- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zó
tag
Optimális esetben nem szokott 3-4 font lenni a postaköltség egy DVD-tokos játéknál, innen mondjuk 2.95, de ha 10 játékot rendelsz, akkor az összesért ennyi a postaköltség. Szóval nagyon megéri innen többen együtt rendelni. (Viszont borítékban adják fel külön-külön őket, így ugyan a DVD-tok nem, de a papírkülső megnyomódhat kissé.)
Ez pedig egy Heroes V Gold, itt sokkal olcsóbb, mint idehaza akár kiegészítő, pedig paírkülsővel rendelkezik, és jár hozzá bónusz DVD is: [link]
Innen is hasonló módon 2.95 font postaköltség, korábban az előző boltban is akciós volt.
-
Zó
tag
válasz Kis zöld izé #453 üzenetére
Ha már - vélhetően véletlenül - hozzám címezted a hozzászólást, itt található egy nem éppen díszdobozos, de jó eséllyel olcsón elkelő példány (viszont külföldről): [link]
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz echterion #138766 üzenetére
Ha már tavaly játszottam végig először hozzászólnék pár szót.
Nekem a matérirendszer tetszett nagyon, abból remek dolgokat lehetett kihozni, bár kissé grindolásra sarkallt. A superbossok szintén izgalmasak voltak, de csak ellenük és low level szinten poénból próbálkozva a Midgar Zolom ellen sikerült csatát veszítenem, amúgy mint kés a vajba.
A random encounterek folyamatos flow-törése és az inventory (a matériák pakolgatása) egy rémálom, elképesztő. A sok harc még azt is elérte, hogy a remek zenét szinte meggyűlöljem. Persze a harcok legalább, de a 3 fős party eléggé limitálja a lehetőségeket.
Egy remek és szórakoztató kaland volt, amit 1997-ben sikerült összerakniuk (hozzáterszem, csak abban az évben sok legjobbnak jelölhető csoda jelent meg), biztos im,ádtam volna, de szerintem nem lett volna hozzá türelmem annak idején, tavaly lett. (Egy korábbi próbánál amúgy meguntam az elején.) És kifejezetten jól esett egy régebbi iskolás játékot játszani. A remake is már-már émelyítően szorítja a játékos kezét.
-
Zó
tag
válasz echterion #138818 üzenetére
At új motorra újracsinálták (angolul: remake-elték) a játékot, nem csak remasterelték. Ez egy télnykérdés. Az meg egy másik dolog, hogy maga a játék ezzel mennyire lett friss az eredetihez képest, mert ebből szempontból közelebb áll a remasterekhez. (És ha nem hagyom ki PS3-on, pont ezért nem is nagyon érdekelne, így viszont igen.)
Érted, csinálhatbárki egy shot by shot gagyi remake-et az Alienből, ami semmit nem tesz hozá, de a komplett újraforgatás miatt az remake.
Attól, hogy valami remake, még nem biztos, hogy indokolt vagy újnak hat.
-
Zó
tag
válasz cyberkind #139119 üzenetére
Kár bezzegelni a PC-s UC-csomaggal. A Last of Usban például a minap javították a camera jitteringet (egérrel jön elő, így "konzolosabb" szemmel nyilván bagatell), az UC-kban meg megjelenés óta benne maradt.
És más Sony-portok is fennakadásokkal kezdtek. A GoW-nak volt a legjobb a híre, az az egyetlen, melyet azonnal próbáltam is, az nálam is rendben volt. (Az egy más kérdés, hogy 2 óra után inkább jegeltem, ment a backlogba.)
-
Zó
tag
válasz tomsolo #139184 üzenetére
A 6 óra számomra már zavaróan kevés. Persze lehet tölteni két etap között, de a gyakorlatban kellemetlenebb macerának éltem meg, mint az akksicserét. Szubjektív, hogy kit melyik zavar, bár az tény, hogy a Sony-kontrollerek akksija nem valami jó, és a trend sem felfelé mutat.
-
Zó
tag
válasz echterion #139189 üzenetére
A tomsolo által tapasztalt DualSense-értékre reagáltam, illetve a saját Sony-kontrolleres tapasztalataimat idéztem meg. A DS3-ból olyan revízió is volt a végén, hogy egy hosszabb etapot sem bírt ki (a bal analóg kar is csak pár hónapig tartott ki). Az egész óriási kínai gagyi volt, noha hivatalos Sony-termék volt. Csak azt tudom a javára írni, hogy 8k volt csupán, olcsóbb mint a korábbi változat.
-
Zó
tag
Ennek örülök, de mivel nálam minden PC-n ilyen, ha lehet, más store-t választok, Ubi-játékot meg inkább konzolon játszanék (a gyakorlatban inkább a régebbi, GOG-on problémamentesen elérhető játékaik érintenek). Az csak hab a tortán, hogy ez nem egyéni probléma, hanem sokaknál előjön.
-
Zó
tag
válasz csuvicsuva #139341 üzenetére
Abban vagyok kisebbség, hogy régebbi játékokkal játszom főleg, és ezeknél a Ubi direkt csinálja így, mindenkinél így van, ez hivatalos: [link]
A Division 1-nél újabb játékukat nem indítottam el a kliensükből, azért hangsúlyos ez nálam, mert érint
Sajnos GOG Galaxyval vagy bármilyen "gyűjtőklienssel" is a legnehézkesebben párosítható kliens, tehát ha valakit zavar a kliensezés, vagy szeretné egy felületen áttekinteni a dolgait, akkor objektíven elég rossz választás. Ha csak új játékokat akarsz letölteni és indítani, arra jó. Csak hát a játékos szemszögéből emiatt nincs hozzáadott érték, legfeljebb plusz nyűg, hiszen ezt tudja minden más jobb is.
Szerk.: És az sem előny, hogy a store-jukban nem látszik mi van meg (tudtommal senkinél), a DLC-k is nehezen lekövethetők. Illete van olyan játékuk, ami megvan náluk, de ha meg akarom venni a DLC-t, kiírja, hogy nincs meg az alapjáték, és anélkül nem tudom játszani.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz csuvicsuva #139343 üzenetére
Hát jó, de akkor nálad rossz, mert a Ubi szerint úgy kéne működnie, mint nálam
Amúgy szerkesztettem a store-t érintve az előzőt. Komolyan érdekelne, hogy az tényleg csak engem zavar-e.
-
Zó
tag
válasz csuvicsuva #139345 üzenetére
Ja, az EA-nél is van duplázás, de az csak balfékség nem életnehezítő, mint a folyamatos relogin meg hasonlók. Nálam amúgy a Prime-féle AC Originsnél tűnt fel ez a DLC-s dolog, és nyilván kisebb bizalommal vásárolok így próbából. Legalább van már refund, évekig kullogtak a többiek után lekezelve a vásárlókat, de ez inkább policy, mint kliens kérdése volt.
Azt se szeretem amúgy, hogy régi játékoknál nem méri, de még a 2018-ban kiadott Settlers History Collection tagjai sem. Felhőmentés sincs elvileg olyan játékaikhoz, melyekhez GOG-on van stb. Szóval attól függ, mit keres az ember, objektíven viszont feature-hátrányos tud lenni.
Az külön értelmezhetetlen volt, amikor a moddolható felbontású, felhőmentéses, kiegészítős GOG-os Heroes 3 mellé kiadták a máig bugos Heroes 3 HD-t kiegészítők nélkül drágábban, ráadásul felhőmentés nélkül Steam-exkluzívként, miközben nyomták a UPlayt
De minden kliensnél vannak hiányosságok. Sőt konzolokon is. Series X-en nem mindig tölti be az akciós játékok listáját teljesen a store, így kénytelen vagyok másnap vagy böngészőből próbálkozni, PS3-on meg volt vagy egy év, mire javították, hogy a store ne fagyassza le a gépet random pár percenként
A Steam esetében a kulcsos dolog jogos, de én eddig mindig azt kaptam, amit vettem, mindig tudtam előre, mi lesz. Cserébe meg látom, mi van meg ismerősöknek, ga co-opra keresünk játékot, vagy fölös kulcsom van. Na ez ezerszer jobban érint. A Box is csak annyit tud, mivel játszott már valaha ismerős, de így szerepelhetnek ott továbbadott játékok, míg játszatlan "birtokoltak" nem. (A Game Passból kikerültek sincsenek ott, ami egyrészt jó, másrészt ha közben megvették, akkor nem tudom, mi van. Mindez Steamen világos.)
De nem vagyok Steam-rajongó, mostanság GOG és Xbox dominál nálam, csak harmadik számú. De volt ez máshogy, és lesz is.
-
Zó
tag
válasz KISDUCK #139370 üzenetére
Sajnos ellenvéleménnyel kell élnem, életem legrosszabbul játékra elköltött 25 eurójának tartom a rászánt pénzt (kb. 70 óra után). Szép, látszik a belé ölt sok munka és pénz, az alapfelvetés is érdekelne, de azért annyira sosem vonzott, csak a sok emlegetés miatt kíváncsi lettem már, mit tud a PS4 egyik legsikeresebb exexkluzívja.
Két dolog zavar nagyon, illetve harmadikként van egy fura vonatkozása számomra.
1. A világ inkább egy és szép játéktér, mint világ. Teleszórva mellékküldetésnek vagy ilyesminek hívott konfettivel. Nem rajongok ezért a nyílt világú játékokban. Nem mondom, hogy rosszak a mellékküldetések, de emlékezetes alig-alig akad, és azért elég sokat láttam más játék(ok)ban. Itt komplett lemodellezett városok nincsenek, mint az AC-kben. Az NPC-k meg hülyék, ha bemegyek a robotvadászok táborába, akik alatt spawnolnak a robotok, és bejönnek utánam, konkrétan nem csinálnak semmit a keménylegények, esetleg rohangálnak. Elég illúzióromboló ez. A rendes településőrök viszont le szoktak állni harcolni.
2. Bullet sponge. Tök jó, hogy a különböző alkatrészeiket le lehet ügyesen szedni a robotoknak, és ezért szívósaknak kell lenniük normál támadások ellen, de normális nehézségi szint mellett iszonyúan fárasztó mindenhogy, hiszen ráadásul jó nagy a játék is. És persze ha sérülünk, kell a gyógyfű vagy az ital, így az állandó hosszú harcoknak további következményeik vannak. Na az utóbbi miatt folyamatosan vadászni kell, például úgy, hogy Aloy lefut mindent, a nyulakat is, tehát futva agyonverünk bottal 20 nyulat, és akkor jól felkészültünk egy komolyabb konfrontációra. Ez nemcsak béna, de grind is az én szótáramban.
3. A Guerilla próbálja akció-RPG-ként deifiniálni a játékot, és valóban tekinthető is RPG-lightnak (mondjuk, lassan mi nem?), de még annak is nagyon vékony. Szökőévente mondhatunk alternatív dumát, előre lespoilerezi a küldetésért járó jutalmat (eleve minden egyféleképpen megoldható), a kereskedők tucatjellegűek stb. Pedig a méretei és a nyílt világú akció-kaland túlburjánzott divatja miatt hangsúlyosabb RPG-elemek jelenthetnének pluszt, ha nyilván ez sem lenne óriási nóvum.
Ha elkap a világa vagy magával ránt a történet (eddig az sem igazán tetszik), biztos jobban élvezném, de sajnos nem az esetem a játék a külcsín és néhány jobb ötlet ügyes megvalósítása ellenére. Amikor játszom vele végül is leköt, de elindítani ritkán van kedvem. Ennél azért vannak számomra lelkesítőbb játékok is a könyvtáramban. Százával.
-
Zó
tag
A Halók esetében árnyalnám a képet. Az első rész azért nagyot dobott AI-ban, működő járműves akció sem FPS-ben volt akkor még, és a filmszerű mesélésben is érdemi lépés volt. A limitált arzenált és az auto-regent meg tömegesen kezdték másolni (többnyire rosszabban), iparági standarddé váltak. A fegyverek között is volt egy-két kimondottan érdekes. Co-op meg ugyan sok FPS-ben volt korábban, de jellemzően csak belehányva a lövöldékbe, itt így üdítő volt a co-op kampány. Meg ugye az FPS-ek elég vegyesek voltak még konzolon, a GoldenEye nyilván nagy innováció volt, de az a Perfect Darkhoz hasonlóan fájdalmas tud lenni mind N64-, mind Xbox-kontrollerrel. A 2-ből a jól megvalósított dual-wieldet emelném ki. (Ami a 3 után MIA lett.)
Az már egy más kérdés, hogy a hupilila sci-fi-light számomra taszító, és nem az én esetem FPS-ként sem. A repetitív level design viszont fájdalmas, és szinte minden résznek vannak borzasztó, lélekgyilkos mélypontjai. Szólóban az élmény így nálam sem volt soha középszar fölött, de érdemeik vannak. A kooperatív más tészta, de azzal meg az a baj, hogy sosem sikerült igazán fejlődni, és már az Xbox 360 generációja idején jöttek jobb co-op lövöldék, de a Halo azóta is vergődik ebben.
És másban is, a Bungie felszabadulása óta ugyanis csak küzdenek, hogy kezdjenek valamit az IP-vel. A 4 nagyon jól nézett ki (a korábbi részek ha a szakmabelieknek hoztak is érdekes dolgokat, játékosszemmel sosem a látvánnyal hódítottak, én néha kínosnak találtam őket), a játszhatóság is rendben volt, nekem talán a legjobb Halo-élményem, de az érdemi és működő innovációk leálltak. A lilaságból meg visszavettek, de az egész forerunneres téma csak arra jó, hogy utólag Covenant-rajongó legyek...
De kooperatívban végiglőni őket még mindig kellemes tud lenni (nem, nem élmezőnyösek nálam), mert nincs sok hasonló és jó minőségű alternatíva. Szóval nálam középszar meg nem is, de érdemei vannak.
A Bungie egyébként nagyon kreatív csapat volt, de én a Myth-t szerettem tőlük, azt nagyon elkapták. A Destiny-vonal meg pont az, hogy elsírom magam tőle, és akár a bungie-s, akár a Bungie-mentes Halókra csak rákívánok tőle.
-
Zó
tag
válasz arfer #139372 üzenetére
Érdekelt, hogy mi a nagy rajongás tárgya, mert videókból nem értettem. Érdekel a játékos szemével a game design, a trend. De mint mondom, leköt, de ad egy nagy csalódás- és ürességérzetet.
Meg hát lássuk be, 10 óra után legfeljebb benyomásokról tudnék beszélni, ha mindenki csak azzal töltene szignifikáns időt, amit imád, akkor mindenről csak az ömlengés menne. De a jövőben sok hasonlót nem tervezek, valójában eddig sem volt rá sok példa, 70 órás szerintem egy se.
-
Zó
tag
válasz echterion #139374 üzenetére
Attól függ, ha időrablónak érzem a játékot, a 70+ óra pont nem hangzik jól. Ha még órabérbe is átszámítom, akkor meg még drágító tényező. Ha nem sorakoznának a jobban nekem való játékok, akkor persze kevésbé érezném, hogy valami jobb helyett játszom vele.
A lényeg, hogy nekem csalódás, ez az én érzelmem, amin érvekkel nehéz változtatni A leírt hiányosságok pedig akkor zavarnának, ha elkapott volna, szóval az a része a kommentemnek akkor is ott lenne.
-
Zó
tag
Utoljára a GfWL-es Halo 2-höz értem hozzá szólóban. Co-op FPS-ből szűkebb a mezőny (nem a looter shooterekre vagy L4D-epigonokra gondolok), mert lássuk be, akármennyire frankó a Duke Nukem 3D, nem co-opra lett kitalálva, még annyira sem, mint a Halo. Írom mindezt úgy, hogy az ment annak idején is egy nagy kedvencként co-opban is, és idén végigment így a Quake is.
A Halóra nézve az a kínos, amikor a 2006-os Rainbow Six Vegas (fedezékből TP) elveri az összeset co-op lövöldeként. Vagy a 2008-as Army of Two (ez persze TPS), pedig az már sajnos splitscreenexkluzív, és a folytatások nem BC-sek Boxon. Nyilván az élmény szubjektív, de fundamentális problémák vannak a Halónál a konkurenciához képest. Csak abban nem látom a tömegeket. Más műfajok, más jellegű lövöldék, illetve szóló élmények persze vannak bőven, azok helyett nem ajánlanám.
-
Zó
tag
Nem tudom, hogy mikor játszottad, szerintem a DLC tette bele az ultra hardot az NG+-hoz, viszont lehet már úgy is kezdeni. Vagy 50 óráig úgy ment, nem volt frusztrálóan nehéz, de frusztrálóan időhúzóak voltak a harcok, így levettem very hardra (a különbség a gyakorlatban ég és föld). Megnéztem, hogy mit csinálnak a nehézségi szintek, ez alapján számomra a story vagy esetleg az easy szint nem érződne sárdagasztásnak.
Ultra hardon ugye pénz is alig van (pontosabban minden az ötszörösébe kerül), tehát béna felszereléssel kell csilliárd évekig harcolni (minden egyes kilőtt lövedék=pénz!), miközben minden tud one shotolni, ha nagyot bénázol, és a legalapabb tartományok is leszedik a HP-d felét lazán. Ráadásul az elementális sebzést is felezi, pedig a játék egyik lényege az lenne, hogy azzal támadj, amit nem szeretnek (lehet felgyújtani 16-szor egy sawtootht). Viszont az ellenség harci AI-át meg pont feljavítja, és ad egy kis túlélős jelleget, csak sajnos a játékmeggyűlöltető bullet sponge mögé rejtették (testre szabhatóbb megoldás jobb lenne). Részemről elsőre nem ajánlom.
A beígért csattanó miatt játszom én is, hátha a végén azt mondom, azért megérte. Csak hát más ezért egy 5-10 órás játéknak vagy 2 órás filmnek nekifeszülni, mint ennek. Nem bánnám, ha inkább "csövesebb" lenne, mint pl. az Enslaved volt.
-
Zó
tag
A respawnra mondok jobbat: korrumpálódott zónát álltam neki kipusztítani, mire kinyírtam az utolsó szörnyet, látom, hogy azért nem vette teljesítettnek, mert respawnolt a többi. Amikor megint ugyanez történt, inkább feladtam. A VH egy casual darálás volt ehhez képest. De ha nincs kedvem harcolni, akkor új területen nagyrészt futok. A lopakodás időigényes, a futás pedig legtöbb esetben működik, ha a legtöbb robotdög gyorsabb is, mint a csiganyúl.
Szerk.: Illetve van egy tábor, melyet már majdnem leirtottam, de a corruptor elől kicsit messzebb szaladtam a kelleténél, és azzal, hogy ő visszafordult, újratermelődött azonnal mindenki. Ez ötször történt meg különböző variációkban. Azóta látom, hogy küldetés is visz oda, de ez akkor is agyrém ebben a formában.
Azt én sem tudom, hogy mindez miért OFF, ebben a topikban mi a preferencia.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz Dilikutya #139389 üzenetére
A Halo 1 eredetileg az RtCW-vel gyakorlatilag egyszerre jelent meg. Ha a 3D-re gondoltál, elnézést, az tényleg régebbi
Amúgy én is jobban bírom a Wolfot, az telepítve van most is, de feature-ökben nagyon mást tudnak.
A Halo Wars már egy érdekesebb kérdés. Nem volt érdektelen RTS-próbálkozás konzolra, poén volt a műfajváltás (bár eredetileg is RTS-nek terveztés a frencsájzt), de a PC-n megszokottakhoz képest az agyonbutítás és az útvonalkeresés miatt egyszerűen egy kompromisszumjáték volt. Persze az útvonalkeresés nehezen fogható a konzolokra, értelmezni sem bírom, miért lett olyan, az Ensemble az 1999-es AoE 2 szintjét is képtelen volt hozni. Ráadásul csak egy nem túl hosszú UNSC-kampány volt benne, ami nagy ziccerkihagyás volt.
Végül is jópofa volt annak, ami (a kooperatív kampány sokat segített), de a helyén kezelve a platformnak és az IP-nek szóltak a korabeli dicséretek. Ha PC-re jelenik meg random sci-fi skinnel, közröhej tárgya lett volt. (Nyilván a Combat Evolved is kisebbet szólt volna, de mint mondom, az tudott újítani bármely platform FPS-eihez képest, ahogy korábban a GoldenEye is.)
-
Zó
tag
válasz Dilikutya #139392 üzenetére
Objektíven tudott olyan dolgokat, melyeket más nem (nagyon), és a PC-s FPS-ipar is másolta. Nem szeretem, de ezt nincs értelme elvitatni. Azon már lehet vitatkozni, hogy ezekre az újításokra mennyire volt szükség, sok FPS-nek ártottak is a rosszul kivitelezett majmolás miatt.
Fun fact: a Halo előképe a Bungie-tól az 1994-es Marathon Macre, és korábban a legfejlettebb egérhasználattal, alternatív fegyermódokkal rendelkezett. A platform miatt nem jutott el tömegekhez, mint a kortárs... várj, valami D betűs ... Dork vagy Dome, valami ilyesmi
-
Zó
tag
válasz section9 #139394 üzenetére
A NOLF és a Deus Ex is nagy kedvencem, de AI-ban le voltak maradva (bár az előbbiben jópofa volt, hogy borították az asztalt, és bebújtak mögé fedezékbe, az más kérdés, hogy ez reálisan mekkora védelem), és nálam egyik se a gunplay miatt volt ütős. (A NOLF-os motorozást meg nem hoznám fel a warthogozás ellen, nem volt jó.) A NOLF megszületéséhez amúgy kellett az N64-es GoldenEye és a PC-s Thief.
Tulajdonképpen mind a két játék hibrid volt, nem vegytiszta FPS. Klasszikusok? Azok. Meg se közelítette őket élményben nálam a Halo? Nem. Tök mást nyújtottak. Abszolút.
Kíváncsi lennék, hogy a Halokék Törpikék megítélésében mennyit ártott meg használt az art direction.
-
Zó
tag
A humor nem zárja ki a komolyabb szubsztanciát. Lásd éppen a The Boyst vagy nem képregényes vonalon a The Groundhog Dayt, Monthy Pythont, sőt szerintem Shakespeare Rómeó és Júliájának is van egy komikus hangvétele, de nem az "endgame-nek".
Az MCU-n belül a nézhetőbbekban mind volt bőven könnyedség (Iron Man, Guardians of the Galaxy, esetleg Homecoming), mintha komolyabb hangvételűt nem is tudnának írni. Eközben a DC-nél se működnek a jajdeuniverzumos filmek, még annyira se. Vagyis ez inkább múlt idő, mert az Endgame-mel én is kiszálltam.
-
Zó
tag
Akkor jó Mindenesetre a felületes ökörködés is elfér párszor, annak is lehet helye, a GotG sem több vagy egy-egy kedvelt nem képregényhősös vígjáték sem, de én sem kimondottan ezekre vagyok bezsongva.
A probléma itt szerintem, hogy dézsából öntik (ez egyrészt a minőség rovására megy, márlsrészt a közönség egy részét kiégeti), szerintem Nolan-Batmanből sem kell 50, ami azt illeti, már a TDKR sem volt igazán jó.
A rajongók biztos örülnek, de nem vagyok biztos benne, hogy visszafogottabb terméssel ne járnának végül ők is jobban.
-
Zó
tag
Valljuk be, mindenki fogyaszt limonádét. Sokan szeretik a Kommandót a korosztályomban, akik fújnak a Marvelre. Én is inkább azt választom, de ettől nem vagyok sokkal különb. A játékokról nem is beszélve. Mi volt az Uncharted, ha nem egy szórakoztató kis hülyéskedés mechanikailag és sztorira is?
-
Zó
tag
válasz tomsolo #139449 üzenetére
A partizán fehér benne, a SOE-ügynök fekete, nem? Persze az is fura, mert fedettnek kellene tudnia maradnia, és az ismert SOE-ügynökök fotók alapján mind fehérek is voltak, tehát rendhagyó választás volt a szerepre.
Körökre osztott taktikai RPG-nek most jött ki az ígéretesen festő Wartales, de az nincs Game Passban.
-
Zó
tag
Az FF7 Remake egy GTX 750 1 GB-on elfut 30 fps-se butítva problémamentesen. Jobb vason meg nyilván jobban. A grafikai opció kevés. Lehet, hogy day1 valami stimmelt, de hónapokkal ezelőtt se volt vele gondom. Persze PC-re először Epic-exkluzívként jött ki, úgy nem érintett.
Nálam legalább elérik, hogy csak leárazva vegyem a játékokat, vagy bevárjam őket Gane Passba, biztos, ami biztos.
-
Zó
tag
Én is azt írtam, hogy kevés a grafikai lehetőség. Kell is ezért kritizálni a Square Enixet, csak játszhatatlan éppen nem lesz tőle a játék, sőt még a legjobb verzió is lehet tőlük a port. Stutter nálam nem volt, de arra jött hotfix, illetve driverben is optimalizáltak valamit, így mivel day1 nem rohantam tesztelni, lemaradhattam róla.
Nem jó, ami mostanában megy, csak úgy tenni sem kell, hogy minden tragédia, míg konzolokon minden kiválóan fut. Meg hát én szoktam retrózni PC-n és konzolon is. Viszonylag ritkán sikerül ezt csodálatos folyékonysággal tennem, ahogy régen sem így találkoztam a játékokkal. De ha mindennel day1 akarnék játszani 4K @ 120 fps-sel, akkor biztos szenvednék.
-
Zó
tag
válasz Dilikutya #139585 üzenetére
Az idő véges, ha nem azzal töltöd, hogy minden platformról ismerd a jobbakat, akkor jobban el tudsz mélyülni a választott platformon vagy stílusokban, a játékokon kívüli világról nem is beszélve.
Nyilván a 2D platformerek választéka DOS-on elég hiányos volt, ahogy a 3D platformereké Win 98-on, az FPS-eké meg konzolokon stb. Túl sok játék van PC-re is, ami méltán érdekel. Vannak konzoljaim, sokat szélesítették a látókörömet, de a kedvenc műfajaimtól cserébe elvontak. Nem érzem magam többnek velük, csak másnak.
Nyilván ha valaki szinte csak friss játékokkal játszik, illetve több platformon elszórt kevés műfajból szemez, annak más a helyzete. Régen pedig rengeteg játék elkerülte a PC-t, mostanra már alig vannak exkluzívok, a nintendósok meg még jobban is futnak PC-n, mint Switchen. Arról nem is beszélve, hogy hány évtized játékai váltak könnyen hozzáférhetővé az időben kalandozva. (30+-os játékokat is előveszek.)
-
Zó
tag
válasz Dilikutya #139589 üzenetére
A játékújságíráshoz sem feltétlen muszáj konzol szerintem. Egy szakbarbárnak, aki stratégiákról, kalandjátékokról, szimulátorokról ír, nem sok jelentősége van. RPG-k? Volt valaha néhány, illetve érdekesebb portok, de inkább a jRPG-k miatt volt valaha jelentősége, de nem hiszem, hogy csak egy Dragon Quest-veterán tudna írni hitelesen a Baldur's Gate 3-tól, pláne ha a jRPG-ken megspórolt időben a BG-előképeit ismerte ki jobban.
FPS-eknél is néhány darabra redukálható a történelmileg releváns valahai konzolexkluzívok (GoldenEye/Perfect Dark, Halo) száma. A Killzone- vagy a Resistance-félék nem osztanak, nem szoroznak.
Más műfajokban más (volt) a helyzet.
A játéksajtónak meg nem biztos, hogy jót tesz, ha a benne tevékenykedők mindenhez is érteni akarnak miközben futószalagon játszanak időre. Nem mondom, hogy muszáj specializálódni, de van létjogosultsága, és ebben az esetben a "fölösleges" platformok elengedése előny.
-
Zó
tag
válasz echterion #139905 üzenetére
Én szerertem, de nem a vödör aljáról. Jót még nem hallottam az alapjátékról, a DLC-ket pedig ahhoz képest sem dicsérik. Egyedül az FC3 külön co-op kampánya ment végig, az alapból középszar volt (ott a level design inkább CoD, mint FC), ráadásként bugburleszkhegy is. Ezen kívül az 1-ről szoktam lepattantani néhány évente. Legyél taktikus, lopakodj is lövöldözés előtt, de a lopakodás gyenge.
Szerintem lesz ingyen, mire valaha elindítanám, de ha lemaradnék róla örökre, az se lenne fájdalmas veszteség. A Ubinak nem pénzt adni már önmagában játékélmény
-
Zó
tag
Már a HZD-ben sincs jó nehézségi szint. Nem is az a baj, hogy nehezebb szinten könnyű kimúlni, hanem hogy tökéletesen harcolva is rettenetesen sokáig tud tartani a legtöbb összecsapás. Azt mondanám, hogy a King's Bounty tudott így elnyúlni a túl sok töltelékharccal, de abban frankó a harc, és egy körökre osztott játék. Ebben viszont dögunalom, legfeljebb ki lehet kapcsolni a kihívást.
De a törzsi halandzsázás nagyon érdekes. Mármint nem nekem, de valamit csak élveznek benne a tízmilliók. Persze vannak jó húzások a harcban is, leválasztani a darabokat a dögökről meg massive damage-elni a giant enemy crabeket, de nem olyan hosszan, ahogy ez a játék teszi (a bénaságokat meg hagyjuk is). Már az első rész önmagában egy koncepció rétestésztává nyújtása.
Technikailag erős banda a Guerilla, de sajnálom, hogy game design szinten is körberajongják most őket, mert nem a legjobb inspiráció, amit ők kínálnak. (Persze a "legyen minden túlnyújtott időrablás" már régi történet, ebben ők is csak követik a trendet.) Már a Killzone-ok sem voltak acélosak tőlük, bár a gyengécske első részhez képest legalább tudtak fejlődni.
-
Zó
tag
válasz echterion #139971 üzenetére
Én semmit, "megnéztem" a hájp miatt, amikor leárazták, mert mégiscsak ez fújja a passzátszelet. Az AC sok szempontból jó párhuzam.
Nyilván szubjektív, hogy egy játéknak a harcrendszere kinek mikor unalmas, de az tény, hogy a HZD hosszú játék, és ehhez jönnek alapból nagyon hosszú harcok (a kulcsszó bullet sponge). És persze főleg az, hogy mennyire terel a játék a harcok ismétlése, halmozása felé (grind). Na, ez egy kiváló recept a beleunásra, ha emellett nem tud újat mutatni a játék, és annyira az alapmechanika sem nagy was ist das.
És ahogy írtam, jobban belőtt nehézségi szintekkel ez kezelhetőbb lett volna. Manapság már léteznek testre szabható nehézségi szintek egyes játékokban. Míg a Duke Nukem 3D-ben minden is megoldható volt iniből, például a Sniper Elite 5-ben a menüből is tudod finomhangolni a bekapott és kiosztott sebzést, de a Plague Tale 2-ben is elég jól testre szabható.
-
Zó
tag
Az első 50+ órám ultra hardon ment bele, úgy könnyű volt meghalni, de egyszerűen annyit kellett tunkolni az ellenségeket, miközben új fegyvereket vásárolni is elképesztően drága volt, hogy inkább hagytam, csak rontott az élményen. Nem állított meg, csak végtelenítette a játékidőt. (NG+-hoz tették bele, de többen ajánlották... Túlélősebb jellege is lett, de nem érte meg.) A very hard very easy hozzá képest, de még így is túl sokat kell lőni, viszont kihívás már így sincs, minden izgalom elszállt. Na, ez sem éppen az unalom ellen dolgozik.
[ Szerkesztve ]
-
-
Zó
tag
válasz section9 #140135 üzenetére
A 10-20 fps között futó DOS-os PoP vagy az FF7 a 15 fps-es harcokkal azért ott volt. A Doom a 35 fps-ével fény volt az éjszakában egy-két "csoda" mellett. Persze voltak szép teljesítmények, a Doom is az volt, de nem mindenhez lenne vidám visszatérni.
A Shogunnal nekem nem volt helyproblémám, a 2,1 GB-os HDD-n elfért a többi játék mellett.
-
Zó
tag
válasz cyberkind #140364 üzenetére
Nem hiszem, hogy egy folytatásnak abszolút ugyanolyannak kell lennie Megjegyzem, a Max Payne 2-ben sem csak Maxet lehetett irányítani, mint az első részben. Eddig azért elég egyértelmű, hogy ez egy AW2. Őszintén szólva túlságosan is, előjöttek a legutóbbi videótól a rossz emlékek. A legértékelhetőbb AW számomra a Control AWE DLC-je volt.
-
Zó
tag
válasz cyberkind #140366 üzenetére
Ja, a Twin Peaks jó lett volna benne, de kevés volt. Éppen az maradt meg sajnos, hogy a játékmenet abból állt, zseblámppal világítottam, és lőttem a fénybe. Na meg generátorok. Sokkal vevőbb lettem volna/lennék egy Twin Peakset idéző akció-kaland-thrillerre/horrorra.
Azért remélem jó lesz, a Control legalább mechanikailag biztató volt, csak már egy ideje szerintem túltolják az agyfaszságot a Remedynél, mintha attól tűnnének zseninek.
-
Zó
tag
válasz alratar #140463 üzenetére
Nem tudom, hogy emlékszel-e még, amikor PS2-exkluzívok voltak az aktuális GTA-k. Azóta is hallottam hasonló vágyálmokat fanboioktól. A Square Enix játékainak exkluzívvá tételének elmaradásáért pedig aligha lenne lincselés. Játékosszemmel nehéz itt jó fiúnak tűnnie bármelyiknek.
Azt aláírom viszont, hogy most nem már birtokolt stúdiók állítanának elő "mindenkit" érdeklő terméket, hanem egy ilyet akarnak felvásárolni. Ez egyeseknek látványosabb, mintha csavarról csavarra vásárolod fel a világot, lásd Embracer vagy Tencent. Ugyanakkor a Sony tényleg a hiszti szintjén reagál, komikus és álszent. Eleve lehetne alternatívát állítani a CoD-dal szemben. Engem ez, mondjuk, nem érdekel, tőlem az IP-t is dezintegrálhatják vagy Sony-exkluzívvá tehetik. A felvásárlásnak viszont szorítok, mert még mindig ez a legjobb esély egy csomó AB által bírt frencsájz számára.
Az meg egy más kérdés, hogy szomorúnak tartom a Sony konzolpiaci túluralmát a nyújtott teljesítményüket látva, akkor is, ha az MS játszmájában ott a nagyobb tőke és a felhő.
-
Zó
tag
válasz alratar #140471 üzenetére
Az Apple piacvezető, az iOS nem, és sok androidos márka ott lohol a nyomában. Felhasználóként nem is ér hátrány emiatt. Akkor már a Windows mint háztartási OS jobb példa lenne, ha tudnék arról, hogy valaki jobbat csinált (lehet, hogy igen, nem tudom).
Ha azt állítjuk, hogy a CoD elvesztése miatt tömegek pártolnak el azonnal a Sonytól (miközben a 10 éves megegyezésre lett volna lehetőség, a PC és a Nintendo is ott lenne még CoD-ra mint ilyen-olyan opció), akkor azzal azt is mondjuk, hogy a PS egy nagy lufi. Ha tömegek azért veszik, hogy a megszokott logós eszközön CoD-ozzanak, akkor marhára nem lenne érdemtelen a visszább esés sem.
Másrészt meg most hiszti van, hosszabb távon semmi sem egyértelmű, és egy PS-re (is) érkező FPS így még nagyobb űrt tölthetne be, ergo egy saját frencsájz pont ebből a kényszerhelyzetből mehetne nagyot. Ott a Bungie (Marathon készül is), ott a Guerilla multis FPS-tapasztalattal, de a third-partynak is megérné a PS miatt így jobban rágyúrni. A jelenlegi helyzet éppen az, hogy a Sony sikere a konzolpiacon egy kissé befagyott, mint a CoD-é a multis FPS-ekén, szinte teljesítménytől függetlenül. Pont nem tudok azon aggódni, ha ezt az állóvizet felkavarják.
Nem vágyom MS-Nintendo-exkluzív CoD-ra, azt szeretem, ha minél több játék multiplatform (amíg a game designnak nem megy a kárára), de a jelen sírás 99%-ban a Sony érdekeinek a megfogalmazása.
-
Zó
tag
Nekem a mainstream a game design szempontjából földbe állt, bár azért mindig találok valamit. ÉS sajnos ebbe beleértem a Sonyt is, régen az mennyiségen és az új IP-ken túl is változatosabbnak éreztem a kínálatot, a mostani sztoris akció-kalandok halmozása (néhány kivételt leszámítva) miatt sajnos elvesztették azt a vonzerőt, amit régen akárcsak a first-party miatt is tudtak.
Persze sikeres ez a vonal, és ha te ennyire lelkesedni is tudsz érte, akkor tök jó, de engem a PS3 után elvesztettek. Érdekes exkluzívokat én is a Nintendón látok (bár a gyakorlatban PC-n vannak rájuk megoldásuk, nem függetlenül a hardver gyengeségétől), más kérdés, hogy ennek ellenére sem adtam meg magam nekik, de ha újra játékkonzolt akarnék venni, akkor inkább feléjük mozdulnék. A performance, mondjuk, visszatartó erő.
-
Zó
tag
Kíváncsi leszek a TLoU2-re, az 1-et kihagytam PS3-on és PC-n is. Mechanikailag nem tűnt érdekesnek, a témában meg előtte a Walking Dead már nagyot ment (pont az volt az előző összessített GotY). Az UC-k is inkább hozzuk a Gears-klónt kamufeladványokkal és -platforminggal, ami a Crashek és a Jakek után csalódás volt. Félreértés ne essék, oda-visszajátszottam őket, de hiányérzetem azért volt, a 4 is kimaradt eddig. Mindenesetre miközben szupersztárrá vált az ND, mi pont elkezdtünk elhidegülni.
-
Zó
tag
Azért a látványnál az art is számít. A Heroes 2-3 is rommá veri a 5-öt, de a WarCraft 2 is szebb szerintem a 3-nál, ha látványosabban ki is jön a technikai elavultság. Sok indie is tud ügyesen főzni kevésből. Hogy miért mondom ezt? Nos azért, mert az Oblivionnak dicsérték ugyan annak a grafikáját, de szerintem mindig is csúnya volt, szóval annál szerintem meg már a NES-es Kirby is jobban nézett ki. Szóval egy Uncharted vagy PS3-as Ratchet jobb példa lenne, az előbbi sem öregedett rosszul (látszik a kora, de ízléses), az utóbbi meg még hasonló stílus is.
-
Zó
tag
Ha Detroit új IP PS4-en, akkor a Heavy Rain és a Beyond is PS3-on. A GoW-ot értem, de nem véletlenül kérdőjeles az is, és nyilván a Spider-Man is fura ebből a szempontból. A Nioh és a Death Stranding nyilván határeset.
Ezek mellett meg volt jó pár kevésbé ismert/sikerült exkluzív PS3-ra, pl. White Knight Chronicles, Tokyo Jungle, Folklore, Afrika, Haze, Lair.
A csökkenés a PS2 óta generációról generációra megvan, nyilván így mélyponton járunk, de főleg a third-party csökkenését nem bánom, bár a Square Enixszel mostanság összenőttek.
-
Zó
tag
Mennyiségileg kevesebb volt arra is, ha a minőség vélhetően konzisztensebb is, bár az Order és a Knack sem kasszasiker nem volt, sem a kritikusok nem szerették. A Horizont pedig megvetem, de ez az én bajom
Az PS5-nél látványosabb a beszakadás, illetve valójában a PS3-nál is, mert a PS1-2-re még rengeteg third-party exkluzív volt, és már ott is lassult a fejlesztés.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- RAM topik
- Háztartási gépek
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Kingston Fury HyperX DDR4 memória 2x8GB 3200mhz Alza Garanciával
- 8DB DDR4 3200 Kingston Fury 120 Hónap Garanciával
- Honor 50 - 5G - Posta az árban
- Microsoft Surface Pro 4 12" Touch i5-6300U/8GB/256GB NVME SSD/webcam/2736x1824
- Új! - Garmin Venu 3S - kijelző védő fólia - 18mm Quick Release textil óraszíj
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest