Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
_pda_
tag
Sziasztok, 2 kérdésem lenne.
1, mi a szitu ha a BSD külső műanyag elemre kerül?
Lehet azok színmélyítésére/ápolására is használni?
2, a kollégám szeretné a Fabiajában a műszerfal tetejét (főleg) megtisztítani, mivel próbálkozzon?
A tisztítás után valami matt ápoló kellene rá.
Nem lenne baj ha olyan terméket ajánlanátok, ami itthon polcról elérhető 😊
Köszi -
_pda_
tag
válasz Peti78 #42544 üzenetére
Köszönöm az ötletet de az a második dolog amit a szilikonon után nem engednék soha az autó közelébe
Nem tudom hol tart ma a Prevent de kevés gusztustalanabb dolog van, mint amikor a műanyag festék hámlik a felületről.
Ráadásul az összes műanyag elem szürke.
Amúgy reszelem már vagy 30 éve a verdáimat csak a BSD új a palettán. -
_pda_
tag
Kátrány, gyantát én simán higitóval szoktam leszedni.
Foltbenzin, lakkbenzin, szintetikus higító, nitró, bármelyik alkalmas csak a felülettől függ, h mivel szabad neki menni. -
_pda_
tag
válasz adriankoooo #42759 üzenetére
Sztem egyszerűen a hideg miatt nem szárad le a felület pillanatok alatt, mint jobb körülmények között.
-
_pda_
tag
válasz adriankoooo #42796 üzenetére
Oks, értem.
Most néztem az AF Shop oldalát, 30% van a BF miatt 11.30- ig.
Látom, h van személyes átvétel, így elég baráti az ára. -
_pda_
tag
válasz adriankoooo #42810 üzenetére
Persze, a kérdés már csak az, h mikor lehet használni.
Gyálon vettem át, tök normális volt a srác, elmondott mindent a kezelésével kapcsolatban.
Tegnap este írtam mailt a honlapjáról, arra nem válaszolt, de telefonon működött minden.
Mondta, h kicsit zsúfoltak a napjai a BF hét miatt -
_pda_
tag
válasz bump3r111 #42822 üzenetére
Akkor az én módszeremet nem tudod használni.
A kapirgálást meg felejtsd el, nincs olyan eszköz ami ne okozna sérülést.
Az ok egyszerű, a por/sár szennyeződés kvarc kristályokat tartalmaz többek között.
A műanyag kaparókba is bele ragad és viszi az üveget mint a gyémánt, a fémeket meg főleg hagyjuk.
Normális jégoldót kell használni, nagy hideg esetén meg sajnos némi időt kell áldozni amíg a motor melege rá tud fűteni kicsit a szélvédőre.
Ezért nagy kincs a fűthető szélvédő, egy szívási faktorral kevesebb. -
_pda_
tag
válasz Csabroncka #42871 üzenetére
Na ennek örülök, hogy itt újként nem nekem kellett ezt megírni.
A gépet pár hete políroztam, waxoltam.
Kapott 3 héttel utána egy BSD-t.
Az eredmény rendben van.Azóta 2x mostam "lándzsásban", amúgy is oda járok a vastagját meg a fékport leveretni, ismerem a mosót, normális.
Az első mosáskor csak lágyított vízzel próbálkoztam, az eredmény a hagyjuk kategória, természetesen a sarat levitte de a sárcseppes mocsok nyom rajta maradt.
Utána otthon letakarítottam rendesen.Tegnap mostam másodszor, most a szokásos methodot alkalmaztam, először aktívszemcsés forró vizes mosás, majd lágyított vizes öblítés.
Az eredmény kicsit jobb mit először, de messze van a tökéletestől, mint ha a kosz jobban tapadna a BSD-re, mint egyébként.Habot nem használtam még soha lehet, hogy az a titok de nem nagyon hiszek benne.
Veszek valami habot és ki fogom próbálni úgy is, majd kiderül.
Röviden ennyi.
-
_pda_
tag
válasz polonic #42831 üzenetére
Nyilván a helyén kell kezelni mindent, pár °C hőmérséklet különbség is számít a mínuszhoz képest.
Az enyém is az udvaron áll, ezért a tizen éve bevált módszeremmel segítek magamon a téli időszakban.
Rövidet megyek a melóba és vissza, ezért maszkolom az autóim orrát, hogy ezzel is segítsem a bemelegedést.
A C4-ben volt kieg fűtés a Boxerben nincs.A szélvédő leolvasztását és az előfűtést meg így oldom meg:
[ Szerkesztve ]
-
_pda_
tag
Ha wax tartalmú shamponnal mosok, a szélvédővel mi a helyzet?
Nem lesz tőle rajta egy réteg ami kenődik?Amúgy ár/érték arányban, mit ajánlanátok?
Ezt kipróbálta már valaki?
thx.
-
_pda_
tag
This Is Better Than A Clay Bar And Only Costs $2
Mit gondoltok erről?
-
_pda_
tag
Én inkább egy ilyet vennék.
Kb 20 éve használom, szerintem a tartozékai sokkal jobbak.A kárpit és szőnyeg tisztító fej átlátszó plexi jellegű, szépen lehet dolgozni a kis fejjel minden felületen.
A szivattyú a fej mögé nyomja a folyadékot és rögtön vissza is szívja, szóval nem áztatod el a tisztítandó valamit.
Nincs benne ez a durva kefe rész, nem is kell a kárpit tisztításhoz.
Nagyobb az űrtartalma, ha bármit kell takarítani, nem kell olyan gyakran üríteni/tölteni.
Én ha kocsit tisztítok, akkor egy tartály folyékony mosószerest használok el és 2x tiszta vízzel kiöblítem utána a mosószert és a feloldott koszt.
Ezt fullos porszívóként is tudod használni minden szempontból. -
_pda_
tag
válasz sutszi #43197 üzenetére
Mielőtt megvettem, beszéltem telefonon a Nerta Bp-i képviselőjével.
Kikérdeztem a termékekről, azt mondta, hogy a saját céges autóikon is kipróbálják őket rendszeresen.
A totál touchless mosás csak elmélet.
Ami annyira komoly, hogy mindent leszed a bódéról, azt már a mosósok sem kedvelik használni.
Kérdeztem, hogy az előmosó mellé vegyek e egy Super Carpolish Red-et, azt mondta totál felesleges.
Szóval maradt a Sky WE64.
Még csak belenéztem a kannába, jó illata az nincs. -
_pda_
tag
válasz Pgabor79 #43266 üzenetére
Ez a vízlágyító téma nekem is piszkálja a csőrömet
Én arra gondoltam, hogy egy kibelezett mosogatógép vízlágyító egységét kellene kipróbálni erre a célra.
Azt ne várd ezektől a méretektől, hogy átfolyó rendszerben képesek kiszolgálni egy nagynyomásút otthon.
A lándzsás mosókban is puffer tartály van, amibe termeli a lágyító berendezés a vizet.
Szóval otthonra is kellene egy kb 100l-es tartály, amiből tudnád táplálni a gépet. -
_pda_
tag
Ha tényleg tiszta kárpitot akarsz, felejtsd el a maszatolást a tisztító löttyökkel.
Csak feláztatod és eloszlatod a koszt vele.
Persze kiszed az is valamit de én nem nevezném jó megoldásnak.
Megvárod amíg felmelegszik az idő és kibérelsz valahol egy napra egy rendes vizes kárpit tisztító gépet.
Veszel egy illatos folyékony mosószer és először azzal végig mész a tisztítandó felületeken.
Majd ez után 2x tiszta vízzel kiöblíted.
Az első tiszta vizes öblítés után megtekintheted, hogy miként néz ki a víz a feloldott kosztól.
Ha van még időd, akkor a lakásban lévő kárpitozott bútorokon lehet folytatni az edzést. -
_pda_
tag
Sziasztok,
Fussonál ez a "felhősödés" hogy jelentkezik?
Most próbálgatom, tükörre polírozott felületen.
Visszatörlés után azt tapasztalom, hogy olyan a felület, mintha nem tapadt volna oda mindenhol és helyenként olyan olajos kinézete van az géptetőnek.
Persze csak bizonyos szögben nézve látszik ez a valami probléma. -
_pda_
tag
Sziasztok,
Nerta Sky W64 teszt volt szombaton.
Az autót elötte lemostam a közeli Ehrle lándzsásban, kivéve a hátsó ajtót.
3%-os előmosót készítettem, és egy permetezőből készített habosítóba tettem az anyagot.
Kb 2-3 percig volt a felületen, utána lemostam az öreg Karcher gépemmel.
A felület tiszasága kb ugyan az lett, mint az Ehrle aktív szemcsés előmosójával.
Az autón csak 1 hetes városi esős közlekedés szennyeződése volt.
A képek:https://logout.hu/dl/upc/2020-02/18/563429_joh9mlhmmz8qs87e_img_20200215_085337.jpg
[ Szerkesztve ]
-
_pda_
tag
Sziasztok,
Nerta Sky W64 teszt volt szombaton.
Az autót elötte lemostam a közeli Ehrle lándzsásban, kivéve a hátsó ajtót.
3%-os előmosót készítettem, és egy permetezőből készített habosítóba tettem az anyagot.
Kb 2-3 percig volt a felületen, utána lemostam az öreg Karcher gépemmel.
A felület tiszasága kb ugyan az lett, mint az Ehrle aktív szemcsés előmosójával.
Az autón csak 1 hetes városi esős közlekedés szennyeződése volt.
A képek:(ezt a nyomorék editort)
-
_pda_
tag
A hátsó kerék le volt mosva az Ehrleben, de rajta maradt a gumin a kosz film.
Lefújtam ezt is a Nertával, tökéletesen lehozta róla.Az előző képeken a lökhárító műanyag része direkt nem volt telibe fújva, ezért látszanak a csurgási nyomok középen.
Engem meggyőzött, és mint látszik a fényezésen a hidrofób hatás is megmaradt.Az eszközök:
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Óra topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Óvodások homokozója
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen