Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz Spizzi #597 üzenetére

    :D
    A csiszolást arra értettem, hogy MW19-ben az élsimítástól az egész kép homályos, sokszor alig lehet észrevenni az ellent a távolban, elmosódott az egész grafika. Ebben legalább van FidelityFX CAS amivel lehet élesíteni rajta és így már tisztább a grafika. Meg talán nem annyira szürkés/sárgás, bár az igazat megvallva az is lehet, hogy ugyanolyan, mert MW19 után ez az MW3 nem olyan, mintha egy új játékot játszanék.
    MW19-nek jó a grafikája, a hangjai, animok, gunsmith, de minden más sz@r. Főleg a pályák többsége jó arra, hogy bujkáljanak az emberek, headglitcheljenek, "soundwhoring", stb. Szal maga a multiplayer sz@r. Én is főleg csak Ground warozok/tam vele, de már azt is csak 4 pályán lehet.
    Itt MW3-ban eddig csak a Favela ennyire rossz MP pálya.
    Számomra elsősorban a pályáktól függ egy ilyen arcade shooter minősége.
    Most itt a bétában elég sok a probléma, SBMM, spawn pontok (rengetegszer spawnoltak be mögém/mellém/egy szobával odébb minden moshpit módban), assault rifle-ök nagyon gyengének tűnnek (egyedül a BAS-B-vel éreztem, hogy ütős), a netkód (találat regisztráció) borzalom, párszor összeomlott a játék, állandóan újra akar indulni, stb (nekem a gyorsan kioldható kékpöttyös optic sem tetszik, lövöldözés közben alig látom).
    Nem hiszem, hogy ezt mind kijavítják a kiadásig.

    [ Szerkesztve ]

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Új hozzászólás Aktív témák