- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoMagix
addikt
Még egy fontos momentumot nem említettem meg!
Nagy köszönettel tartozom Kisgépkezelő kitartó és hathatós támogatásáért, hatalmas segítséget nyújtott a pálya versenyszabályok létrehozásában!
Köszönöm szépen! -
NoMagix
addikt
válasz hamizoli #34556 üzenetére
Király, jó választás!
Kérdezem mindenkitől aki megjárta a romboló gyomrát, hogyan tetszettek a belsők?
Elég változatos és látványos volt?
Csalódás volt a külsőhöz képest?Más:
Kivégeztem a rally szigetet teljesen az összes acsi is megvan.
Kettő 40km-es accolade hiányzik, de azokat lehet elengedem.
Nagyon jó volt, még vissza vissza nézek a riválisok miatt. -
NoMagix
addikt
Az új F-150 Lightning is simán elfér mindenhol, 20 kockából 19-et adott meg pedig a hang és fény effekt mindegyiknél megvolt.
-
spleenszuru
őstag
Sziasztok!
Az normális, hogy átlagos fokozaton nem bírom utolérni az ellenfeleket? Mentem egy A terepjárós versenyt, aztán 11/12 lettem, otthagynak mint a sz*rt. Nem ütköztem egyet sem.
Minden autót tuningolni kéne, hogy ne legyen mindenki gyorsabb tőlem?Malaka!
-
Bib
őstag
válasz spleenszuru #34561 üzenetére
Kézi váltó, minden kikapcsolva max abs be, meg sok gyakorlás.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #34561 üzenetére
Látatlanban nehéz megszakérteni a dolgot, de nyilván ha új és gyakorlatlan vagy és még a kocsid se jó, akkor természetesen reális, hogy otthagynak a fenébe a botok. A tuning az segíthet, de az kétélű fegyver, mert az árkád játékok többségél jóval összetettebb itt a tuning, és egy rossz tuninggal könnyen négyzetre emelheted a nehézséget. Igazából singleplayerben tökéletesen el lehet lenni tuning nélkül is, ha az ember jól választja ki a kocsit az adott pályához.
Mindenesetre nézd a jó oldalát! Ha most még a közepes botokkal sem bírsz el, akkor legalább hosszú időn át élvezheted a játék által nyújtott kihívást. Vagyunk itt páran régi motorosok, akiknek már a legnehezebb fokozat sem jelent kihívást, aztán csak panaszkodunk, hogy kijött az új dlc, aztán 3 óra alatt végignyomtuk. -
parandroid
nagyúr
válasz spleenszuru #34561 üzenetére
Én 2 fokozattal feljebb játszom (highly skilled szinten), automata váltással, abs-szel. TCS/STM alapból off, de vannak autók/versenyek, ahol ezeket be kell kapcsolnom (RWD, S2, vagy bizonyos cross country események). Ritkán, de előfordul, hogy nem nyerek, ilyenkor restart, és másodikra meg szokott lenni. Nem tudom, mikor update-elték az AI-t, de néhány hónapja vettem észre, hogy minden versenyen van egy wunderkind a drivatarok között, aki jóval gyorsabb a többieknél. Ugye én meg eleve 12. helyről indulok, szóval ha a mezőny ügyesen feltart, és rövid a verseny, akkor nem mindig tudom utolérni a cél előtt. Mindehhez hozzátartozik, hogy én próbálok lökdösődés, falnak ütközés nélkül, tisztán versenyezni, az meg nem fekszik ennek a játéknak, ezzel a módszerrel sajnos sokszor esélyed sincs előre jutni. Online meg teljesen esélytelen vagy így.
Annyit tanácsolnék, hogy az AWD tuningokat keesd, nem mindig a leggyorsabbak, de kigyorsításban, és kanyarsebességben ezekkel nyersz a legtöbbet. Emellett érdemes több is ertebb tuner cuccait is kipróbálni, nem mindenkinek ugyanaz az ideális. Nekem pl nagy kedvencem urgundy, akit szokás utálni, de az az igazság, hogy az én játékstílusomhoz messze az ő tuningjai passzolnak leginkább, míg kukacka, vagy kisgepkezelő tuningjaival csak küzdök sokszor, mint kutya a jégen, miközben ők meg másodperceket vernek rám körönként rivális módban.
Ja, és sok gyakorlás, az volt már?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoMagix
addikt
válasz spleenszuru #34561 üzenetére
Én 99%-ban verhetetlen fokozaton (kikapcsolt kipörgésgátó és stabilizátor) nyomom saját tuningokkal és általában az aktuális pálya 50%-án már első vagyok, mindezt úgy ahogy parandroid is említette, megpróbálom ütközések és falcsúszások nélkül végigvinni a futamot. Hosszú idő óta nem futottam olyan versenyt mint tegnap az egyik rallys pályán ahol 4 vagy 5 alkalommal is újra kellett kezdenem, mert nem tudtam nyerni, de sikerült. Néha elég amúgy csak autót cserélni.
Ami még fontos a jó íveket (pályaismeret) megtalálni és a féktávokat jól belőni.
Érdekes amúgy, ha sikerült előre törnöd akkor már az esetek nagy százalékában nem tudnak az AI-k utolérni. -
spleenszuru
őstag
válasz parandroid #34566 üzenetére
Múltkori kommentedre reagálva, én is kilőttem a TCS/STM-et, de asszem nekem még jobb lenne ezeket belőve használni.
Nem volt sok gyakorlás, alig-alig játszom még vele, csak néha beugrok 1-2 versenyre.#34562Bib
Manuális váltó kizárt, épp eleget váltok IRL.Elég sok autós játékkal toltam már, igaz Forza egy sem volt eddig.
NFS UB volt eddig az első, ahol meggyűlt a bajom az AI-val.Tehát mint forzás kezdő, jobb lenne minden támogatást bekapcsolnom, plusz átlagostól pl. eggyel kisebb fokozaton tolni?
Prémiumom van, szóval alapból több lóvét kapok végülis..Köszönöm mindenki hozzászólását.
Malaka!
-
parandroid
nagyúr
válasz spleenszuru #34568 üzenetére
Difficulty szintek között szerintem nincs olyan nagy különbség. Én highly skilleden azért hagytam, mert a heti bajnokságok úgyis ezen mennek, megszoktam. Average-Above average szinteknek mennie kéne egy minimális gyakorlással is, ha van autós rutinod. TCS/STM nélkül gyorsabb vagy, de vannak autók (túl erősek, vagy hátsó kerekesek), amiket nehéz így irányítani, illetve a cross country versenyeken én nem stresszelem magam ezek nélkül, az úgyis egy lutri az egesz, hogy melyik vakondtúrásról mikor merre pattogsz.
Tuningokat mindenképpen próbálj ki, sokszor az alap autók teljesen használhatatlanok, egy jó tuninggal meg a kedvenced lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoMagix
addikt
válasz stillmatic #34570 üzenetére
Gratula! Ehhez kell igazán erős idegrendszer!
-
spleenszuru
őstag
Hát nagyon nem barátom a játék...
Levettem novicere, mentem 2 sima alap versenyt, nyomomban sem voltak.Utána megint megpróbáltam ezt, ezzel a kocsival. Ezek a difficulty lockosak? Ismét 10/12, esélyem nincs beérni őket.
Másik:
Ez rendszeres hiba a játékban? 2x mentem neki, természetesen ezután csak alt+f4 működött, és a progresst ofc nem mentette el...
Megnyerem a versenyt, majd jönne gondolom egy bejátszás, csakhogy a kocsim hiányzik a képernyőről, és így megáll az egész, nem történik semmi.
A "best car racing ever" címtől ilyeneket nem igazán várnék el, tényleg ilyen bugokkal találkozom majd?Malaka!
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34574 üzenetére
Igen, a heti versenyek vannak highly skilledre zárva, oda ajánlott a tuningolt autó.
Olyankor várnod kell, viccen kívül pár percet várj, és beadja, hogy nyertél.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Csokilaci
csendes tag
Sziasztok! Valaki legyen kedves segíteni, mert már szétvet az ideg!
Forza Horizon 5 PC mentett képeim keresem már a winyón három napja!
A fórumokon megadott localappdata.../steam... könyvtárakban nem találom.
Meg menjek fel a netre, ott lesznek a megosztott képeim. Előszöris nem osztottam meg, csak a játék alatt elmentettem. Másodszor, nem online játszom, le is van tiltva a szerver a tűzfal beállításoknál. Forza1, 2, 3, 4, 5 néven mentettem el őket. Fájlkeresővel kerestettem ezekre a nevekre (formátumot nem tudom), de semmi. Milyen formátumokat keressek? Jpg, png, bmp? Köszönöm a figyelmet!A parancssort nyissa meg rendszergazdaként, majd gépelje be: "sfc /scannow", majd a következőt: "DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth"
-
parandroid
nagyúr
válasz spleenszuru #34574 üzenetére
Pedig a trailcat nem rossz autó. Tegyél rá egy a800 tuningot. Ahogy írtam korábban, cross country alapból szerencsejáték, ha szarul jön ki egy kanyar, vagy egy előzés, pofátlanul vissza kell tekerni, legközelebb ugyanott, ugyanúgy is mást fog csinálni az autó.
A játék amúgy egy bughalmaz, de tényleg messze a legjobb a piacon. Semmi a közelében sincs. Képzeld el a többit…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
spleenszuru
őstag
válasz parandroid #34578 üzenetére
Erőlködtem tegnap éjszaka még.. Mentem ilyen heti eventet B retro sports carral is, azt megnyertem, 3-ból 1x lettem második.
Az offroadost is sikerült, de a képen linkelt verseny A800-on is csak 6. helyezett lett, egyszerűen elhúznak a fenébe az ellenfelek.
A bajnokság másik 2 versenyét viszont megnyertem, fura ez nekem.Utána viszont mentem egy A class Porsche bajnokságot is.
Na ott esélyem nem volt, A800-ra tuningolva.
Rendesen láttam a mapon, hogy az első 2 helyezett egyre jobban csak húz és húz elfelé tőlem..
Pedig jó kocsi a Porsche, könnyű irányítani, szóval jól is vezettem.
Olyasmi itt az AI kicsit, mint az Unboundban.Malaka!
-
Reaper
őstag
válasz spleenszuru #34579 üzenetére
Csak annyi kérdés, hogy 60 FPS megvan neked? Nem tudom,hogy offline mennyit számít,de online nagyon sokat és nem csak ennél az autós játéknál. Egyszerűen több 60fps alatt ugyanaz az autó lassabb.
-
stillmatic
aktív tag
válasz spleenszuru #34579 üzenetére
A kilátó pályás körversenyen erőlködve lettem harmadik, a másik kettőt simán nyertem.
Kb. mindig szarul lövik be az AI-t, főleg terepversenyeken. Már említették feljebb de ez egy bétaverziós bughalmaz.
-
parandroid
nagyúr
válasz spleenszuru #34579 üzenetére
Nem kell ezt túlvariálni. Ha nem megy elsőre, próbáld újra, esetleg válts autót. Az offroad versenyt én egy Local Motors Rally Fighterrel csináltam, egyszerűen imádom azt az autót, CC-re is, dirtre is, meg a pioneer kapukhoz is best in system. Kettő van belőle, egy A800-as, meg egy S900-as, utóbbival a heti pioneer feladatokat akkor is hozom, ha S2 anything goes van. A heti CC bajnokságban egyedül az első verseny volt viszonylag szoros, valahol 70-80% között vettem át a vezetést, a két körversenyen a tükörben sem volt a mezőny. És még az STM/TCS-t sem kapcsoltam be, most egyszerűen nem kellett. Egyedül a Porsche bajnoksággal szívtam, de a aját hülyeségem, egy A800-as Porschém volt, egy slick gumis Cayman, ami... hát, mondjuk úgy, odafigyelést igényelt a nedves burkolaton, a szűk kanyarokkal. Ezzel együtt is hoztam mindhárom versenyt elsőre, de volt azért vele munka (meg párszor vissza kellett tekernem ).
Amúgy elég tipikusan laza volt ez a hét megint, a csütöröki reset óta nem indítottam el az FH5-öt, ma 9 után ültem le elé, 12 előtt kész volt a hét (nyilván a 3 napi feladat még hiányzik)... Szóval sok nincs már ebben a játékban annak, akit a multi nem érdekel. Ja, és ebben már mindkét DLC heti feladatai is benne vannak.
Ellenben befejeztem végre az FM5-öt, most csinálom tovább az FM6-ot. Van benne már vagy 4-5 napnyi nettó játéidőm, ahogy néztem, kb még egyszer annyi belemegy, mire kész lesz. Na, ez nem egy Horizon.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
spleenszuru
őstag
-
parandroid
nagyúr
válasz spleenszuru #34583 üzenetére
Ja, én 4k/30fps-en játszok xbox series x + valami olcsó sony 4k tv-n. Ott a PC is a 32" 165Hz + Freesync monitorral (VGA-m 80-90 FPS között tud 2k-ban), rohadtul nem számít. Látni a különbséget, nyilván, de ezen kb semmi nem múlik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Reaper
őstag
válasz spleenszuru #34583 üzenetére
Akkor nem ez lesz. Marad a jó autó jó tuninggal.
parandroid: számít, meg a The Crew2nél láttam először,akkor cseréltem pont gépet és rengeteget számított online, de a fh5ben is megvan ez pcn, redditen volt téma párszor, de csak ha 60 FPS alatt vagy.
-
Qkackca
őstag
válasz spleenszuru #34583 üzenetére
Még az előző hsz-ekre.
Ha még nem nagyon tuningolgatsz és küzdesz a botkkal akkor az én javaslatom:
C - Ford Raptor 17
B - BMW X6 vagy Maserati Levante
A - Ford Brocky Ultra vagy Mitsu Lancer Evo X Welcome PackA tuning közbeni fagyásokat a Ray Tracing is okozhatja, bár már javították. Ez inkább a felniknél volt.
Az a gond, hogy mintha mindenkinél más működne jól.
Esetleg próbáld ki azt is hogy nem 72 fps-re állítva mész. Az Afterburner-re is háklis néha. Azt is kikapcsolhatod teszt gyanánt.Végül: attól még hogy ez a 'legjobb' nyíltvilágú autós játék az még nem jelenti azt, hogy hibátlan
stillmatic:: gratula neked is
Csokilaci:: hát ha a steam nem rakja be a saját mappájába, akkor szerintem közel esélytelen, mert ilyen direkt screenshot mappáról nem tudok.
A játékmentés mappájában ha végig túrod akkor talán meg lesz, de hexadecimális fájlnevek vannak, kiterjesztés nélkül. Esetleg ha tudod a dátumot akkor ki tudod találni melyik lehet az. Aztán vmi szerkesztővel megnézni a kiterjesztést. De png-ben tárolja amúgy, csak nem jelzi.
Eddig csak a a tuningokhoz kapcsolódó fájlt és a garázsnézet kisképeit találtam meghttp://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
CJ4567
veterán
válasz Reaper #34585 üzenetére
Igazából a legnagyobb különbség az, hogy 30 és 60FPS között hatalmas az input lagbeli különbség, 33.3ms helyett 16.6ms telik el egy-egy képkocka között. Ettől függetlenül 30FPS-el is lehet akár világrekordokat felállítani, H4-ben volt pár elvetemült, aki 30FPS-en top szinten játszott, pl. ESV Barcode, de H5-ben is vannak, akik 30FPS-el játszanak elég jó szinten.
No Sana No Life
-
Csokilaci
csendes tag
válasz Qkackca #34586 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Én is attól tartottam, hogy nem normál "filementésben" van. (Különben már megtaláltam volna!)
Azért ezt nem gondoltam volna, hogy ennyire nehézkes lesz.
Print screen-nel fogok készíteni új képeket. Ennyi!A parancssort nyissa meg rendszergazdaként, majd gépelje be: "sfc /scannow", majd a következőt: "DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth"
-
Reaper
őstag
válasz CJ4567 #34587 üzenetére
Akkor ez a különbség,annyira nem ástam bele magamat,de nagyon érezhető volt,amíg gyengébb gépem volt, vagy túl lőttem a grafikát. Az input lag különbség már sokat számíthat akár kigyorsításnál is már,de rajtnál is, ahogy pakolgatjuk felfelé a fokozatokat.
Aki így is képes brutál időket menni az már megint egy másik szint, el lehet képzelni mit tudnának 60 fpsel. -
parandroid
nagyúr
válasz Reaper #34589 üzenetére
Én el tudom fogadni, hogy van az a szint, ahol nem mindegy, de most azon megy a témázás, hogy vajon miért nem megy average difficulty fölött a botok ellen a győzelem. Ugye érzed, hogy ez nem a 30 vs 60 vs 144 fps-en fog múlni… ?
Ahogy írtam, kevesebb, mint 3 óra alatt letoltam a teljes hetet nulláról 4k/30fps-en, a kanapén fekve. Gondolod, hogy 60, vagy 144 fps-en gyorsabb lett volna a fullos teljesítés?
Multi más kérdés, bár a trialban mindkét versenyen 4. lettem, mindkétszer második a csapaton belül. Nem az fps-en múlt, így is akkora volt a lag, mint egy birodalmi csillagromboló, ide-oda ugráltak a többiek a pályán, ezen nem segített volna a sok fps sem. (Igen, kábelen lóg a box, igen, sajnos csak 50 mbit adsl, és gondolom, az ünnepi hétvége miatt kicsit terheltebb a rendszer, ennyire ritkán szokott szar lenni.)
Ja, és sok minden vagyok a játekban, de különösebben gyors nem, a multi meg különösen nem az én asztalom, a hátam is borsózik már a gondolatától is, eliminatorral, meg játszótérrel meg a világból ki lehet kergetni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
spleenszuru
őstag
válasz Qkackca #34586 üzenetére
Köszi a kocsi tippeket.
Néhány random kocsit feltuningoltam a tierének tetejére, de nem mindegyiknél igaz az, hogy ha erős, akkor gyors is.
Azt vettem észre a kocsi tömege itt eléggé kijön, néha a fék csak dísznek van, szóval minden autón elkezdtem priózni a weight reductiont, meg az irányítási tuningokat előbb, majd csak azután rakok rá teljesítményt.Ettől még mikor common tier kocsival mentem, alig bírtam nyerni, pl. egy epichez képest, de lehet ezt már csak bemesélem magamnak.
MSI AB-t nem használok, a rivatunert is lelőttem már róla, mivel nem szükséges figyelnem, alig eszik valamit a gépemből, mondjuk ha feltolnám 144 FPS-re, ez bizonyára másképp lenne.
Malaka!
-
parandroid
nagyúr
válasz spleenszuru #34591 üzenetére
Az jó, ha próbálgatod a tuningot, de gyors eredméyna bból nem lesz. Első körben érdemes letölteni létező tuningokat, hogy egyáltalán lásd, mit lehet khozni egy-egy autóból. Másrészt meg eleinte (jó sokáig) úgysem fogsz olyan tuningot beállítani, mint amilyet a jobb tunerek tudnak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
spleenszuru
őstag
válasz parandroid #34592 üzenetére
A ForzaTuner pro app tényleg jó?
Pár srác redditen eléggé dícséri, még olyat is olvastam, hogy 95%-ban tökéletes tuningokat dob ki az egyes autókra.Malaka!
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34593 üzenetére
Sokat nem ér, képes akár a gyári beállításoknál rosszabbat is kiadni.
No Sana No Life
-
Reaper
őstag
válasz parandroid #34590 üzenetére
Azzal kezdtem, hogy "nem tudom, hogy offline mennyit számít..." . Mindenesetre segítő szándékkal mondtam, hogy ez is lehet egy probléma forrás, amit ki lehet pipálni, de már lentebb ki lett tárgyalva azóta, hogy nem ez volt a gond. Én kb csak a dlc-t lenyomni jöttem vissza, hamar megvolt nekem is, de amikor a por meg a helikopter miatt volt pár fps droppom és már nem úgy reagált a kontrollerre a játék, akkor gyorsan sikerült falhoz csapni a vasakat rendszeresen. Főleg kezdeti szinten minden kicsi sokat számíthat, amikor összeadódik.
spleenszuru: Nem láttam javasolva, de A800 Cross countryra (amit nagyon rühellek) nekem nagyon bevált a Merci pickup: MB-X Class, vagy mi a neve és valami népszerűbb tuningot szedtem csak le hozzá. Botok ellen bőven elég.
-
spleenszuru
őstag
Amúgy a ray tracingre, ez a videó azóta is igaz?
Mindössze a visszapillantón látszik?
Akkor kapcsolom ki a fenébe.
(AMD kártyám van)Malaka!
-
parandroid
nagyúr
válasz Reaper #34598 üzenetére
Épült rájuk egy teljes havi esemény, borzalmasak. 10 tök egyforma autó, csak más színben, hang, és vezetési élmény nélkül. A dakaros Mini nem rossz, de sajnos nem is jó (mint a játek összes Minije), a gyárilag sárga Countryman viszont egészen jó alacsony osztályú rallyra, és cc-ra is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ClydeBeka2
őstag
válasz NoMagix #34552 üzenetére
Ritkán próbálok ki custom made pályákat (időhiány + lustaság ), de ezt meg kellett csodálnom "közelről is".Gratulálok, szép pálya! Brutális munka lehetett benne.
És akkor már beröffentettem az új Oreos szerzeményem is.
LoL IGN: ClydeBeka3 / Xbox Series X: ClydeBeka / BrawlStars: PH! | ClydeBeka
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Magisk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gurulunk, WAZE?!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Jack Hunter: Egérragasztó
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs