Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arty

    veterán

    Megint előjött a "miért drága a szoftver, miért/mennyire drága az előállítása" - az ontopikban...
    innen indultunk:
    https://kotaku.com/why-video-games-cost-so-much-to-make-1818508211
    https://kotaku.com/the-video-game-industry-cant-go-on-like-this-1836606033

    (#29299) warcat válasza ollie (#29297) üzenetére

    És ezt el is hitted a Kotaku bértollnokainak? :(

    (#29310) pitepeti71

    "Mivel a szoftverfejlesztésben dolgozom, tudom, hogy igazat írnak." (by Ollie)

    Akkor Te is $10.000-t keresel havonta? ;]

    Na, most ez vagy marhaság, vagy az egész koncepcióval baj van. Azért a játékeladások, még a nagy nevek esetében is, nem az első héten döntögetik a rekordokat, hanem később, mikor az árak mérséklődnek.
    Jó, biztos van pár kivétel, ami tényleg annnyira, de annyira jó, hogy már a megjelenés napján be kell zsákolni csillióért. Ez a pár húzónév legyen a kivétel, ami erősíti a szabályt. Az összes többi meg gyakorlatilag megszünteti azt (ti a szabályt)

    (#29314) pitepeti71

    Az a 10k az egy ember havi jövedelme, a cikk szerint. És ahány ember, annyiszor 10k/hó Ami egy közepes, 40 fős csapat esetén, havi 400k USD-ben. Na, erre szoktam azt mondani, hogy bullshit.

    @pitepeti71 (hátha idetéved....)

    a cikk nem írja, hogy 10000$-t keres a programozó; az a 10k az a dolgozóra osztott teljes céges kiadás (iroda, fejlesztőeszköz, hw, járulék, stb), igen, a cikk szerint :)
    és körülbelüli fizukat és járulékterheket, bérleti díjakat, szerverárakat, fejlesztőeszközök árát ismerve ismerve SAJNOS nem tűnik irreálisnak (mármint itt, magyarországon "ismerve")

    és igen, a 40 fős csapat, 2-3 év alatt 10-15 milláért fejleszt le egy játékot... egy kimondottan olcsó játékot :) (nem indie kategóriában!)

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák