- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
i2k
senior tag
Lazán (?) kapcsolódik a korábbi (lejjebb) kifakadásomhoz multiplayer ügyben.
"Új direktor került a Cyberpunk 2077 élére"
"A CD Projekt Red korábban bejelentette, hogy nem készül el a Cyberpunk 2077 beígért, különálló multiplayer módja, valamint magát a stúdiót is átszervezik, és a jövőben legalább két AAA-kategóriás játékon fognak dolgozni egyszerre. Ez a kettő egyébként a Cyberpunk és a The Witcher folytatásait jelenti majd.
Korábban derült ki az is, hogy különálló multiplayer mód helyett a jövőben minden játékuk alapból tartalmazni fog valamiféle többjátékos komponenst, de azt egyelőre nem tudni, hogy ezt miként kell értelmezni."Hát most... komolyan...!?
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
FunPro
senior tag
válasz cyberkind #134854 üzenetére
Pontosan!
Ezeken jelenleg nincs semmi nyomás kényszer. Olyanok mint a valve, csak produktívabbak.
Mondjuk mostanában nem követem annyira a piacot, hogy őszinte legyek.
A CDPR nálam mindig is egy lobby kiadó volt. Nem volt velük bajom, de nem is tartottam olyan nagyra őket, mint mindenki. Nagyjából ők a játék ipar elon musk-ja.
Aki a legnagyobbat esett a szememben az a 2K. A blizz is itt lenne, csak ők engem soha nem mozgattak. Velük együtt ugye az acti is feketelistás nálam, bár a remastereiket legalább normálisan megcsinálják (nem a blizz fronton).
Az EA meg a Ubi eléggé stagnál nálam, bár az ubi is inkább lefele megy, mint fölfele. A Sony is most valahogy unszimpatikus. Epic-be most inkább ne menjünk bele.
Jobb kiadók között nálam most a Capcom, a Namco, meg a Square vannak.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Dilikutya
félisten
válasz FunPro #134855 üzenetére
Na majd most...
Az EA leállítja több régi Need for Speed online részét, és ezért inkább eltávolított párat a digitális áruházakból, hogy újak offline se játszhassanak velük.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
FunPro
senior tag
válasz l.skywalker #134857 üzenetére
Hát a repertoárt elnézve elég széles skálán mozognak.
Flight Simulator, Forza, Hellblade, Ori, Halo, Gears.
Ami nálam kifejezett pozitívum, hogy egy ori vagy egy hellblade kaphatott folytatást. Nem úgy, mint mondjuk a Days Gone a sony-nál.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
l.skywalker
félisten
válasz FunPro #134858 üzenetére
Vannak jó címek, de amiket felsoroltál azok nem mind az Xbox Games Studio fejlesztései. A Hellblade első része még a felvásárlás előtt jött ki, nem is volt platform exkluzív. Az Ori-t készítő Moon stúdió sem az MS-é, csak a játékot adták ki, de az sem volt exkluzív, mert Switch-re is megjelent.
Én 2016-ban vettem az első Xbox-ot és azóta nekem kreatívat az Xbox Games Studios készítésében a Sea of Thieves és a Minecraft Dungeons nyújtott ill. a Forzák, de nem vagyok nagy autós... de csalódás volt a State of Decay 2, a Crackdown 3, Bleeding Edge...
Ami a korábban megjelent játékokat illeti, azzal más a helyzet, sok jó van, de nem mindegyikkel játszottam.
A készülő címeikben már több kreativitást látok.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
-
maross
veterán
válasz l.skywalker #134859 üzenetére
state of decay 2 legfajobb 0day penzkidobasom volt
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
NyMRooD
őstag
válasz FunPro #134858 üzenetére
Ori és Hellblade hatalmas siker lett, days gone meg nem, Sunset overdrive pl Ms-nél nem kaphatott folytatást, mert nem lett akkora siker.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
i2k
senior tag
válasz csuvicsuva #134860 üzenetére
Nem lenne baj, ha csak engem utálnának.
De így -- a multiplayer miatti* szétforgácsolódással készített játékaikkal -- Veletek is kiszúrnak[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
válasz csuvicsuva #134865 üzenetére
Ne adja Isten, hogy igazad legyen...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz csuvicsuva #134865 üzenetére
rdr2
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
i2k
senior tag
válasz kigyi_23 #134868 üzenetére
Lehet, hogy rosszul értem (előre is bocs), de akkor nyilván azok nem is vennék meg a Single Player DLC-t, akik már manapság is csak a multiplayer miatt vesznek játékokat = tényleges anyagi deficit lenne a cégeknek > ezzel megtámogatva éreznék magukat abban a tévhitben, hogy Single Player játékelemre nincs szüksége a gémerek túlnyomó részének...
Ezen gondolatmenet leírása közben szabályosan kirázott a hideg.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
gyimger
őstag
A Red Dead Online inverzével is elégedett lennék: adják külön a single-t. Elég sokan vennénk csak azt, a sallang nélkül. Néha van COD ingyen hét/hétvége, de csak multira. Értem én, hogy azt akarják eladni, de azt csak elidegeníti, aki végigjátszana egy kampányt.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
kigyi_23
addikt
Pontosan, hiszen nekik nincs rá szükségük és mivel sokkal kevesebb menne el DLC-ből ezért ez rossz lenne a Single-nek. Most még aminek van egyjátékos módja ott eladhatja az alapjátékot és külön a multi DLC-t is és így fogy a DLC rendesen. Én így értem.
Mondjuk nem veszek semmit, mert amíg ennyibe fájnak a GPU-k addig nem játszok. 1 éve már száműzetésben élek.......[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
reelc
veterán
válasz kigyi_23 #134868 üzenetére
A játékfejlesztés mondjuk 7 év múlva:
Jövőkép #1 meg nem nevezett cég:
Céges mottó minden dolgozó képernyője fölött:
A profit a lényeg! A játékosok vannak miértünk!Céges meeting:
Jövő novemberig gyorsan ki kell hozni valamit. Mindegy mit.
Unity motorral olcsóbb, mint Unreal Engine 5-tel.
A lényeg, hogy fél év alatt 2 millió DLC/Season Pass elmenjen. 2 évig tejelnie kell, aztán kilőjük az online részt. Az egésznek annyi lesz.
Jöhetnek az ötletek, milyen játékot tudunk a leghamarabb aláépíteni!
A sztori nem érdekes. Ősi veszély blabla te vagy a kiválasztott blabla. A szokásos. A sztori végén az a csavar, hogy nem volt sztori, csak a tükör előtt pózoltál és álmodoztál végig, aztán indulsz az arénába multizni.
A multival lehet eladni a skineket, meg a többi vackot.
A Steam még mindig ragaszkodik a nyamvadt 20%-ához, ezért az Epicnél adjuk ki. Vannak Epic kártyák, achievementek, jobban fogyik ott minden, mint a Steamen. Ráadásul jól fizetnek a fél éves exkluzivitásért.
A szokásos trükköket vessétek be, lassított futás, labirintusok, stb. tartson kb. 15 órát a végigjátszás, sok tartalom nem kell bele, a szokásos 6 féle quest/terület ismétlődhet. De ne feledjétek, főleg a multiplayeren lesz a hangsúly, az hozza a pénzt!
Új terület majd DLC-vel.
3 csapat lesz. 1 a játékot készíti. Egy mérlegeli, hogy mennyi tartalom elégséges a 80 EUR-os alapárhoz. A felesleget kivágja, az lesz a Preorder DLC 1-2. Utána a sima DLC-ken kezd el dolgozni. A 3-ik csapat a mikrotranzakciós skineket és egyebeket kezdi el csinálni.Jövőkép #2, pl. Ubisoft:
Nem éri meg az AAA fejlesztés, hálátlanok a játékosok. Mi az, hogy sok a 120 EUR a Gold változatért? A mobilos részleg kevesebb pénzből jóval nagyobb hasznot hoz, mint az új AC. Kivonulunk a PC/Konzol piacról, csak a mobil marad!
Kisebb létszám, kevesebb munka, több profit!Jövőkép #3:
Extra jutalom jár annak, aki kitalálja, hogyan lehetne eladni a DLC-ket játék nélkül. Az alapjáték felesleges pénz-, idő- és energiapazarlás!
Az ezen felüli költésekből van a sok pénz. Azt mondom hagyjuk ki a felesleges dolgokat!
A sztori senkit sem érdekel, a multikhoz meg szervert kell fenntartani.
De sajnos kell hozzá valami keretrendszer. "Játék".
Egy ideális világban havi 20 EURt fizetnének nekünk havonta, mert szeretnek minket. Esetleg kapnának 1-2 ikont, meg 1-2 30 éves játékot, ami már senki sem vesz. Csak hogy lássák nagylelkűségünket.
De már nem sokáig, 2 éven belül debütál a SonyMobil, és a MSMobil alkalmazásbolt. Ez várható volt, mióta senkinek sem éri meg konzolra vagy PC-re fejleszteni. Addigra mi is átállunk mobiljátékokra! -
csuvicsuva
őstag
válasz kigyi_23 #134868 üzenetére
Ezen fogok röhögni egész nap, és az a szörnyű, hogy sajnos igazság is van benne.
#134869 Mr.Csizmás: De ott először egyben jelent meg, viszont első próbálkozásnak szintén jó példa, főleg, hogy mindent is letölt, csak a kampánnyal nem tudsz játszani.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
cyberkind
félisten
válasz reelc #134873 üzenetére
Felesleges ezen gondolkodnod, meglehet nézni a 3080TI kapcsán készített Nvidia videót, ott szerintük van egy hatalmas szám, a csak új PC játékosokról, nincs új a nap alatt, a népnek a szemét kell, a fejlesztőknek meg sok zsé, végtelen zsé, ennyi, én már nem fűzök ehhez a hobbihoz annyira sok reményt a jövőre nézve.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Dilikutya
félisten
Fordítva is igaz. Minden egyes vásárlásom abba a tévhitbe ringatja a kiadót, hogy engem érdekel a multiplayer. Pedig nem, de ha egyszer egyben van.
Lehet különválasztani a kettőt, a Call of Duty most is külön tételként szerepel, lehetne így is árusítani. Meg mindent, aminek van multija.
Aki csak multi miatt vesz valamit, lehet az egyjátékos részt ugyanúgy el se indítja, ahogy én a multit.cyberkind: legalább 10 éve temetik folyamatosan a PC-s játékot így, ahogy te, de köszöni, alapvetően jól van. Csak meg ne haljon senki videókártyája...
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
cyberkind
félisten
válasz Dilikutya #134876 üzenetére
Nem érted, ez nem olyan temetés, én nem a bedőlést látom, hanem a totál profit orientáltságot, illetve a botegyszerű, de mindenki könnyen fogyasztható játékokat, esetleg a single tér visszaszorulását, bedőlni sajnos nem fog, nem lesz még egy E.T..
Paranormal Cocktivity
-
Dilikutya
félisten
válasz cyberkind #134877 üzenetére
Profitorientált? Na ezzel most megleptél, milyen gazdasági vállalkozások ezek. A játékipar mindig is ugyanilyen profitorientált volt. És azért sok játék régen is faék egyszerűségű volt. Emlékezz a Quake-re, Doom-ra, elég kőbuta játékok voltak mindig is.
Számos játék sikere mutatja, hogy a single egyáltalán nem érdektelen.
Amire te gondolsz, egyszerűsödés: szükségszerű. 30 éve az egyszerű népeknek a sárga kazettás Nintendo volt, Amigán, PC-n kicsit több kellett a játékhoz. Aki DOS-on el tudott indítani valamit (telepíteni esetleg), eleve nem volt sügér az eszközhöz. De ahogy egyre olcsóbb lett minden, szélesebb tömegeket ért el, bejöttek a képbe a faék egyszerű vásárlók is, nekik is el kell adni valamit. Az soha nem tesz jót valaminek, ha tömegtermék lesz. Lásd. Metallica, akik négy thrash metal alapmű után, amiből az egyik ráadásul elég komplex, progresszív anyag, egy kvázi poplemezzel, a korábbiakhoz képest halálegyszerű cuccal tarolták le a slágerlistákat.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
cyberkind
félisten
válasz Dilikutya #134880 üzenetére
Lehet rosszul fogalmaztam, full profit, ez alá rendelnek mindent, ami nem kell, az sallang, és mehet a kukába, pont mint a mobilos játékoknál. Egyébként nem volt mindig az, és nem volt ennyire előretolva, én ezt a változást a PS4-el hozom össze, mert abban a genben kezdett el mindenki is játszani, ezért ugyanaz a Far Cry 6 mint az 5, ami meg a 4, ami meg a 3, de sok más példa van, sőt, a nagy Sony is beállni kényszerül ebbe, mert drága egy The Last of Us 2 vagy valami hasonló. Nem történik itt se semmi más, mint a filmeknél, löttyenésre vágyik a nép, löttyenést kap, ez hozza a pénzt, a kör bezárult. Ez most csak PCn új, de nekünk az, tehát a Days Gone nehézségek, én az utolsó előttin tolom, mert ott van hud és gyorsutazás, de ennyi, és még így is csak akkor szopom be, ha igazán bénázom, ez nem egyszerűsödés, ez a mindenkinek csinálunk játékot téma, mert ebből jön a több.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
i2k
senior tag
válasz Dilikutya #134880 üzenetére
Huh, a Metallica!
Lekapartam az arcom, amikor egy kollégista társam hüledezve újságolta, hogy talált egy nagymenő, ÚJ rockbandát, akik annyira nagyszerű klipet dobtak fel MTV-re, hogy berosálok, és különben is nekem ezt hallanom kell, mert ilyen eddig nem létezett a Nap alatt...
...és akkor belöki a kazettáról: Nothing Else Matters. Wazzer!
Amikor fél éven át a szomszéd szobából ezerrel dörgettük a Master of Puppets albumot, és simán hallhatta még a folyóson is...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
válasz cyberkind #134881 üzenetére
Én nagyon is értem, hogy mire akarsz kilyukadni.
Sajnos, teszem hozzá, ez és ez is lesz a trend.Azt meg már félve teszem hozzá: a Dark Souls-ok sem voltak nehezek [még úgyis, hogy persze, hogy lehetett szívni néhány bosszfájttal, vagy a fejlsztők elgurult gyógyszerei miatt itt-ott].
Na, ha igazán nehéz játékokról van szó, azt nem a 2000-es években kellene keresniA világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
Single + Multi visszajelzés témában az ehhez hozzászólóknak:
Személy szerint én nagyon örülnék, ha KÜLÖN lehetne MINDEN olyan játék esetében helyből telepíteni --- [és egy jó telepítő varázsló elkészítése nem agyműtét, manapság - különösen korporésön körökben] --- az összetevőket, amikben van:
- Single Player és
- Multiplayer és
- 4K prerender videó és/vagy
- 4K textúra.Francnak kell ilyesmi --- és akkor lehet elmélkedni, hogy ezeknél mennyi a multi, ha van bennük:
15 Biggest PC Games By File Size, Ranked
BY ANTHONY AKUGBE
UPDATED APR 11, 202116 - Deus Ex: Mankind Divided – 77GB
15 - Middle Earth: Shadow Of War – 95GB
14 - Call Of Duty: Infinite Warfare – 101GB
13 - ARK: Survival Evolved – 112 GB
12 - Gears Of War 4 – 112.3GB
11 - Call Of Duty: Black Ops III – 113GB
10 - Borderlands 3 – 116 GB ---- (Én: azóta a fullos pakk már 135 GB!)
09 - Microsoft Flight Simulator – 127 GB --- (szerk.: ezt időközben levitték "csak" 82 GB-ra)
08 - Tom Clancy's Rainbow Six: Siege (HD Texture Packs Included) – 131 GB
07 - Final Fantasy XV – 148GB
06 - Hitman 2 – 149 GB
05 - Red Dead Redemption 2 – 150GB
04 - Destiny 2: Shadowkeep – 165GB
03 - --- (Hmm, itt nincs semmi) ---
02 - Quantum Break – 178GB
01 - Call Of Duty: Modern Warfare – 231 GB[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
-
_drk
őstag
Megint pánik van a multitól? Vissza mentünk az időbe?
Jó pár éve is ugyan ez ment hogy csak a multi! Aztán jó pár stúdió bele is bukott, meg népharag miatti bevétel kiesés.
Aztán csak lett jó sztori a CoDban, meg Fallen Order EAtől.
Aztán Ott a Nintendo! Se AAA, se multi mégis tele vannak.Attól hogy pár kiégett stúdiónak nincs jobb ötlete, hát vesszenek!
A CoDtól meg EA-s sport játékoktól el kell fordítani a fejünket. Az pont a része a játékosoknak akiket nem érdekel a gaming csak este egy órát játszani, meg hétvégén sör mellett kicsit többet. De ezek a játékosok a budos életben nem fognak egy Witcher4et megvenni.
A cdpr helyére meg szépen fel jön egy másik cég, Cyberpunk elég indok elengedni azt a céget. -
i2k
senior tag
"Megint pánik van a multitól?"
Nem pánik, hanem VISZKETÉS.
Különösen azért, mert a CDPR is bekapta a horgot.A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
FunPro
senior tag
válasz Dilikutya #134880 üzenetére
Az az igazság, hogy egy együttes elbuzulása nem teljesen fedi a játékipar helyzetét.
Ez inkább az a jelenség, amikor xy együttes rájött, hogy:
"Te! Amúgy én mi a pöcsömnek ordibálok két órán keresztül? Te meg mit szenvedsz azzal a gitárral? Lenyomjuk az egészet playback-ről, jó lesz az nekik".Itt azzal van a baj, hogy csesznek dolgozni, aztán meg csodálkoznak, ha mindenki lelopja a cuccaikat. Szerintem például a kiberpunknál többet költöttek marketingre, mit játékfejlesztésre.
Szóval nem azzal van a baj, hogy minden játékba bele van erőltetve a multi. Azzal van a baj, hogy ez a játék többi részének a rovására megy.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
i2k
senior tag
válasz FunPro #134888 üzenetére
Utolsó mondatok: És én is emiatt vagyok mérges a multi opcióra egy játékban.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
l.skywalker
félisten
Én sokáig konzoloztam, most már van PC. Konzolon az egyik nagy kényelmi funkció számomra a qucik resume volt ami 1 játékkal és 1 appal működött. A sima játékoknál ez tényleg kényelmes volt, de amikor az AC Origins-t és az Odyssey-t toltam akkor kín volt konkrétan, hogy mindig csatlakoznia kellett, kvázi a quick resume kuka lett. Egy AC-ban vajon mi a pék tojásának kell ez a live service? A közösségi event-ek miatt gondolom, meg a térképre felpakolható screenshot-ok miatt, amik sosem működtek. De az egy vicc volt. És Ubi játékokban ez mindig így van.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
_drk
őstag
válasz l.skywalker #134890 üzenetére
Divison 2őt ezért hagytam abba! Mire betöltött el ment a kedvem, és nem a sok töltési idővel volt gondom mert addig csináltam mást. De várni kell pár percet nyomni egy gombot, majd megint és megint szépen kiaprózva hogy végig ott ülj és várj.
-
FunPro
senior tag
Ez a Hokko Life milyen lehet?
Steam értékelések alapján vegyes. Így ránézésre ígéretesnek tűnik, de nem tudom mennyi potenciál lehet benne.
Már csak azért, mert ha jól nézem, nincs rajta régiókorlát, oroszoknál meg durván 1700 forint.
(Aztán lehet csak még nincs feltérképezve a régiókorlátos verzió...)
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Maxxy10
addikt
Ahogy nézem a heti ingyenes Epic játék a Frostpunk lesz
Gp-ben próbáltam még elég jó is játék -
cskamacska
addikt
Szerintem meg megérdemeljük.
Ami nemzethalál ment a Cyberpunk körül, pedig még Arkham Knight féle szétcsúszottságban sem volt, nem csodálom hogy felszolgálják a faszízű szendvicset.
Amúgy túlságosan nem kell rettegned, mert a games-as-a-service nem megy túl jól, viszont a sima SP mikrotranzakciók jól mennek, Wildlands / Odyssey / Shadow of War szinten ez simán elterjedhet, megmaradhat.
Viszont kendék nem látják a fától az erdőt. Amitől ténylegesen MTV székházat érdemes borogatni az ez:
Youtube - Let’s go whaling: Tricks for monetising mobile game players with free-to-play
Torulf Jernström híres 2016-os Pocket Gamer Connects Helsinki előadása a mobil játékok bevételének optimalizálásáról
PocketGamer.biz - Let’s go whaling: A guide to monetisation through in-app purchases - Jenström úr cikke ugyanarrólÉs ez nem valami javaslat kopasztásra, vagy ördögi terv kibontása, ez a 2010 után már teljesen elterjedt mobiljáték fizetési rendszerek összefoglalása végtelenített múlt és jövőidőben.
Onnan jött a régi link bányászata, hogy a RAID: Shadow Legends most pár napos videóban is ugyanazzal a szöveggel reklámoztatja magát bármelyik, és mindegyik elérhető Youtube előadóval, mint tette azt 2019-ben. Ez röhejes mutogatni való blődség lenne.. ha nem lenne borzasztó hatásos, és buta emberek nem ugranának be neki millió számra.
Youtube - Upper Echelon Gaming - RAID: Garbage Legends (a videó nem ismétlődik a háttérben, a játék tényleg ennyire egyhangú!)
GameRant.com - 15 Big YouTubers That Have Been Sponsored By Raid: Shadow LegendsMaga a játék rettenetes, kínaiakon is túltevő Pay 2 Win mocsadék, pénz és időrablás tényleges játékmenetet csak nyomokban tartalmazva, de nagyon erős Youtube-os, és közösségi médiás nyomulásuknak hála az egyik legismertebb, és legjobban jövedelmező mobil játék a piacon.
Videóban is szó van róla, de az áruházi ajánlások is el vannak azzal intézve, hogy plusz előnyt kap játékon belül aki azonnal 5 csillagot ad a játéknak mindenhol.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
reelc
veterán
Válasz erre az Ontopikból.
Te érzed.
Ha szigorúan vesszük, az elmúlt 5 évben kijött ARPG-ket, akkor volt a Grim Dawn (2016), ami az emberek többségében pozitív nyomokat hagyott, és volt a többi. Az "arról se épp a dicséreteket hallani. " megjegyzésedhez passzolóak.
Volt aminek jót tett a sok patch és az akciózás (pl. Martyr), volt aminek semmi nem használt.Vikings - Wolves of Midgard - 2017 - megjelenés után kb. másfél évvel már 2.0 volt a verzió, kb. kész lett a játék.
Shadows: Awakening - 2018 - ezt egész pozitívan fogadták. Nekem nem tetszett. Ők csinálták a Vikingset is, és nyilván nem ment jól a 2 játék párhuzamos fejlesztése, így a korábban kiadott itta meg jobban a levét a dolognak.
Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - 2018 - ez is elérte valamikor a 2.0-át, eléggé átdolgozták akkor. A mai napig kap néha patcheket.
Warhammer Chaosbane - 2019 - a topikjában kapott elég szidást.
Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy 2019 (standalone kieg)
Wolcen: Lords of Mayhem 2020 - Jó lett volna, ha készen adják ki. A mai napig minden patchben igen hosszú a bugfix lista. Az alfa óta figyeltem miket nyilatkoztak a fejlesztők, sok "vicces" dolog volt.
Pagan Online 2019 amiből kivették a multit, és szóló lett Pagan: Absent Gods néven.
Torchlight III - 2020 - ezt már nem a régi csapat csinálta, amúgy is MMO félének készült, menet közben átalakították. Gondolom érződik rajta, elég rosszak az értékelései.Ezek közül nem játszottam az utóbbi kettővel, és nem is igen fogok.
Ezek amik megjelentek.Vannak Early Accesek, meg jön majd a Diablo 2 re., de még nem jelentek meg.
-
Frod
addikt
válasz reelc #134897 üzenetére
A Grim Dawn megvolt, szintén a fórum általi ajánlásoknak köszönhetően, és ugyanemiatt a Last Epoch-on is rajta fogom tartani a szemem. (talán mindkettőnél tiéd az érdem, sokat írtál róluk)
Endgame általában nem szokott ezeknél címeknél lekötni, de szeretek a kampányon végigmenni és kicsit gyilkolni az egér balgombját, épp emiatt kacérkodom a Chaosbane-nél, mert még ha van is jobb nála mechanikákban, WH-fanként nálam talán jobb helyzetből indul.Wolcen emlékszem mennyire várós volt, de szintén csak a savat kapja + emellé még borsos áron is megy.
Inquisitor meg lehet megtudna győzni, ha jönne pl valami ütős Humble csomagban, így 10€ fölött nekem még nem érte el a sweet spot-ot.Do you see the white shadow?
-
reelc
veterán
A Last Epoch még nincs meg, szemmel tartom.
Egyrészt jókat írnak a topikjában róla.
Szoktam nézni a fejlesztők honlapját is, a közösség meg már buildelős honlapot is csinált.
Másrészt a GD óta nem láttam ilyet ebben a műfajban, hogy már Early Accessben ennyire pozitív legyen az értékelése.2 dolog miatt nem vettem még meg: erős kétségeim vannak, hogyan futna optimalizálás után is a gépemen.
Másrészt a Wolcen miatti csalódás sajnos hatással van erre is a szememben.
Na majd a következő akciónál eldöntöm. Elvégre mindkét dolog az enyém, másnak nemigen van ez a 2 szempontja.Ahogy írtam sok patchet kapott a Chaosbane, lehet már nem az a borzalom, ami volt.
Meg most visszanéztem pár hsz-t, másfél éve ennyiért tartottam korrektnek.
Régen a Magnus Edition volt a full. De a Season Pass lejárta után is jött ki DLC. Így ezt utána nem forgalmazták tovább, lett helyette a Slayer Edition - ez a teljes.
Én anno ismerősnél próbálgattam.
Vedd meg, ha gondolod és majd írd meg milyen.
Nem tartom kizártnak, hogy a 2 évvel ezelőtthöz képest sokkal jobb lett. De ez a kérdés, mennyire?[ Szerkesztve ]
-
csuvicsuva
őstag
#38260 ZsZsónak az ON topikból: köszi az infót, de azt hiszem kihagyom. Az indulásnál adott egy hónap ingyenes előfizetésnél elkezdtem az AC Odysseyt, de mivel nem vagyok rohanós, kábé 13%-ig jutottam, pedig szinte minden nap belement 3-4 óra. Igaz, akkor már "baráti" ára volt a játéknak mindenféle kiskapukkal, kedvezményekkel, hogy folytatni tudjam. A kettő között eltelt három napban fizikai fájdalmaim voltak.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest