Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nitro16

    senior tag

    válasz lowzor #489 üzenetére

    Az elején mindig szar mert alap fegyverek vannak illetve nincs rajta még semmi... mások meg már úgy rohangálnak, hogy rajta van nekik minden szar és azért tudnak egyből leszedni sokszor.

    Bár szerintem a TTK egy nagy összevisszaság lett, mert valamikor tök jól működik de máskor meg sehol semmi. A grafika nagyon gyenge a hang szintén van egy pár jó fegyver/régi mapok/ map választás + a mozgás ami pozitívum de ennyi.

    Bár nem volt nagy elvárásom mert alig van időm játszani és általában AAA játékokat részesítem előnyben de szoktam mellette nyomatni vagy egy fifát/cod multit/ warzone-t de nekem idén is csalódás lett az újabb rész. Na mindegy, én a pénztárcámmal szavazok és "valószínűleg" nem fogom megvenni, ennek ellenére biztos vagyok benne, hogy rengetegen megfogják venni + a sok bp stb.. és mivel nincs más alternatíva ezért lesz bevétel bőven.

  • Acheron

    őstag

    válasz lowzor #489 üzenetére

    Alap fegyókon gyenge nagyon - de ez minden utóbbi részben így van, rengeteg fegyver hajítófát sem ér az elején, felszerelve viszont roppant hasznos holmik is kisülnek.
    De a Default loadoutokból lehet már eleve pimpelteket válogatni.
    Az alap fegyóknál ugyanezt éreztem, ami tírsz, de pl a Default 3 csomagból a Sniper és az AR -is nagyon jól adta (a Sniperek itt is nagy kedvenceim lesznek, úgy érzem, futva sem tűnt túl lomhának, relatíve gyors ADS (quick scope -al lehet majd játszadozni), pontos - és főleg erős, nem egyszer one shot - one kill)
    Kíváncsi vagyok, a recoil így marad -e, mivel jelenleg alig van. A színvillág ismét érdekes az MWII után (az meg az MW 2019 után volt az) - szokni kell. Viszont a pályák nagyon adják - pl a Favellán tekeregni egész felüdítő élmény az új részek némely lehangolóan egyszerű pályája után - itt aztán van minden, szűk , aprólékosan tagolt terek a reflexharcosoknak, nagy magasságok és távolságok a snipereknek.
    Határozottan nem a régi MW2 jött vissza, de a pályák miatt azért erős az áthallás, nekem eddig tetszik. Valamiért grafikailag hiányérzetem van, de hagyok még időt, hogy több benyomást szerezzek vele kapcsolatban. Kíváncsiságból lehet rápróbálok egymás után a három részre, ha mindhárom részben közös pálya nincs is, de azért kb összehasonlíthatók vannak (MW2019 -ben volt Rust és Shothouse, MWII -ben volt Shoothouse, MWIII -ban pedig van Rust. )
    #490MikeWazowski: Csak az alap pályák (az mind), de a DLC pályák nem.

  • bager13

    aktív tag

    válasz lowzor #489 üzenetére

    A default 2-vel mentem a legtöbbet, mellkas körülre célozva feküdtek a bábuk, és mivel nincs recoil így nem egy nagy kunszt végig oda darálni, vagy akár fej magasságban tartani. Nyilván végtagba, alsó részbe több kell, jó a ballance a bizonyos test hitek között.
    Szerintem ez a fajta ritmusú, dinamikájú játékmenethez pont tökéletes.

    Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!

Új hozzászólás Aktív témák