- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spizzi
tag
válasz pRoject22 #360 üzenetére
Az MW2019 valóban szép grafikailag, de az MWII-nél és III-nál én azt látom, hogy nem sikerül hozni azt a színvonalat.
Ennek két fő oka van, az egyik, hogy magukkal a shaderekkel nincs valami rendben, de ez gondolom szándékos. A különböző felületekre nem realisztikusan vetődik a fény, tehát a fémnek (pl. fegyver a kézben) nincs fém hatása, nem úgy tükrözi vissza a fényt. Ezért van az, hogy sokan "műanyag grafika"-val jellemzik. Pontosan emiatt nincsennek is valós tükröződések, sötét árnyékok, mesterkéltnek hat a pályák bevilágítása. Ez valahol tudatos döntés lehet, ha esetleg vissza emlékszel anno mennyien sírtak, hogy Roze nem látszik árnyékban, na most ilyesmi esélytelen, hogy előforduljon.
A másik pedig tisztán csak fejlesztői döntés, kreativitás vagy esetleg pont annak a hiánya. Az MW2019 design-ja a grafikán kívül is egy hihető, valóságos dolog volt. Apróságnak hangzik ugyan, de egy itt-ott rozsdás AK47 (aminek a játékban is AK47 a neve), tele karccal, a fa elemei kopással ami összeségében azt jelzi, hogy valamikor anno a Szovjetunióban gyártották le több 10 évvel ezelőtt egy immerzív fegyverré teszi. Én jobban elhittem a kampányba is, hogy az urzikstani terroristák inkább rendelkeznek rozsdás AK-val, ütött-kopott PKM-el, össze-vissza karcolt Uzival mint az MWII-ben látott fegyverarzenállal, aminek minden tagja olyan mintha most vetted volna át dísztokban a "0 km-es" fegyvered a boltban, és minden darab 2023-as gyártású, csak a legújabb fejlesztésű modellek. Ugyanez az érzés átmegy a multiba is, mesterkéltnek hat ott is, semmiféleképpen nem valóságosnak. De ugyanez megfigyelhető az operátoroknál is. Mármint a mil-sim típusúakra gondolok nem az új S6 fa emberre vagy Homelander-re. Az MW2019-ben tényleg olyanok voltak amiket egy egyszerű akciófilmben is láthatsz. Ehhez képest az MWII-ben mindenki ilyen US Army nyílt nap tech demo szuper katona, 2030-ba talán sorozatgyártásba kerülő mellvértekkel meg kiegészítőkkel, egyszerűen nem hihető.
Összességében szerintem ezek a dolgok állnak a háttérben amiért az MW2019 még mindig a csúcstartó látvány / immerzió terén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sata III vezérlő 2 , 4 , 6 port , Sata III + IDE vezérlőkártya, PCI-e riser kártya
- Gamer PC - AMD Ryzen 5 5600G, Asus TUF B550, 16 Gb RAM, 500 Gb NVMe, RX 6600 XT 8 Gb
- SodaStream GAIA BLACK PARTY PACK (Garanciális) (Egyszer sem használt!!!)
- Sata IDE külső belső átalakítók laptophoz vagy asztali géphez, USB Wifi stick
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 128SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs