- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Magisk
- VoLTE/VoWiFi
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
ph A széleskörűen konfigurálható újdonságból remek választás kerekedhet a zordabb körülmények közepette végzett, helyszíni munkákhoz.
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
Mobilarena
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #40 üzenetére
Igen, de en nem önmagában az újítás ellen vagyok, hanem konkrétan az irányításra értettem.
Egy játék legyen csak újító, forradalmi es változatos, de ennek inkább a tartalomban es a játékmenetben kellene megnyilvánulnia. Nagyon sok játék volt mar, melyek igazán jól sikerültek, de az eszement irányítás miatt megis megbuktak. Ennek tényleg semmi értelme.
Na mindegy, várjuk ki mit hoznak össze a cyberpunkban...A tudomány a valóság költészete!
-
frem1790
tag
válasz [Prolixus] #40 üzenetére
Teljesen egyetértek, csak finoman az újításokkal. Két malomkő között őrlődnek a fejlesztők az újítások terén, tipikusan ha van sapka a fejeden az a baj, ha nincs akkor meg az. A Far Cry remek példa volt erre. De ott van a Shadow of Mordor is: minden tesztleírása avval kezdődik, hogy jó a harcrendszere de a Batman és az Assassin szériákból lopták azt. A Witcher első részét meg azért tette le rengeteg gamer mert nem tudtak kibékülni a hagyományostól teljesen eltérő kardkezeléssel. De lehetne még napestig a hasonló példákat sorolni.
Vesa
Én új dolgokat legfőképp az NPC-k terén várnék. A grafikát, a bejárható területek nagyságát a csőjáték elhagyását, a jobbnál jobb sztorikat többnyire megkapjuk. Ezekre a témákra már eléggé ráfeküdtek a fejlesztők. De hiányolom az NPC-k fejlődését, tudom, hogy a régi - állokegyhelybenmintakitodaszögeztek és bámulokkiafejembőlbambán - karakterek már rengeteget fejlődtek. Ezen a területen azonban még mindig lenne mit tenni, főleg azoknál a karaktereknél akikkel gyakran összefutsz az a három-négy script amit tudnak édeskevés. Elég járatlan vagyok a programozásban(mondjuk inkább, hogy teljesen járatlan), így nem tudom van-e arra esély, hogy ezen tudjanak változtatni, de forradalmi áttörés lenne a játékiparban, ha az NPC-k interaktívabbakká válnának. Igazából ahhoz, hogy teljesen reális életszerű játékok készüljenek, szerintem csak ez hiányzik már. Na jó az sem életszerű, hogy egy kardpárbaj közben bevágok egy ötfogásos vacsorát és máris csúcson az életerőm, vagy egy bekapott fejlövést gyorsan elfelejtünk egy csomag kötszer segítségével. De ez már egy másik téma.
Azért bízom benne, hogy egyszer elkészül ez a játék, és nem rontják el nagyon.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen