- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spizzi
tag
válasz pRoject22 #406 üzenetére
Ez a dolog, hogy a WZ miatt hánytatott sorsú a multi szerintem baromság. Alapból a WZ-t a Raven csinálja, csiszolgatja, ők a live support. Mi köze van a három fő stúdiónak hozzá? Az MWII esetében egyedül az IW döntése volt, hogy hogyan akarják alakítani a játékot. Nem az Acti mondta nekik, hogy 7 launch maptól ne legyen több, de abból a 7-ből is 2-3 játszhatatlan hulladék legyen.
Pont most, az idei CoD NEXT-en mikor a WZ szekcióhoz ért a műsor hívtak oda egy Raven-es fejlesztőt, aki azt mondta, hogy végig nagyon szorosan dolgoztak a Sledgehammer-el, hogy a sima multi újdonságait és az ottani tervezeteket a lehető leghatékonyabban tudják a WZ-be implementálni. Magyarán először a fővonalas stúdió találja ki, hogy milyen legyen a fizetős multi és majd később, vagy esetleg párhuzamosan fejlesztik csak a WZ-t a Ravenes srácok, szigorúan abban a stílusban amiben a multi is készül, hogy a két játékélmény ne térjen el nagyon egymástól, ugyanaz legyen a mozgás, a gunplay, a flow stbstb, hogy átjárható legyen a casual játékosoknak a két program attól függően mikor melyikhez van kedve. De a példa kedvéért vegyük most alapul az idei MWIII-t, ha valami oknál fogva rossznak vagy tartalomhiányosnak érzed biztos nem a WZ tehet róla, a Sledgehammer valszeg egy kódsort nem tett hozzá ahhoz a játékmódhoz ami elvette volna az időt a classic 6v6-tól.
Ha egy adott epizód szar nem érdemes senki mást okolni csak azt a csapatot aki a fejlesztésért volt felelős. Se Activision-nek se a Warzone-nak semmi köze hozzá, hogy milyen minőségű, mennyire érdekfeszítő a kampány / hány és milyen pálya van / mik a gameplay változások / mi az alapkoncepciója az egész játéknak. A Warzone is csak leköveti ezeket a változásokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Honor Magic V2 - origami
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen