- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Honor Magic V2 - origami
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qkackca
őstag
válasz NoMagix #19030 üzenetére
Nekem 2-1-2 volt a mérleg, de mikor célba értem, bőven kikapásra álltunk, mindegyik alkalommal.
Az elsőt a botok nyerték, a harmadiknál meg mindegy, mert csapattárs ment előttempeterkeT: diablo gtr volt nyeremény az előző szezonban is, nem?
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz NoMagix #19030 üzenetére
Szintén, szinte mindig az utolsó helyen voltak a botok. Lehet, hogy más versenyekre gyári Minit hoztak a többiek elsőkerékhajtással, vagy pláne a terepjárót, onnan szép nyerni
Ja, aztán lálttam, hogy a weekly forzathon challengehez klasszikus mini kell, dirt és road race, na most a '65 Minin nekem egy 596 pontos saját tuningom van, gumi, futómű minden gyári (csak összkerekes), a motor is gyári, csak arra már majdnem minden tuninglehetőség rá van téve, így 190kW. Kanyarban, ha elengedem a gázt, akkor keresztbe fordul, ha nagy gázt adok, keresztbe fordul, minden kanyar úgy nézett ki, hogy félgáz + teljes fék. Aztán a kanyarban meg megadja az ultimate driftet. Az első dirt után le akartam cserélni, de aztán rájöttem, hogy ez így nagyon szórakoztató, nincs olyan ellenfél, akit egyenesben ne érnék utól. (akkor még nem is tudtam, hogy a félgáz + fék valamennyire stabilizál)
Pár hónapja volt egy trial, ahova 600 pontos klasszikusokat kellett vinni, azt hittem, rendes tuning van rajta, ezzel nyomtam végig. Az első helyeken végeztem egy olyan csapattárssal, akinek meg egy régi Ford kisteherje volt, gyenge motorral, de nagyon kezes futóművel, folyamatosan kerülgettük egymást, attól függően, hogy kanyar jött vagy egyenes
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- iPhone topik
- Politika
- Okos Otthon kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen