Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    válasz pRoject22 #360 üzenetére

    Az MW2019 valóban szép grafikailag, de az MWII-nél és III-nál én azt látom, hogy nem sikerül hozni azt a színvonalat.

    Ennek két fő oka van, az egyik, hogy magukkal a shaderekkel nincs valami rendben, de ez gondolom szándékos. A különböző felületekre nem realisztikusan vetődik a fény, tehát a fémnek (pl. fegyver a kézben) nincs fém hatása, nem úgy tükrözi vissza a fényt. Ezért van az, hogy sokan "műanyag grafika"-val jellemzik. Pontosan emiatt nincsennek is valós tükröződések, sötét árnyékok, mesterkéltnek hat a pályák bevilágítása. Ez valahol tudatos döntés lehet, ha esetleg vissza emlékszel anno mennyien sírtak, hogy Roze nem látszik árnyékban, na most ilyesmi esélytelen, hogy előforduljon.

    A másik pedig tisztán csak fejlesztői döntés, kreativitás vagy esetleg pont annak a hiánya. Az MW2019 design-ja a grafikán kívül is egy hihető, valóságos dolog volt. Apróságnak hangzik ugyan, de egy itt-ott rozsdás AK47 (aminek a játékban is AK47 a neve), tele karccal, a fa elemei kopással ami összeségében azt jelzi, hogy valamikor anno a Szovjetunióban gyártották le több 10 évvel ezelőtt egy immerzív fegyverré teszi. Én jobban elhittem a kampányba is, hogy az urzikstani terroristák inkább rendelkeznek rozsdás AK-val, ütött-kopott PKM-el, össze-vissza karcolt Uzival mint az MWII-ben látott fegyverarzenállal, aminek minden tagja olyan mintha most vetted volna át dísztokban a "0 km-es" fegyvered a boltban, és minden darab 2023-as gyártású, csak a legújabb fejlesztésű modellek. Ugyanez az érzés átmegy a multiba is, mesterkéltnek hat ott is, semmiféleképpen nem valóságosnak. De ugyanez megfigyelhető az operátoroknál is. Mármint a mil-sim típusúakra gondolok nem az új S6 fa emberre vagy Homelander-re. Az MW2019-ben tényleg olyanok voltak amiket egy egyszerű akciófilmben is láthatsz. Ehhez képest az MWII-ben mindenki ilyen US Army nyílt nap tech demo szuper katona, 2030-ba talán sorozatgyártásba kerülő mellvértekkel meg kiegészítőkkel, egyszerűen nem hihető.

    Összességében szerintem ezek a dolgok állnak a háttérben amiért az MW2019 még mindig a csúcstartó látvány / immerzió terén.

Új hozzászólás Aktív témák