Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
ma A jóval drágább és többet tudó testvérek farvizén próbál a Honor 200 Lite vásárlókat behúzni, a független piacon most sem versenyképes.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz parandroid #36098 üzenetére
"Grafikában feltettem lelkiismeretfurdalás nélkül ultrára, 60 FPS megvan a játékban, nagyon ritkán beesik kicsit alá, 51 alatti értéket még nem láttam, azt is csak egyszer, de 70-nel kezdődők többször is akadtak."
Ez azert van mert ahogy a screeshot-bol latszik valojaban nem Ultra-n jatszol hanem "up to Ultra"-n. Az osszes opcio Auto, ugy csinalja a jatek hogy leveszi a beallitasokat ugy hogy meglegyen a kb. 60FPS. Egyebkent ezt a regi verziokban is mar jol oldottak meg, tehat ugy vette vissza a jatek a beallitasokat hogy a kepminoseg lehetoleg minimalisan csokkenjen.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Qkackca
őstag
Első verzió, hasra:
második, kicsit figyelve:
RT elég szépen megfogja ebben a játékban is.
Az élsimítást nem lehet valahol állítani, csak driverben esetleg? Elmosott vacak, vagy nincs
A 7-nél jobbnak érződik számomra, bár azzal se mentem túl sokat.
Eléggé alulkormányzottnak tűnik.
Bevezetőben az E-ray-el simán leesek az útról ha gázzal fordulok, pedig érzetre lenne tapadás, aztán mégse fordul, csak ha lassítok.
Civic pedig gázzal fordulva szintén, lassítva oké.
Inkább az tűnt fel, hogy mintha lassan váltana irányt pl sikánban vagy néha magára a kormányzásra reagálni pici késéssel, bár az még lehet a viszonylag nagy késleltetés miatt.JA még a lényeg: dinamikus rendert nem lehet kikapcsolni?
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Raymond
félisten
válasz Qkackca #36102 üzenetére
"Az élsimítást nem lehet valahol állítani, csak driverben esetleg? Elmosott vacak, vagy nincs"
Csak a TAA van igy max a driverben rakhatsz ra sharpening-et. Vagy hasznalsz FSR-t."dinamikus rendert nem lehet kikapcsolni?"
A masodik screenshot-on mar gyakorlatilag ki van, csak az arnyekok minoseget valtoztatja. Ha azt is manualisra allitod akkor ki lesz kapcsolva teljesen.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
3L1T3
addikt
"nincs sebességérzet"
ok... [link]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
3L1T3
addikt
válasz Raymond #36105 üzenetére
Persze, hát versenypályán sose lesz olyan sebességérzet mert nincs annyi tereptárgy amihez tudnád a sebességet viszonyítani.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
3L1T3
addikt
válasz AsakuraDave #36107 üzenetére
Mi volt a legmagasabb sebesség amivel közlekedtél a valóságban? Én nyaltam már bele 330 km/h végsebességbe és hidd el nem a star wars-ból ismert fényugrásszerű látvány
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
AsakuraDave
őstag
Nem a 400as sebességgel van a baj. Kint a városba 60-90-el gurulva az a sebesség érzet a játékban kb 150+nál jön elő. Mikor kvázi lassan mész az olyan lassú érzésre és vizuálisan is mintha 20-30al gurulna az autó.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz AsakuraDave #36109 üzenetére
Kint a városban magasabbak a "tereptárgyak" és keskenyebbek az aszfalt. Még a kisebb versenypályák is jóval szélesebbek, idehaza is minimum egy jó 4 sávnak felelnek meg és nagyobbb teret adnak, nincs egyből mellette egy épület. Amikor először mentem ki pályára, akkor csak a gumi csikorgásából sejtettem, hogy haladok az autóval, egyébként érzésre nagyon lassú volt.
3L1T3: Mi volt az, ami ennyit ment? cts v?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
.LnB
titán
válasz CactuS #36110 üzenetére
Biztos a Tesla, leugratott vele valahonnan.
Abból a CTS V-ből mennyi lehet itthon?! Annak a "turbós csávónak" van az láttam, a GTR-jét cserélte le...„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
CactuS
Arcképgyáros
Ő már elhunyt sajnos, azóta nem tudom mi lett az autóval, valószínűleg a tesójánál maradt. Meg szerintem itthon nincs is nagyon hely ilyen sebességre. Az autópályák minősége sem ideális ehhez, mert már 200 fölött is bőven el lehetne dobni egy-egy bukkanónál.
Az autó csak tipp, lehet akár corvette is, akár dodge charger/challenger is pl, de a németeknél még a performanceok is megállnak kicsivel 300 felett.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
3L1T3
addikt
válasz CactuS #36112 üzenetére
488 GTB ez a max speed, ringen pedig gt3 rs-el csapattam ami a legkomolyabb pályaautózásom.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
-
.LnB
titán
válasz CactuS #36114 üzenetére
Ja, te most úgy tippeltél a CTS-V-re, hogy mi lehet elérhető?!
Tőlem (vidéken lakom) alig 10km-re van 2021-es Fiesta WRC, Lambo Huracán STO, Hellcat Challanger, Charger Scat pack meg ilyenek.. Szóval az én látókörömben aztán vannak gépek.
Az mondjuk más kérdés, hogy vezetni nincs lehetőségem egyiket se sajnos.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
CactuS
Arcképgyáros
Huracán STO vmax is "csak" 310 km/h, WRC is bőven alatta lesz, Charger Scat pack ~280 km/h, azért is írtam azt, mert viszonylag kevés gyári autó van, ami megüti a 300-at, még kevesebb, ami 330 körül tud menni. De ez már nagyon off.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
kicsako
őstag
Gondoltam 5-10perc szünet belefér munkaidőben, elkezdtem az egyik kiemelt versenyt, Subaru BRZ-vel az első kanyarban már a falat szagoltam közelről
2 opciót látok, Tutorial alatt vagy nem számít milyen rásegítést állítasz be, vagy ennyire modern autó az a Civic Type R amit választottam hogy még én is el tudom vezetni kipörgés nélkül -
CactuS
Arcképgyáros
válasz kicsako #36118 üzenetére
Nekem mustanggal még mindig tapadás gondjaim vannak hátul - pedig már nem gyári az abroncs -, ha fékezéskor bebólint és kanyarodva gázt adok. Ettől függetlenül még mindig azt mondom, hogy nehezebbnek érződnek az autók, mint amilyennek kéne lennie és ezért van ez, hogy orral kiesünk a kanyarból. Remélem idővel megszokható, mert egyébként tetszik.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kicsako
őstag
-
parandroid
nagyúr
válasz kicsako #36120 üzenetére
Viszonylag gyenge, elsőkerekes autókkal nem kunszt. Majd amikor jönnek a sokszáz lóerős, hátsókerekes vadállatok (pláne a 70-es évekből), akkor fogod visszakapcsolni az assistokat.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
.LnB
titán
válasz parandroid #36121 üzenetére
Arra kíváncsi leszek én is, hogy amikor majd megjön a turbó nyomás, akkor mi fog történni, Assetto-ban kemény volt egy-egy ilyen régebbi verda.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
3L1T3
addikt
Ford Capri itt is beteg megint!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
kzolee216
aktív tag
Lehet megköveztek, de lenne egy kérdésem. GT7 után megéri belekezdeni az új Forza Motorsport-ba?
Szimulátoron tolnám, tehát a kontrolleres része annyira nem érdekel. Az alap elvárás legalább egy GT7 szint lenne az nem baj, ha kicsit arcade. Ha hasonló az élmény, mint a FM7-ben, akkor sajnos felejtős nálam.
(Ezt azoktól kérdezem, akik már valamelyest játszanak vele és van összehasonlítási alapjuk a GT7-el kapcsolatosan) -
parandroid
nagyúr
válasz kzolee216 #36124 üzenetére
Ha a GT7 tetszett, de az FM7 nem, akkor szerintem ez sem a te játékod lesz. Nem azért, mert a GT7 jobb, hanem mert más. Én a helyedben előfizetnék egy hónap (pc) game passra, és kipróbálnám, az a biztos.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kicsako
őstag
Az 1havi tagság 3ezer, hogy jön ki 7napra 2ezerért?
-
kzolee216
aktív tag
válasz parandroid #36125 üzenetére
A probléma nem a játékkal van, mert megvan az összes része és mind tetszett. Csak hát kormánnyal nem volt az igazi, kontrollerrel pedig szuper volt.
Lehet végül kipróbálom majd és csak kontrollerrel tolom. -
3L1T3
addikt
válasz kzolee216 #36129 üzenetére
Mert az FM és az FH is továbbra is KONTROLLERRE készül és nem kormányra. Hiába van támogatottsága, ahogy a GT esetében is ott is prioritást élveznek a kontrolleresek mert az egy nagyobb bázis.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
parandroid
nagyúr
válasz kzolee216 #36129 üzenetére
Én a PS5-öt, meg a GT7-et is együtt vettem egy sráctól, akinek sim rigje volt, de nem jött be neki a GT7 kormány-pedállal, így maradt a PC mellett. Én sosem próbáltam a kormányt, nekem a GT7, meg az összes Forza is mindig tökéletesen megfelelt kontrollerrel. PC-n is azon játszom őket. Meg mostanra úgy kb minden autós játékot is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
3L1T3
addikt
válasz parandroid #36132 üzenetére
Minden ében összerakok egy sim rig-et és minden évben rájövök hogy sokkal kényelmesebb arc vagyok annál mint hogy otthon baszakodjak.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
kicsako
őstag
Valakinek van tapasztalat az Xbox one és Series kontrollerrel, az újnak a ravaszútja mennyivel hosszabb? Xbox one-s kontrollerrel a Horizonban is néha probléma hogy nem tudok megfelelően gázt adagolni mert kicsit lenyomom és már túl sokat ad rá.
Erre valakinek ötlete? -
Raymond
félisten
Na igen, mellettem/mogottem itt a Playseat Challenge a kormannyal es pedalokkal, csak ki kell hajtani es bedugni a kabeleket (USB es tap) aztan mehet, de ez mar egy olyan dolog hogy ketszer meggondolom hogy akarok-e eppen szimezni igy beleleve magam vagy jo lesz az XB controller par korre
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Win-T
senior tag
Kérlek mondjátok, hogy karrierben az intro sorozat után lehet állítani a versenyek hosszát mint a hetedik részben. Ezek a 3-4 körös futamok lófaxra nem jók csak bohóckodni. 10 kör alatt nem verseny a verseny, de inkább 15-20.
Illetve mi az, hogy futam után nincs restart, ha még egyszer neki szeretnék futni javítani a végeredményen.[ Szerkesztve ]
-
AsakuraDave
őstag
Az nájsz ha ennyi idő fejlesztés után ezt sikerült megszülniük
Hány ember dolgozott ezen, 2-3?Egy nagyon nehéz recept, amivel egy tökéletesen jó motorsport lehetett volna:
Fogni az FH5-öt, grafikai motort, mindent, a fizikát kicsit tuningolni, jobban belőni, megcsinálni a pályákat és tádá. De nem, külön motor, fizika meg minden hülyeség, hát grat.... [link] Könyörgöm, mik ezek a beállítások? 2023-ban single core még mindig?[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
CactuS
Arcképgyáros
A verseny legvégén úgy emlékszem, hogy van komplett restart, a kört nem is néztem, még csak az első bajnokságban vagyok, mármint alap alap 3 autós széria után.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Win-T
senior tag
Nem olyan rossz dolog azért ez a verseny előtti gyakorlás, fel lehet fogni időmérőnek, ha megállod, hogy ne csalj és oda állítod utána a startpozíciód ahol végeztél (de azért jobb lenne egy normális kvali).
Épp az imént Miamiban emelkedett meg az adrenalinszintem mert már csak alig 20 másodperc maradt a gyakorlásból mire sikerült egy jó körrel a 22 helyről előreugrani az élmezőnybe. Ez így, az Expert rules használata mellett azért egész izgalmas is tud lenni, és még csak 5-ös szintre van az ellenfél állítva. -
CactuS
Arcképgyáros
Srácok, a Motorsportban tényleg ennyire csönd van? Se a gyakorlás alatt, se a versenyen senki nem szól semmit, leszámítva azt, hogy még x kör van hátra? Annyira hiányzik valami, hogy a motort üvöltésén kívül történjen valami.
Egyébként az AI zseniális, E190 mercivel megyek a sorozatban, az egyik kanyarban az előttem lévőt finoman megpöcköltem, pont annyira, hogy beférjek, következő kanyarban oldalba kapott és megpróbált kifordítani, zseniális. Kénytelen voltam a 3. kanyarban lekísérni a pályáról.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
homerhamm
addikt
Kaptam az FH5-be egy McLaren P1-et.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
3L1T3
addikt
Online van gyakorlás-kvali-futam nagyon tetszett az első verseny, és mindenki nagyon odafigyel a másikra. Örülök, hogy végre van safety rank rendszer nagyon kellett ez!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
.LnB
titán
Azért a kocsik előnézeti kis képe nem semmi... Főleg a dizájn résznél.
Tegnap végre sikerült tapadást tenni az A110 hátsó tengelyére! Majd nem ejtettem már egy örömkönnyet. Annyit csúszkáltam vele. Aztán egy ormótlan nagy szárny, megtette a hatását. Egy fokkal jobb gumi pedig még javított rajta. Komolyan azt hittem már, hogy a fizika ennyire igénytelen, annyira csúszkált a kocsi hátulja.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Reddit-en futottam bele, hogy az AI nem gáz, csak az idei F1-es szezon ihlette..
Más:
Ha valaki tud majd esetleg valami listát, értékelhető tunerekről, akkor azt megoszthatná itt. Nem ártana majd pár épkézláb beállítás.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
parandroid
nagyúr
Az előnézeti kép láttán én is fellélegeztem. Az FH5 matchboxos bélyegei után bármi előrelépés. Különösen, amikor hol a lámpákat, hol az üvegfelületeket, hol a kerekeket nem sikerül berenderelnie, és anélkül otrombáskodnak a roncsautók, mint egy bontóban… Igen, két évvel a megjelenés után is. De az FH5 autógyűjteménye is egy szánalom. Funkcionalitás nulla, designban meg láttunk már a 90-es években igényesebb lutra-albumokat.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
.LnB
titán
válasz parandroid #36149 üzenetére
Én nem így értettem. Szerintem ezek is gázok. Csak most máshogy. Például a dizájnoknál a felbontása nevetséges az előnézeti képeknek. A többin meg csak egyszerűen hülyén néznek ki a fények.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Vezetékes FÜLhallgatók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- EA Sports WRC '23
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- EAFC 24
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Milyen autót vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen