Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • i2k

    senior tag

    [link] - Bukás lett a Suicide Squad, ezért még több élő szolgáltatású játékot készít a Warner*

    "A Hogwarts Legacy hatalmas siker volt, 22 millió példánykelt el belőle, míg a Suicide Squad: Kill the Justice League hatalmas csalódás lett a vállalatnak.

    Nos, ne kérdezze meg tőlem senki, hogy miként és hogyan, de ebből az eredményből a következő gondolati cunamiba pörgött bele a játékokért felelős vezető: „Ahelyett, hogy csinálnánk egy kész konzoljátékot (mint amilyen a Hogwarts Legacy), miért ne csinálhatnánk egy olyan játékot köré, példának okáért egy Harry Pottert, ami úgy élő szolgáltatás, hogy az emberek élhetnek, dolgozhatnak, építkezhetnek és játszhatnak benne, miközben a világ folyamatosan halad előre”.
    Röviden lefordítva: Az élő szolgáltatás miatt a Suicide Squad hatalmas bukás lett, legyen akkor a sikeres, elismert, kész és befejezett Hogwarts Legacy folytatása is élő szolgáltatás, az a tuti recept a növekedésre.

    Az élő szolgáltatás játékok nem szoktak csak úgy működni. Az a félelmetes, hogy egy ilyen magas pozícióban, ilyen sok pénz felett döntő vezető még mindig nem vette elő a házi feladatát, hogy megvizsgálja, miért működhet egy Fortnite, egy Warframe, egy Apex Legends, egy League of Legends stb. élő szolgáltatásként, és miért nem működhet egy erősen sztoriorientált játék ezen a téren.

    Mindenesetre így a Hogwarts Legacy folytatása aligha fog majd olyan jóra sikerülni, mint a mostani."

    [ Szerkesztve ]

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

Új hozzászólás Aktív témák