Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #35022 üzenetére
K1Z Bard tuningját használtam, valószínűleg a manuális kuplung miatt gyorsulok ennyivel jobban, de a Golf 2014 már van annyira új tippre, hogy ez nem nagy hátrány, kicsit később ki tudom próbálni.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #35022 üzenetére
A sima manuális lassabb, mint a manuális kuplunggal a Golfon, de az autómata sokkal lassabb a sima manuálishoz képest, mint a manuális a kuplunghoz képest.
No Sana No Life
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #35022 üzenetére
A manuális olyan 2-3 másodperc körül szokott hozni attól függően, hogy mennyi kigyorsítás van a pályán. Az egyik bajnokságban szereplőn kipróbáltam magam ellen az automatát és le is videóztam. Elég látványos a külömbség, de azért annyira nem súlyos, hogy ne lehetne automata váltóval nemhogy botokat, de akár még rendes játékosokat is megverni. De szerintem a sebességbeni enyhe külömbségen túl is érdemes manuálissal menni, mert sokkal immerzívebb úgy a játék, ha plusz egy dolog van amit én kezelhetek. Nincs jobb annál, mint egy éles kanyar előtt kis gázfröccsökkel visszaváltogatni.
CJ4567: A Baja körön most konkrétan a közönségen átgázolva lehet kicsit kiszélesíteni az ívet. Végülis megoldásnak megoldás, csak kicsit olyan mint láncfűrésszel borotválkozni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen