Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz .tnm #34977 üzenetére

    nem igazán erről van szó... nem is az arcade rész a lényeg, ezek teljesen más stílusúak, nem arra mennek, hogy sikerrel arányosan nehezedik szigorúan monoton végtelen határértékkel.

    nem is trial and arror, mert véges számú életed van, nem úgy, mint a VVVVVVV-ben vagy a Super Meat Boy-ban például, hogy pusztulat nehéz DE van végtelen életed

    nem is time trial játékok, nincs eszement időnyomás, a mario-ban wario-ban éppen van időlimit, de kényelmes, és csak annyira korlátoz, hogy kétszer annyit ne tökölj vele, mint ami egészséges

    megtanulsz viszont koncentrálni, mert itt a hibádnak súlyos következménye van, megtanulsz igyekezni, törekedni, mert csak így kapod meg a sikerélményt, ami egy pálya teljesítéséért jár, és megtanulsz logikusan gondolkodva hatékonyan kísérletezni, hogy rájöjj a játék trükkjeire és a bossok ellenszerére.

    arról nem is beszélve, hogy mennyivel nagyobb sikerélmény itt teljesíteni egy pályát, mint az új generációs játékokban

    ezek a játékok tanítottak, igazi keményvonalas készségeket fejlesztettek (nem is a reakcióidő, az a legkevesebb, hanem) gyors gondolkodás, black-box típusú helyzetek hatékony kiismerése, kitartás, hibátlanságra törekvés és feladatszemlélet

    Ezeket nem adják meg a mostani játékok. Igen, szórakoztatnak, elismerem, szuper élmény mind, és ezek után is fogok játszani bármivel az újak közül, amivel eddig is, de teljesen mások. Ezek már multimédiás szórakoztatások, és nem igazi kihívások. Én is csak akkor jöttem rá erre, amikor harmadszorra X-eltem ki a super mario-t hogy ez egy játszhatatlan sz*r.

    Nem az lett játszhatatlan, én lettem élhetetlen :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák