- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #35048 üzenetére
Ami kimaradt, vagy nem értek vele egyet:
0. Kitalálni azt, hogy az adott jármű mire alkalmas, mit akarunk belőle kihozni és eldönteni, hogy az elképzelések és a lehetőségek fedik e egymást. Pl: a legkanyargósabb pályákhoz már D500-ban is fel lehet tenni a teljes aero csomagot meg a slick gumit, máshoz meg akár S1-re se kell.
2. Aero A hátsó szárny FWD és AWD esetén jelentősen csökkenti a PI-t, úgyhogy sokszor akkor is megéri feltenni, ha egyébként vezethetőség szempontjából nincs rá szükség, sőt elég gyakran még akkor is, ha egyébként ront a helyzeten.
4.2 A sport az többnyire nem emeli annyira a PI-t, sőt gyárin hagyott hajtáslánc esetén gyakran még csökkenti is.
5.1 Szinte sosem éri meg a race. Sok PI-t visz a fékfejlesztés de a gyári fék szinte csak az ilyen 80 éves veteránokon olyan rossz, hogy azzal ne lehetne stabilan fékezni.
5.4+5.5 Offroad sprintre készült tuningoknál részesítem előnyben a 2,5 tonnás 1000+ lovas gépeket.
6.2+6.3. Olajhűtőt és intercoolert utolsó utáninak szoktam használni. Néha előny, mert csökkenti a PI-t, de amúgy az olajhűtő a legelterjedtebb motoroknál pl: többnyire 5-6 lóerőt hoz 25-30kg pluszsúly fejében és az intercooler sem sokkal jobb.CJ4567: ABS-el is ugyanúgy lehet fékezni kanyarban mint anélkül.
spleenszuru: Az életben én is unok vezetni. Én nemhogy váltani nem szeretnék, de még kormányozni sem, csak keresztbe feküdni és végigaludni az utat. Viszont pont azért mert ez egy játék, itt én szívesen váltogatok.
A kanyarban fékezéssel meg az van, hogy lehet azt, de csak lehellet finoman. Egy kis trailbraking segít befordulni, viszont tövig nyomni nem szabad mert a gumiknak egységnyi tapadása van és ha azt fékezésre használod, akkor fordulásra már nem marad. Ha egy kicsit elszámítja az ember a kanyarbemeneti tempót, akkor még jó eséllyel lehet menteni, csak épp utána szar lesz a kigyorsítása, de ha nagyon, akkor abból falnakmenés/checkpoint kihagyás lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- ZIDOO médialejátszók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Microsoft Excel topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen