- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Netfone
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Magisk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Ugyan fejből nem tudom, melyik játék milyen évjárat, amivel mostanában játszottam, de pl. a 2014-es felhozatal nincs olyan nagyon elmaradva a maitól, se játékélményben, se grafikában. Igazából egy jobb 2007 körüli fps-t ma is le lehet nyomni úgy, hogy nem zavaró az elmaradás a maiakhoz képest, pl. első Modern Warfare, World at War, Crysis simán élvezhető minden tekintetben. Vagyis hát a Crysis játékmenete elég fapados, de az a maga korában is az volt.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Mr.Csizmás
félisten
-
echterion
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #138052 üzenetére
Így van, rettenet nehéz kiválasztani, mire "költsem" a drága és szűkös szabadidőm.
**********
-
_drk
őstag
válasz Dilikutya #138051 üzenetére
Pont ez a baj, hogy semmi fejlődést nem látsz. 2012-13 környékén vittem át a Battfield 2 Bad Company 2-őt, na az ál le ejtős grafika volt nekem akkor. Az idő tájt még a Modern Warfare 3-al kezdve még az 1-2-vel játszottam.
10 év elteltével ugyan úgy Modern Warfare 1-2 megy
Kicsit szebb, de a játék menet meg ugyan az, sőt! Állítólag rosszabb is....
Ha akkor sz*rrá játszódtad őket, mert akkor tetszett, mára mi maradt?#138050 s7evcsenko
Nem szidom az Odyssey-t ,mert bele tettem 80 órát.Valhallában átmentem Angliába.
De én többet egy percet nem játszók ezzel a trilógiával. Annyira monoton, üres és lelketlen, hogy inkább hagyom.#138049Crus
Jelenleg csak azokat hallok pozitívan megnyilvánulni a mai gaming helyzettel aki Switch-el is játszik
Ez nem lehet véletlen! -
Mr.Csizmás
félisten
válasz echterion #138053 üzenetére
a többi más accounton is vagy 1500 tétel van összesen, szerintem a végrendeletemhez egy borítékot fogok gemkapcsozni, amiben az összes login és 2FA key lesz kinyomtatva, hadd szórakozzanak az örökösök
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
echterion
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #138055 üzenetére
Ne is mondd, annyi játék van szétszórtan az accountjaim között, hogy a halálom után ember lesz a talpán, aki kibogozza, hogy hol mennyi van és hogy fér hozzá.
**********
-
FunPro
senior tag
Engem továbbra is az zavar, hogy túl sok a szemét a piacon.
A sok játék önmagában még nem lenne zavaró, de az, hogy mindenki csak az aktuális trendeket használja ki, annál inkább.
Nem tudok például egy épkézláb indie kiadót mondani.
Ha AAA játékról beszélünk, mindenki fel tud sorolni minimum hármat. De indie játékot?Nekem egyedül a Humble, mint kiadó jut eszembe, aki minőségibb indie játékokat szór ki a piacra. Én nagyjából a bundlikat is csak ezek miatt figyelem, mert az AAA nem vonz, viszont gyakran beszoktak rotálni olyan indie játékot, amikről az életben nem hallottam, de mégis tetszenek.
És ezzel ki is fújt az indie piac, mert a legtöbb játék elvész a vackok között. Igazából már vagy egy évtizede össze lehet szedni olyan tagcsokrokat, amikhez garantáltan rossz játék fog társulni.
Régebben volt az "crafting zombie openworld", utána jött a "battleroyal", aztán a "soulslike challenging", a legutóbbi ilyen pedig a "roguelike storyrich pixelart".
Pedig önmagában ezekkel nem lenne baj, de mivel az indie mögött nincs akkora pénz, ezért mindenki gyorsan összedob valami retket, hogy el tudja adni.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
l.skywalker
félisten
válasz FunPro #138057 üzenetére
Nekem pár van az eszemben, mint a Focus Entertainment (régebben Focus Home Interactive ), Devolver Digital, Annapurna Interactive vagy a Team17. Persze simán lehet, hogy azóta ezeket is megvette valaki
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
section9
őstag
válasz l.skywalker #138058 üzenetére
+1. A Devolver Digital iszonyatosan jó minőségű játékokat gyárt/gyártott. Nyilván sokkal több szemét is van, de ezek nagy részével nem kell foglalkozni. A gagyinak kinézö ingyenjátékokat én már be sem húzom, mert egy idő után a plusz egy sor csak digitális zaj.
-
i2k
senior tag
Ahogy egy jó pszichiátriai bennlakó riporteri kérdésre válaszolná és átfordítom: "Kiégve, én nem vagyok, a többiek bezzeg igen..."
Na, de most komolyan:
Vaknak, vagy NAAAAGYON kezdőnek (azaz kábé porcicákkal kergetőző korúnak) kell lennie ma egy játékosnak, hogy ne vegye észre, hogy miféle szemfényvesztés folyik a játékpiacon (kis betűvel).
Hagyjuk a néha-néha kapuba találó ötletekkel próbálkozó indie "ipar" gyöngyszemeit pihenni most egy kicsit (őszintén szólva, irritálni szokott, amikor leírják, hogy az indie ipar a játékok megmentője - vakok között a félszemű a király), és koncentráljunk arra, amit a 21. századi PC/konzol JÁTÉKtól elvár és el kellene, hogy várjon egy igazi (és nem koca) gémer:
* HELYBŐL LEBILINCSELŐ(nek ígérkező) SZTORI
A Kóó Oh Gógyi 1x iterációja mit tud ígérni szingliben vagy multiban? Elmondom: semmit.
Elveszed a hype-ot, kipattintod a 4K@60 és az RT előli pipát, és látod, hogy ugyanazt kapod pepitába (erős és költői túlzással).
A CoD helyére helyettesíthető címek, gyorsba: az évente beköszönő Assassins Creed/Far Cry/Watch_Dogs (meg pár más Ubisoft) sorozat, a végtelen munkával a térképein (még a sztori előrehaladásához is), és sokan mások.
Sajnos, nagy fájdalmamra, az ázsiai címek is ezt a metódust erősítik, holott - eddig - volt ott gógyi másra is, és ha nagyon keresünk, az AA+ címek között vannak jók (igen, japánokra nézek).* JÁTÉKMENET, és NARRATÍVA (nem ugyanaz, mint a sztori!) a jobbik fajtából
Azaz, sem nem "homokozó, nesztek bammeg, szórakoztassátok magatokat", se nem csőjáték, amiből kilátni se lehet. A játékos keze ne legyen elengedve, de szorongatva se.
Személy szerint - és ha ez kiégés, akkor legyen - csömöröm van a sandboxra épülő játékból. Gondolom, kiderült.
Viszont, a jól kivitelezett, történetre erősen összpontosító címekből rohadt kevés van (itt próbálkoznak az indie-k kisebb-nagyobb sikerrel), és a "szolgáltatásra épülő" világban ezeknek lassan annyi is lesz.
Ja, hogy kapunk néha-napján egy 10-20-25 évvel ezelőtt (azaz, mondjuk ki: az Aranykorból) elkészített játék remake-jét, új köntösben, 4K/RT/DX12 meg más nyalánkságokkal, és sokszor a nyersanyag tiszteletlenül feldolgozásával, máskor meg telitalálattal (Resident Evil 2) (kanyarban egy Dead Space Remake)...? Van ilyen baleset.* A TECHNOLÓGIAI FEJLETTSÉGET IGAZOLÓ JÁTÉKELEMEK
Nem, nem a 4K meg a csillogó Salamon töke jelenti a technológiai fejlettséget.* FRISS(nek álcázott) ÖTLETEK
Nem szégyen a mestertől lopni, ha az JÓL van kivitelezve - itt bukik el az indie játékok rohadt nagy százaléka.Nem tartom magam kiégett gémernek.
A sok (és én nem vagyok egy nagy játékfaló - 1 évben jó, ha 15-25 játékkal játszom) évnyi játékidő alatt egyszerűen kritikussá váltam: a drága szabadidőm és játékkedvem miatt.Fullasztó, hogy sokszor csak cukormáz fedi szippantós kocsiba való végterméket, és a(z ezek szerint kiválóan működő PR miatt) dolog csak akkor derül ki, amikor az ember belefutott...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
section9
őstag
-
i2k
senior tag
válasz section9 #138063 üzenetére
Régen is megválogattam mivel játszottam - akkoriban is voltak "London Racer" típusú ipari hulladékok, de sokkal kisebb számban, és egyértelműen ki tudtad őket kerülni.
Most meg ugrasz egy cím elől a STEAM-en, és kakiban landolsz egy másikkal, mert olyan nagy halomban érkeznek.
Ráadásul, sok önmagát rohadt jól álcázza és AA(A) rétegbe pozicionálja magát, 70 eurós/fontos/dolláros árcímkével...
...és ha ehhez még önérzetes vagy, és azt mondod, hogy nem hiszel a kritikáknak, na, akkor jöhet a lecke...A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
_drk
őstag
Szerintem mindenki kivan égve aki egy kicsit is jobban foglalkozik vele.
Ha nem is az egésztől de így valamelyik szegmensekbe ahogy leírtad biztos.
Maximum a minden evő és indi imádó réteg nincs..A jelenlegi játékipar legjobb látlelete szerintem a Plague Tale. Ott volt az év játékai között úgy hogy :
-Semmi extra grafika, csak tudnak jól használni egy engine-t.
-Nagyon limitált gameplay ami még így is darabos, de néha meg erőltetik amit nem kéne.
-Sztori egész jó de nem ál leejtős.
Egyedül az atmoszféra és grafikai design az ami úgy nagyjából eladja és így is kiemelkedő játék lett.
Ezzel nem a Plague Tale-t akarom szidni, hanem az összes többit!
Milliárdok mozognak és ezt alig látni.
Persze a játékosok se kell félteni mert inkább Fortnite-ra és hasonszőrű társaikra költik a pénzt. -
Frod
addikt
"az évente beköszönő Assassins Creed/Far Cry/Watch_Dogs (meg pár más Ubisoft) sorozat"
Nagyon sokat tud az ember segíteni a saját szabadidején, ha ezeket a szériákat - és más hasonlókat - teljesen elengedi. Én megtettem évekkel ezelőtt, és így sincs idő mindenre, de nem érzem, hogy kimaradtam volna bármiből.
Ha még hozzá is vesszük, hogy akik viszont játsszák egyiktől sincsenek elájulva, akkor pláne.Do you see the white shadow?
-
echterion
nagyúr
Szerintem az Odyssey-t hülyeség kihagyni, mint ahogy a WD első része is remek lett. Nekem ezek eléggé bejöttek, illetve az AC még bejön, mert nem értem még a végére. A Valhalla után azért más játék, elég csak arra gondolni, hogy a viking csókával nem sok szükségem volt lopakodásra, általában páros lábbal rúgtam be egy-egy helyőrség kapuját, míg az Odyssey-ben ha már ketten-hárman rontanak rám egyszerre, izzadóssá válik a túlélés.
**********
-
Dilikutya
félisten
Jó játéknak nem feltétele hiperszuper új engine megírása. Az atmoszféra viszont fontos, bár magával a játékkal még nem játszottam, de mintha Epic-en meglenne már.
Engem pont az atmoszféra, a környezet és korszak miatt érdekel. Assassnin's Creed is előnnyel indult nálam anno a középkor miatt, ami ki is tartott az első jelenbeli/jövőbeli részig, hogy WTF, mi ez a faszság.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Anonymusxx
aktív tag
"Maximum a minden evő és indi imádó réteg nincs.."
ja, ezt jól mondod, én nem vagyok egyáltalán kiégve, lehet azért mert én minden kategóriát szeretek, az autós, és sport és a céltalan városépítős játékok kivételével?
Egyszerre általában több játékkal játszom, így nem tudom egy kategóriára se ráunni.[ Szerkesztve ]
-
Frod
addikt
válasz echterion #138067 üzenetére
A WD1 talán az utolsó ilyen open-world városos cucc, amit nyomtam, én személy szerint szerettem a Person of Interest-es áthallás miatt, de ez is majd 9 éve volt már.
A FC-t a 3 (2012) után hagytam abba, az AC-t a Rogue (2014) után.
Biztos vannak aspektusai az új trilógiának, ami tetszene, de egyrészt nincs 150 órám/epizód rá, (tudom, az Origins csak ~60), másfelől bőven mondják itt is sokan, hogy copy-paste az egész. Nekem mindenesetre nem hiányoznak, és amíg az Ubi nem változtat valamit a hozzáállásán, addig ez marad is így.Do you see the white shadow?
-
echterion
nagyúr
Azért nem kell 150 óra, én pl. a Valhallát 100 óra alatt csináltam végig úgy, hogy nem sok mellékküldi meg felfedeznivaló maradt. Persze én dlc-et sose veszek, általában elég szokott lenni egy játékból nekem annyi, amennyit az alap ad. És igen, a Black Flag után kicsit másabb ez a három, az Originst még nem ismerem, úgy írom ezt.
**********
-
_drk
őstag
válasz Anonymusxx #138069 üzenetére
Az AAA-t kell elfelejteni, vagyis nem csak azzal játszani és boldog az ember.
#138068Dilikutya
Az Ubisoft játékokat majd egyszer valaki megfejti mi bennük a baj, de egyelőre jó kifejtést még nem hallottam, pedig valami biztos nem okés velük kapcsolatban.
Elég nagy ellentáborok is vannak mert sokan szeretik, de jó sokan szidják is.
Én pont középen állok, játszottam is párral, de egyszerűen nem is értem miért nem jó nekem, mert OW-t szeretem, kardozós-baltázós játékot szeretem, van benne skill fa is és fejlődés.
Aztán pár óra játék után már a gondolattól elunom magam ha elakarom indítani megint.Egyedül a Far Cry-t merem szidni! Ennyire pocsék és indokolatlan visszafejlődést még nem is láttam.
De amiért lehet szidni az Ubit az a rengeteg franchise jog amivel nem kezdenek semmit.
Egy jó Might and Magic helyett képesek éveket szenvedni egy kalózos hulladékkal -
Anonymusxx
aktív tag
A fenét, az AAA miért lenne rossz? Azért mert néha bejön egy pár lélektelenebb, vagy rosszabb AAA játék, nem jelenti azt h mind az lenne... Nemrég jelent meg a Gods of war az se lett rossz, se a Elden Ring. Se a Horizont, Plague Tale, Resident sem.
Nem is értem h miről beszéltek, ugyanazok a körök jönnek, szarok az AAA játékok, és szóba kerül mindig ugyanaz a kb 3 játék (Far cry, Assasinok, ) de szerencsére nem az Ubisoftból áll a játékipar.. Mellette még megjelenik vagy 500 játék évente ami jó...
Most is minden 2. komment az Assasinról szól
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz Anonymusxx #138074 üzenetére
Ubisoftnak annyi pozitívuma tényleg van, hogy onnan legalább jön valami játék.
De mondj már még játékokat akkor tavalytól vagy azelőttről ami meg is üti a mércét?
Felsoroltad a 3 top játkot tavalyról -
csuvicsuva
őstag
Xbox topikban rengetegen ráfüggtek a Vampire Survivorsra. Olcsó, addiktív és állítólag nem lehet abbahagyni.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
AtHoS
nagyúr
-
sto1911
veterán
válasz csuvicsuva #138076 üzenetére
Androidra meg ingyenes is
-
_drk
őstag
válasz csuvicsuva #138076 üzenetére
De az Indi! Az megint más!
De amúgy az tényleg jó! -
Anonymusxx
aktív tag
Lehet régebbi játékokat is játszani, nem hiszem h mindenki végig bírt játszani mindent ami AAA, hisz a legtöbb játék szerintem min 50 óra..
Nekem van a kivánságlistámon kb 1300 játék, és egy csomó AAA még sorra sem került...Még ha csak az elmúlt 3-4 év AAA játékait játszanám szerintem évekig el lennék...
Én ezekkel nem játszottam, de a kívánságlistámról egy pár, ami jó értékelésekett kapott, és tavaly jelent meg:
BLACKTAIL, CRISIS CORE –FINAL FANTASY VII– REUNION, High On Life, Mirror Forge Evil West, Cats and the Other Lives, Pentiment, Sonic Frontiers, Eternal Evil, SIGNALIS, Golden Light, Persona 5 Royal, No More Heroes 3, Grounded, Kena: Bridge of Spirits, Metal: Hellsinger, Lost Judgment, Thymesia, MADiSON, Last Days of Lazarus, Neon White, FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE, Fobia - St. Dinfna Hotel, Steelrising, As Dusk Falls,
Ez csak fél év alatt, csak az olyat raktam bele kb am min 80%-on áll, és nem annyira indie...
-
FunPro
senior tag
válasz Anonymusxx #138074 üzenetére
Maga az AAA téma egyébként érdekes. Én ezen belül is létrehoznék két kategóriát.
Vannak az olyan játékok, mint az assacreed, far cry, cod, ea játékok...
Most úgy őszintén, valaki meg tudja mondani, hogy ezeket ki csinálta? Azon kívül, hogy ubisoft, stb.?Mert az általad jónak titulált játékokat vissza lehet vezetni kisebb csapatokra. God of War, Horizon, Elden Ring, hasonlók. Ettől nem az AAA lesz jó, hanem a stúdió, aki csinálta őket.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
cyberkind
félisten
válasz csuvicsuva #138083 üzenetére
Gyakorlatilag a költségvetést jelentené ez a dolog, ami viszont hoz magával több dolgot is, nekem pl ezért nem jön be sok indie cím, hiába jók, látni rajtuk az ismétlődő dolgokat túl korán.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Ubisoftnál Kúrós Jack lett a cégvezető, sok fejlesztés törölve lett, a Duke Nukem Forever álnéven fejlesztett Skull and Bones pedig lépett egy évet jövőre.
Paranormal Cocktivity
-
csuvicsuva
őstag
válasz cyberkind #138084 üzenetére
Mondjuk összemosódott már a két dolog, mert a Ninja Theory hiába kapott teljes szabadságot és saját "kis" stúdiót, meg a világ összes pénzét, attól a Senua ugyanúgy rétegjáték lesz továbbra is, legalábbis remélem. Maradjunk akkor a nagyköltségvetésű FPS/TPS/(A)RPG (nem feltétlenül souls-like) folytatásoknál.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
cyberkind
félisten
válasz csuvicsuva #138086 üzenetére
Egy AAA játék lehet ugyanúgy rétegjáték is, én amit a nagy költségvetéssel látok jönni (főként), az a sok asset, hogy ne ismétlődjön túl hamar, és a nagy alkotói korlátozás minden téren. Nekem az asset része hiányzik az indie címekből, konkrétan ott a From the Ashes, tök jó kis játék, mindig más pályát és bossokat generál, de ugyanazon assetekből, látszik az egészen, hogy nem volt többre pénz és idő.
Paranormal Cocktivity
-
FunPro
senior tag
válasz csuvicsuva #138083 üzenetére
Gyakorlatban nem lehet kivitelezni azt, hogy ne a pénzen dőljön el a dolog. Viszont nálam elméletben nem feltétlenül a pénz a döntő.
Mondok egy példát. Ha én dollármilliárdos lennék, és felbérelnék 200-400 tehetséges embert, hogy csináljanak nekem egy játékot (a pénz nem számít mentalitással), az elkészült produktumra ugyanúgy indie címként kéne tekinteni, mert én egy teljesen független csapattal dolgozom. Mondhatni AAA minőségű indie játékot készítek.
Szerintem itt a fórumon amikor valamire AAA-ként hivatkozunk, nem azt nézzük, mennyi pénzből vagy milyen minőséggel készült a játék. Nagy stúdió nagy játéka.
A God of War és társai nálam azért számítanak kakukktojásnak, mert pl. a Santa Monica Studio, Guerrilla Games, Sucker Punch mind párszáz fős csapat, hiába vannak a sony alatt. Ez eltörpül egy assacreed, far cry, cod, gta létszáma mellett. Mondjuk a legjobb példa erre Kodzsima barátunk, aki valószínűleg a világ összes pénzét össze tudná harácsolni, még is egy független fejlesztő. Elméletileg a fromsoftware is független, pedig ők is bármit megkapnak.
Nálam ez valahogy olyan, mint a filmeknél a bosszúállók és egy tarantino film. Az életben nem mondom meg fejből, hogy ki csinálta az avengerst, a tarantinora meg az életben nem fogom rámondani hogy pénzhajhász tucatfilm, pedig Ő is bármekkora költségvetéssel dolgozhatna.
Persze, fordítva is hülyeség nézni, mert egy 400 fős csapatot elég nehezen lehetne indienek kikiáltani. Maximum pár tucat ember = indie.
[ Szerkesztve ]
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Mr.Csizmás
félisten
halp: az rx6000 promo beváltásnál külön kódokat ad? azért kérdem, mert ismerős beváltaná, de a Callisto már megvan neki máshonnan.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
csuvicsuva
őstag
válasz FunPro #138088 üzenetére
+cyberkind
Végülis teljesen igazatok van, mára ez kicsit megváltozott és rétegjáték is és az indie játék is lehet AAA cím, és pont az ellenkezője is, pont a legjobb példákat hoztátok. Ellenpéldaként pedig hirtelen az Obsidian (már XGS alatt készült) "garázsprojektjét", a Pentimentet tudnám felhozni, vagy akár az EA Originals játékokat (lásd például: It Takes Two), amelyek szépen kinőtték magukat.
A Square Enix meg szarjon sünt, hogy ami nem Final Fantasy, az nem elég sikeres eladásilag. Örülök, hogy eladták a nyugati franchise-okat, talán ránk szakad néhány éven belül a kánaán, vagy az MS felvásárolja az Embrace-et (ha kútba esik az ABK akvizíció) és akkor onnan is minden csúszik egy-két évet.
Mr.Csizmás: én nem merek mondani semmit, arra emlékszem, hogy az Uncharted kapott külön kódot, Amd rewardson is azt írják, hogy a kapott kupont beregisztrálod és kulcsot ad helyette.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
_drk
őstag
válasz FunPro #138088 üzenetére
A Sony stúdiók azok függő függetlenek .
Kreatívok és direkt valami nagyot akarnak és ezt letudják kommunikálni a Sony-val akik ugyan úgy valami rendkívülit akarnak. Ez a win-win szituáció jelenleg szerintem.A többinél a gond mindig a felső vezetéssel van. Mennyire foglalkoznak a részvényesekkel például. Mennyire kockáztatnak, mennyire ugyan az a játék.
Tegnap pont ment itt a Ubisoft kritika és láss csodát, csak vannak ott gondok.
A kalozós játéknak az alapja már 10 éve meg van. De még az Odyssey-ben is egész jó hajó csaták voltak 4 éve. Ez csak kicsit tovább kellett volna fejleszteni és annyi!
Tök jó multit is kilehetett volna rá találni...
De ott az alapötletet is vagy 5x megvariálták, hogy egyáltalán ki lehessen szálni a hajóról vagy ne...
Nem baj, a kokó legalább tuti megy -
Golden9
addikt
[ Szeretkezve ]
-
cyberkind
félisten
Csak felkerült a burzsi R*-tól Steam-re is a Gta Trilogy Remaster.
Gyanús is volt a nagy 70%-os R* vásár, ez most 50%-osan van fent.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Dilikutya
félisten
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Lackki
senior tag
-
i2k
senior tag
válasz Dilikutya #138096 üzenetére
A "baj" az, hogy nagyon sokan rajonganak a főszereplőért és a videókon/demóban látottakért, azaz: meglehetősen sokan fogják megvenni.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Tőzsde és gazdaság
- Ukrajnai háború
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Vírusirtó topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest