Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cs.zs.

    addikt

    "...a legtöbben viszont nem foglalkoznak a mobilban lévő hardverrel, inkább a remek szoftverfelületre és a terméktámogatásra fókuszálnak..."

    Z-Flip 3 5G-t vettem (2 éve) magyarországi boltból, számlával, első tulaja voltam. Szoftveres problémám volt, bevittem a Oktogonra a központi Samsung szervizbe (Flip és Fold készülékeket csakis oda lehet), ahonnan gyors ütemben lepattintottak, visszaküldtek a boltba, mert nem volt "Samsung garanciapapír"-om.
    -De hát eredeti számlám van, első tulaj vagyok!
    -Az nem baj, (tojunk mi a magyar törvényekre) ha nincs garijegy, viszlát!

    (ennyit a remek szoftverről és a Samsung-féle terméktámogatásról)
    [kép] [kép]

    ...itt kérem mindenki!

Új hozzászólás Aktív témák