- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Apple Watch
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8
senior tag
válasz dejvid8 #45527 üzenetére
Az után ne szárazolj. Szánd rá azt a pár plusz érmét a foltmentes bő öblítésre és nyomasd le azzal rendesen a végén.
Koszfilm réteg mindenképpen marad ládzsás mosás után, és a szárazolással csak azt karcolnád bele a fényezésbe50.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. Raiffeisen 55-60.000Ft, Curve €5 ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Privát üzenetben küldöm
-
Motion_Blur
félisten
válasz dejvid8 #45547 üzenetére
Ehrle mosóba menj, ott talán valamennyire lágyított, szűrt a víz. Benzinkutakon sima kemény víz van, ami után vízkőfoltos lesz az autó.
Szarvasbőrt felejtsd el, jó minőségű mikroszálas kell, többféle
Sima habos mosással alaposan menj át az autón, ha van lehetőséged akkor vigyél kannába forró vizet, az mehet egy vödörbe, jó minőségű autósampon, és felülről lefele menj át rajta mikroszálas mosókesztyűvel. De bő vízzel, és gyorsan, mert hamar elkezd rászáradni, főleg ha kicsit fúj a szél is. A kerekekre, és küszöbökre érdemes külön kesztyűt és vizet használni, mert ott van a legtöbb retek. Ha ezek megvannak akkor öblítés, amíg nem látod a habot mindenhonnan eltűnni. Félreállsz, ablakok szárazolása, utána kasztni, majd összes ajtóél, falcok, stb kiitatása.
Ha hazaértél, mehet egy gumiápolás és másnap reggelre tökéletes lesz
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
polonic
félisten
válasz dejvid8 #45618 üzenetére
Én is így javítottam a kőfelverődéseket. Nyilván nem lehet megcsinálni tökéletesre, de legalább nem látszanak a fehér pöttyök.
Egyébként én márkakereskedésben kértem javítófestéket. Az emlékeim szerint olcsóbb is volt ennél. És egy tubusban volt a szín, a másikban a lakk. -
válasz dejvid8 #45618 üzenetére
Évek óta tőlük rendeltem az ilyen célra való termékeket. Az előző autómon a nagyobb fényezés javításához is onnan vettem, színre keverve tökéletes. A mostani Volvomhoz is onnan rendeltem a kőfelverődés javításához szüksséges cuccokat, szintén gyári színre keverve, és tökéletes. Nem a bodozba kértem a festéket, hanem a sprayban, mert ha nagyobb területet kell lefújnom, azzal könyebb, és ki tudja, hogy mikor kell. A Spray-ból ki lehet fújni kisebb adagokat egy kupakba, és onnan a megadott ecxyettel lehet javítani a foltokat. Szóval részemről ajánlott, főleg a szín azonossága miatt is.
A 2K lakknál figyelni kell, hogy ha aktíválod, akkor 8 órán belül kell használni, utána bekeménykedik, és már nem lehet használni a maradékot, ezért van itthon nekem pluszban 1K, azt bármikor tudom használni.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dejvid8 #45742 üzenetére
Ez a kérdés úgy vélem többrétű mint az első pillantra látszik:
Szivacsot inkább, ne kesztyűt, amit Dluinet linkelt az tökéletes, csak készülj fel rá hogy pár havonta a kukába dobod, mert nem lehet ezekből a gedvát kipucolni...
A samponból sokkal több az alternatíva, de első sorban azt kellene eldöntened hogy mivel szeretnéd lezárni a mosást, finisher? hard-wax? kerámiás az autó vagy sem?
Ha csak le akarod mosni aztán szárazra törölni és viszlát, akkor viaszos sampont vegyél, meg fogsz lepődni mennyivel szebb lesz. Ha valamilyen plusz bevonatot adsz mosás után a karosszériának, akkor sima sampont vegyél. Sonax abszolúte elfogadható, szerintem ár/érték arányban jó és bármelyik hipermarketben van, nem kell rendelgetni, messzire utazni stb. Samponból ezer meg egyféle van, mindenkinek a saját szeme-íze szerint, van akinek a biológiailag lebomló kell, van aki a töményre esküszik, van aki azt szereti ha habzik, van aki utálja ha habzik, "mindenki másképp csinálja...", de elsőre vegyél egy sima Sonax-ot ( [link] ), csapasd le azzal, később tudsz kísérletezni a többivel is. Ami még fontos, hogy az összefoglalót figyelmesen olvasd el, mert a szárításhoz tisztességes mikroszálas kell, a hipermarketes 5db 400-ért kaliberű nem jó hozzá, az a háziasszonyoknak tökéletes (két hét múlva úgyis kivágják a kukába, mert olcsó mint a bűn), de a nedvszívó képessége egy egyzserhazsnálatos szájmaszkéval vetekszik. Kelleni fog belőle legalább 4db (1 a kerekekhez, 1 a kasztni alsó 1/3-ához, 1db az üvegekhez, 1db meg a maradékra), úgyhogy pakolj fel belőle...@nesh144: Mert csak átmentek rajta a géppel meg autópolírral, gondolom látszanak a körök, ha ügyes vagy meg tudod mondani mekkora koronggal csinálták, ezt hívják kókler munkának, régi és igaz mondás: "ne bízd gépre amit ember is meg tud csinálni..." Ezt ám úgy szokás, hogy először géppel, aztán finoman kézzel is át illik rajta menni, csak ugye az emberóra a közgazdászok óta tudjuk, hogy megfizethetetlen, úgyhogy átmentek rajta géppel valami takonnyal (bocsánat, jobb szó nem jutott rá eszembe) aztán egy koszos ronggyal letörölték a fölösleget róla és már nyomtatták is a számlát... Át lettél vágva mint az a bizonyos a palánkon, vagy vidd egy rendes helyre (de az nem lesz olcsó) vagy ess neki Te magad próbából egy nem túl látványos helyen ilyennel: [link] Ez egy spéci finom kézi polír, ami wax is egyben és direkt a kényes metál fényezésre van kitalálva, hátha ezzel eltűnnek a "hologrammok".
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Varshi
aktív tag
válasz dejvid8 #45899 üzenetére
"Használtam az autó egy kis részén a Mannol polírozó készletet, pár mikrokarc eltüntetéséhez, amely lényegében elég szépen eltüntette. Viszont a rész, ahol használtam, most nem annyira fényes, mint az autó többi része, nem olyan csillogó úgymond."
Megkérdeztem ma neked a Cal Colorban, hogy mit javasolnak. Azt mondták, hogy folytatni kell a polírozást, csak egy (sokkal) finomabb szerrel. Korábban egy ismerős is ezt mesélte: az elsőtől matt lett, meg is ijedt, de aztán a második cucctól fényes lett.
Az is lehet (amennyiben a mostani is finom polírcucc), hogy túl hamar abbahagytad. -
6030D
Ármester
válasz dejvid8 #46019 üzenetére
Nem értek hozzá, de nekem az egy magasságban lévő ugyanolyan függőleges ismétlődő vonalakból olyannak tűnik, mintha egy mozgó és egy nem mozgó tárgy ért volna össze, és az egyik nem volt fix. Tehát például egy bevásárlókocsi elgurul és lassan végig kocogtatja ahogy hozzáér. De, mivel fehér, és a Nissan is... akár kinyílhatott az ajtaja miközben elindult, és az kocogtatott. Szerintem az útról nem verődik fel így kavics, vagy bármi, az autó oldalára, ennyire egy vonalban.
Első körben megnézném a Nissan ajtóéleit ilyen magasságban.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- EA Sports WRC '23
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1 humoros
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen