- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
válasz FunPro #141015 üzenetére
Ezért nem tudok a fejlesztőkre haragudni. Az ipar ledegradálta őket szakmunkásoknak, szalagmunkásoknak. Nem véletlen, hogy az utóbbi 2 évtizedben nem kerültek elő olyan kultikus alakok, mint Carmack, Romero, McGee, Kojima, Molyneux. Ma a fejlesztő már csak megpróbálja időre megcsinálni azt, amit valaki kitalál, aztán lesz ami lesz. Ugyan az indie színtérről jöhetnének új arcok, de valahogy nem sikerül, igazából kevés az olyan indie játék, aminek minden eleme figyelemre méltó. Pedig pár éve volt egy srác, aki egymaga olyan brutál grafikát alkotott az FPS játékához, amit a nagy stúdiók és kiadók is megirigyelhetnének, de ránézésre valami tucat sci-fi lövölde volt maga a játék. Nem is lett átütő siker, az egyetlen érdekességnek megmaradt az, hogy a srác egymaga csinálta.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Crus
őstag
válasz FunPro #141015 üzenetére
Azért emlegettem az OOP-t, mert pontosan az volt az első jelentős átmenet a jelenlegi designer felületű "programozás" és a soronként verem befelé a kódot hardcore metódus között.
A legjobb példa az őrület csúcsra járatásában a Unity engine. Évekig jellemző volt, hogy amit abban fékeltek össze, annak rettenetes volt az erőforrásigénye. Ilyen szinte nograf 20 éves küllemű játékok tucatjai pörgették a GPU-t 100%-on, meg zabálták a ramot. Aztán nagyjából kezdtek beletanulni a new gen programerek és néha egész szép csodákat tesznek le már az asztalra. Csak az a gond, a korábbi évek tudáshiányát velünk userekkel fizettették meg, mert gyengébb hw-en nyilván rettenetesebben szaladt...
Érdekes, hogy említed a tesztelőket, akikből már egyre kevesebb van. Az újabb divat a userekkel teszteltetni akár BG3 módra, hogy early access, akár porfátlan kiadni a játékot 60$-ért, majd várni a logok sorát az átvert vásárlóktól.
Azt gondolom, hogy a határidőkre szükség van. Csapott meg eonokkal ezelőtt a játékfejlesztés szele és ott is az volt a jellemző, hogy a korai szakaszba elég laza a tempó, aztán ahogy közeledik a határidő, húgy jön a pánik, meg a kapkodás, meg a 18 órás napi munka. És erről azt kell mondjam, hogy nem igazán a programozó, a designer, grafikus, meg a zenebuherátor tehet, hanem a leader. Keményebben kell csattogtatni az ostort, mert az emberek hajlamosak mindig a legkisebb ellenállás felé menni, ami ilyen esetben azt jelenti, hogy inkább elmegy lattézni 2 órára, sem mint a kódot bogarássza.
A játékfejlesztésben tipikus probléma, hogy a designer kitalál valamit, a grafikus azt meg is valósítja, az engine meg nem bírja el. Így végsősoron mindig az van, amit a programozó akar (AMIRE KÉPES!). És ha a programozó hónapok optimalizációját látja maga előtt, akkor egyszerűen visszaszabja a történetet azzal, hogy ez így nem megoldható. Pedig de. Újra és újra csak a C64-es játékok és demók fejlesztőit tudom felhozni, meg azt a közeget, ahol addig gyűrték újra és újra a sorokat, nagyon gyakran assemblyben, amíg meg nem valósították azt, amit eredetileg is kitaláltak.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Trollok komolyan
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Ukrajnai háború
- Ubuntu Linux
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Linux - haladóknak
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i7-8665U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i5-8365U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs