- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Telekom mobilszolgáltatások
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
válasz tibcsi0407 #47 üzenetére
Nagyon sokat kell menni, hogy megérje.
Nem csúnya az EV6 de az ára...
Nem tudok úgy számolni, hogy számomra megérje. Ha rövidet megy az emvber akkor felesleges,feleslegrsen nagy és erős, hosszú úton meg kolonc.Én nem szeretnék töltögetni. -
mjani1172
addikt
válasz tibcsi0407 #52 üzenetére
Napelem nekem is van 50 kw, azzal nem lenne gond.
Csak az amit írtam, veszel (akkor maradjunk a kia- nal) egy sportage 12 ért, vagy egy ev6-ot 24 ért.
Gyorsabban nem megy,(mindenhol traffipax,nem reszkírozok ha nem muszáj) egyszerűen nem látom a dupla ár előnyét. -
titi12
tag
válasz tibcsi0407 #57 üzenetére
Ingyen? A vásárlásnál X évre előre kifizetted.
Ha pedig a járművek jelentősebb része elektromos lesz, a nem napelemeseknek problémáik lesznek. (De mivel ez nem ugrásszerűen következik be, lehet kezelni.) -
mjani1172
addikt
válasz tibcsi0407 #57 üzenetére
Én meg gyorshajtó vagyok, de soha nem lépek oda.
Az izlés más dolog.,inkább hype.
És előre befizetsz 12 milliót. Abból futja sok mindenre.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz tibcsi0407 #71 üzenetére
Igen. Más kategória.
Itt kell dönteni, hogy mi az amiről nem tud lemondani az egyén.
Én régi autós vagyok,sok jó extra jött az idők során, akár kényelmi, akár biztonsági.
De az elektromos autókkal jött extrak nem mozgatnak meg bennem semmit.Tehát a többszínű műszerfal, meg a hanggenerátor, vagy mint a topic címadója BMW extra dolgai számomra egyszerűen nem vonzóak.Bár az autó formaterve, arányai tetszenek, de az hogy nem kilincs van belül hanem két gomb az egyszerűen baromság. De hogy igazi baromságot mutassak. Sokkal jobb így[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz tibcsi0407 #73 üzenetére
A hétvégi autóm egy év alatt 3000 km-t ment
16 h ig vagyok nyitva, de majdnem minden nap este 9 ig vagyok mégis bent a melóhelyen.
Aztán bevágom magam a melós furgonba, és míg hazaérek ( 10 perc) semmi sem hiányzik. -
bteebi
veterán
válasz tibcsi0407 #57 üzenetére
Jól mondod. Te, a te felhasználási igényeidhez mérten látod, láthatod az előnyeit (de ez a legtöbb emberre nem teljesülne).
"Kevesebb szerviz"
Ez full legit. Addig mindenképp, amíg a kocsival semmi valódi probléma nincs. Balesetnél viszont könnyen megvan a GTK, ha meg az akkupakk sérül (persze nem kell sérülnie), akkor az belekerül pár kettős tömegű árába.
"ingyen közlekedek"
Addig, amíg minden nap hazamész. De ha elmész nyaralni, akkor már 16 kWh-val és 2-300 Ft/kWh-s elektronokkal számolva a menetköltség máris felugrik 32-48 Ft/km-re, ami most egy 5-7 litert fogyasztó autónál 640 Ft-os benyával 32-45 Ft/km. És ahhoz, hogy ingyen legyen a töltése, kellett egy saccra 5 misis beruházás - ami így persze sokkal jobban hasznosul. Mindenesetre ha van egy ICE autód, ahhoz nem kell saját benzinkutat beüzemelned, hogy tudd olcsóbban ÉS kényelmesen használni.
"Az üzemanyag jövőre már 700 fölött lesz. Évi 20 000 km-nél nem kis tétel."
Valóban így van sajnos. 7 litereres fogyasztással számolva 1400 liter üzemanyag, 980 ezer pénz. De az a 20 ezer nem olyan kevés. És azt is feltételezed, hogy mindig otthon tudsz tölteni, és ingyen.
Amúgy nagyon jó dolog tud lenni egy EV (még a kevés, akár elég jelentős hátrányuk mellett is), kár, hogy egyelőre brutál nagy a feláruk. Ami pláne amiatt igazán szomorú, hogy kevés év alatt brutál sokat drágultak az ICE autók is.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
titi12
tag
válasz tibcsi0407 #62 üzenetére
Te megteheted, nyilván. A többség pedig nem.
(Valamikori számolgatásaim szerint kb. 300.000 megtett km-nél térül meg, manapság valószínűleg jóval kevesebb – pláne napelemmel.) -
cucka
addikt
válasz tibcsi0407 #122 üzenetére
Jó hát arra ott a taxi.
A lényeg, hogy a városi autózás problémája nem az, hogy nagyok lettek az autók. Mondjuk a körúton a Király és az Oktogon között 15 SUV áll dugóban. Ha helyettük állhatna akár 18 Renault Zoe is, a dugó problémája nem oldaná meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- Bestbuy játékok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Eredeti játékok OFF topik
- Total Commander
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen