Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dave567

    addikt

    válasz Spizzi #116 üzenetére

    Normál modot szerettem csak azzal nyomtam MW 1/2/3 ha figyeltél volna, az MW3 már rossz volt, mint írtam, ezért is mentem már a BF3-ra.
    2019/2022 itt tértem át a HC-ra, ha olvasnál, akkor nem csak én....


    Te mi alapján képzeled magad "pro-nak"? Az SBMM fő lényege, hogy veled egyszinten játszó emberekkel dob össze, tehát akármennyire vagy jó mindenki más vagy pont olyan mint te, vagy picit alattad, vagy picit feletted áll. Ha egy SBMM nélküli világban 0.20-as KD-éd lenne akkor is kb. ugyanannyit ölsz/halsz SBMM-el mint aki off-SBMM 10+ KD lenne. Csak értelemszerűen azok soha nem fognak egy lobbyba kerülni. Nem tudod eldönteni, hogy milyen szinten állsz a jatékban mert nincs viszonyítási alapod, hogy most az elmúlt fél évben pl. én picsáztam szét mindenkit az esetek 90%-ba vagy ők engem, tehát, hogy a nagy átlaghoz képest te hol tartasz.
    Engem az életemben nem dobott egymás után kétszer ugyanarra a pályára se az MW2019, Vanguard és most az MWII sem, fogalmam sincs miről beszélsz. Max akkor ha weekly playlistet indítok dedikált térképpel, akkor nyílván igen mert annak az a lényege.


    Nálad másképp megy a játék mint nálam, ezért nem tudod, miért szidom, és fogalmad sincs arról milyen.

    Nincs olyan, hogy egy szinten vagy valakivel, BOT vagy, vagy nem vagy BOT.
    Na ilyen nem kell egy játékba, saját tudásod szerint kell menjél. :R

  • Acheron

    őstag

    válasz Spizzi #116 üzenetére

    Nos, érzésre sokminden lehet. Akár lehet sokkal kiforrottabb játék az MW3, az MW2 minden betegségének a javításával, sőt, akár a broken meták is megszűnhettek (jelentsen ez bármit is számodra ;] ), de a gamer közösség erre nagy ívben tett, és mivel itt tény adatok állnak rendelkezésre, ezen nem is nagyon lehet vitatatkozni.
    Az MW3 soha nem volt annyira népszerű, mint az MW2. és mivel itt nem volt WZ, ami bezavarjon és torzítsa a képet, és ez a két játék még a Steam alatt volt elérhető, elég hiteles felhasználói adatok állnak rendelkezésünkre:
    MW2 játékosok száma: link
    MW3 játékosok száma: link
    Vagy ha úgy jobban tetszik, egy grafikon arról, hogyan alakultak a játékos számok a két játéknál:

    Az elég világosan látszik, hogy az MW3 pár (az induláskori, és talán a mostani MW III hipe miatti) hónapot kivéve messze alulmaradt (maximumban soha meg sem tudta közelíteni) az MW2 -höz képest, ami a valaha volt legjátszottabb MW és egyben COD játék volt 2019 -ig.
    Jómagam 2019 -ig (az MW 2019 megjelenéséig) játszottam az MW2 -t, akkor még több ezres játékosbázisa volt, míg az MW3 -ban már alig - alig lehetett meccset találni...
    És ez nem azért volt, mert az MW2 világmegváltó újdonságokat tartalmazott, óh, nem.
    Egyszerűen csak remek pályák voltak, pörgős játékmenet, nem voltál rákényszerítve killcamok nézésére, hanem amint vége volt egy játéknak, mehettél a következőbe instant, nem volt buta AI (amit ma SBMM -nek csúfolnak), hanem mindenki tolta, ahogy tudta, ha kikapott, tanult bnelőle, ha nyert, élvezte a korábbi tanulás (100x bukott meccs) gyümölcsét. És nagyjából ennyi a titka egy jó játéknak - legyen egy jó alap (jó pályák), és hagyd élni a játékosokat (ne kényszerítsd rájuk a saját kiadói szabályaidat).
    Itt szerintem sokan csak ennyit szeretnének visszakapni, és lenne boldogság, elégedettség.
    A TTK, SBMM, ismétlődő játékok témájában nehéz mit mondani, amit írsz, az alapján mintha te egy teljesen más játékot játszanál... :U A core -ban a TTK már most is sok (még hogy gyors... :Y , rengeteg a panasz a fél tárnyi ólom pumpálásra, mi lesz itt, ha kap egy 1,5 szorzót), az SBMM messze nem az azonos képességű játékosok egy meccsbe sorolását végzi, ha pedig beakad a lemez, akkor bizony nem kétszer, hanem négy - ötször is ugyanabban a meccsben találod magad (ha a fent említett SBMM épp így dönt) Ez amolyan "kinek hiszel, nekem vagy a szemednek?" tétel, és bocs, de én a szememnek hiszek ;] :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák