fentről kezdve amelyik viszi, majd finomítod 3000-ig és polír durva koronggal meg menzerna 3/400-al aztán közepes + 2500 + finom + 3500. Ehhez kelleni fog polírozó gép ismét mondom, ha nem találnád hasznosnak az infót.
-
Formaster
Topikgazda
-
-
#00809728
törölt tag
válasz Attix70 #31182 üzenetére
Hy
Én így,hogy nem vagy jártas benne tuti nem állnék neki géppel.Tudom hosszú folyamat de én kézzel csinálnám legalább is a csiszolás részét.
Valami hasonlóképpen.keményebb szivacs köré tekerném a 2000-2500-as papírt és bő viz hozzáadásával csiszolnám.
Csiszolás+szárazra törlés+megnéz+ha kell csiszolás és így fojt tovább[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz Attix70 #31893 üzenetére
Köszi az ajánlást, számításba veszem őt is.
Azt, hogy fém-e a pumpa könnyen kiderítheted!
Ha a víz be és kimenő csatlakozások fémből vannak akkor a pumpa is az mert azt a részt egyben öntik ki.Egyébként a bemenő oldalán nem volt gyárilag szűrő? Eddig amiket láttam mindben volt
Gari gondolom 1év van rá.
Kereplő
Köszi de Karchert nem szeretnék, és maradnék az olcsó ársávban 30e-ig, mivel csak az autóra használnám.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Attix70 #31895 üzenetére
Ha a pumpa fémből van akkor 99%, hogy a benne levő dugók is.
Karchereknél a műanyag pumpaház szokott szétrepedni.
Bár olvastam már a neten olyat is akinek a fémházas mosó a csatlakozásnál kezdett szivárogni.
(gondolom a tömlőnél fogva cibálta arrébb a gépet... )[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
veterán
válasz Attix70 #33592 üzenetére
Azért a Model 3 400-450km-es hatótávja nem kicsi már. Az egy dolog hogy kb. 1-1.5 évet kell rá várni, de akkor is megcsinálták.
Az emberek nagy részének bőven elég lenne ez a hatótáv, főleg ha valaki csak a városba járkál. Én is naponta 80-90km-t megyek melóhelyre, elég lenne hetente 1x töltenem. Még egy i3-at is elfogadnák mert tudnám itthon tölteni, de az ára a tisztán elektromos autóknak elég magas sajnos. A Yarisom 1.5 111LE motorral 4.8-5.5 között eszik télen nyáron klímával. Attól függetlenül hogy a benzint állja a cég, még így is szívesen vettem volna elektromosat ha lett volna 10+ millám. Mert nagyon jó lehet az a megszakítás nélküli folyamatos nyomaték, halk közlekedés, illetve az alacsony szervizköltségek.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Attix70 #33594 üzenetére
Handrás tesztjét megnéztem, forróságba klímával városon belül + kívül 100-130-as tempóval 450km-t tudott simán. Ez nekem elég hiteles teszt, főleg Handrástól. Az új Leaf is nagyon szép lett szerintem, de mindent összevetve kicsit dolgozniuk kell a gyártóknak hogy egy 100D vagy Model 3 hatótávját el tudják érni.
(#33597) BMW001
Ettől függetlenül km-re levetítve jóval kevesebb káros anyag kerül a levegőbe, ha a benzines illetve elektromos autókat összehasonlítjuk.
Na igen, attól függetlenül hogy Elon Musk hatalmas koponya és rengeteg cége van, anyagilag a Tesla hatalmas veszteségekkel működik. Viszont az USA-ba amit elért a Superchargerekkel hogy olyan sok van az elég baszó dolog! Nagy kár hogy Magyarország ettől fényévnyire van. Az hogy 2 helyen van, hangyafasznyi..(#33598) Formaster
Ennek ellenére biztos van jó néhány ember aki eladja a teszem azt x éves S7-es Audiját, mert szeretne egy új A8-as Audit, aztán meglepetésként éri hogy hónapokat kell rá várni. Csak hát azért Tesla-nál durva hogy ez 1-1.5 év.
iPhone 13 Pro Max
-
Formaster
Topikgazda
válasz Attix70 #33639 üzenetére
Lerágja a penészcsomókat a lamellákról? ok a sporákat tegyük fel kiöli, bizonyos mélységig, de utána az a szivacsos penésztelep olyan szinten lesz melegágya az egésznek, hogy néhány héten belül visszajön a szag.
Ezt ugy tudom jellemezni, mint amikor fürdés helyett befújod magad dezodorral
-
Formaster
Topikgazda
válasz Attix70 #33641 üzenetére
Biztos láttál már penészes kenyeret, azon is milyen szép rózsákban terem a penész. Itt se más, mert a pollenszűrőn átengedett finom por megtapad a nedves hőcserélőn, majd a szép lassan ez lesz a penész melegágya. Ezt lehet klíma bombázni meg ózonozni, kb a dezodorozás esete. Ideig óráig jó lehet, de nem fogja kiírtani. Ezért mondtam, hogy manuálisan kell eltávolítani. A linkelt videóban a srác a sprayt pont erre a radiátorra fújja, ez azért már ér valami főleg, hogy közel fél litert belenyom, a maradékot meg a szellőzőkbe. Én hallottam olyanról, akinek ide kis fejű sterimóval tolták be az áldást, de ennyire bátor nem vagyok, pedig lehet, hogy ki kéne próbálni. A szellőzők takarítására még nincs ötletem, jobb híján marad ez a flakonos cucc, vagy barkácsolok valami kis kefét egy hosszú drót végére.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs